Portada del periodico Ara:
Noticias
Noticias
El nou Front Marítim de Barcelona ja pren forma
Barcelona està a punt de culminar la transformació del seu litoral que va iniciar arran dels Jocs Olímpics. La reforma del darrer tram del Front Marítim en què treballava des de fa anys comença a veure la llum. Només cal acostar-se aquests dies a la façana marítima entre la Mar Bella i el Fòrum per comprovar com el nou passeig Marítim de la ciutat comença a prendre forma. En el tram final del carrer Josep Pla, la nova façana marítima de la ciutat ja és completament visible.
Les acusacions de pedofília contra el pare de Meghan Markle, una bomba enmig de la reconciliació reial dels Sussex
El príncep Enric estava en plena operació d'apropament a la família reial britànica, de la qual ha estat renegant –previ pagament– durant anys per les pantalles de mig món, quan una bomba comunicativa li ha explotat a les mans. A les d'ell i també a les de la seva dona, Meghan Markle, que ha tingut, per culpa del seu pare, un daltabaix mediàtic com el de quan poc abans del seu casament es va descobrir que l'home havia venut a la premsa sensacionalista unes fotos escenificades d'ell provant-se vestits per acudir a l'enllaç reial. Allò va ser el detonant perquè el pare traïdor, que abans d'arribar a Buckingham ja estava fent negoci, acabés no sent convidat al casori i que la núvia hagués d'arribar a l'altar de la capella de Sant Jordi del castell de Windsor del bracet del seu sogre, l'aleshores príncep de Gal·les, Carles, ara rei Carles III.
"El govern espanyol s'equivoca si no se sent al·ludit amb la vaga"
Ja fa una dècada que Camil Ros (Vallromanes, 1972) és al capdavant de la UGT de Catalunya. En conversa amb l'ARA, el líder sindical explica que des que es va independitzar al centre de Girona amb 25 anys ha viscut de lloguer. En aquell moment, segons diu, cobrava 175.000 pessetes per fer una feina tècnica, i el lloguer d'un pis de dues habitacions li costava 50.000 pessetes al mes. "Aquesta realitat generacional és ara com ara impensable", lamenta el líder sindical.
El bolsonarisme busca un nou líder fora del clan Bolsonaro
L’extrema dreta brasilera busca una fórmula que fins ara ha resultat fallida per a tots els qui l’han intentat posar en pràctica: mantenir viu el bolsonarisme sense que cap membre de la família Bolsonaro exerceixi el lideratge. La fugida del senador Flávio Bolsonaro als Estats Units, quaranta-vuit hores després de perdre les presidencials davant Lula da Silva, i la declaració colpista posterior –un nyap que va tenir tres versions successives, en què va passar d’autoproclamar-se "president electe" a presentar-se com a "líder del Brasil"– han generat crítiques generalitzades en els cercles extremistes, on impera un sentiment d’abandonament, traïció i frustració.
L'FBI acusa Corea del Nord del robatori de 6.300 milions de dòlars a Binance
Els serveis secrets estatunidencs acusen Corea del Nord d'estar al darrere del ciberatac d'aquesta setmana contra la plataforma d'intercanvi de criptomonedes Binance, que segons els seus responsables, va patir un "atac complex" en què van ser robats 6.300 milions de dòlars en actius digitals.
Día anterior 
Sitio web





















