Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico El Periódico de Catalunya(Castellano):
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
1,30ONDELOS (ERL BRXMNG5waaNDE
GRUPO ZETA
elPeriódico "21
PARA GENTE COMPROMETIDA
BARÓMETRO DEL GESOP EN BARCELONA
Colau acusa el desgaste
pero ganaría de nuevo
TEMA DEL DÍA
Páginas 2 a4yeditorial
BCN en Comú retieneSION DE
entre 9 y 10 concejales, ERC
ante el empate de ERCy
Ciutadans a 809 ediles 9-10
cs 8-9 I Los críticos con la
P6alcaldesa son mayoría
5 por primera vez y la
ERC 5 10
Suspenden en vivienda
OADICOTRINA
Hasta
siempre
Un emocionado lniesta se despide del Barça
y sus aficionados tras 22 años en el club
PRIMERA FILA Páginas 38 a 43 y editorial
Andrés Iniesta es manteado por sus compañeros, anoche en el Camp Nou.
la fima
al contrataque
El Tata
Martino del
independentismo
El apoyo
Juicio aun
profesor
que abusó
de 14 niñas
El mejor precio por tu piso y
del PNVa
las cuentas
condiciona el
futuro del 155
PANORAMA Página 18
un iPhone X de Regalo
Sólo por poner tu piso a la venta
O con nosotros. Sólo con donpiso
dp donpiso
JORDI
ÉVOLE
Páginas 28 y 29
www.donpiso.com 93 306 90 90
COSAS DE LA VIDA

Noticias
  • La concentració bancària s’acostaria al nivell d’alerta si s’uneixen BBVA i Sabadell
    El fantasma d’un oligopoli penja sobre el sistema bancari espanyol des de fa anys. La concentració en el sector es va disparar arran de l’esclat de la gran crisi financera el 2008, a mesura que el nombre d’entitats rellevants es reduïa de 45 a 10 fruit de les nacionalitzacions i fusions. Les autoritats bancàries, amb tot, continuen sense veure alarmant la situació, en funció dels indicadors que utilitzen per analitzar els riscos a la competència. No obstant, el semàfor que utilitzen per mesurar el nivell de concentració al mercat podria fer un salt en el to creixentment groc en què va entrar el 2018 i acostar-se al nivell vermell si tira endavant la fusió del BBVA i el Sabadell. Seguir leyendo....
  • El periodisme, afectat per acomiadaments, pèrdues i mentides
    Tre dècades després, segueixen vigents les paraules pronunciades pel polític i diplomàtic català Federico Mayor, llavors president d’aquesta organització de les Nacions Unides: "No hi pot haver democràcia sense mitjans de comunicació lliures". No obstant, la professió passa un moment de turbulències marcat per la desinformació, un negoci en dificultats i la seva pèrdua de credibilitat. És en aquest escenari que les capçaleres tradicionals lluiten per sobreviure. Seguir leyendo....
  • Daniel Sancho insisteix que es va defensar i es va mostrar penedit
    Ahir al migdia, a l’illa tailandesa de Koh Samui, el jutge va donar per conclòs el judici contra Daniel Sancho i va emplaçar les parts al 29 d’agost per a la sentència. Han sigut 12 jornades amb 35 testimonis i abundants problemes tècnics, des d’apagades a traduccions debatudes, però totes les parts marxen satisfetes i amb les seves pretensions intactes: un assassinat premeditat per a una, un homicidi en legítima defensa per a l’altra. Seguir leyendo....
  • El rastre de dos jesuïtes pederastes
    La fugida, el documental que es preestrena dilluns al festival DocsBarcelona, exposa el cas dels sacerdots Francesc Peris i Lluís Tó, dos professors d’escoles jesuïtes el primer, del centre del carrer de Casp, i el segon, del Sant Ignasi de Sarrià, tots dos a Barcelona que van ser enviats a Bolívia després d’abusar sexualment dels seus alumnes. Seguir leyendo....
  • La T-mobilitat que cobra per quilòmetres arribarà abans de 2027
    La T-mobilitat no és només un canvi de format del magnètic al contact less, una tecnologia present des de fa anys en moltes altres ciutats del món. Tampoc és passar del plàstic a una aplicació mòbil. O no només això. El que fa que el títol integrat de transport públic de Catalunya sigui diferent, i en això sí que és pioner, és que el viatger pagarà per la distància recorreguda, de manera que la tarifa no vagi lligada a les corones territorials. El Govern va assegurar ahir que aquell moment arribarà abans del 2027, uns 13 anys després que, l’octubre del 2014, s’adjudiqués el projecte a l’empresa Soc Mobilitat. Seguir leyendo....