ara cat DISSABTE 80 EURO EMPORTAT EL CRIATURES MIQUEL El problema no és la doctrina socialdemocrata, sinó la falta de conviccio d'ambició dels seus iders, BALANG DE L'ERA OBAMA THE END La setmana vinent s'acaba una etapa historica a la Casa Blanca el primer president negre dels Estats Units finalitza els seus 8 anys de govern deixant un llegat amb llums i ombres fotograf ofi Un informe de l'exercitresponsabilitza Trillo de l'accident del lak-42 Oliu: el Sabadell Catalunya lidera la pujada del preu del lloguer canviaria de seu si hi ha DUI El president del banc veu L'increment ha doblat la mitjana estatal i Barcelona picaresca en la reclamació és la ciutat méscara de les clausules terra
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
"Executeu aquests traïdors": amenaces de mort als directors del documental 'Naza'
Murals als carrers, manifestants davant de casa seva, crides a les xarxes socials. Militants pro-Israel han començat una campanya persecutòria contra els directors del documental Naza, Yuval Abraham i Rachel Szor, un film que denuncia la matança de civils per part de l'exèrcit israelià a través de testimonis de militars. Després de ser estrenat i premiat a Venècia, el documental està previst que s'estreni al Festival de Nova York. En el mateix post d'Instagram del festival ja hi ha amenaces intimidatòries de l'estil: "Yuval no tornis, t'ho recomano". Aquest dilluns el primer ministre d'Israel, Benjamin Netanyahu, ha considerat el documental "una incitació antisemita intolerable".
Carles III, en guerra oberta contra el seu excunyat, Charles Spencer, que l'acusa d'haver dit que Diana seria "oblidada aviat"
La guerra entre Charles Spencer, germà de Lady Di, i Carles d'Anglaterra mai ha estat tancada del tot i es reobre cíclicament. Aquesta setmana s'ha produït una nova fractura entre els excunyats a causa de les memòries que Spencer publicarà la setmana vinent i que es titulen Swan song: Diana, my sister (El cant del cigne: Diana, la meva germana). El motiu del conflicte entre el rei i l'aristòcrata és un polèmic fragment del llibre que ja s'ha pogut llegir al Daily Mail. En aquest fragment, Spencer assegura que en els dies posteriors a la mort de Diana el llavors príncep va assegurar que la coneguda com a princesa del poble, que va partir un accident mortal l'agost del 1997, seria oblidada aviat.
Mor Pilar Malla, primera síndica de greuges de Barcelona i referent en la lluita social
Pilar Malla, referent en la lluita contra la pobresa, ha mort aquest dimecres als 95 anys. Malla va ser la primera síndica de greuges de Barcelona, exdiputada i exdirectora de Càritas Diocesana de la capital catalana. Des de Càritas recorden que va ser una persona que va treballar "intensament" per fer visible la realitat de la pobresa i per impulsar respostes socials que "contribuïssin a l'autonomia de les persones". "La caritat, l'ajuda a l'altre, vol dir amor. I amor és estimar els altres com a tu mateix. Si estimes els altres com a tu mateix, fes pels altres allò que tu voldries", afirmava Malla.
Sebastià Alzamora, entrevistat per Jordi Nopca, en directe
Aquest dilluns, 21 de setembre, a les 18 hores, el periodista de cultura de l'ARA Jordi Nopca entrevistarà en directe l'escriptor i columnista de l’ARA Sebastià Alzamora (Llucmajor, 1972), que ha estat guardonat amb el Premio Nacional de poesia, que atorga el ministeri de Cultura. El jurat ha escollit la seva obra Sala Augusta seguit de Llengua materna (Proa, 2025) per "la seva capacitat de transitar, amb idèntica genialitat, des del llenguatge arrabassat de la denúncia històrica fins a la delicadesa de l'espai domèstic".
A la contra
Sitio web