Portada del periodico El Periódico de Catalunya(Castellano):
Noticias
Noticias
- Gravity Wave o com crear una empresa que retira els plàstics del mar i els converteix en nous productes
Viatjant pel sud-est asiàtic, Amaia Rodríguez va quedar colpida per la quantitat de plàstic i deixalles presents als mars i rius. Allà va comprendre que la seva missió havia de passar per retirar plàstics dels oceans. I així va ser com, l’any 2020, va crear Gravity Wave juntament amb el seu germà Julen, una empresa que impulsa la neteja de plàstic i xarxes de pesca del mar per transformar-los en tot tipus de productes.Seguir leyendo.... - Festa en un Camp Nou encara no tan diferent amb el primer entrenament del Barça de Flick
Joan Laporta feia abraçades enèrgics i posava per a fotos amb convidats a l’entrada de la llotja. També amb les persones del seu entorn, executius inclosos. Tots somrients, celebrant el que havien de sentir com una fita després d’un any de retard en el retorn a l’Spotify Camp Nou. De fons, llàstima, la zona del Lateral buida, encara sense llicència per acceptar persones. Arribarà en els pròxims dies. Si el pla de la càmera era molt obert apareixien els obrers amb les seves lluents armilles posant formigó a la tercera graderia. Estampa de la provisionalitat.Seguir leyendo.... - Medisalud: Innovació domèstica per a la salut quotidiana
Francisco Aguilera Muro ho tenia clar des del principi. Després de més d’una dècada en contacte directe amb els consumidors, va decidir fer el pas i fundar Medisalud el 2002. "Coneixia de primera mà les necessitats i problemàtiques del dia a dia, així que vaig decidir aplicar la meva experiència en l’àmbit de la salut i el benestar per emprendre un projecte propi", explica el CEO i fundador. L’èxit va ser gairebé immediat: en poc més d’un any, l’empresa ja comptava amb més de cinquanta treballadors. Per consolidar aquest creixement, Francisco Aguilera va dissenyar un projecte sòlid, durador i centrat en el client. "El primer era estabilitzar la companyia i envoltar-me dels millors professionals. El segon, assolir l’excel·lència en l’atenció al client, una cosa que continua sent innegociable per a nosaltres".Seguir leyendo.... - Més orientació i flexibilitat en els itineraris educatius: el pla d’acció del Govern contra l’abandonament escolar prematur
Anunciat com una «estratègia de país», malgrat que a la seva presentació, aquest divendres a Vilafranca del Penedès, no ha acudit ni el president Illa ni la consellera d’Educació i FP, Esther Niubó, el Govern ha fet públic aquest divendres el seu Pla d’acció per a la reducció de l’abandonament escolar prematur, amb l’objectiu, segons han assenyalat, d’«augmentar el nivell de qualificació de població», «assegurar trajectòries educatives reeixides» i «millorar els resultats educatius als estudis de secundària obligatòria i postobligatòria». Un pla que han organitzat en 10 «estratègies», que van des del treball en xarxa amb altres administracions els municipis són els màxims coneixedors de la realitat dels seus veïns fins a la prevenció i seguiment de l’absentisme o la formació docent.Seguir leyendo.... - Patatas Bonet: excellència i arrels familiars
Des dels camps del Vallès Occidental fins a la consolidació com un dels referents majorista en la comercialització de patata d’alta qualitat, Patatas Bonet ha traçat un recorregut en què la tradició familiar i la millora contínua conviuen en equilibri. La seva història, profundament lligada als valors de treball i compromís de la família Bonet, s’ha convertit en un model d’empresa que aposta per la qualitat, la proximitat amb el client i la innovació sostenible.Seguir leyendo....
Día anterior 
Sitio web


















