P01-15 JUDICI A L'INDEPENDENTISME ara.cat DIMECRES 13 DE FEBRER DEL 2019 NÜMERO 2972 1.50 EUROS FINS A UN 30% D'ESTALVI PER ALS SURSCRIPTORS DE PAPER SURSCRIPCIONS ARACAT "Facin de jutges h i no de salvadors JOSEP RAMONEDA Sigui quina sigui la sentència del tribunal, serà molt important qui hi hagi al poder per gestionar-la Les defenses obren el judici denunciant irregularitats en la instrucció, la vulneració de drets fonamentals i el prejudici polític del Tribunal Suprem RAMIN JAHANBEGLOO Centre Gamahi Uiversitat de ina Amb el judici als líders Absolts tots els acusats pels sous de CatalunyaCaixa ornstur-een yola'Església catalana disjuntiva moral denunciarà els abusadors FERRAN SAEZMATEU Què passaria si algun partit espanyol proposés un projecte de futur basat enel caracter plurinacional i plurilingüístic de l'Estat? Els tretze bisbes condemnern els abusos i animen les víctime:s a denunciar els fets El TSJC no veu"caràcter delictiu" en els augments salarials fets en plena crisi
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Immigració i integració a l’Israel d’avui (1964)
De la crònica que Marta Mata (Barcelona, 1926 - 2006) va publicar a Qüestions de Vida Cristiana (n. 31-1966) i que havia escrit dos anys abans, l’agost de 1964, a Kibbutz Dvir (Israel). La consolidació d’un estat d’Israel disciplinat, innovador i esforçat fascinava fa poc més de mig segle en alguns cercles universitaris i en els agrupaments escoltes. Als estius dels anys seixanta anaven a Israel per experimentar la vida de treball en els quibuts (comunitats agrícoles socialitzants), un món idealitzat en ambients catalanistes i progressistes. Enguany s’escau el centenari del naixement i el vintè de la mort de Marta Mata, pedagoga i senadora socialista.
Una debilitat de Míchel punxa (però no estripa) la ratxa de Champions del Girona
El Girona va acaronar molta estona la victòria en un duel entretingut contra un Alabès que li va pispar dos punts en l'últim minut (2-2). Això sí, el conjunt gironí continua presentant números de Lliga de Campions el 2026, on en vuit partits, tan sols Madrid i Barça han sumat més punts que ell.
La sèrie que no agradarà als testimonis de Jehovà
En la cultura contemporània s’està fent evident un retorn a la fascinació pel fet religiós i la seva iconografia. Rosalía i el seu disc Lux n'han sigut l’exemple més vistós i global. Però en els darrers anys hi ha hagut un auge d’expressions d’inspiració litúrgica i d'imatgeria espiritual en el món de la moda, la publicitat i la música. A vegades només amb pretensions estètiques i altres com un recurs emocional per apel·lar a la transcendència i a sentiments de devoció i èxtasi. El llenguatge sagrat en versió pop i kitsch està conquerint espais de laïcitat. Fins i tot ahir vam poder escoltar com un capellà beneïa el nou estudi de RAC1 i resaven un parenostre com si fos una emissora de l’Església.
Aquests són els 15 millors restaurants de Catalunya i les deu descobertes que ha fet la 'Guia Macarfi'
L’any passat no hi cabia ni una agulla a La Paloma per celebrar el desè aniversari de la Guia Macarfi. Aquest any, en l'onzena edició, la guia amb seu a Barcelona ha aconseguit ocupar tot el territori peninsular i ha presentat els seus resultats al Círculo de Bellas Artes de Madrid, en presència de més de 200 cuiners. El que va començar sent un grup d’amics que es recomanaven restaurants, ara té una estructura robusta d’ambaixadors (més de 2.000) que té les antenes ben afilades per detectar quins llocs s’han de tenir en compte. Així doncs, si bé és cert que fan un llistat dels millors restaurants de cada comunitat autònoma, també en fan una de rookies, dels que apunten maneres. I aquí és on hi pot haver més sorpreses i descobertes. Comencem, doncs, per les novetats que la guia ha detectat en territori català.
Ferran Adrià diu que tots hauríem de fer un pla de gestió per arribar a final de mes
El cuiner Ferran Adrià vol ajudar els restaurants amb un pla de gestió, perquè sap que sis de cada deu tanquen. Així ho ha assegurat aquest dilluns a l’Auditori de CaixaBank davant del president de la Generalitat de Catalunya, Salvador Illa, del conseller d’Indústria, Jordi Hereu, del president de CaixaBank, Tomás Muniesa i d’autoritats econòmiques i de cuiners, com Joan Roca, Nandu Jubany, Jordi Vilà, Albert Raurich i el seu germà, Albert Adrià.
Sitio web