Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
P01-15
JUDICI A L'INDEPENDENTISME
ara.cat
DIMECRES
13 DE FEBRER DEL 2019
NÜMERO 2972
1.50 EUROS
FINS A UN 30% D'ESTALVI
PER ALS SURSCRIPTORS
DE PAPER
SURSCRIPCIONS ARACAT
"Facin de jutges
h i no de salvadors
JOSEP
RAMONEDA
Sigui quina sigui la
sentència del tribunal,
serà molt important qui
hi hagi al poder per
gestionar-la
Les defenses obren el judici denunciant irregularitats en la instrucció, la
vulneració de drets fonamentals i el prejudici polític del Tribunal Suprem
RAMIN JAHANBEGLOO
Centre Gamahi Uiversitat de ina
Amb el judici als líders
Absolts tots els
acusats pels sous
de CatalunyaCaixa
ornstur-een yola'Església catalana
disjuntiva moral
denunciarà els
abusadors
FERRAN SAEZMATEU
Què passaria si algun partit
espanyol proposés un
projecte de futur basat enel
caracter plurinacional i
plurilingüístic de l'Estat?
Els tretze bisbes condemnern
els abusos i animen les víctime:s
a denunciar els fets
El TSJC no veu"caràcter
delictiu" en els augments
salarials fets en plena crisi

Noticias
  • ERC diu que "vetllarà perquè tinguin encaix" en els pressupostos futurs acords amb els mestres
    Després de les crítiques dels sindicats de l'ensenyament, el president del grup d'ERC al Parlament, Josep Maria Jové, ha afirmat en la sessió de control d'aquest dimecres que la seva formació "vetllarà perquè tinguin encaix en la tramitació pressupostària" futurs "acords amb mestres i metges".
  • Junts carrega contra els "pressupostos de les rebaixes": "És un insult als usuaris de Rodalies"
    La presidenta del grup de Junts al Parlament, Mònica Sales, ha carregat amb duresa contra els "pressupostos de les rebaixes" acordats entre ERC i el Govern. En la sessió de control d'aquest dimecres, ha dit que l'acord per fer la línia orbital de tren pactada "és un insult als usuaris de Rodalies".
  • Quatre senadors republicans se sumen als demòcrates per retirar els poders de guerra a Trump
    El Senat dels Estats Units ha votat a favor de fer avançar una resolució sobre els poders de guerra amb l’objectiu d’obligar Donald Trump a posar fi a la guerra amb l’Iran, tret que rebi autorització del Congrés per continuar-la. Amb 50 vots a favor i 47 en contra, és la primera vegada que la cambra permet tramitar la iniciativa, després de set intents fallits des que els Estats Units van llançar l'atac coordinat amb Israel contra l'Iran el 28 de febrer. Quatre senadors republicans s'han sumat als senadors demòcrates, que hi han votat a favor amb una única excepció.
  • Barcelona suspèn les noves llicències d’obertura de supermercats 24 h
    La comissió de govern de l’Ajuntament de Barcelona ha acordat suspendre temporalment la concessió de noves llicències a autoserveis i superserveis que poden obrir 24 hores. La suspensió s’ha publicat aquest matí al BOPB i té efecte immediat, amb una vigència d’un any mentre es treballa en un nou planejament que permeti protegir el comerç de proximitat, preservar la diversitat comercial i evitar processos de saturació i de monocultiu en determinades zones de la ciutat.
  • Pedro Sánchez: "Tot el meu suport al president Zapatero"
    La imputació de José Luis Rodríguez Zapatero a l'Audiència Nacional és un terratrèmol d'abast encara incalculable per a la política espanyola. Una notícia que ha sacsejat el PSOE i que ha donat el PP un nou motiu per carregar contra el govern espanyol i demanar als socialistes que abandonin el poder. Per això tots els focus estan posats aquest dimecres al Congrés dels Diputats, ja que és la primera vegada que el president espanyol, Pedro Sánchez, es pronuncia sobre la qüestió. I no ha canviat el guió: "Tot el meu suport al president Zapatero". "Si vostè vol mirar la corrupció, miri's al mirall", li ha etzibat fins i tot al líder de l'oposició, Alberto Nuñez Feijóo, a qui ha acusat de tenir informació privilegiada del poder judicial i utilitzar-la políticament. "A les eleccions s'hi arriba amb vots, no amb dreceres. Hi haurà eleccions el 2027", ha sentenciat Sánchez, que també ha defensat el llegat de Zapatero: "No ens va posar en una guerra il·legal, va avançar en drets com el matrimo