Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
P01-15
JUDICI A L'INDEPENDENTISME
ara.cat
DIMECRES
13 DE FEBRER DEL 2019
NÜMERO 2972
1.50 EUROS
FINS A UN 30% D'ESTALVI
PER ALS SURSCRIPTORS
DE PAPER
SURSCRIPCIONS ARACAT
"Facin de jutges
h i no de salvadors
JOSEP
RAMONEDA
Sigui quina sigui la
sentència del tribunal,
serà molt important qui
hi hagi al poder per
gestionar-la
Les defenses obren el judici denunciant irregularitats en la instrucció, la
vulneració de drets fonamentals i el prejudici polític del Tribunal Suprem
RAMIN JAHANBEGLOO
Centre Gamahi Uiversitat de ina
Amb el judici als líders
Absolts tots els
acusats pels sous
de CatalunyaCaixa
ornstur-een yola'Església catalana
disjuntiva moral
denunciarà els
abusadors
FERRAN SAEZMATEU
Què passaria si algun partit
espanyol proposés un
projecte de futur basat enel
caracter plurinacional i
plurilingüístic de l'Estat?
Els tretze bisbes condemnern
els abusos i animen les víctime:s
a denunciar els fets
El TSJC no veu"caràcter
delictiu" en els augments
salarials fets en plena crisi

Noticias
  • La 'start-up' sorgida de la covid que entusiasma els més grans
    Tot va començar amb la solidaritat i la implicació d'uns joves durant la pandèmia de la covid-19, l'any 2020. Demanaven a la gent que donés tauletes per recondicionar-les perquè les persones grans internes en hospitals o a residències es poguessin comunicar amb les seves famílies, que no els podien anar a veure per les restriccions en la mobilitat. De fet, més d'un es va poder acomiadar de la família gràcies a aquests dispositius.
  • "Sota quin paràmetre soc el pitjor president de la història del Barça?"
    Josep Maria Bartomeu (Barcelona, 1963) va arribar a la presidència del Barça amb la dimissió de Sandro Rosell el 2014. Un any després, i gràcies a un triplet, guanyaria les eleccions de llarg. Però no va poder esgotar el seu mandat, víctima dels mals resultats esportius i la crisi econòmica derivada del coronavirus. Va dimitir l’octubre del 2020. Cinc anys i mig després, atén l’ARA després de declinar ser entrevistat en diverses ocasions. Es presenta a la redacció amb documents per defensar la seva gestió econòmica.
  • Barcelona En Comú vol recuperar els barris populars
    Barcelona En Comú encara les eleccions municipals del 2027 amb el repte de presentar-hi, per primera vegada, un candidat diferent d'Ada Colau. Qui l'ha assumit és Gerardo Pisarello, diputat al Congrés i ex primer tinent d'alcalde, després de guanyar les primàries a l'humorista Bob Pop. Però, ja abans de triar alcaldable, la nova executiva del partit va començar a perfilar una estratègia per remuntar els resultats que els pronostiquen les enquestes i presentar-se als barcelonins com a alternativa al PSC. Segons traslladen a l'ARA fonts de la direcció, aquesta estratègia passa per recuperar presència als barris de l'Eix Besòs, on creuen que tenen marge per créixer i evitar una fuga de vots cap a l'extrema dreta.
  • "L'administració és hipòcrita amb les residències perquè exigeix sabent que finança sota cost"
    Pel grup de WhatsApp dels directors i gerents de centres i serveis d'atenció a la dependència corren els comentaris sobre la informació publicada a l'ARA sobre les multes de 5,2 milions d'euros a residències geriàtriques. Ho explica el president de DiGESCAD, Andrés Rueda, que lamenta la “criminalització” d'aquestes instal·lacions.
  • "Von der Leyen hauria de vigilar més què diu en públic"
    Karel Lannoo és el director executiu del think tank Centre for European Policy Studies (CEPS), amb seu a Brussel·les. L'entitat és una veu rellevant en la política i el debat comunitari. Graduat en filosofia i història moderna, fa més de vint-i-cinc anys que observa els sotracs interns i externs que ha entomat la Unió Europea. Es troba, per tant, en una posició de privilegi per analitzar els reptes dels 27 en uns moments en què l'ordre global s'ha fet miques i les amenaces a la UE són de tota mena.