Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
P01-15
JUDICI A L'INDEPENDENTISME
ara.cat
DIMECRES
13 DE FEBRER DEL 2019
NÜMERO 2972
1.50 EUROS
FINS A UN 30% D'ESTALVI
PER ALS SURSCRIPTORS
DE PAPER
SURSCRIPCIONS ARACAT
"Facin de jutges
h i no de salvadors
JOSEP
RAMONEDA
Sigui quina sigui la
sentència del tribunal,
serà molt important qui
hi hagi al poder per
gestionar-la
Les defenses obren el judici denunciant irregularitats en la instrucció, la
vulneració de drets fonamentals i el prejudici polític del Tribunal Suprem
RAMIN JAHANBEGLOO
Centre Gamahi Uiversitat de ina
Amb el judici als líders
Absolts tots els
acusats pels sous
de CatalunyaCaixa
ornstur-een yola'Església catalana
disjuntiva moral
denunciarà els
abusadors
FERRAN SAEZMATEU
Què passaria si algun partit
espanyol proposés un
projecte de futur basat enel
caracter plurinacional i
plurilingüístic de l'Estat?
Els tretze bisbes condemnern
els abusos i animen les víctime:s
a denunciar els fets
El TSJC no veu"caràcter
delictiu" en els augments
salarials fets en plena crisi

Noticias
  • El rol actiu dels consumidors energètics en el camí de la transició energètica
    En un context d'alts preus energètics i de transició cap a models més sostenibles, les empreses i indústries busquen solucions que els permetin consumir millor, reduir costos i aprofitar el creixement de l'energia renovable. En aquest escenari, la flexibilitat de la demanda i l'emmagatzematge amb bateries emergeixen com a eines clau per a una energia més eficient, competitiva i intel·ligent.
  • "Les línies elèctriques s’estan convertint en el motor clau per a l’impuls de la indústria a Catalunya"
    Trinidad Sala exerceix el càrrec de delegada de Redeia a Catalunya des de fa poc més d’un any, però en aquest temps ha hagut d’assumir la gestió d’importants projectes molt vinculats al desenvolupament econòmic i social del país i a la transformació energètica de les principals empreses. Segons Sala, “estem impulsant l’economia catalana amb infraestructures elèctriques essencials per al futur del país”.
  • Del carro a la xarxa: el Grup Bon Preu i el futur de la flexibilitat energètica
    A Catalunya el canvi cap a un sistema elèctric més sostenible avança ràpidament, però sovint s'oblida que la revolució també pot començar en llocs tan quotidians com en un supermercat. El Grup Bon Preu ho vol demostrar: la flexibilitat de la demanda –la capacitat d'adaptar quan i com consumim energia– és clau per equilibrar el sistema i aprofitar millor els recursos renovables. Convertir els nostres establiments en actors energètics no és només una aposta tecnològica, també és una aposta per la sostenibilitat, ja que fomenta un consum més elevat d'energia provinent de fons renovables, per poder fer realitat el futur energètic que tots imaginem.
  • "Cal ampliar l’actual límit per a l'autoconsum en generació distribuïda fins als 5 km de radi"
    Pere Borràs, director de Generació a Estabanell, reclama una implicació més gran de les institucions per avançar en les renovables i demana ampliar el límit de la generació distribuïda fins als 5 km de radi per poder aprofitar millor aquesta energia renovable.
  • Bassols Energia celebra un any del seu primer parc solar i reforça el seu compromís amb la sostenibilitat
    Bassols Energia reafirma la seva aposta per la sostenibilitat i la transició energètica amb el primer aniversari del seu parc solar, un projecte que representa un pas estratègic en la generació pròpia d’energia renovable i en l’aposta de l’empresa per un model energètic més net i proper al territori.