P01-15 JUDICI A L'INDEPENDENTISME ara.cat DIMECRES 13 DE FEBRER DEL 2019 NÜMERO 2972 1.50 EUROS FINS A UN 30% D'ESTALVI PER ALS SURSCRIPTORS DE PAPER SURSCRIPCIONS ARACAT "Facin de jutges h i no de salvadors JOSEP RAMONEDA Sigui quina sigui la sentència del tribunal, serà molt important qui hi hagi al poder per gestionar-la Les defenses obren el judici denunciant irregularitats en la instrucció, la vulneració de drets fonamentals i el prejudici polític del Tribunal Suprem RAMIN JAHANBEGLOO Centre Gamahi Uiversitat de ina Amb el judici als líders Absolts tots els acusats pels sous de CatalunyaCaixa ornstur-een yola'Església catalana disjuntiva moral denunciarà els abusadors FERRAN SAEZMATEU Què passaria si algun partit espanyol proposés un projecte de futur basat enel caracter plurinacional i plurilingüístic de l'Estat? Els tretze bisbes condemnern els abusos i animen les víctime:s a denunciar els fets El TSJC no veu"caràcter delictiu" en els augments salarials fets en plena crisi
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
A la contra
Denis Suárez: l'enèsim ressorgiment del nen que s'emmirallava en Andrés Iniesta
Denis Suárez tornarà a trepitjar l’herba de l’Spotify Camp Nou aquest dissabte (16.15 h). Serà amb la samarreta de l’Alabès i a un estadi que tot just va reobrir les portes la setmana passada després de més de dos anys d'obres. El retorn del migcampista gallec es presenta com un retrobament amb el lloc on, fa gairebé una dècada, se’l va presentar com una de les grans apostes de futur.
Ara que no s'ofengui ningú
De fit a fit
Rosalía i la propietat industrial
Rosalía s'ha colat aquest divendres al III Fòrum Europeu de Propietat Industrial, que s'ha celebrat a Barcelona. El director general de l'Organització Mundial de la Propietat Intel·lectual (OMPI), Daren Tang, ha elevat l'autora de Divinize, La perla o Berghain a la categoria d'icona de la capital catalana juntament amb Gaudí, les start-ups o el Modernisme representat per la Pedrera (Casa Milà) al passeig de Gràcia, on s'ha dut a terme aquesta trobada anual de l'Associació per a la Defensa de la Marca (Andema). Són, ha dit, exemples de "la creativitat i la innovació" que caracteritzen Barcelona.
Sitio web