1,30EBROEL CONCELODt CEL 803263a.s www aroprteaoc DREG HOERNDE GRUPO ZETA elPeriódico 12 PARA GENTE COMPROMETIDA TORRA INSISTE EN SUS CONDICIONES PARA NEGOCIAR Sánchez ultima elecciones por el veto independentista Páginas 18a24 El presidente llamará a votar esta primavera si mañanale tumban los Presupuestos Profanadas las tumbas de Pasionaria e Iglesias del1-O, queempieza hoy lLas legislativas coincidirían onlacelebración deljuicio FERRANNADEU EMPRESR ANY EMPRES ANY el Periódico 1e Sabadell el Per DIGITALITZA EQUIPARA INICIA INNOVA Josep Oliu, Nadia Calviño, el premiado Luca de Meo y Antonio Asensio Mosbah. OSabadell CONLSORICA EL PERIÓDICO, con las empresas catalanas Eldiario distingue el trabajo de Seat, Social Car, Borges, Amat Immobiliaris, Holaluzy Cristina Gallach TEMA DEL DIA Páginas 2 a7y editorial EL PARTIDO SE REMITE AL CONSTITUCIONAL APUESTA POR EL INSTITUTO ESCUELA COCHES El PP frena la ERC desmonta contrarreforma lapolitica del aborto que educativa de Mas planea Casado y Puigdemont ESTE FIN DE SEMANA INOLVIDABLES PRIMERA ENTREGA PUR SOLO ESCALA RENAULT 8TS- 1968 el Periódico PANORAMA Página 20 coSAS DE LA VIDA -Páginas 30y 31
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
- BCN, preparada per al primer acte massiu d’un Papa en mig segle
El Papa arriba avui a Barcelona i durant dos dies protagonitzarà diverses visites i grans actes a la catedral, l’Estadi Olímpic i la Sagrada Família. L’expectació a la ciutat està dividida entre els que senten interès o cert grau de curiositat i els que temen per com els alteraran el seu dia a dia els anunciats talls de carrers i alteracions en la mobilitat.Seguir leyendo.... - Maite Gaudí, descendent de l’arquitecte: "Benet XVI em queia bé però Lleó XIV, millor"
Serà vostè una de les protagonistes en l’acte amb el Papa a l’Estadi Olímpic.Seguir leyendo.... - El Govern central avisa que rebre Prevost amb xiulets "no ajuda al català"
El Govern de Salvador Illa va carregar ahir contra la petició que va fer l’expresident Carles Puigdemont de rebre el papa Lleó XIV avui amb xiulets i estelades. Ho va fer per boca del conseller de Presidència, Albert Dalmau, que, en una entrevista a La 2 i Ràdio 4, va assegurar que no considera que aquesta actuació serveixi per donar un reconeixement al català. "Així no s’ajuda a la llengua", va etzibar després de la polèmica, finalment corregida, pel fet que el Pontífex no inclogués inicialment el català en alguns actes clau de la seva agenda a Catalunya, com la benedicció de la torre de Jesús de la Sagrada Família.Seguir leyendo.... - Carlos Bosch, Delegat de Joventut de la diòcesi de BCN: "La gran dificultat ha sigut l’aforament limitat a Montjuïc"
En una Església catòlica amb pèrdua de vocacions i feligresos, algú com vostè, amb 32 anys, deu ser una esperança notable. ¿Des de quan és sacerdot?Seguir leyendo.... - "No demanem res aliè a la tradició cristiana"
Reclamen que els sacerdots tinguin formació "en lectures feministes i queer". També, una "reforma estructural" de l’Església catòlica per trencar amb tot allò "fruit del patriarcat i del masclisme". "Hi ha una injustícia de base en el lloc que se li va conferir a la dona dins de l’Església que no té cap argument teològic. No hi ha cap fonament evangèlic que justifiqui l’exclusió de les dones dels ministeris ordenats. Les restriccions apareixen posteriorment, estant vinculades a estructures patriarcals de l’Imperi i de l’Església. Va haver-hi dones diaconesses en les primeres comunitats cristianes i així apareix als Fets dels Apòstols", defensa a EL PERIÓDICO Maria Mercader, membre d’Alcem La Veu, un col·lectiu catòlic i feminista nascut en el context de les massives manifestacions del 8M el 2018. A unes hores de l’arribada del papa Lleó XIV a Barcelona, aquest col·lectiu format per aproximadament unes 50 dones reclama al Pontífex reformes estructurals que acabin amb el masclisme
Sitio web