P01-07 PROCES AL SOBIRANISME ara.cat DIMARTS 12 DE FEBRER DEL 2019 1.50 EUROS FINS A UN 30% D'ESTALVI PER ALS SURSCRIPTORS DE PAPER SURSCRIPCIONS ARACAT UN JUDIC RA LA HISTORIA JOAN B. CULLA És inútil que alguns s'esforcin a buscar en la concentració de diumenge motivacions que no siguin la fobia a la catalanitat Sánchez pressiona lindependentisme amb la convocatòria d'eleccions el 14 dabril la vigília del judicii a dos dies de la presentació dels pressup JOSÉ BOVÉ És necessari que les na soninerotslEI TC arxiva 25 centres més , 100 milions solució política i democeritica a Catanya un recurs clau contra la llei de primària per fer de la ona Franca també faran JULIA MIRALLES DEd'habitatge un 'hub' digital Les entitats celebren que es consolidi la normativa catalana El departament farà obres d'ampliació en edificis ja existents Sinaugura un espai pera 30 empreses dimpressióen 3D avançar en la lluita contra la corrupció cal minimitzar els espais de secret al sector públic, com són els fons reservats
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
A Flick li cau la bava: els apunts en calent del Barça-Alabès
Golejada reparadora del Barça contra l'Alabès a la Lliga. Els blaugranes es van refer de les desfetes contra el PSG i el Madrid amb un resultat de tenis (6-1). A continuació, uns apunts en calent.
Blocus: cinc claus per entendre un fenomen que desafia tota lògica
Un fenomen sense una causa compartida, sense líders identificables i amb una lògica de propagació difícil de desxifrar. Blocus encara ofereix molts interrogants. L'ARA planteja cinc claus per intentar entendre com es propaga, qui hi pot haver al darrere i què empeny joves (molts d'ells menors) a sumar-s'hi.
Tots Sants serè i ventós als dos extrems del país
La nit de la Castanyada serà tranquil·la, en general, amb molta fresca i sensació ben tardorenca. No obstant això, al sud del país s'estan registrant alguns xàfecs que poden fer una mica la guitza durant les hores que venen. A l'Ametlla de Mar (Baix Ebre), els xàfecs han acumulat 4,7 l/m2. Diumenge, dia de Tots Sants, el sol s’imposarà i la bonança s’accentuarà transitòriament al migdia. No obstant això, la setmana vinent els mapes van confirmant una injecció d’aire fred provinent del centre i est d’Europa que ens portarà un ambient d’avançada tardor i més inestabilitat.
Més de 300.000 francesos es manifesten contra el cost de la vida i la protesta s'amplia a Alemanya
Unes 320.000 persones, segons el ministeri de l'Interior, s'han manifestat aquest dissabte en diferents ciutats de França en la tercera jornada de protestes contra el cost de la vida. Malgrat alguns incidents (en total la policia ha fet gairebé 300 detencions), les mobilitzacions s'han desenvolupat amb calma, segons l'últim balanç oficial. La participació ha estat inferior a la dels 550.000 del 17 d'octubre. Hi ha hagut alguns incidents al final de les manifestacions de París, Marsella, Rennes, Lió, Nantes o Tolosa. El moviment s'ha encomanat a diversos països europeus i aquesta setmana s'hi ha afegit Alemanya i s'han repetit les protestes a Itàlia.
La pel·lícula dels nazis que mai no va existir
L’any 1941, Herman J. Mankiewicz va guanyar un Oscar pel guió de Ciutadà Kane. Ja s’ha explicat en altres ocasions com el va escriure: aïllat en un ranxo enmig del desert de Mojave després de patir un greu accident de cotxe. Orson Welles, conscient de l’addicció a l’alcohol del guionista, el va confinar aprofitant que estava postrat al llit, i li va fer escriure un guió que provocaria un punt d’inflexió en les seves vides i en la història del cinema.
Sitio web