Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
P01-07
PROCES AL SOBIRANISME
ara.cat
DIMARTS
12 DE FEBRER DEL 2019
1.50 EUROS
FINS A UN 30% D'ESTALVI
PER ALS SURSCRIPTORS
DE PAPER
SURSCRIPCIONS ARACAT
UN JUDIC
RA LA
HISTORIA
JOAN B.
CULLA
És inútil que alguns
s'esforcin a buscar en la
concentració de diumenge
motivacions que no siguin
la fobia a la catalanitat
Sánchez pressiona lindependentisme amb la convocatòria d'eleccions el
14 dabril la vigília del judicii a dos dies de la presentació dels pressup
JOSÉ BOVÉ
És necessari que les
na soninerotslEI TC arxiva 25 centres més ,
100 milions
solució política i
democeritica a Catanya un recurs clau
contra la llei
de primària
per fer de la
ona Franca
també faran
JULIA MIRALLES
DEd'habitatge
un 'hub' digital
Les entitats celebren
que es consolidi la
normativa catalana
El departament farà
obres d'ampliació en
edificis ja existents
Sinaugura un espai
pera 30 empreses
dimpressióen 3D
avançar en la lluita
contra la corrupció cal
minimitzar els espais de
secret al sector públic,
com són els fons reservats

Noticias
  • La Generalitat entra en l'accionariat de l'empresa Openchip
    La Generalitat entra en l'accionariat de l'empresa Openchip, especialitzada en el disseny de xips d'alt rendiment. El Govern ha donat llum verda per adquirir el 5% del capital social de la companyia i tindrà un membre fix en el consell d'administració.
  • El Govern autoritza la compra de set plantes de l’edifici del Banc d’Espanya a Barcelona
    El Govern ha autoritzat l'adquisició de set plantes –de la segona a la vuitena– de l'edifici que el Banc d'Espanya té al número 17 de la plaça de Catalunya de Barcelona, per un import de 58,42 milions d'euros (impostos exclosos).
  • Cas del nadó maltractat a Barcelona: la Fiscalia veu indicis de temptativa d'homicidi atribuïbles al pare
    La Fiscalia ha detectat nous elements de càrrec "d'extrema gravetat" contra el pare empresonat per presumptament haver maltractat el seu nadó de poques setmanes a Barcelona, fins al punt que ara considera que també se li podria atribuir un delicte d'homicidi en grau de temptativa. De fet, el jutge de la secció de violència contra la infància i l'adolescència de Barcelona ha acordat mantenir-lo a la presó, acusat de maltractar la criatura, després que fos detingut el març passat juntament amb la seva dona, que està en llibertat.
  • L'Audiència de València absol el 'ionqui dels diners' pels contractes de la regidoria de Cultura de València
    L'Audiència Provincial de València ha absolt l’autoanomenat ionqui dels diners, Marcos Benavent, exgerent d'una empresa pública de la Diputació de València, en la peça del cas Taula que investigava l'adjudicació de contractes de la regidoria de Cultura de l'Ajuntament de València.
  • Putin avança al Donbàs i els seus soldats no trigaran a conquerir la ciutat clau de Kostiantínivka
    A Vladímir Putin l'ha molestat que en les últimes setmanes s’hagi generat un relat segons el qual Ucraïna està a punt de capgirar el curs de la guerra. “Els europeus tenen la impressió categòricament incorrecta que la situació al camp de batalla està canviant a favor de les forces ucraïneses”, diuen des del Kremlin. El motiu és l’esforç parcialment reeixit de les tropes de Kíiv d’ofegar la logística russa al front sud-est, que obre una finestra d’oportunitat a Volodímir Zelenski. Ara bé, a l’est, al Donbàs, Rússia continua avançant i no trigarà a conquerir Kostiantínivka, una de les últimes grans poblacions de la regió. El problema és que avança tan lentament que cada cop creix més la pressió dels sectors bel·licistes perquè el president rus decreti una nova mobilització, una mesura enormement impopular i que podria resultar del tot ineficaç.