P01-07 PROCES AL SOBIRANISME ara.cat DIMARTS 12 DE FEBRER DEL 2019 1.50 EUROS FINS A UN 30% D'ESTALVI PER ALS SURSCRIPTORS DE PAPER SURSCRIPCIONS ARACAT UN JUDIC RA LA HISTORIA JOAN B. CULLA És inútil que alguns s'esforcin a buscar en la concentració de diumenge motivacions que no siguin la fobia a la catalanitat Sánchez pressiona lindependentisme amb la convocatòria d'eleccions el 14 dabril la vigília del judicii a dos dies de la presentació dels pressup JOSÉ BOVÉ És necessari que les na soninerotslEI TC arxiva 25 centres més , 100 milions solució política i democeritica a Catanya un recurs clau contra la llei de primària per fer de la ona Franca també faran JULIA MIRALLES DEd'habitatge un 'hub' digital Les entitats celebren que es consolidi la normativa catalana El departament farà obres d'ampliació en edificis ja existents Sinaugura un espai pera 30 empreses dimpressióen 3D avançar en la lluita contra la corrupció cal minimitzar els espais de secret al sector públic, com són els fons reservats
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
El Suprem publica la condemna al fiscal general: "No pot respondre a una notícia falsa amb la comissió d'un delicte"
Gairebé tres setmanes després que el judici fos vist per a sentència, el Tribunal Suprem ha fet pública la sentència que inhabilita el fiscal general de l'Estat. El tribunal, per una majoria de cinc a dos, esgrimeix que Álvaro García Ortiz "no pot respondre a una notícia falsa mitjançant la comissió d'un delicte", com la "divulgació d'un escrit de reconeixement d'un fet per evitar el judici, fins i tot quan l'investigat ha insinuat un comportament del Ministeri Fiscal no procedent". "La negació d'una notícia incerta no requereix l'afirmació pública de la responsabilitat penal reconeguda", sosté la sentència, de 180 pàgines.- Sentència condemnatòria del fiscal general García Ortíz
PSC i ERC pacten que el magistrat Josep Tomàs sigui el nou director d'Antifrau
Un pacte entre el PSC i ERC ha desbrossat el camí per al nou director de l'Oficina Antifrau. Els dos grups parlamentaris han proposat aquest dimarts a la mesa del Parlament el magistrat Josep Tomàs Salas per al càrrec com a relleu de Miguel Ángel Gimeno, que va exhaurir el mandat aquest setembre. Aquest dijous, el jutge català s'haurà de sotmetre a la comissió d'afers institucionals per explicar la seva proposta, abans de ser votat pel ple del Parlament, on es preveu que la majoria de la investidura, amb Comuns, validin el nom.
Salut declara obligatòria la mascareta als CAP, hospitals i residències per contenir la grip
A partir d'aquest dimecres la mascareta tornarà a ser obligatòria als centres de salut —com els CAP—, hospitals, residències de gent gran i centres de vulnerabilitat. Aquest cop, però, el motiu per aplicar de nou aquesta mesura és l'expansió de la ja que de l'1 al 7 de desembre la incidència d'aquest virus s'ha multiplicat per 2,5. De fet, a hores d'ara Catalunya es troba en el nivell molt alt de transmissió, segons el Sistema d'Informació per a la Vigilància d'Infeccions a Catalunya (SIVIC).
"Els homes mostrem els nostres sentiments de dues maneres: una és l'humor i l'altra, el mal humor"
Tots els pares i mares tenim un parc o una plaça on els nostres fills juguen al sortir de classe. Jo m'hi he passat milers d'hores perquè tinc dos fills d'edats molt diferents. Als parcs hi fas amics i no-amics. Un dia vaig trobar un parell de pares que s'amagaven darrere d'uns matolls per fumar sense que els veiessin els fills. Se suposava que ja ho havien deixat perquè els fills els ho havien demanat i no volien que els descobrissin. Vaig pensar quantes coses surrealistes arribem a fer pels fills i vaig veure que aquí hi havia un tema. A l'arribar a casa ja tenia una pila d'idees. Així va néixer El parc.
Sitio web