Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
P01-07
PROCES AL SOBIRANISME
ara.cat
DIMARTS
12 DE FEBRER DEL 2019
1.50 EUROS
FINS A UN 30% D'ESTALVI
PER ALS SURSCRIPTORS
DE PAPER
SURSCRIPCIONS ARACAT
UN JUDIC
RA LA
HISTORIA
JOAN B.
CULLA
És inútil que alguns
s'esforcin a buscar en la
concentració de diumenge
motivacions que no siguin
la fobia a la catalanitat
Sánchez pressiona lindependentisme amb la convocatòria d'eleccions el
14 dabril la vigília del judicii a dos dies de la presentació dels pressup
JOSÉ BOVÉ
És necessari que les
na soninerotslEI TC arxiva 25 centres més ,
100 milions
solució política i
democeritica a Catanya un recurs clau
contra la llei
de primària
per fer de la
ona Franca
també faran
JULIA MIRALLES
DEd'habitatge
un 'hub' digital
Les entitats celebren
que es consolidi la
normativa catalana
El departament farà
obres d'ampliació en
edificis ja existents
Sinaugura un espai
pera 30 empreses
dimpressióen 3D
avançar en la lluita
contra la corrupció cal
minimitzar els espais de
secret al sector públic,
com són els fons reservats

Noticias
  • Adèle Exarchopoulos torna a ser la millor actriu del món
    Algú va escriure a Twitter –aleshores encara es deia així– unes hores després de la primera projecció de La vida d’Adèle, al Festival de Canes del 2013, que Adèle Exarchopoulos era, simplement, la millor actriu del món. I aquella impressió transmetia la jove debutant en aquella torrencial i meravellosa pel·lícula, Palma d’Or d’aquell any, compartida excepcionalment pel director (Abdellatif Kechiche) i les dues protagonistes, Exarchopoulos i Léa Seydoux.
  • El terratrèmol Xavi Pascual sacseja el Barça: l'Instant Replay de l'ARA
    Cansat dels incompliments del Barça i temptat per una gran oferta del Dubai Basketball, Xavi Pascual ha decidit abonar la seva clàusula de sortida de 300.000 euros i abandonar el club blaugrana. "Només estic concentrat en l'equip. Si hi ha res a dir, al final de temporada ja en parlarem. Jo no puc controlar els rumors que surten, es parla de moltes coses", va explicar Xavi Pascual després del partit de diumenge.
  • Mira com surten 'eurofans' de sota les pedres
    El boicot de RTVE a Eurovisió ha provocat que tot de personatges ranciots que havien menyspreat el festival durant els últims anys –diguem-ho clar: des que el col·lectiu LGTBI+ li ha donat una nova vida– ara resulta que adooooren el certamen i així ho manifesten a les xarxes socials. És el cas de l’alcaldessa de Torrelodones, Almudena Negro, que l’any 2018 va escriure: “És avui la merda d’Eurovisió? És per no engegar la tele”. En canvi, en aquesta ocasió ha piulat: “Mitja Espanya veient Eurovisió a través de YouTube (infinitament millor que les retransmissions de TVE)”. O podríem recordar el cas del presentador de Telemadrid Antonio Naranjo, escuder mediàtic d’Ayuso. L’any 2015 va opinar: “Eurovisió és com si barregessis un comiat de solter, una graduació i l’anunci de Freixenet, però a l'engròs. I ple de cunyats”. L’any següent els va titllar de friquis i va suggerir veure’l a ell a Trece. En canvi, aquests dies es queixava que “milers de llars humils que no p
  • Macropregària a Washington: "Déu fa servir Trump per retornar Crist a aquest país"
    De lluny la cua quilomètrica que envolta la gespa del National Mall sembla la d'un míting de la campanya de 2024. Gorres vermelles de Make America Great Again" entre banderes estatunidenques. Molts dels estilismes recorden l'existència de l'Amèrica rural a la capital de les corbates i les sabates llustrades. L'únic matís és el nom serigrafiat a la majoria de samarretes: les referències a Trump avui han estat desbancades per "Jesús". Un pastor evangelista puja i baixa la filera mentre crida "Al·leluia" a ple pulmó per als que encara estiguin una mica adormits. Persones com la Kelly, que ha vingut des de Richmond (Virgínia), s'han llevat a les quatre del matí per poder participar en la macropregària convocada per la Casa Blanca aquest diumenge.
  • Inici de setmana amb més xàfecs i tronades
    Un petit solc en altura acabarà de creuar les nostres latituds durant la matinada i el matí d'aquest dilluns, i desestabilitzarà el temps arreu del territori. Les tronades han descarregat a comarques del Pirineu i el Prepirineu, amb quantitats més abundants al Berguedà, el nord d'Osona o el Ripollès on s'han acumulat de 10 a 20 l/m² en pocs minuts (27 l/m² a Orís i 20 l/m² a Cantonigròs, fins a les 20 h de diumenge). Amb el pas d'aquesta línia d'inestabilitat el temps millorarà, en una setmana que s'espera més tranquil·la i amb una clara recuperació dels termòmetres.