P 01-05 BLOQUEIG PARLAMENTARI ERCi PDECat vetaran els pressupostos de Pedro Sánchez ara.cat Reclamen al president espanyolLa ministra d'Hisenda critica la "pinça" dels partits sobiranistes mediadors si vol tenir comptes catalans amb el PP i Ciutadans que s'avingui a un diàleg amb DIMARTS DE FEBRER DEL 2019 NUMER0 296 1.50 EUROS FINS A UN 30% D'ESTALVI PER ALS SURSCRIPTORS DE PAPER SURSCRIPCIONS ARACAT B. CULLA El video This is the real Spain' és una confessió de feblesa exterior sense precedents des de la mort de Franco Pendents de l'aiuda humanitaria Després d'acoseguir el suport de la majoria de paisos europeus, amb excepcions com Itàlia, l'opositor Juan Guaidó manté el pols amb Nicolas Maduro-a la foto-pressionant lexèrcit venecolà perquè deixi entrar lajuda humanitària dels EUA JAVIER PEREZ ROYO cntearatic de dref constituchonal P 10 11 ESTILS El 080 reivindica la dona femenina, forta i amb personalitat Sita Murt torna dos anys després ue foesin el CnstiicioaProva pilot d'agents a poitieaterhtaralguinde la Guàrdia Urbana amb càmeres al pit ell no volia fer MONTSERRATTURA metger i excunsellerr Una exnedadora acusa i de l'acció dels cossos de seguretat on s'estableix el traç del que una societat permet o limita de e tdd'abusos el president del CN L'Hospitalet
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Flick mou fitxa amb la patata calenta del vestidor: els apunts en calent del Guadalajara-Barça
El Barça va resoldre (0-2) la primera eliminatòria de Copa en el retorn, com a titular i per sorpresa, de Ter Stegen. A continuació, els apunts del triomf dels blaugranes a Guadalajara.
“Liberté, liberté chérie” (1984)
De l’article de Manuel Ibáñez Escofet (Barcelona, 1917 - 1990) a La Vanguardia (10-XI-1984), traduït per ell mateix. Dilluns passat va fer trenta-cinc anys del traspàs d’aquest periodista de referència que va dirigir Tele/eXprés (1968-1976) i va ser director adjunt de La Vanguardia a proposta de Francesc Noy, qui va dirigir el diari des del 1983. Ibáñez Escofet es va iniciar en el periodisme abans del 1936 en el diari El Matí. Com a articulista, s’emmirallava en les fórmules del periodisme d’orientació, a la manera de Gaziel, en un temps d’inseguretats com l’Espanya que païa el cop d’estat del 23-F, que encara cueja.
"No m'imagino el paisatge de Catalunya sense l'ARA"
Tarda de pluja més londinenca que barcelonina i ja està bé: sempre he trobat alguna cosa anglesa en el diari ARA que fa que m'imagini les crisis de redacció com a les pel·lícules, amb els caps de secció fent anar paraules com ara "fets" i "fonts", intents de combatre la tensió amb flegma i ironia fins que, quan les forces decauen, Esther Vera s'aixeca i fa un discurs romàntic sobre el valor del periodisme i tothom es posa a treballar. I també hi ha alguna cosa clarament anglesa en l'humor de Toni Soler, que és qui conversarà amb la directora en aquesta tarda de país protestant que ens ha quedat per un dels molts actes amb què l'ARA celebra quinze anys d'existència. Pugen tots dos a dalt de l'escenari i és com tenir el diari de diumenge obert pels extrems, a una mà l'editorial i a l'altra la contraportada.
A partir de demà es podran demanar ajudes per comprar ulleres i lentilles als menors de 16 anys
A partir d'aquest dimecres es podran demanar les ajudes per comprar ulleres i lentilles que el govern espanyol va anunciar fa més d'un any. Aquest dimarts el ministeri de Sanitat ha detallat que dintre del denominat Pla Veo es podrà rebre subvencions de fins a 100 euros perquè els menors de 16 anys comprin ulleres i lentilles fins al 31 de desembre del 2026. La ministra de Sanitat, Mónica García, ha assegurat que aquest projecte és un dels "més ambiciosos" del govern espanyol, el qual calcula que ajudarà més de mig milió de nens i nenes.
La farsa nadalenca de Meghan Markle
La quantitat ingent de rampoines nadalenques que arriben a les plataformes per ensucrar les festes és insuportable. Per la saturació de la temàtica, per la carrincloneria, per la perpetuació dels tòpics i per la transmissió d’uns valors de nyigui-nyogui. Però si hi ha un exemple obscè que treu de polleguera és l’especial de Nadal With Love, Meghan, on la duquessa de Sussex, esposa del príncep Enric, comparteix les seves tradicions i receptes.
Sitio web