P 01-05 BLOQUEIG PARLAMENTARI ERCi PDECat vetaran els pressupostos de Pedro Sánchez ara.cat Reclamen al president espanyolLa ministra d'Hisenda critica la "pinça" dels partits sobiranistes mediadors si vol tenir comptes catalans amb el PP i Ciutadans que s'avingui a un diàleg amb DIMARTS DE FEBRER DEL 2019 NUMER0 296 1.50 EUROS FINS A UN 30% D'ESTALVI PER ALS SURSCRIPTORS DE PAPER SURSCRIPCIONS ARACAT B. CULLA El video This is the real Spain' és una confessió de feblesa exterior sense precedents des de la mort de Franco Pendents de l'aiuda humanitaria Després d'acoseguir el suport de la majoria de paisos europeus, amb excepcions com Itàlia, l'opositor Juan Guaidó manté el pols amb Nicolas Maduro-a la foto-pressionant lexèrcit venecolà perquè deixi entrar lajuda humanitària dels EUA JAVIER PEREZ ROYO cntearatic de dref constituchonal P 10 11 ESTILS El 080 reivindica la dona femenina, forta i amb personalitat Sita Murt torna dos anys després ue foesin el CnstiicioaProva pilot d'agents a poitieaterhtaralguinde la Guàrdia Urbana amb càmeres al pit ell no volia fer MONTSERRATTURA metger i excunsellerr Una exnedadora acusa i de l'acció dels cossos de seguretat on s'estableix el traç del que una societat permet o limita de e tdd'abusos el president del CN L'Hospitalet
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
El departament de Justícia dels EUA publica només una part dels papers Epstein
Aquest divendres s'esgotava el termini que tenia el departament de Justícia dels Estats Units per publicar les piles de documents relatius les investigacions sobre el difunt financer i pederasta Jeffrey Epstein. I ha complert, però només parcialment. L'organisme s'ha limitat a difondre només alguns documents, tot i que la llei l'obligava a publicar-los "tots".
El sorteig de la loteria de Nadal, en directe
Sense aigua, sense llum i sense seguretat: els problemes per tornar a la Síria post-Assad
Des de la caiguda de Bashar al-Assad, els suburbis del sud de Damasc continuen atrapats en un temps suspès. En barris com Hajar al-Aswad, Yarmouk o l’eix del carrer Tishreen, la guerra ja no marca el dia a dia, però la seva empremta continua determinant qui, com i en quines condicions pot tornar. La violència ha cessat, però la normalitat no ha tornat. Hajar al-Aswad va ser un dels barris més castigats durant el conflicte. Abans del 2011 hi vivien més de cent mil persones. Avui, segons estimacions utilitzades per agències de les Nacions Unides, tot just uns quants centenars hi han tornat. Al carrer principal, alguns comerços han reobert, cosa que ofereix una imatge parcial de recuperació. Però aquest primer pla no resisteix una mirada més profunda.
Per què Extremadura no creix?
A les portes de les eleccions extremenyes l'ARA ha recorregut durant tres dies una regió "oblidada" que centra ara les mirades pel fet que activa el nou cicle electoral. Totes les enquestes pronostiquen que el PSOE, el partit que ha dominat històricament a Extremadura, cedirà per segon cop en 40 anys el primer lloc al PP, amb un Vox en auge. A més d'explicar els perfils dels candidats i les darreres informacions, analitzem els trets socioeconòmics que caracteritzen una autonomia marcada per la despoblació i l'exportació de primeres matèries.
La culminació del gran any de Remei de Ca la Fresca
Hi poses les expectatives altíssimes, perquè ja has vist el pa que s'hi dona, en els concerts de Remei de Ca la Fresca. I sempre les superen, com va passar dijous a la Sala Apolo en una actuació rabiosa i divertida, amb un carisma desbordant a l'escenari i un entusiasme encomanadís entre el públic. A finals de l'any passat, la banda d'Arbúcies va publicar L'ham de la pregunta (Bankrobber), un dels millors discos del 2024 segons l'ARA. Des d'aleshores han fet més de seixanta concerts defensant amb el ganivet entre les dents un rock que neix en les esquerdes del temps, lliure de cotilles estilístiques, i alhora connectat amb el present més angoixant, el de les depredacions diverses que afecten el país: l'espoli dels aqüífers, la salinització dels camps, l'especulació urbanística, la contaminació provocada pels purins, les mentides de la ultradreta... Remei de Ca la Fresca són d'Arbúcies i estan emprenyats, però en comptes de fotre la tabarra canalitzen la insurrecció amb ironia, poesia i una con
Sitio web