Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
P 01-05
BLOQUEIG PARLAMENTARI
ERCi PDECat
vetaran els
pressupostos de
Pedro Sánchez
ara.cat
Reclamen al president espanyolLa ministra d'Hisenda critica la
"pinça" dels partits sobiranistes
mediadors si vol tenir comptes catalans amb el PP i Ciutadans
que s'avingui a un diàleg amb
DIMARTS
DE FEBRER DEL 2019
NUMER0 296
1.50 EUROS
FINS A UN 30% D'ESTALVI
PER ALS SURSCRIPTORS
DE PAPER
SURSCRIPCIONS ARACAT
B. CULLA
El video This is the real
Spain' és una
confessió
de feblesa exterior sense
precedents des de la mort
de Franco
Pendents de l'aiuda humanitaria
Després d'acoseguir el suport de la majoria de paisos europeus, amb excepcions com Itàlia, l'opositor Juan Guaidó manté
el pols amb Nicolas Maduro-a la foto-pressionant lexèrcit venecolà perquè deixi entrar lajuda humanitària dels EUA
JAVIER PEREZ ROYO
cntearatic de dref constituchonal
P 10 11
ESTILS
El 080
reivindica la dona
femenina, forta i
amb personalitat
Sita Murt torna
dos anys després
ue foesin el CnstiicioaProva pilot d'agents
a poitieaterhtaralguinde la Guàrdia Urbana
amb càmeres al pit
ell no volia fer
MONTSERRATTURA
metger i excunsellerr
Una exnedadora acusa
i de l'acció dels cossos de
seguretat on s'estableix el
traç del que una societat
permet o limita
de e tdd'abusos el president
del CN L'Hospitalet

Noticias
  • Un dispositiu complex per blindar el trasllat dels passatgers del creuer a les Canàries
    Gairebé l'única incògnita que queda per conèixer del dispositiu d'arribada del creuer de luxe MV Hondius a l'illa de Tenerife és l'hora en què tirarà l'àncora per quedar-se fondejat fins que les autoritats espanyoles ordenin el desembarcament. Les bones condicions de la mar han fet que el vaixell vagi a bon ritme i aquest divendres s'ha dit que la nau arribaria dissabte a la tarda i no diumenge al matí, com s'havia previst. No obstant aquest avançament, es deixarà passar la nit abans de posar en marxa l'engranatge per fer baixar les 151 persones que van a bord, comptant 147 passatgers i tripulants i quatre professionals que van pujar a Cap Verd per assistir-los. De moment, el balanç del brot es manté en cinc contagis confirmats, a banda de les tres que han mort, i l'Organització Mundial de la Salut (OMS) confia que cap altre passatger més doni positiu.
  • Potser ja n’hem parlat massa
    Ja s’han emès tres programes de No se n'ha parlat prou a La 2 Cat, un nou format que, segons els comunicats de premsa de l’estrena, ofereix “una mirada diferent sobre l'actualitat, centrada en allò que sovint queda fora del focus mediàtic”. Tenint en compte el títol del programa i aquest plantejament, els temes que han abordat provoquen un cert desconcert: Sant Jordi, Donald Trump i el Barça-Madrid. Sort que la mirada havia de ser sobre allò que queda al marge dels mitjans. Seria difícil trobar uns temes sobre els quals s’hagi parlat més.
  • Una dona d'Alacant, aïllada per sospita d'hantavirus després de coincidir amb una de les creueristes
    Una dona de 32 anys es troba aïllada en un hospital d'Alacant amb símptomes compatibles amb l'hantavirus, mentre el Centre Nacional de Microbiologia analitza les seves mostres biològiques. El passat 25 d'abril va coincidir durant uns pocs minuts a l'avió que va intentar agafar la passatgera del creuer de l'hantavirus que va morir a Johannesburg. La creuerista, que era l'esposa de l'home que va morir per la infecció a bord de l'Hondius i que es considera el primer afectat del brot, va ser evacuada ràpidament de l'aparell abans d'enlairar-se quan el seu estat es va deteriorar.
  • A la contra
  • Ara que no s'ofengui ningú