Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
P 01-05
BLOQUEIG PARLAMENTARI
ERCi PDECat
vetaran els
pressupostos de
Pedro Sánchez
ara.cat
Reclamen al president espanyolLa ministra d'Hisenda critica la
"pinça" dels partits sobiranistes
mediadors si vol tenir comptes catalans amb el PP i Ciutadans
que s'avingui a un diàleg amb
DIMARTS
DE FEBRER DEL 2019
NUMER0 296
1.50 EUROS
FINS A UN 30% D'ESTALVI
PER ALS SURSCRIPTORS
DE PAPER
SURSCRIPCIONS ARACAT
B. CULLA
El video This is the real
Spain' és una
confessió
de feblesa exterior sense
precedents des de la mort
de Franco
Pendents de l'aiuda humanitaria
Després d'acoseguir el suport de la majoria de paisos europeus, amb excepcions com Itàlia, l'opositor Juan Guaidó manté
el pols amb Nicolas Maduro-a la foto-pressionant lexèrcit venecolà perquè deixi entrar lajuda humanitària dels EUA
JAVIER PEREZ ROYO
cntearatic de dref constituchonal
P 10 11
ESTILS
El 080
reivindica la dona
femenina, forta i
amb personalitat
Sita Murt torna
dos anys després
ue foesin el CnstiicioaProva pilot d'agents
a poitieaterhtaralguinde la Guàrdia Urbana
amb càmeres al pit
ell no volia fer
MONTSERRATTURA
metger i excunsellerr
Una exnedadora acusa
i de l'acció dels cossos de
seguretat on s'estableix el
traç del que una societat
permet o limita
de e tdd'abusos el president
del CN L'Hospitalet

Noticias
  • Trump planta i insulta una periodista de la NBC per fer-li preguntes que no li agraden
    El president dels Estats Units, Donald Trump, ha tornat a demostrar la seva hostilitat cap als mitjans de comunicació. Ahir diumenge, el mandatari republicà va abandonar sobtadament una entrevista prèviament pactada per al conegut programa d'anàlisi política Meet the Press, de la cadena NBC. No és la primera vegada que Trump fa explícit que no li agraden les preguntes ni que el qüestionin, especialment si provenen de dones periodistes. Aquí podeu llegir la transcripció sencera de l'entrevista.
  • El futur del Perú, en joc: Fujimori manté 4,4 punts d’avantatge amb el 76% escrutat
    La candidata conservadora Keiko Fujimori manté un avantatge de 4,4 punts sobre el candidat d’esquerres Roberto Sánchez amb el 76% dels vots escrutats a la segona volta de les eleccions presidencials del Perú. Fujimori obté el 52,21% dels sufragis, mentre que Sánchez arriba al 47,78%, segons el recompte oficial.
  • "El 7,5% dels treballadors de baixa concentren el 54% de les absències"
    Josep Sánchez Llibre (Vilassar de Mar, 1949), reelegit president de Foment del Treball fa menys d'un mes, prioritza el combat contra l'absentisme i preveu tenir a punt un llibre blanc amb propostes de solució la primera quinzena de setembre. Ja té la llista de professionals que l'elaboraran i que explica en aquesta entrevista a l'ARA feta en un recés de la Reunió Anual Cercle d'Economia.
  • Ni residual ni massiva: radiografia de l'Església a Catalunya
    L'Església catòlica a Catalunya ha perdut força en les últimes dècades, però conserva una notable vitalitat i un pes simbòlic. De fet, 57,2% dels catalans s'identifiquen com a catòlics –cinc punts més que fa dotze anys–, segons dades de l'últim baròmetre de religiositat del CEO, del 2023, tot i que la pràctica va per una altra banda. Com està l'Església, en una societat tan secularitzada? Hi ha un rebrot de la fe?
  • Armènia manté el rumb cap a Occident amb l’àmplia victòria de Pashinyan
    No hi ha hagut sorpresa a les eleccions legislatives d’Armènia. El partit del primer ministre, Nikol Pashinyan, ha aconseguit una còmoda victòria que li permetrà formar govern i continuar amb l’estratègia d’acostar-se a la Unió Europea i als Estats Units i marcar distància amb Rússia. Aquests resultats també validen el procés de pau iniciat pel líder armeni fa gairebé un any per tal de posar fi a un conflicte de prop de quatre dècades amb l’Azerbaidjan. Ara bé, la majoria parlamentària és insuficient per modificar la Constitució i eliminar-ne la reivindicació del territori de l’Alt Karabakh, tal com li exigeix Bakú per culminar l’acord.