P 01-05 BLOQUEIG PARLAMENTARI ERCi PDECat vetaran els pressupostos de Pedro Sánchez ara.cat Reclamen al president espanyolLa ministra d'Hisenda critica la "pinça" dels partits sobiranistes mediadors si vol tenir comptes catalans amb el PP i Ciutadans que s'avingui a un diàleg amb DIMARTS DE FEBRER DEL 2019 NUMER0 296 1.50 EUROS FINS A UN 30% D'ESTALVI PER ALS SURSCRIPTORS DE PAPER SURSCRIPCIONS ARACAT B. CULLA El video This is the real Spain' és una confessió de feblesa exterior sense precedents des de la mort de Franco Pendents de l'aiuda humanitaria Després d'acoseguir el suport de la majoria de paisos europeus, amb excepcions com Itàlia, l'opositor Juan Guaidó manté el pols amb Nicolas Maduro-a la foto-pressionant lexèrcit venecolà perquè deixi entrar lajuda humanitària dels EUA JAVIER PEREZ ROYO cntearatic de dref constituchonal P 10 11 ESTILS El 080 reivindica la dona femenina, forta i amb personalitat Sita Murt torna dos anys després ue foesin el CnstiicioaProva pilot d'agents a poitieaterhtaralguinde la Guàrdia Urbana amb càmeres al pit ell no volia fer MONTSERRATTURA metger i excunsellerr Una exnedadora acusa i de l'acció dels cossos de seguretat on s'estableix el traç del que una societat permet o limita de e tdd'abusos el president del CN L'Hospitalet
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
L'anàlisi d'Antoni Bassas: 'De l'AP7 a Rodalies, el col·lapse diari'
Fonts directes de la negociació entre Esquerra, el Govern i el govern espanyol pel sistema de finançament ens han assegurat aquest matí que “ens en sortirem i aconseguirem tenir finançament, però tot vol temps”. La pregunta del milió (i mai millor dit) és quin serà l’abast de la millora.
La guineu espavilada de l'ARA
Al diari ARA tenim un nou emblema: "La guineu espavilada". Aquest animal, serigrafiat en una rajola, és el premi que aquest dimarts a la nit van rebre vint-i-cinc gironins guardonats del 2025. Enmig d’una societat i un entorn comunicacional marcat pel gregarisme de les xarxes socials, una guineu s’escapa del ramat amb l’ARA a la boca. Ella sí que vol informar-se bé. Són aquest tipus de lectors desperts els que fan possible el diari i els que aquest dimarts van omplir l’antic Teatre Odeon de Girona, restaurat brillantment per acollir una botiga de ciclisme. Sí, Girona és capital ciclista. Per una tarda ciclisme va rimar amb periodisme i per una tarda la relació d’amor-odi dels gironins amb les bicicletes es va amorosir. L’alcalde de la ciutat, Lluc Salellas, va trepitjar per primer cop l’Odeon reformat. I com ell, molts altres gironins. El periodisme va trencar barreres.
Cessat el ministre de Justícia ucraïnès per un escàndol de corrupció que esquitxa Zelenski
El govern d’Ucraïna ha suspès de les seves funcions, en una sessió d’urgència celebrada a primera hora d’aquest dimecres, el ministre de Justícia i extitular d’Energia, Herman Galúixenko, per la seva implicació en una presumpta trama de comissions il·legals a l’empresa estatal d’energia atòmica.
"Han convertit Madrid en un casino": Sánchez ataca el PP i insta Junts a no abonar-se al "bloqueig"
Pedro Sánchez havia de comparèixer aquest dimecres al Congrés dels Diputats per donar compte de les darreres cimeres internacionals, de la seva lluita contra la corrupció —això a petició del PP— i l'estat dels serveis públics. Ara bé, ha convertit la sessió en un atac al partit d'Alberto Nuñez Feijóo i la gestió que està fent, juntament amb Vox, a la majoria de comunitats autònomes, a més d'apel·lar a Junts perquè es repensi la seva decisió de ruptura. La intervenció de Pedro Sánchez ha pretès instal·lar el següent marc: que la gestió del PP i Vox mata a les comunitats autònomes on governen mentre es dediquen a fer una "oposició destructiva i entregada a l'extrema dreta" al Congrés. En aquest sentit, ha demanat a Junts que no s'"aboni" a aquesta estratègia de "bloqueig" a la cambra espanyola.
Docents contra el currículum escolar: set de cada deu el desaproven
La majoria de docents d'escoles i instituts públics de Catalunya no veuen amb bons ulls el currículum educatiu que imparteixen als alumnes. Aquesta és una de les conclusions d'una enquesta que el sindicat Ustec ha fet a 10.000 mestres i professors del sistema. En concret, un 73% han respost que "desaproven el currículum actual".
Sitio web