Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
P 01-05
BLOQUEIG PARLAMENTARI
ERCi PDECat
vetaran els
pressupostos de
Pedro Sánchez
ara.cat
Reclamen al president espanyolLa ministra d'Hisenda critica la
"pinça" dels partits sobiranistes
mediadors si vol tenir comptes catalans amb el PP i Ciutadans
que s'avingui a un diàleg amb
DIMARTS
DE FEBRER DEL 2019
NUMER0 296
1.50 EUROS
FINS A UN 30% D'ESTALVI
PER ALS SURSCRIPTORS
DE PAPER
SURSCRIPCIONS ARACAT
B. CULLA
El video This is the real
Spain' és una
confessió
de feblesa exterior sense
precedents des de la mort
de Franco
Pendents de l'aiuda humanitaria
Després d'acoseguir el suport de la majoria de paisos europeus, amb excepcions com Itàlia, l'opositor Juan Guaidó manté
el pols amb Nicolas Maduro-a la foto-pressionant lexèrcit venecolà perquè deixi entrar lajuda humanitària dels EUA
JAVIER PEREZ ROYO
cntearatic de dref constituchonal
P 10 11
ESTILS
El 080
reivindica la dona
femenina, forta i
amb personalitat
Sita Murt torna
dos anys després
ue foesin el CnstiicioaProva pilot d'agents
a poitieaterhtaralguinde la Guàrdia Urbana
amb càmeres al pit
ell no volia fer
MONTSERRATTURA
metger i excunsellerr
Una exnedadora acusa
i de l'acció dels cossos de
seguretat on s'estableix el
traç del que una societat
permet o limita
de e tdd'abusos el president
del CN L'Hospitalet

Noticias
  • La UdG reforça la seva oferta de màsters apostant per la internacionalització i la connexió directa amb els sectors de futur
    En un mercat laboral cada vegada més competitiu, especialitzat i exigent, cursar un màster es fa més necessari que mai, ja que permet ampliar la formació i tenir més possibilitats d'aconseguir un lloc de treball o de progressar professionalment. La Universitat de Girona (UdG) respon a aquesta necessitat reforçant la seva oferta de màsters orientada a l'especialització acadèmica, professional o d'iniciació a la recerca, i apostant fort per la internacionalització i la connexió directa amb els sectors professionals de futur.
  • Lola Anglada ens prepara les seves memòries (1971)
    Columna del periodista Josep Maria Cadena (Barcelona, 1935-2026) a Serra d’Or (XII-1971) sobre l’escriptora i artista Lola Anglada (Barcelona, 1892 - Tiana, 1984), dos exemples admirables de longevitat professional fecunda. La carrera periodística de Cadena, traspassat abans-d'ahir, ha estat tenaç i brillant. Expert en publicacions i autors dels anys d’or de la premsa satírica catalana, era generós quan el consultàvem sobre aquesta matèria. Des que va complir 79 anys va anar publicant catorze volums amb l’obra completa al '¡Cu-Cut!' d’uns mestres de l’humor gràfic català del segle XX: Apa, Cornet, Junceda, Llaverias, Opisso, Smith.
  • La Penya es dilueix a Vitòria
    L'Asisa Joventut tenia ganes de fer-la grossa, però es va quedar curt a Vitòria (85-71). La Penya no va poder competir contra el nivell físic del Kosner Baskonia, que va aprofitar l'últim quart per desgastar l'equip verd-i-negre i deixar-lo sense opcions. "Hem competit durant 30 minuts, però hem acabat per sota dels mínims. Ens han fallat les cames i el cap contra un rival que té més benzina", va resumir Dani Miret.
  • Leo Messi donant les gràcies premis Princesa de Asturias
  • Guitarricadelafuente certifica al Primavera Sound el seu idil·li amb Barcelona
    El concert que obre el Primavera Sound sol ser una deferència del festival a algun artista local. Si l’any passat era Llum qui trencava el gel, aquest any ha estat Ouineta l’encarregada de fer sonar les primeres notes de la jornada de dimecres, gratuïta també com a gest a la ciutat. La cantant, ballarina i coreògrafa ha defensat el seu pop ballable amb tocs urbans davant un públic de fans –majoritàriament femenines– que corejaven les cançons de cor, la qual cosa suggereix que aquesta primera actuació no és tant un vehicle per donar-se a conèixer-se davant de l’audiència internacional com una manera de celebrar que l’escena en català, ni que sigui a l’hora intempestiva de mitja tarda, existeix. El moment àlgid de la seva actuació ha estat quan Mushkaa ha aparegut per cantar plegades Nois.