P 01-05 BLOQUEIG PARLAMENTARI ERCi PDECat vetaran els pressupostos de Pedro Sánchez ara.cat Reclamen al president espanyolLa ministra d'Hisenda critica la "pinça" dels partits sobiranistes mediadors si vol tenir comptes catalans amb el PP i Ciutadans que s'avingui a un diàleg amb DIMARTS DE FEBRER DEL 2019 NUMER0 296 1.50 EUROS FINS A UN 30% D'ESTALVI PER ALS SURSCRIPTORS DE PAPER SURSCRIPCIONS ARACAT B. CULLA El video This is the real Spain' és una confessió de feblesa exterior sense precedents des de la mort de Franco Pendents de l'aiuda humanitaria Després d'acoseguir el suport de la majoria de paisos europeus, amb excepcions com Itàlia, l'opositor Juan Guaidó manté el pols amb Nicolas Maduro-a la foto-pressionant lexèrcit venecolà perquè deixi entrar lajuda humanitària dels EUA JAVIER PEREZ ROYO cntearatic de dref constituchonal P 10 11 ESTILS El 080 reivindica la dona femenina, forta i amb personalitat Sita Murt torna dos anys després ue foesin el CnstiicioaProva pilot d'agents a poitieaterhtaralguinde la Guàrdia Urbana amb càmeres al pit ell no volia fer MONTSERRATTURA metger i excunsellerr Una exnedadora acusa i de l'acció dels cossos de seguretat on s'estableix el traç del que una societat permet o limita de e tdd'abusos el president del CN L'Hospitalet
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
El cel de Nova York es tenyeix de taronja pels incendis del Canadà
Una densa capa de fum provinent dels incendis forestals del Canadà ha provocat una caiguda dràstica en la qualitat de l'aire en gran part dels Estats Units, des dels Grans Llacs d'Amèrica del Nord fins a la ciutat de Nova York, on el cel s'ha tenyit de taronja a causa del fum dels focs actius.
L'artista transatlàntic que difumina fronteres des de l'Empordà
Després de 30 anys vivint i treballant a Nova York, l'artista Lluís Lleó (Barcelona, 1961) ha decidit establir-se a l'Empordà. A Serra de Daró, entre el castell del Montgrí i el poblat ibèric d'Ullastret, hi té el seu estudi, que ocupa la meitat d'una nau industrial de grans dimensions, diàfana i àmplia, amb el sostre altíssim, des d'on continua explorant noves línies de creació, a la frontera híbrida entre pintura, escultura i instal·lació. Amb un peu a la plana empordanesa, però sempre amb la mirada oberta al món, Lleó acredita una trajectòria internacional de primer nivell. Mentre treballa amb galeristes i comissaris de Mèxic i Venècia, aquest mes de juliol acaba d'inaugurar a la galeria AWL de Girona Veure amb les mans, una exposició de peces molt potents, que són un reflex molt viu del seu moment actual de maduresa.
Almenys 8 morts i gairebé 20 ferits en atacs dels EUA contra el sud de l'Iran
Almenys vuit persones han mort i 19 més han resultat ferides a l'Iran a causa dels atacs perpetrats pels Estats Units contra el sud del país asiàtic durant la nit d'aquest dijous, en la que ja és la sisena jornada consecutiva de bombardejos.
La platja de la Catalunya Nord preservada gràcies a la dinamita
Entre Banyuls i Portvendres, al Rosselló, hi ha una costa que ha viscut més d’un segle d’esquena al turisme. La Costa Vermella, la continuació de la Costa Brava cap a la Catalunya Nord, hi desplega un dels seus paisatges més ben preservats. No hi ha segones residències, tampoc ports esportius. Sinó un paratge protegit a primera línia de mar i vinyes que es fusionen amb l’aigua. És la badia de Polilles, un conjunt de platges salvades de la massificació turística dels anys 60 i 70 gràcies a la dinamita.
Qui és Andy Burnham? L'alcalde de Manchester que serà el pròxim 'premier' britànic
Una escena recent resumeix força bé qui és Andy Burnham, de 56 anys. Fa tres setmanes, quan es disposava a tornar a la Cambra dels Comuns com a diputat electe per Makerfield, va explicar que viatjava a Londres per prendre possessió del càrrec "d'alcalde". Es va corregir de seguida: "Vull dir de diputat". El lapsus era revelador. Després de gairebé una dècada al capdavant del Gran Manchester, Burnham ja no es percep a si mateix com un membre més de l'establishment de Westminster, sinó com l'alcalde que ha convertit la gran ciutat del nord en una idea política i en una manera diferent d'entendre el Regne Unit. Una mirada que ara vol traslladar a Downing Street, i que podrà començar a fer real a partir de dilluns, quan rebi l'encàrrec de Carles III de formar govern i convertir-se, així, en el premier número 59 del Regne Unit. Com a pas previ, aquest divendres al migdia serà designat oficialment líder del Partit Laborista.
Sitio web