130MERRELAIOX GENL SRES wpoo GRUPO ZETA el Periódico 15 PARA GENTE COMPROMETIDA LOS PRESUPUESTOS BUSCAN EL St INDEPENDENTISTA La inversión sube el 52% y se aproxima al Estatut TEMA DEL DÍA Págnas 2 a6y editcrial La inyección a Catalunya suma 2.051 millones, más otros 200 de atrasos PREVISIONES 8 El gasto social ingresos marcan un récord: a mujeres en su consejo 15.000 millones de euros ERC y PDECat enfrían su apoyo ala tramitación de las cuentas del Estado ExennespSocial tendrá un que incorporen La Seguridad aumenta hasta el 57% del total y los las empresas nuevo crédito de Sánchez planea cambiar el Gobierno antes de las elecciones de mayo - Páginas 16yt7 ALVARO MONGE May intenta impedir in extremis su derrota en el 'brexit' La 'premier' afronta hoy la votación definitiva con la mayoría de la Cámara en contra GRACIAS, MONCHO Serrat, Poveda, Antonio Carmona, Lolitay Estrella Morente, entre otros artistas, celebraron anoche en el Auditori el legado del recientemente fallecido Moncho, el rey del bolero. PRIMERA FILA Página 44 PANORAMA Páginas 12y 13 EFE/DANELPEREZ TRAGEDIA EN MALAGA DE LOS 400 A LOS 600 E asesinO homófobo que Tres vías pero pocas esperanzas en el rescate del niño del pozo COSAS DE LA VIDA Página 26 Messi, a 25 goles admira a Hitler de un nuevo Elcrimen de Montaat legará reCord con ajuiciodespués de 19 años el Barça COSAS DELA VIDA -Päginas 24 y25, y edioel PRIMERA FLA -Piginse 38 a 38 Equipos de rescate en Totalán (Málaga), ayer.
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
- L’exbarcelonista Munir es va escapar de Teheran recorrent 16 hores per carretera mentre plovien míssils: «És una bogeria»
Munir El Haddadi, exfutbolista del Barcelona, a més del València, Getafe, Sevilla, Las Palmas, Leganés o Alabès, milita actualment a la lliga iraniana. El futbolista, que va debutar amb la selecció espanyola el 2014 i posteriorment va ser internacional amb el Marroc, és jugador del Club Cultural i Atlètic Esteghlal, ubicat a Teheran, al qual va arribar el 2025. Aquest dissabte es va produir un atac llançat pels Estats Units i Israel sobre diferents objectius a l’Iran, cosa que ha provocat la sortida dels esportistes internacionals del país persa. Munir havia de sortir amb avió al costat d’un altre espanyol, Iván Sánchez, però l’atac continuat sobre Teheran va frustrar la sortida. I el jugador va haver de baixar de l’avió per reprendre viatge per carretera.Seguir leyendo.... - Després de la mort de l’aiatol·là Khamenei, ¿qui mana ara a l’Iran?
Amb l’aiatol·là Ali Khamenei, mort, l’Iran entra ara en un procés de transició per escollir un nou líder suprem que haurà de comandar el país i intentar sobreviure, una cosa gens fàcil sabent l’enorme penetració d’Israel dins de les altes esferes del poder iranià durant aquest període de guerra contra Tel-Aviv i Estats Units.Seguir leyendo.... - El conflicte entre els EUA i l’Iran reobre el fantasma del petroli a 80 dòlars i vaticina una obertura defensiva a les borses
L’escalada militar entre els Estats Units i l’Iran, amb la participació d’Israel, torna a tensionar el tauler energètic i financer global. El focus immediat dels mercats és el petroli, que ja cotitza entorn dels 73 dòlars per barril en la seva referència Brent després de pujar amb força en les últimes setmanes. La gran pregunta és si el conflicte quedarà en un episodi delimitat o si derivarà en una pertorbació estructural del subministrament.Seguir leyendo.... - Els iranians celebren la mort de Khamenei: «Sento por però també alliberament»
Ali no és el seu nom real diu que no pot ordenar els seus pensaments, no sap què pensar. És difícil, diu, témer pels bombardejos que estan passant a l’Iran mentre un pensa a celebrar la mort del líder, però sense saber què passarà després o qui ocuparà el seu lloc.Seguir leyendo.... - El ministre Albares assegura que les bases de sobirania espanyola no s’utilitzaran per a res que estigui fora de la carta de l’ONU
El ministre José Manuel Albares ha assegurat aquest diumenge que les bases de sobirania espanyola no s’utilitzaran per a res que estigui fora de la carta de les Nacions Unides (ONU): «De la informació que jo tinc, les nostres bases no s’han utilitzat en aquesta operació», ha explicat en declaracions a RTVE, per després completar que en aquests moments s’ha constatat «una escalada militar molt perillosa que pot tenir conseqüències imprevisibles».Seguir leyendo....
Sitio web