másdeporte alcontrataque Datos frente a mentiras ANA PASTOR opinion másdeporte Derbl ¡Viva la Pepa! JOSEP MARIA POU Espanyol-Barça, el derbi menos desigual de la década Nueva entrega de la batería Magefesa 12OCACEw dpioeo.eoRCTO ANOEz BATERIA DE COCINA 12,95 SABADO CONSELL DE CENT 425-427 BARCELONA. TEL. 93.265.53.53www.grupozeta.es comDIRECTOR CINE GOYA 9,95FILOSOFIA 9,95 8 DE DICIEMBRE DEL 2018 ENRICHERNANDEZ GRUPO ZETA el Periódico PARA GENTE COMPROMETIDA LOS SINDICATOS POLICIALES EXIGEN EL CESE DE BUCHE2ed Torra impone a Interior una purga en los Mossos El 'president' desautoriza ala conselleria' tras | La orden enfurece a la policía catalana y una tensa discusión en la noche del jueves ahonda la brecha entre el cuerpo y el Govern ANNA MAS NUEVA LÍDER DEMOCRISTIANA La favorita de Merkel toma el mando en la CDU El continuismo de Kramp gana por la mínima al ala derechista SINIESTRO AÉREO MORTAL EN BADIA Los dos ocupantes de la avioneta que se estrelló ayer tarde en una gasolinera en Badia del Vallès perdieron la vida. El aparato se aproximaba al aeropuerto de Saba dell para aterrizar cuando se empotró en el tejado de la estación de servicio. PANORAMA Página 27 TEMA DEL DÍA Páginas 10 y 11 y editorial Kramp-Karrenbauer. PARÍS, CIUDAD BLINDADA Un arresto Shakiraidealista defraudó 14,5 millones como en casa, a Hacienda, acusa el fiscal nada en masa de estudiantes sacude a los franceses PANORAMA Página 14 PANORAMA Páginas 52 Liceu 20 Estudiantes detenidos y arrodillados.
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
- Lucía (27 anys) viu en un poble gallec de només 9 habitants: "Per a mi, la compra del mes ronda els 50 euros, perquè entre l'hort i la recol·lecció gasto molt poc"
Cada vegada són més els joves que abandonen l'estil de vida urbà per buscar pau i tranquil·litat en zones rurals. Un exemple n'és la Lucía, que amb només 27 anys va decidir fer un gir radical a la seva vida.Seguir leyendo.... - Sánchez: «La pregunta no és si hem de continuar. La pregunta és com no ho hem de fer»
El president del Govern, Pedro Sánchez, compareix al Congrés dels Diputats aquest dimecres assetjat per diferents casos de corrupció pròxims al partit i al seu entorn: des de la trama Leire Diez-Santos Cerdán, la sentència condemnatòria contra el seu exministre José Luis Ábalos, la investigació de l’Audiència Nacional a l’expresident José Luis Rodríguez Zapatero o el cas de la seva dona, Begoña Gómez, camí d’anar a judici, i el del seu germà, David Sánchez, que espera sentència.Seguir leyendo.... - El Constitucional estudiarà la sentència del TJUE sobre l’amnistia per pronunciar-s’hi posteriorment mentre el Suprem guarda silenci
El Tribunal Constitucional (TC) estudiarà i analitzarà a partir d’ara la sentència del Tribunal de Justícia de la Unió Europea (TJUE) per pronunciar-se posteriorment sobre els recursos d’empara interposats, tot i que això ja serà després de l’estiu, a partir de setembre o octubre. L’expresident Carles Puigdemont i els altres exconsellers van portar al Constitucional la negativa del Tribunal Suprem (TS) a aplicar-los la Llei d’amnistia perquè va considerar que hi havia lucre personal, una de les excepcions previstes en la norma per evitar que les persones encausades per corrupció es poguessin beneficiar de la mesura de gràcia.Seguir leyendo.... - Illa exigeix l’aplicació immediata de l’amnistia després de l’aval europeu: «És d’obligat compliment, ja no hi ha cap obstacle»
Una sentència «clara» i que s’apliqui «sense dilació». Aquest és el desideràtum que va expressar dilluns Salvador Illa amb la vista posada en la sentència del Tribunal de Justícia de la Unió Europea (TJUE) d’aquest dijous. L’aval de la justícia europea ha sigut nítid, tal com esperava, així que el president de la Generalitat ha comparegut aquest dijous per celebrar la decisió i exigir que s’apliqui de manera «integral, diligent i sense subterfugis». Es tracta d’un missatge dirigit, especialment, al Tribunal Suprem: «És d’obligat compliment, ja no hi ha cap obstacle».Seguir leyendo.... - Què passarà ara amb Carles Puigdemont? Quan tornarà? Els escenaris que s'obren després de l'aval del TJUE a la llei d'amnistia
L'aval del Tribunal de Justícia de la Unió Europea (TJUE) a la llei d'amnistia obre la porta al retorn de Carles Puigdemont a Espanya, però la seva tornada no serà, ni de bon tros, immediata. La decisió del tribunal europeu desencadena una mena d'efecte dòmino que, en l'escenari més favorable per al líder de Junts, podria permetre el seu retorn durant el primer trimestre del 2027.Seguir leyendo....
Sitio web