P 04-08 DIA DE LAHISPANITA BOOM UNIONISTA Apareixen desenes d'entitats per combatre l'independentisme LA FÓRMULA VOX Incorpora elements del trumpisme per fer "gran" Espanya PP, Csi Vox exigeixen penes exemplars per als presos catalans ara.cat DISSABTE 13 D'OCTUBRE DEL 2018 NUMERO 285 L'espanyolisme reuneix 65.000 manifestants a Barcelonai demana mà dura als jutges Sánchez, esbroncat a Madrid durant la seva primera desfilada del 12 d'Octubre com a president 2 EUROS FINS A UN 30% D'ESTALVI PERAIS SUBSCRIPTORS DE PAPER SUBSCRIPCIONS ARACAT P 20-21 ELS PRINT INNOVATION AWARDS PREMIEN L'ARA PER PARTIDA DOBLE Mallorca es mobilitra A LA PERIFERIA DEL DESASTRE Una de les parts més belles de Mallorca es troba ara embrutida pel fang i les deixalles i la gent texplica histories increibles, com la de la Maria Bel: "He tornat a néixer de dins d'un torrent" Per Sebastià Alanora P 12-13 JORDI SANCHEZ president delgrup parlamentari JxCat REPORTATGE LESBOS: L'ILLA PRESO Hem de dir prou a urn Suprem que vol legislar i regular la vida 11.000 migrants continuen atrapats en aquest petit enclavament grec, on comença a créixer la ultradreta d'un Parlament
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Les famílies monoparentals podran accedir a la universitat gratis o amb una rebaixa del 50%
Les famílies monoparentals amb un fill a càrrec tindran, a partir del curs vinent, una rebaixa del 50% en els preus públics universitaris. I les famílies amb un sol adult i dos o més fills, o bé amb alguna discapacitat o incapacitat laboral, podran accedir a la universitat pública de manera gratuïta. El Govern aprovarà aquest dimarts vinent, al consell executiu, el decret que fixa els preus universitaris i ja incorporarà la nova mesura, una reivindicació "històrica" d'aquest col·lectiu que equipara aquests models familiars a les famílies nombroses –que ja gaudien d'aquests descomptes–, segons apunten des del departament de Recerca i Universitats.
"Una cultura nacional no és el camp d’il·luminació d’un gran focus sinó l’àrea que dibuixen deu mil llumetes"
Perifèria Cultural continua creixent i aquest any arribarà a noves zones dels Països Catalans. Quina és la idea que hi ha darrere del projecte?
Un grup de 800 antifeixistes intenta impedir la concentració del grup neonazi
Càrregues dels Mossos contra els antifeixistes que volien arribar fins a una concentració neonazi
Barcelona ha viscut una tarda tensa per la topada entre dues manifestacions contràries. Els Mossos d'Esquadra han dispersat amb cops de porra diversos manifestants antifeixistes que volien superar un cordó policial que els separava d'una altra concentració del grupuscle neonazi Núcleo Nacional, davant la Delegació del govern espanyol a Catalunya.
Concentrentració del grup neonazi Núcleo Nacional davant la Delegació del govern espanyol
Sitio web