P 04-08 DIA DE LAHISPANITA BOOM UNIONISTA Apareixen desenes d'entitats per combatre l'independentisme LA FÓRMULA VOX Incorpora elements del trumpisme per fer "gran" Espanya PP, Csi Vox exigeixen penes exemplars per als presos catalans ara.cat DISSABTE 13 D'OCTUBRE DEL 2018 NUMERO 285 L'espanyolisme reuneix 65.000 manifestants a Barcelonai demana mà dura als jutges Sánchez, esbroncat a Madrid durant la seva primera desfilada del 12 d'Octubre com a president 2 EUROS FINS A UN 30% D'ESTALVI PERAIS SUBSCRIPTORS DE PAPER SUBSCRIPCIONS ARACAT P 20-21 ELS PRINT INNOVATION AWARDS PREMIEN L'ARA PER PARTIDA DOBLE Mallorca es mobilitra A LA PERIFERIA DEL DESASTRE Una de les parts més belles de Mallorca es troba ara embrutida pel fang i les deixalles i la gent texplica histories increibles, com la de la Maria Bel: "He tornat a néixer de dins d'un torrent" Per Sebastià Alanora P 12-13 JORDI SANCHEZ president delgrup parlamentari JxCat REPORTATGE LESBOS: L'ILLA PRESO Hem de dir prou a urn Suprem que vol legislar i regular la vida 11.000 migrants continuen atrapats en aquest petit enclavament grec, on comença a créixer la ultradreta d'un Parlament
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Històries imprevistes (1)
.
El nou impost que proposa Ada Colau és més alt que el que ja paguen els rics?
"Posem impostos als rics des del Ritz". Ada Colau ha presentat a Madrid la proposta fiscal del Front Ampli, que preveu gravar els patrimonis nets superiors al milió d’euros amb un impost anual del 2%, que s’elevaria al 3% per a les fortunes de més de 50 milions. La candidata ha reivindicat aquest divendres la redistribució de la riquesa des de l’hotel Ritz, on s’ha celebrat l’acte de Nueva Economía Fórum, i ha defensat que "no existeix el dret a acumular riquesa, però sí a la salut, a l’educació i a la vida digna".
Detingut l’expresident del Paraguai després de ser destituït com a senador
L'expresident del Paraguai, Santiago Peña, ha estat detingut aquesta nit a la seva residència d'Asunción, poques hores després que el Senat el destituís en un judici polític per “mal exercici de funcions”. La Fiscalia investiga si Peña va cometre els delictes de lesió de confiança, administració en profit propi i tràfic d’influències en relació amb la caiguda d’Ueno Bank, conglomerat on va tenir accions fins al març del 2025 i on van anar a parar fons milionaris de caixes de jubilació estatals durant el seu mandat.
La tecnologia xinesa ajuda els governs repressius africans a ofegar la dissidència
Quan la Xina va pagar 200 milions de dòlars per construir la nova seu de la Unió Africana (UA) a Addis Abeba, es va percebre com un acte de gran generositat. Però cinc anys després, uns tècnics van notar alguna cosa estranya. Cada nit els servidors que havia proporcionat la Xina rondinaven frenèticament. Estaven exportant dades a servidors de Shanghai, incloent-hi correus electrònics confidencials, memoràndums de diplomàtics, imatges de càmeres de seguretat i molt més. Especialistes algerians i etíops que posteriorment van escorcollar l'edifici van trobar, segons s'ha informat, micròfons amagats sota els escriptoris i dins les parets.
Israel continua sense cap fórmula clara de govern a un dia de la data límit per designar un candidat
“Un govern jueu i àrab, junts” era la reivindicació que es repetia dissabte passat en una de les manifestacions a Jerusalem després de les eleccions. Al carrer, alguns israelians demanaven que els partits àrabs poguessin participar en el futur govern. Al Parlament, aquesta possibilitat continua sent el principal obstacle per desallotjar Benjamin Netanyahu del poder.
Sitio web