Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
P 04-08
DIA DE LAHISPANITA
BOOM UNIONISTA
Apareixen desenes
d'entitats per combatre
l'independentisme
LA FÓRMULA VOX
Incorpora elements del
trumpisme per fer
"gran" Espanya
PP, Csi Vox exigeixen
penes exemplars per
als presos catalans
ara.cat
DISSABTE
13 D'OCTUBRE DEL 2018
NUMERO 285
L'espanyolisme reuneix 65.000
manifestants a Barcelonai
demana mà dura als jutges
Sánchez, esbroncat a Madrid
durant la seva primera desfilada
del 12 d'Octubre com a president
2 EUROS
FINS A UN 30% D'ESTALVI
PERAIS SUBSCRIPTORS
DE PAPER
SUBSCRIPCIONS ARACAT
P 20-21
ELS PRINT
INNOVATION AWARDS
PREMIEN L'ARA PER
PARTIDA DOBLE
Mallorca es mobilitra
A LA PERIFERIA DEL DESASTRE
Una de les parts més belles de Mallorca es troba ara embrutida pel fang i les deixalles i la gent
texplica histories increibles, com la de la Maria Bel: "He tornat a néixer de dins d'un torrent"
Per Sebastià Alanora
P 12-13
JORDI
SANCHEZ
president delgrup parlamentari JxCat
REPORTATGE
LESBOS: L'ILLA PRESO
Hem de dir prou a urn
Suprem que vol legislar
i regular la vida
11.000 migrants continuen atrapats en aquest petit
enclavament grec, on comença a créixer la ultradreta
d'un Parlament

Noticias
  • La repetició d'un polèmic penal talla les ales al Sabadell
    El Sabadell va encaixar la segona derrota d'aquesta temporada, després de veure com el Burgos aprofitava un penal que es va haver de repetir per endur-se els tres punts (1-0). L'equip arlequinat va protestar de valent la decisió arbitral d'ordenar repetir el penal, aturat inicialment per Fuoli. Curro, a la segona, no va fallar, donant el triomf a un equip local que va protagonitzar les millors ocasions del partit.
  • Sekulic aprendrà aviat on és Badalona: l'Instant Replay de l'ARA
    L'Asisa Joventut va repetir l'exhibició de la Supercopa Endesa i va tornar a enviar el Barça al racó de pensar (113-89). La Penya, que s'infla en els escenaris que el motiven, va fer embogir els 10.248 espectadors del Palau Olímpic. Ricky Rubio, Nico Laprovittola i Eli Ndiaye van liderar el triomf verd-i-negre. A més, el jove Adrián Torres va completar una gran actuació. "Catalunya és verd-i-negra", va acabar cantant el pavelló.
  • Els regals de l'Andorra donen vida al Girona
    El Girona necessitava vida i l’Andorra li va donar. Els gironins no van poder tenir-ho més fàcil i es van aprofitar de dues accions desafortunades del porter Owono per encarrilar el triomf abans del descans (2-0). Amb aquest resultat, es col·loquen a cinc punts de la zona d’ascens directe.
  • El petó de Sánchez que tot ho pot
    Només faltava Ángela Carrasco sonant a tot drap pels altaveus amb aquells esgarips que deien que “si tu eres mi hooombreee y yo tu mujeeeer, donde quieras que estés amooor, contigo estarééé”. El petó de Pedro Sánchez a Begoña Gómez és una de les imatges de campanya i la majoria dels diaris l’incloïen en la seva primera portada. L’estampa, per prefabricada, tenia un punt d’incòmode i, en els plans oberts en què es veia la multitud aplaudint aquella mostra d’afecte íntim, també unes dosis de políticament pornogràfica. Potser per això el titular d’El País (“Sánchez fica Begoña a la campanya”) expressava una certa incomoditat i era idèntic al d’El Mundo.
  • Por, ignorància i ressentiment: el còctel Molotov que vol incendiar la nostra societat
    "Estem en una època de desconfiança manifesta: sembla que no sabem cap on van les coses, o potser no ho volem saber, i tot això genera malestar i inquietud", deia el filòsof Josep Ramoneda a Esther Vera, directora de l'ARA, i Xavier Mas de Xaxàs, periodista de La Vanguardia, els dos ponents de la conversa de cloenda de les Trobades de Cap Roig de la Fundació La Caixa, celebrades durant aquest cap de setmana.