P 04-08 DIA DE LAHISPANITA BOOM UNIONISTA Apareixen desenes d'entitats per combatre l'independentisme LA FÓRMULA VOX Incorpora elements del trumpisme per fer "gran" Espanya PP, Csi Vox exigeixen penes exemplars per als presos catalans ara.cat DISSABTE 13 D'OCTUBRE DEL 2018 NUMERO 285 L'espanyolisme reuneix 65.000 manifestants a Barcelonai demana mà dura als jutges Sánchez, esbroncat a Madrid durant la seva primera desfilada del 12 d'Octubre com a president 2 EUROS FINS A UN 30% D'ESTALVI PERAIS SUBSCRIPTORS DE PAPER SUBSCRIPCIONS ARACAT P 20-21 ELS PRINT INNOVATION AWARDS PREMIEN L'ARA PER PARTIDA DOBLE Mallorca es mobilitra A LA PERIFERIA DEL DESASTRE Una de les parts més belles de Mallorca es troba ara embrutida pel fang i les deixalles i la gent texplica histories increibles, com la de la Maria Bel: "He tornat a néixer de dins d'un torrent" Per Sebastià Alanora P 12-13 JORDI SANCHEZ president delgrup parlamentari JxCat REPORTATGE LESBOS: L'ILLA PRESO Hem de dir prou a urn Suprem que vol legislar i regular la vida 11.000 migrants continuen atrapats en aquest petit enclavament grec, on comença a créixer la ultradreta d'un Parlament
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Jaume Giró va rebutjar una oferta d'Aliança Catalana per ser l'alcaldable a Barcelona
L'exconseller d'Economia de Junts Jaume Giró ha admès que Aliança Catalana li va oferir ser candidat a Barcelona a les properes eleccions municipals i que ho va rebutjar. Així ho ha avançat en una entrevista a RTVE: "Des que vaig fer el pas al costat el 4 de setembre he tingut trobades i reunions amb molta gent que m'ha ofert tota mena de coses, des de crear un partit nou a fer una plataforma ciutadana. Això també va passar i jo escolto a tothom i vaig dir que no amablement", ha explicat, fent referència a la proposta de la formació islamòfoba per ser el cap de llista a la capital catalana. Giró ha explicat que la proposta no li va fer directament la líder d'Aliança, Sílvia Orriols, sinó una persona de la direcció, sense concretar qui va ser.
La millor sèrie dramàtica del 2025 vol tornar a emocionar els espectadors
L'èxit de The Pitt és d'aquells que es couen a foc lent. Quan es va estrenar, el gener del 2025, semblava que havia de ser un drama mèdic més, però a mesura que avançaven els episodis es va fer evident que la sèrie excedia els marges del gènere. El boca-orella va fer que el nombre d'espectadors anés creixent i que a les xarxes socials es multipliquessin els missatges d'admiració cap al seu protagonista, el doctor Robby, el metge que tothom voldria que l'atengués en una situació desesperada. La cirereta del pastís va arribar als Emmy, quan la producció de l'HBO Max es va endur el premi al millor drama i Noah Wyle i Katherine LaNasa van guanyar el guardó a millor actor i millor actriu de repartiment, respectivament. Amb l'embranzida de comptar amb el suport de la crítica i del públic, The Pitt estrena aquest divendres la seva segona temporada.
El Barça disputarà un 'clàssic' del futbol estatal que fa més d'una dècada que no es veu
El Racing de Santander serà el rival del Barça als vuitens de Copa del Rei. Tot i ser un clàssic del futbol estatal, no s'enfronten als blaugranes des de fa 14 anys el temps que els càntabres porten allunyats de Primera Divisió.
El Govern adjudica el projecte d'enginyeria per al primer centre de xips de Catalunya
Nou pas perquè Catalunya tingui un centre de desenvolupament i prototipatge de xips. El Govern ha adjudicat la redacció del projecte d’enginyeria bàsic per a la construcció d’Innofab, el projecte fruit de la col·laboració entre els governs espanyol i català, al grup IDP, integrat a Bureau Veritas, per un import de 2,6 milions d'euros. La proposta, que s’haurà de presentar al mes d'abril del 2026, serà el punt de partida per elaborar el projecte executiu de les obres i el projecte constructiu posterior, que, previsiblement, hauria d’estar adjudicat l’estiu del 2026.
Les rebaixes arriben diluïdes per la venda online després d'un Nadal satisfactori per als comerciants
Les tradicionals rebaixes de gener han començat aquest dimecres als comerços d'arreu de l'Estat després d'una campanya de Nadal que ha deixat satisfets els comerciants catalans. Tanmateix, com és habitual els últims anys, les rebaixes arriben més diluïdes que fa anys a causa dels descomptes del novembre amb el Black Friday i de l'augment de les compres online.
Sitio web