P 04-08 DIA DE LAHISPANITA BOOM UNIONISTA Apareixen desenes d'entitats per combatre l'independentisme LA FÓRMULA VOX Incorpora elements del trumpisme per fer "gran" Espanya PP, Csi Vox exigeixen penes exemplars per als presos catalans ara.cat DISSABTE 13 D'OCTUBRE DEL 2018 NUMERO 285 L'espanyolisme reuneix 65.000 manifestants a Barcelonai demana mà dura als jutges Sánchez, esbroncat a Madrid durant la seva primera desfilada del 12 d'Octubre com a president 2 EUROS FINS A UN 30% D'ESTALVI PERAIS SUBSCRIPTORS DE PAPER SUBSCRIPCIONS ARACAT P 20-21 ELS PRINT INNOVATION AWARDS PREMIEN L'ARA PER PARTIDA DOBLE Mallorca es mobilitra A LA PERIFERIA DEL DESASTRE Una de les parts més belles de Mallorca es troba ara embrutida pel fang i les deixalles i la gent texplica histories increibles, com la de la Maria Bel: "He tornat a néixer de dins d'un torrent" Per Sebastià Alanora P 12-13 JORDI SANCHEZ president delgrup parlamentari JxCat REPORTATGE LESBOS: L'ILLA PRESO Hem de dir prou a urn Suprem que vol legislar i regular la vida 11.000 migrants continuen atrapats en aquest petit enclavament grec, on comença a créixer la ultradreta d'un Parlament
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Les reclamacions bancàries al Banc d'Espanya cauen un 55% el 2025
Durant el 2025, els catalans van interposar 4.798 reclamacions al Banc d'Espanya. La dada –que representa un 15,4% del total de demandes fetes a l'Estat– és un 55% més baixa a les reclamacions fetes un any abans, el 2024. Aquest fort descens torna l'estadística al seu ritme habitual: tal com ha explicat el Banc d'Espanya aquest dimarts, el 2024 va ser un any d'activitat "extraordinària" per la sentència del Tribunal Suprem sobre despeses hipotecàries indegudes.
Julio Iglesias demanda Yolanda Díaz per intromissió a l’honor i li reclama 50.000 euros
El cantant Julio Iglesias ha presentat al Tribunal Suprem una demanda contra la vicepresidenta segona del govern espanyol, Yolanda Díaz, per "intromissió il·legítima en el dret a l’honor i a la intimitat personal", per unes publicacions sobre el cantant que Díaz va fer al seu compte de Bluesky; i demana que l’indemnitzi amb 50.000 euros per danys morals.
La cessió de Ter Stegen es demora perillosament
El Barça, l'Ajax i Ter Stegen van arribar a un principi d'acord a finals de juny perquè el porter jugués aquesta temporada cedit als Països Baixos. Però a l'hora de redactar els contractes van començar els problemes. La famosa lletra petita. Primer va ser el repartiment del salari del futbolista i, després, un seguit de qüestions fiscals. Tot plegat ha estat frenant el que semblava que havia de ser una cessió imminent. Quatre setmanes després, la realitat és que Ter Stegen encara segueix a Barcelona i que s'entrena a la Ciutat Esportiva sota les ordes de Hansi Flick com si fos un més de la plantilla.
Dimecres d’impàs abans de l’últim pic de calor de la setmana
La calor i la xafogor han tornat a ser molt intenses per enèsim dia consecutiu i, de fet, s'han intensificat, amb màximes que han tornat a situar-se avui entre els 36 i 40 ºC a l’interior. S’han rondat els 40 ºC sobretot a Ponent i a l’interior sud, però també en alguns punts de la Catalunya Central o de l’interior nord-est, amb calor desbocada. Destaquen els 40,6 ºC assolits a Cardona, al Bages.
Burnham demana al seu govern que se centri en "reduir el cost de la vida" dels britànics
Andy Burnham ha volgut deixar les coses clares de bell antuvi. En la primera reunió del seu govern, aquest dimarts a Downing Street, el nou premier britànic ha demanat als seus ministres que se centrin en cercar "totes les vies possibles" per ajudar les famílies que pateixen per l'elevat cost de la vida. Sis hores abans, la maquinària informativopropagandística del govern ja havia marcat quin havia de ser el rumb del nou executiu i, sobretot, com vol que es percebin les seves primeres accions, després d'anunciar una supressió total de l'IVA per a l'energia elèctrica domèstica a partir de l'1 d'octubre, que fins ara estava en el 5%. Burnham acompanyava l'anunci amb un missatge a les xarxes dient: "Vaig dir que volia alleujar la pressió que pateixen les famílies, i això és el que anuncio en el meu segon dia com a primer ministre".
Sitio web