P 04-08 DIA DE LAHISPANITA BOOM UNIONISTA Apareixen desenes d'entitats per combatre l'independentisme LA FÓRMULA VOX Incorpora elements del trumpisme per fer "gran" Espanya PP, Csi Vox exigeixen penes exemplars per als presos catalans ara.cat DISSABTE 13 D'OCTUBRE DEL 2018 NUMERO 285 L'espanyolisme reuneix 65.000 manifestants a Barcelonai demana mà dura als jutges Sánchez, esbroncat a Madrid durant la seva primera desfilada del 12 d'Octubre com a president 2 EUROS FINS A UN 30% D'ESTALVI PERAIS SUBSCRIPTORS DE PAPER SUBSCRIPCIONS ARACAT P 20-21 ELS PRINT INNOVATION AWARDS PREMIEN L'ARA PER PARTIDA DOBLE Mallorca es mobilitra A LA PERIFERIA DEL DESASTRE Una de les parts més belles de Mallorca es troba ara embrutida pel fang i les deixalles i la gent texplica histories increibles, com la de la Maria Bel: "He tornat a néixer de dins d'un torrent" Per Sebastià Alanora P 12-13 JORDI SANCHEZ president delgrup parlamentari JxCat REPORTATGE LESBOS: L'ILLA PRESO Hem de dir prou a urn Suprem que vol legislar i regular la vida 11.000 migrants continuen atrapats en aquest petit enclavament grec, on comença a créixer la ultradreta d'un Parlament
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Sánchez viatja d'urgència a Ceuta aquest divendres
Almenys quinze migrants morts a l'intentar arribar a Ceuta
Almenys quinze migrants han perdut la vida intentant arribar nedant des del Marroc fins a Ceuta. La Guàrdia Civil ha recuperat aquest dijous els cadàvers de catorze persones, sis de les quals en les últimes hores, i Salvament Marítim n'ha recuperat un més, segons informa EFE.
Una crisi migratòria molt oportuna
Mentre el Marroc s’afanya a construir estadis de futbol per al pròxim Mundial, milers dels seus ciutadans intenten marxar del país per guanyar-se un futur millor. Entre les imatges d’aquests dies de l’espigó del Tarajal, criden l’atenció les famílies amb criatures petites arrapades a flotadors o a armilles de joguina. No s’oblidin que en aquesta mateixa platja, el 2014 una quinzena de joves subsaharians van morir ofegats mentre la policia espanyola els disparava bales de goma.
El pis d’Ayuso: de ganga a bona obra
És fascinant la manera com les televisions privades intentaven dissimular l’escàndol de l’àtic de luxe que ha comprat la Comunitat de Madrid per utilitzar-lo com a suposades oficines temporals per la presidenta Ayuso. A Telecinco, al magazín Vamos a ver, van fer un plantejament rocambolesc amb la voluntat de presentar-ho com una inversió interessant. Van enviar una reportera a un pis en venda del barri de Chamberí. Informaven que era el pis veí del de la polèmica, com si fos la porta del costat, i després vam saber que era en un altre carrer. Asseguraven que aquell pis era, si no exacte, pràcticament igual al que havia comprat l’ens públic. Van entrar en aquell pis amb el consultor immobiliari que el tenia a la venda i li van demanar que passés la visita davant de les càmeres. L’home va ensenyar el saló, la cuina i les habitacions cantant-ne totes les virtuts. Va parlar sobre les excel·lències del veïnat i la magnífica inversió que suposava. També ens van ensenyar la petita terrassa pr
Un misteri gravat en l'ADN: troben traces genètiques d'un "ancestre fantasma"
Científics de la Universitat de Berkeley i la Universitat de Johns Hopkins han evidenciat un nou secret en la història de l'espècie humana: han trobat traces provinents de dos llinatges ancestrals desconeguts a l'ADN humà. Són llinatges que no hem heretat dels neandertals i tampoc dels denissovans, sinó que provindrien d'espècies més antigues. Ara bé, el seu aspecte, on vivien, o a quina espècie pertanyien són preguntes encara sense resposta.
Sitio web