P 04-08 DIA DE LAHISPANITA BOOM UNIONISTA Apareixen desenes d'entitats per combatre l'independentisme LA FÓRMULA VOX Incorpora elements del trumpisme per fer "gran" Espanya PP, Csi Vox exigeixen penes exemplars per als presos catalans ara.cat DISSABTE 13 D'OCTUBRE DEL 2018 NUMERO 285 L'espanyolisme reuneix 65.000 manifestants a Barcelonai demana mà dura als jutges Sánchez, esbroncat a Madrid durant la seva primera desfilada del 12 d'Octubre com a president 2 EUROS FINS A UN 30% D'ESTALVI PERAIS SUBSCRIPTORS DE PAPER SUBSCRIPCIONS ARACAT P 20-21 ELS PRINT INNOVATION AWARDS PREMIEN L'ARA PER PARTIDA DOBLE Mallorca es mobilitra A LA PERIFERIA DEL DESASTRE Una de les parts més belles de Mallorca es troba ara embrutida pel fang i les deixalles i la gent texplica histories increibles, com la de la Maria Bel: "He tornat a néixer de dins d'un torrent" Per Sebastià Alanora P 12-13 JORDI SANCHEZ president delgrup parlamentari JxCat REPORTATGE LESBOS: L'ILLA PRESO Hem de dir prou a urn Suprem que vol legislar i regular la vida 11.000 migrants continuen atrapats en aquest petit enclavament grec, on comença a créixer la ultradreta d'un Parlament
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Reformar l’ONU per fer front a Putin i a Trump: la recepta de Sánchez i els seus socis
"La democràcia no pot donar-se per segura", diu el president espanyol, Pedro Sánchez. Al seu costat, l'expresident de Xile Gabriel Boric afegeix que "la democràcia no és l'estat natural de les coses". I a la seva esquena, un gran rètol evidencia per què ells dos i una vintena més de líders progressistes internacionals es reuneixen aquest dissabte a Barcelona: "En defensa de la democràcia". Si està en perill és perquè algú l'hi està posant i, malgrat que no s'hi refereixin explícitament, queda clar que estan assenyalant principalment dues persones: Donald Trump i Vladímir Putin. Però no només, perquè en el mateix sac hi posen als grans líders tecnològics del món, els "tecno-oligarques" com li agrada repetir al president espanyol. La solució, encara molt indeterminada, passa, segons els participants en la IV Cimera per la Democràcia per "reformar les Nacions Unides", començant perquè, per primera vegada a la història, siguin encapçalades per una dona.
Més enllà del cas del Pepe: radiografia del Bon Pastor
El retorn del Pepe a casa aquest dijous després de passar una setmana en presó provisional a can Brians ha donat aire al barri del Bon Pastor de Barcelona. El cas d'aquest home en cadira de rodes que va matar un lladre que el volia robar ha alterat el dia a dia d'uns veïns acostumats a viure al marge de la ciutat, però tranquils. Durant uns quants dies, el malaurat episodi ha posat el focus sobre els seus carrers, que han omplert hores de televisió amb un retrat del barri centrat en la seguretat que no explica, ni de bon tros, la realitat d'un Bon Pastor que continua sent un gran desconegut per a bona part de la resta de la ciutat.
La Guàrdia Revolucionària de l'Iran diu que tanca l'estret d'Ormuz: "tornem a la situació anterior"
L'ran ha assegurat aquest dissabte que ha tornat a imposar un "control estricte" sobre l'estret d'Ormuz, en al·lusió a un nou tancament de l'estratègic pas, un dia després d'anunciar la seva reobertura, en resposta al bloqueig que els Estats Units han mantingut contra els ports iranians. "El control de l'estret d'Ormuz ha tornat al seu estat anterior i aquesta via estratègica està sota una estricta gestió i control per part de les Forces Armades", ha anunciat el portaveu de la Caserna General Central Khatam a l'Anbiya, el tinent coronel Ebrahim Zolfagari, en un comunicat recollit per l'agència Tasnim.
Renau, el capgròs modern (2)
.
Intervenció de Pedro Sánchez a la IV Reunió en Defensa de la Democràcia
Sitio web