Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
P 04-08
DIA DE LAHISPANITA
BOOM UNIONISTA
Apareixen desenes
d'entitats per combatre
l'independentisme
LA FÓRMULA VOX
Incorpora elements del
trumpisme per fer
"gran" Espanya
PP, Csi Vox exigeixen
penes exemplars per
als presos catalans
ara.cat
DISSABTE
13 D'OCTUBRE DEL 2018
NUMERO 285
L'espanyolisme reuneix 65.000
manifestants a Barcelonai
demana mà dura als jutges
Sánchez, esbroncat a Madrid
durant la seva primera desfilada
del 12 d'Octubre com a president
2 EUROS
FINS A UN 30% D'ESTALVI
PERAIS SUBSCRIPTORS
DE PAPER
SUBSCRIPCIONS ARACAT
P 20-21
ELS PRINT
INNOVATION AWARDS
PREMIEN L'ARA PER
PARTIDA DOBLE
Mallorca es mobilitra
A LA PERIFERIA DEL DESASTRE
Una de les parts més belles de Mallorca es troba ara embrutida pel fang i les deixalles i la gent
texplica histories increibles, com la de la Maria Bel: "He tornat a néixer de dins d'un torrent"
Per Sebastià Alanora
P 12-13
JORDI
SANCHEZ
president delgrup parlamentari JxCat
REPORTATGE
LESBOS: L'ILLA PRESO
Hem de dir prou a urn
Suprem que vol legislar
i regular la vida
11.000 migrants continuen atrapats en aquest petit
enclavament grec, on comença a créixer la ultradreta
d'un Parlament

Noticias
  • De la compra a l’experiència: com les empreses generen confiança amb el client
    La tecnologia ha transformat la relació amb els consumidors, però la proximitat i el tracte personal continuen sent determinants. Aquesta va ser una de les conclusions de la trobada organitzada per BBVA, Cecot i el diari ARA, amb la participació de Kave, Ametller Origen i Laboratorios Gebro Pharma, centrada en com combinar digitalització i coneixement del client sense perdre el factor humà.
  • Eslovènia: una petita joia per descobrir
    Ljubljana és una de les ciutats més verdes, tranquil·les i desconegudes d’Europa, una petita joia per descobrir. La capital d’Eslovènia brilla en ple cor del continent, al centre d’Europa. El país, situat entre els Alps, el Mediterrani, el Carst i la plana de la Pannònia, concentra una gran diversitat de paisatges que permet gaudir d’activitats a l’aire lliure durant tot l’any. Un destí evocador on natura, benestar, cultura, història i gastronomia conviuen, ara fàcilment accessible també des de Barcelona amb dos vols directes de Vueling.
  • El Girona es gradua i guanya picant pedra a Cadis
    Les victòries durant la tarda del Castelló i l’Eibar significaven la primera dosi de pressió real per als homes de Quique Álvarez, que veuen que els dos primers classificats presenten 16 i 15 punts en els llocs d’ascens, tot i que el campionat encara estigui en una fase embrionària. La reacció no es va fer esperar i amb el triomf a Cadis (1-2), el tercer en quatre jornades, ja en tenen 10 i són quarts. Van valer dues rematades de Vanat i Carles Pérez a la primera part.
  • Ja va bé si xiulen Lamine Yamal... Els apunts en calent del Sevilla- Barça
    Raphinha és el rei Mides del Barça aquesta temporada. Per trobar estadístiques similars, cal parlar d'un tal Lionel Messi. Amb una exhibició del brasiler, l'equip blaugrana continua guanyant i continua golejant. I, en aquest cas, en un escenari complicat com és el camp del Sevilla. El Barça ja se'n pot anar de vacances ara que s'atura la Lliga.
  • Shakira posa a prova els límits dels macroconcerts
    Qui li hauria dit a Gabriel García Márquez que en un camp de blat que ja no es cultiva –llegat del que en un passat va ser el districte madrileny de Villaverde, com el seu nom indica– s'instal·laria un recinte anomenat Macondo Park. El nom del poble que es va imaginar l'escriptor colombià a Cent anys de solitud és amb el qual Shakira ha decidit batejar la seva residència europea a Madrid, on s'està des d'aquest divendres fins a l'11 d'octubre, quan posarà punt final a la gira mundial Las Mujeres Ya No Lloran. Són un total de 12 concerts i, només en dos dies, la colombiana ja ha cantat davant de més de 100.000 persones.