130E01HONSELONE TELT 345 5 59 www.gragodlo.e DNECHOBANDE BARCELONA TEL. 93.265.53.53www.grupozeta.es ENRIC HERNANDEZ GRUPO ZETA el Periódico 9 PARA GENTE COMPROMETIDA EL GOBIERNO ACELERA SU LEY DE IGUALDAD LABORA Multas a las empresas que impidan conciliar I Las sanciones podrían llegar a 50.000 , oal |La baja maternal sería idéntica para el padrey 0,7% de la masa salarial por ocultar la brecha ! la madre: 6 semanas obligatorias y 10 optativas EFE/ANDAEU DALMAU PRIMER TEST DE UNA LARGA SERIE Andalucía adelanta el inicio del ciclo electoral Díaz convoca a las urnas el 2 de diciembre en pos de «estabilidad» La decisión aleja la posibilidad de un avance de las generales TIBUTO A CABALLÉ Elemotivo funeral de la soprano barcelonesa Montserrat Cabalié, celebrado ayer la capital catalana, reunió a una multitud que abarrotó el tanatorio. Ciudadanos anónimos, figuras de la cultura y autoridades como los presidentes Sánchez y Torra y la reina Sofia rindieron allí la última ovación a la diva. PRIMERA FILA Págs. 48 y 49 PANORAMA Páginas 20y21 Los letrados Cristiano del Parlament reabren la crisiIS JxCat-ERC Crece el caso de la presunta violación Los mercados celebran el éxito ultra en Brasil PANORAMA Páginas 14 y 15, y editorial El médico que robóbebés se libra al prescribir el delito PRIMERA PLANA Págs. 42 y 43 PANORAMAPágina 24 COSAS DE LA VIDA Página 33
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
- L’UCO situa Ortuzar en una reunió amb la trama Leire sobre Tubos Reunidos
Un informe de la Unitat Central Operativa de la Guàrdia Civil (UCO) del cas Leire Díez, del 6 de maig, revela l’existència d’una reunió que hauria tingut lloc el 28 de gener del 2025, "en què van participar Carlos López de las Heras i Vicente Fernández per part de Tubos Reunidos i Andoni Ortuzar i Joseba Aurrekoetxea per part del PNB". La trobada es va produir en una segona operativa sota sospita, tres anys després del rescat de la companyia per 112,8 milions.Seguir leyendo.... - La xarxa va pressionar el vice-lehendakari’ del PSE per rescatar la companyia basca
La Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil ha trobat converses mantingudes al llarg del 2024 entre l’exmilitant socialista Leire Díez i l’actual vicelehendakari i conseller d’Economia del Govern Basc, Mikel Torres, del PSE, relacionats amb el compliment del crèdit concedit el 2021 a Societat Estatal de Participacions Industrials (SEPI) a la mercantil basca Tubos Reunidos. Per aquestes gestions, la presumpta xarxa de tràfic d’influències que investiga el jutge de l’Audiència Nacional Santiago Pedraz hauria obtingut 40.000 euros de l’empresa esmentada.Seguir leyendo.... - El 50% de les rutes en bus de BCN Nord ja són internacionals
L’autobús de mitjana i llarga distància es va imposant com a alternativa per enllaçar Barcelona amb les grans ciutats europees, en especial durant les vacances. El principal centre de sortides i arribades a la ciutat cap a destinacions nacionals i internacionals és Barcelona Nord, nom de la reformada Estació del Nord de Barcelona, que gestiona l’empresa municipal BSM. A l’estació arriben i surten autobusos que cobreixen 94 rutes diferents. Pràcticament la meitat (48%) connecten amb destinacions internacionals, de què s’encarreguen una dotzena d’operadores.Seguir leyendo.... - Un estalvi en nits d’hotel
La meitat de les rutes amb autobús que arriben i surten de l’estació Barcelona Nord, la de referència a la ciutat, són internacionals. Ho prova la gran barreja de nacionalitats que transiten per la terminal un migdia de finals de juny. Adelie Anglés ha arribat a Barcelona des de Tolosa. El seu viatge ha sigut de sis hores. Estarà a la capital catalana només tres dies. Altres vegades es decanta per l’avió, però l’elecció final acostuma a ser pel preu. En el mateix vehicle viatja Malek Cheikh. Va amb moltes maletes, que són a més molt grans. "A l’autobús és barat portar-les, en un avió cal facturar", destaca.Seguir leyendo.... - La Generalitat preveu destinar 4.350 milions a la mobilitat fins al 2036
El Govern va aprovar ahir el Programa d’Encàrrec d’Actuacions (PEA) per al període 2026-2036, que preveu inversions per valor de 4.350 milions d’euros en infraestructures de mobilitat, amb l’objectiu de "recuperar el ritme inversor" previ a la crisi econòmica i afrontar el creixement de la població i les noves necessitats de transport a Catalunya.Seguir leyendo....
Sitio web