n al contrataque más periódico suplementos Los expertos exploranXL Dominical y Mujer los límites del deseo Libro 'La Barcelona d'ahir', por 9,95 Luther King yCatalunya XAVMER SARDA Hoy, con EL PERIÓDICO LA BARCELONA D'AHIR' 9,95 FILOSOFIA 9,95 RECIPIENTES 3,99YFILEMON 9,95 MORTADELO CONSELL DE CENT 425-427 www.elperiodico.com DIRECTOPR DOMINGO 23 DE SEPTIEMBRE DEL 2018 BARCELONA. TEL. 93.265.53.53 www.grupozeta.es ENRIC HERNANDEZ GRUPO ZETA elPeriódico 23 PARA GENTE COMPROMETIDA LA DELEGADA DEL GOBIERNO DESATA LA POLÉMICA 4A L BO0 TEMA DEL DOMINGO IPáginas 2 a 6 Bronca por los indultos Cunillera subraya su respeto a los jueces tras Roger Torrent PRESIDENTE DEL PARLAMENT defender la aracia para «Si Sánchez no lo resuelve, el los presos porel 1-O conflicto catalán se enquistará Casado anuncia una ENTREVISTA proposición deley para prohibir el perdón por sedición y rebelión DEBATE Dos catedráticos confrontan sus opiniones opuestas sobre el delito de rebelión ALBERTBERTRAN PASO HACIA LA NORMALIZACION China y el Vaticano concluyen un acuerdo histórico Pekín y la Santa Sede llegan a un pacto para MERCE EN ESTADO PURO Decenas de espectáculos callejeros sacan a las calles de Barcelona anombrar alos obispos miles de ciudadanos para la fiesta mayor de la ciudad, repartida en múltiples escenarios. En la fotografía, una de las ac tuaciones protagonizadas por discapacitados en el parque de la Trinitat Vella. cosAs DE LA VIDA Páginas 36 a 38 PANORAMA Páginas 18 INICIATIVA EN EL SENADO CONTRA EL DESPILFARRO DESDE MADRID El desperdicio de Aznarvel alimentos cuesta autosabotaje 250 euros al año a de la izquierda cada hogar español ¿Disfunción Eréctil? José Antonio Zarzalejos BOSTN LLAMA YA: 902 907 681MEDICAL GRO COSAS DE LA VIDA Páginas 30 y 31 y editorial PANORAMA -Páginas 22 y 23
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
- Toni Nadal, exentrenador de Rafa Nadal: "Al soci se l’ha tingut poc en compte"
Víctor Font va sorprendre en el procés electoral del 2021 incorporant a la seva candidatura Toni Nadal, oncle i exentrenador del millor tennista espanyol de tots els temps, Rafa Nadal, i germà de Miguel Ángel, futbolista internacional del Barça en la dècada dels 90. Toni Nadal, soci del Barça i que aquesta vegada atén les eleccions des de la distància, respon al qüestionari d’EL PERIÓDICO.Seguir leyendo.... - Berta Abellán, campiona del món de trial: "De vegades penso a deixar-ho, però, si ho faig, ¿qui lluitarà per nosaltres?"
De vegades, aconseguir un somni no canvia gairebé res. Berta Abellán (Terrassa, 1999) ha destinat la seva vida al trial, i tot aquest sacrifici va obtenir la seva recompensa quan es va proclamar campiona del món. Això va ser fa ja uns mesos i des d’aleshores no ha parat de guanyar. Això sí, la seva vida amb prou feines ha canviat. La pilot reclama respecte per a les esportistes i que se les tracti com el que lluiten per ser: professionals.Seguir leyendo.... - "Amb la Lliga F Moeve guanyem lideratges femenins"
En el marc de la setmana en la qual se celebra el Dia Internacional de la Dona, Moeve va celebrar una trobada juntament amb la Lliga F dirigida als empleats de l’energètica amb l’objectiu de compartir aprenentatges sobre lideratge, el valor del treball en equip i la importància de tenir referents femenins. Una trobada d’alt nivell en què van participar tres membres del Comitè de Direcció de la companyia amb la màxima representant de la competició professional de clubs de futbol femení a Espanya.Seguir leyendo.... - Elena Fort, exvicepresidenta del Barça: "Des de fora és fàcil fer promeses de rebaixes, però són poc realistes"
L’advocada Elena Fort (Barcelona, 1970), exvicepresidenta institucional del FC Barcelona i també responsable de l’Espai Barça, repassa l’últim mandat i apunta quines seran les prioritats de la junta de Joan Laporta en cas de guanyar les eleccions del dia 15.Seguir leyendo.... - La tirada del forofisme’
No per inesperat, el suport de Joan Gaspart a Laporta és indicatiu del sentiment d’una part del barcelonisme. Menys significatiu és l’aval de Xavi Hernández a Víctor Font. Gaspart i les seves pulles de fa 20 anys estan oblidades, mentre el tema de Xavi encara supura. Qui dubta que el bo d’en Xavi volgués un revival?. I qui no! Amb tota cruesa l’hi van gravar a Florentino Pérez. Jubilar-se professionalment al Madrid, com en el Barça, és un somni humit. Llevat que la vida com a entrenador internacional et somrigui cas Guardiola o els negocis et vagin de meravella. Gaspart comparteix el seu forofisme amb Laporta. Res a veure amb el robust Font, infinitament més mesurat que l’huracà Laporta. És paradoxal que la massa social del Barça, els socis amb abonament, els que acudeixen al camp, siguin molt més fats. Res a veure amb l’ambient d’Anoeta o San Mamés. O al costat de casa, a Cornellà, on l’afició rugeix. I ja no diguem en escenaris com Anfield o La Bombonera. El Barça juga en una al
Sitio web