A1,30 BARCEL DE OEN. 35 oloIRECHOEANDE GRUPO ZETA el Periódico 13 El cese de Montón desata la guerra de los másteres PARA GENTE COMPROMETIDA DOS DIMISIONES DE MINISTROS EN 101 DIA g 2s2 dlyed EI PSOE exige a Casado que La descoordinación lastra sobrela tesis doctoral de dimita por las irregularidades de su título de posgrado IRivera siembra sospechas la labor del Ejecutivo Sánchez, que rehúsa publicarla LBERT BERTRAN LA VUELTA AL COLE Los maestros se movilizarán si Bargalló no revierte los recortes Reclaman más presupuesto para aumentar plantillas y recuperar poder adquisitivo Bargalló, Aragonès y Torra saludan a los niños en el primer día del colegio Francesc Macià de Barcelona. S DE LA VIDA -Páginas 26 y 27 El Gobierno recula y ordenaen ElEjecutiveo hará más difícil a los bancos los desahucios de Podemos para reforzar La monja ESTE JUEVES BOTE DE viar la película de i terror que sbombasa triunfa en Arabia Saudí La ministra Robles anunció si se usaba contra Yemen PANORAMA Españay MILLONESE ECHALA Economia asume ideas en EEUU NO TE LA JUEGUES que iba a frenar la venta por la dación en pago PRIMERA FILA »Páginas 40 y41 PANORAMA LA PRIMITIVA Página 17 Páginas 20y 21
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
- La jutge de Martorell cita la dona d’Isak Andic per conèixer les males relacions amb el seu fill
El Jutjat d’Instrucció número 5 de Barcelona ha estimat una bateria de proves dins de la investigació oberta per la mort d’Isak Andic, fundador de Mango, el 14 de desembre del 2024 a Collbató. Entre aquestes ha citat 10 testimonis entre els quals destaquen Estefania Knuth, parella d’Isak Andic, que davant els Mossos d’Esquadra va explicar que les males relacions de la víctima amb el seu fill, Jonathan, acusat de l’homicidi del seu pare. Precisament, aquestes males relacions i l’«obsessió» pels diners del Jonathan són el principal mòbil del suposat crim, segons els investigadors i la fiscalia.Seguir leyendo.... - Lamine emula Pelé i Espanya recupera «el seu ritme infernal»
Les aigües tornen al seu curs al Baylor School de Chattanooga, campament base de la selecció espanyola als Estats Units que abandonarà dimecres que ve per viatjar a Guadalajara, Mèxic, on iniciarà un trajecte desconegut que hauria d’acabar al MetLife Stadium de Nova Jersey el 19 de juliol. Després d’una golejada davant l’Aràbia que fa oblidar les crítiques del primer dia davant de Cap Verd, que van escocinar notablement els jugadors, aquest dilluns se celebra el tradicional dinar amb els mitjans de comunicació que cobreixen la informació diària de la selecció. Una altra rutina implantada per Luis de la Fuente per normalitzar un ambient que torna a ser d’il·lusió i optimisme després de la solvent victòria davant els saudites de diumenge.Seguir leyendo.... - L’onada de calor posa en avís 15 comunitats autònomes i obliga a activar un nivell vermell al País Basc davant de màximes per sobre dels 40 graus
Espanya arrenca la setmana immersa en una onada de calor que ha obligat a posar en avís 13 comunitats autònomes i activar avisos de nivell vermell al País Basc davant de màximes que podrien superar els 40 graus. L’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) adverteix que durant aquest episodi podrien registrar-se temperatures entre 5 i 10 graus per sobre del normal per a aquestes dates, màximes per sobre dels 42 graus i mínimes que no baixaran dels 25 graus en diversos punts del país. Els meteoròlegs adverteixen que en alguns punts, sobretot a l’interior peninsular, la calor podria arribar acompanyat de la formació de tempestes vespertines localment fortes i intenses ratxes de vent. La situació ha obligat a activar avisos grocs per tempestes en almenys cinc comunitats.Seguir leyendo.... - Pallissa de 10 joves a un menor en un atac homòfob a Mataró
Els Mossos d’Esquadra investiguen una agressió homòfoba a un menor d’edat comesa presumptament per un grup d’uns 10 joves a Mataró.Seguir leyendo.... - Espanya viu una nit infernal amb mínimes de fins a 30 graus i es prepara per a un dia de calor extrema amb màximes de més de 42 graus
Espanya acaba de viure la nit més càlida de l’any amb mínimes que, en alguns casos, han marcat valors més que infernals. Al cap de Gata, a Almeria, els termòmetres no han baixat dels 31,4 graus en cap moment de la nit. A Ordizia, a la província de Guipúscoa, la temperatura amb prou feines ha baixat dels 30. Com en diversos municipis de Jaén, Navarra i Granada. En total, segons apunten els registres, han sigut gairebé un centenar els municipis espanyols que han registrat nits més que tòrrides (+ 25 graus) i gairebé infernals (30 graus). Com Barcelona, on els seus 1,7 milions d’habitants van dormir ahir a la nit a més de 26,4 graus. O Madrid, on els termòmetres no van baixar dels 25 graus ni en el moment més fresc de la nit. Els models apunten que aquestes xifres seran el preàmbul d’una jornada de calor extrema en la qual podrien arribar-se a màximes per sobre dels 42 graus que, en molts casos, podrien fins i tot batre rècord per a l’època.Seguir leyendo....
Sitio web