Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
INANÇAMENT
Catalunya, la
tercera comunitat
que més paga i la
desena en retorns
La liquidació dels comptes del
de la Generalitat un cop més
ara.cat
Cada ciutadà català aporta a
lany dels que acaba rebent
DISSABTE
1 D'AGOST DEL 2018
NUMERO 2788
2016 constata l'infrafinançament Estat gairebé 300 euros més a
1,80 EUROS
QUADERN
D'ESTIU
RONALDWITTEK/EFE
RYANAIR
RIGHTS
RYANAIR
CHANGE!
estiu
CHANGE!RYANAIR!
TRIKI STRIKE ON
ON ON HERE ST ON
HERE HERE
STRIKE
STI ON
STRIKE STRIKE
STRIKE
HEREHER
CRIATURES
aracriatures
STRIKE
STRIKE
HEh Rights
ts Rights
UNES VACANCES
FAMILY FUENDLY
STRIKE
STRIKE
Vaga global a Ryanair
El del 2018 ja s'ha convertit en lestiu en què el model laboral de la companyia èa de low cost Ryanair ha dit prou
Ahir va patir la vaga de comandants més global de la seva història, amb afectacions arreu, inclòs l'aeroport del Prat
P 14-15
La policia va perdre
la pista a Younes
durant tres dies
No el vanlocalitzar fins a la nit del
20 en una gasolinera de Cervelló
CARILES3.500 e
MUNDO Laridícula xifra
Aceptar que Pespaj pobque va costar fer
advocat, exconseller de Justieia
la dentinper fer invisible
la denúncia de centenars
els atemptats
de milers de ciutadans

Noticias
  • La sang de ‘Carrie’ correrà per Sitges
    Cinquanta anys han passat des que Sissy Spacek va ser banyada amb sang a Carrie (1976) en una de les escenes més icòniques de la història del cinema de terror. Per aquesta raó, el Festival de Sitges ha decidit homenatjar la pel·lícula de Brian De Palma del 1976, adaptació de la novel·la de Stephen King (disponible en català en una nova edició de l'editorial Males Herbes). En un ambient fosc propi del gènere del certamen, dins la Fàbrica Moritz de Barcelona, el Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya ha presentat aquest dilluns la programació de la 59a edició que se celebrarà del 8 d’octubre al 18 d’octubre. Els leitmotivs del festival orbitaran entre els balls de graduació i els nens amb poders psíquics, coincidint en temàtica amb el 50è aniversari del film de De Palma i amb el del clàssic espanyol ¿Quién puede matar a un niño? (1976) de Chicho Ibáñez Serrador. El director artístic del festival, Àngel Sala, i la directora de la fundació, Mònica Garcia, han fet un
  • Ucraïna llança un atac amb 400 drons contra territori rus en resposta a l'ofensiva sobre Kíiv
    Kíiv ha llançat aquesta matinada una ofensiva amb més de 400 drons contra diverses regions russes, amb un balanç de cinc morts, una vintena de ferits i diversos incendis en instal·lacions residencials i industrials. El president ucraïnès, Volodímir Zelenski, ha justificat l'operació com una acció directa "en resposta als atacs russos contra la infraestructura civil i contra les ciutats i comunitats" ucraïneses.
  • La FIFA investigarà el comportament de l'Argentina després de la final del Mundial
    La FIFA obrirà una investigació contra l'Argentina pels incidents que es van produir després del xiulet final, segons ha informat Sky Sports. El màxim organisme del futbol investigarà la conducta violenta que van tenir diversos jugadors argentins –i algun membre del cos tècnic de Lionel Scaloni.
  • Mor Vicente Matallana, director del NEWART Centre de Reus, als 58 anys
    Dol en el sector de l'art contemporani. Vicente Matallana, el director de la NEWART Foundation i el NEWART Centre de Reus, va morir dissabte als 58 anys, tal com ha fet públic la mateixa institució. "Matallana era una figura de referència en l’àmbit de l’art tecnològic i de la preservació de l’art digital", diu el comunicat de la NEWART Foundation.
  • La primera però no l'última crisi de govern de Salvador Illa
    Mònica Martínez Bravo és la primera consellera a saltar de l'executiu de Salvador Illa. Fa temps que era una de les que entraven en totes les travesses, perquè fa temps que el president prepara una remodelació del seu govern per encarar l'última fase decisiva de la legislatura. Són moltes les fonts que apuntaven a una crisi de govern imminent, tot i que sorprèn que se circumscrigui només a la consellera de Drets Socials.