Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
INANÇAMENT
Catalunya, la
tercera comunitat
que més paga i la
desena en retorns
La liquidació dels comptes del
de la Generalitat un cop més
ara.cat
Cada ciutadà català aporta a
lany dels que acaba rebent
DISSABTE
1 D'AGOST DEL 2018
NUMERO 2788
2016 constata l'infrafinançament Estat gairebé 300 euros més a
1,80 EUROS
QUADERN
D'ESTIU
RONALDWITTEK/EFE
RYANAIR
RIGHTS
RYANAIR
CHANGE!
estiu
CHANGE!RYANAIR!
TRIKI STRIKE ON
ON ON HERE ST ON
HERE HERE
STRIKE
STI ON
STRIKE STRIKE
STRIKE
HEREHER
CRIATURES
aracriatures
STRIKE
STRIKE
HEh Rights
ts Rights
UNES VACANCES
FAMILY FUENDLY
STRIKE
STRIKE
Vaga global a Ryanair
El del 2018 ja s'ha convertit en lestiu en què el model laboral de la companyia èa de low cost Ryanair ha dit prou
Ahir va patir la vaga de comandants més global de la seva història, amb afectacions arreu, inclòs l'aeroport del Prat
P 14-15
La policia va perdre
la pista a Younes
durant tres dies
No el vanlocalitzar fins a la nit del
20 en una gasolinera de Cervelló
CARILES3.500 e
MUNDO Laridícula xifra
Aceptar que Pespaj pobque va costar fer
advocat, exconseller de Justieia
la dentinper fer invisible
la denúncia de centenars
els atemptats
de milers de ciutadans

Noticias
  • Mor Giuliano Lombardo, el propietari del restaurant Tramonti de Barcelona
    Giuliano Lombardo, el propietari del restaurant Tramonti de Barcelona (avinguda Diagonal, 501) ha mort a l’edat de 75 anys, segons acaba d’informar la família a través del compte d’Instagram del restaurant amb una frase emocionant: “Avui en Giuliano es reunirà amb el seu germà Franco al cel”. A més, han aprofitat per informar que el restaurant tancarà oficialment el 31 de desembre. El restaurant ja feia temps que estava buscant un relleu, com va explicar el mateix Lombardo a l'ARA Mengem.
  • De fit a fit
  • Quatre joves moren en un accident d'avioneta als Pirineus francesos
    Quatre persones han mort en un accident d'avioneta al departament de l'Arieja, als Pirineus francesos i molt a prop de la frontera amb Catalunya. L'aeronau es va estavellar diumenge a la tarda, i a bord hi anaven un instructor de vol i tres alumnes de l'École Nationale de l'Aviation Civile (ENAC), l'escola d'aeronàutica més gran d'Europa. Tots quatre tenien entre 18 i 25 anys i han perdut la vida en el sinistre, ha confirmat el ministeri de Transports francès en un comunicat.
  • La UE respon al pla de Trump d'impulsar l'extrema dreta europea: "És inacceptable"
    Tant és el disbarat, l'amenaça o fins i tot la mesura que pren l'administració de Donald Trump contra la Unió Europea. Els dirigents comunitaris sempre eviten el conflicte i, per temor a una escalada de tensió amb la Casa Blanca, solen abaixar el cap sense gairebé ni botzinar. Tanmateix, la nova estratègia de seguretat dels Estats Units, que advoca per impulsar les forces d'extrema dreta europees, ha provocat una reacció d'António Costa, el president de la institució que representa els estats membres, el Consell Europeu. "No podem acceptar una amenaça d'interferència en la política europea", ha remarcat l'exprimer ministre portuguès en una conferència a l'institut Jacques Delors.
  • A la contra