INANÇAMENT Catalunya, la tercera comunitat que més paga i la desena en retorns La liquidació dels comptes del de la Generalitat un cop més ara.cat Cada ciutadà català aporta a lany dels que acaba rebent DISSABTE 1 D'AGOST DEL 2018 NUMERO 2788 2016 constata l'infrafinançament Estat gairebé 300 euros més a 1,80 EUROS QUADERN D'ESTIU RONALDWITTEK/EFE RYANAIR RIGHTS RYANAIR CHANGE! estiu CHANGE!RYANAIR! TRIKI STRIKE ON ON ON HERE ST ON HERE HERE STRIKE STI ON STRIKE STRIKE STRIKE HEREHER CRIATURES aracriatures STRIKE STRIKE HEh Rights ts Rights UNES VACANCES FAMILY FUENDLY STRIKE STRIKE Vaga global a Ryanair El del 2018 ja s'ha convertit en lestiu en què el model laboral de la companyia èa de low cost Ryanair ha dit prou Ahir va patir la vaga de comandants més global de la seva història, amb afectacions arreu, inclòs l'aeroport del Prat P 14-15 La policia va perdre la pista a Younes durant tres dies No el vanlocalitzar fins a la nit del 20 en una gasolinera de Cervelló CARILES3.500 e MUNDO Laridícula xifra Aceptar que Pespaj pobque va costar fer advocat, exconseller de Justieia la dentinper fer invisible la denúncia de centenars els atemptats de milers de ciutadans
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
El Barça fa marxa enrere i no disputarà cap amistós a Tànger el 15 d'agost
El Barça ha fet marxa enrere i no disputarà cap amistós a Tànger el proper 15 d'agost. "Davant el context d’incertesa actual, el FC Barcelona considera que, en aquests moments, no es donen les circumstàncies adequades per a la celebració d’aquest partit", diu el club en un comunicat.
Vinicius Jr. renova amb el Reial Madrid fins el 2032
El Reial Madrid ha tancat aquest dijous la renovació de Vinicius Jr, que seguirà al club fins al 2032. "S'ha convertit en un dels jugadors més importants d'una de les etapes més exitoses de la nostra història", diu l'entitat a través d'un comunicat.
"No tenir por de morir em fa sentir molt viva"
Posar-se un banyador per anar a la platja, fer una escapadeta a la muntanya… Els plans estiuencs que esperem tot l’any no són igual de fàcils per a tothom. “Aquestes setmanes el món s’atura en una espècie de treva en què la majoria de gent desconnecta, però nosaltres no podem”, diu la barcelonina Elisenda Martínez. No és fàcil anar a la platja després de l’extirpació d’un pit, veure’s les cicatrius o fer-se fotografies sense cabells; no és fàcil assumir que l’escapadeta que tens prevista et deixarà “feta pols” ni que hauràs de quadrar les vacances amb cites mèdiques i tractaments diversos. “A l’estiu el càncer no se’n va”, lamenta Martínez, que, malgrat que ara costi més, no deixa d'anar als festivals als quals anava abans de rebre el diagnòstic ni de gaudir de l'estiu amb amics i familiars.
Valeria Castro: “És possible trobar un lloc segur després d’una pèrdua”
Valeria Castro ha viscut nits d’estiu eufòriques, de concerts multitudinaris i èxits per recordar. Així i tot, quan pensa en una nit d’estiu especial li ve al cap una de quotidiana a l’illa on va néixer, la Palma, acompanyada d’una de les seves amigues d’infància, contemplant la posta de sol a la platja on es banyen des que són petites, Puerto Naos.
A la contra
Sitio web