Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
INANÇAMENT
Catalunya, la
tercera comunitat
que més paga i la
desena en retorns
La liquidació dels comptes del
de la Generalitat un cop més
ara.cat
Cada ciutadà català aporta a
lany dels que acaba rebent
DISSABTE
1 D'AGOST DEL 2018
NUMERO 2788
2016 constata l'infrafinançament Estat gairebé 300 euros més a
1,80 EUROS
QUADERN
D'ESTIU
RONALDWITTEK/EFE
RYANAIR
RIGHTS
RYANAIR
CHANGE!
estiu
CHANGE!RYANAIR!
TRIKI STRIKE ON
ON ON HERE ST ON
HERE HERE
STRIKE
STI ON
STRIKE STRIKE
STRIKE
HEREHER
CRIATURES
aracriatures
STRIKE
STRIKE
HEh Rights
ts Rights
UNES VACANCES
FAMILY FUENDLY
STRIKE
STRIKE
Vaga global a Ryanair
El del 2018 ja s'ha convertit en lestiu en què el model laboral de la companyia èa de low cost Ryanair ha dit prou
Ahir va patir la vaga de comandants més global de la seva història, amb afectacions arreu, inclòs l'aeroport del Prat
P 14-15
La policia va perdre
la pista a Younes
durant tres dies
No el vanlocalitzar fins a la nit del
20 en una gasolinera de Cervelló
CARILES3.500 e
MUNDO Laridícula xifra
Aceptar que Pespaj pobque va costar fer
advocat, exconseller de Justieia
la dentinper fer invisible
la denúncia de centenars
els atemptats
de milers de ciutadans

Noticias
  • Almenys 10 morts i 56 ferits en un atac rus a gran escala a Kíiv i altres ciutats d'Ucraïna
    Rússia ha tornat a atacar Kíiv i altres ciutats d'Ucraïna aquesta nit amb desenes de míssils de creuer i drons, poques hores després que el president Volodímir Zelenski advertís que Moscou preparava un nou atac a gran escala. Almenys deu persones han mort i 56 més han resultat ferides, entre elles dos infants, segons el cap de l’Administració Militar de la Ciutat de Kíiv, Tymur Tkachenko, i l’alcalde, Vitali Klitschko.
  • El doble assassinat de Guillem Agulló
    Guillem Agulló va ser un jove nacionalista, antifeixista i independentista valencià de 18 anys que va ser assassinat per una banda de nazis l'abril del 1993 a Montanejos (Alt Millars). El seu únic crim era ser conegut per les seues idees pel seu assassí, Pedro Cuevas. Cuevas li va etzibar una punyalada al cor. La mort va ser quasi instantània. L’assassí i la seua colla van abandonar el lloc dels fets cantant el Cara al sol. Aquest detall és important, perquè en el judici posterior es va obligar una testimoni a cantar el conegut himne feixista, teòricament per demostrar que l’identificava correctament. És només un dels molts elements surrealistes presents en tot l’afer.
  • Quatre trets amb la policia en un Mundial en plena dictadura
    El Mundial del 1978 es va disputar a l'Argentina en plena dictadura militar. Alguns supervivents van explicar que havien sentit cridar alguns gols a través de les televisions dels seus torturadors o fins i tot els crits procedents de l'estadi Monumental, a pocs carrers de l'epicentre de la repressió del règim de Jorge Rafael Videla.
  • "O acceptes o eleccions": el 'baró' moderat del PP, a punt d'entregar-se a Vox a Andalusia
    Primer va haver de passar per l'adreçador de Vox la presidenta extremenya, María Guardiola, malgrat les dificultats; després va ser el torn de l'Aragó de Jorge Azcón i de la Castella i Lleó d'Alfonso Fernández Mañueco. Però encara quedava el màxim exponent dels moderats del PP, el president andalús, el sorayista Juanma Moreno Bonilla, que també cedirà a les pretensions de Vox, tal com ha assumit ell mateix i com vol la direcció estatal. L'acord s'està ultimant, però l'únic dubte que queda és el tempo, és a dir, si claudica per a la sessió d'investidura d'aquest dijous o ho deixa per a més endavant fent-se pregar de cara a l'opinió pública. En tot cas, segons fonts coneixedores de les negociacions entre el PP i Vox consultades per l'ARA, el dilema va ser clar des del principi: "O acceptes les condicions o eleccions", va dir l'equip negociador de Vox.
  • La flexibilitat laboral permet a més mares treballar
    Kerry Donovan, advocada litigant, tenia una carrera que exigia molt i no estava segura de voler tenir fills. La pandèmia li va fer replantejar-s'ho. Les seves jornades encara eren llargues i impredictibles. Ella era el sosteniment de la família. Es va traslladar a l'altra banda del país per ajudar a tenir cura dels seus pares després que el seu pare patís un ictus. Malgrat tot això, tenir fills de sobte li va semblar possible, gràcies al fet que les activitats laborals durant la pandèmia van alliberar de l'oficina els treballadors.