Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
INANÇAMENT
Catalunya, la
tercera comunitat
que més paga i la
desena en retorns
La liquidació dels comptes del
de la Generalitat un cop més
ara.cat
Cada ciutadà català aporta a
lany dels que acaba rebent
DISSABTE
1 D'AGOST DEL 2018
NUMERO 2788
2016 constata l'infrafinançament Estat gairebé 300 euros més a
1,80 EUROS
QUADERN
D'ESTIU
RONALDWITTEK/EFE
RYANAIR
RIGHTS
RYANAIR
CHANGE!
estiu
CHANGE!RYANAIR!
TRIKI STRIKE ON
ON ON HERE ST ON
HERE HERE
STRIKE
STI ON
STRIKE STRIKE
STRIKE
HEREHER
CRIATURES
aracriatures
STRIKE
STRIKE
HEh Rights
ts Rights
UNES VACANCES
FAMILY FUENDLY
STRIKE
STRIKE
Vaga global a Ryanair
El del 2018 ja s'ha convertit en lestiu en què el model laboral de la companyia èa de low cost Ryanair ha dit prou
Ahir va patir la vaga de comandants més global de la seva història, amb afectacions arreu, inclòs l'aeroport del Prat
P 14-15
La policia va perdre
la pista a Younes
durant tres dies
No el vanlocalitzar fins a la nit del
20 en una gasolinera de Cervelló
CARILES3.500 e
MUNDO Laridícula xifra
Aceptar que Pespaj pobque va costar fer
advocat, exconseller de Justieia
la dentinper fer invisible
la denúncia de centenars
els atemptats
de milers de ciutadans

Noticias
  • Catalans a la gestió pública (1977)
    De l’article de Santiago Guillén (Ivars d’Urgell, 1939 - Sant Cugat del Vallès, 2020) a l’Avui (18-VII-1977). Feia tres dies que s’havien celebrat a tot l’Estat —avui fa quaranta-nou anys— les primeres eleccions a diputats i senadors després de la guerra espanyola. Guillén era secretari de formació d’Unió Democràtica de Catalunya. Empresari i enginyer, abans havia estat secretari general de la Joventut Demòcrata-Cristiana de Catalunya. Va ser diputat en la primera legislatura del Parlament català. El 1978 va dirigir la filial barcelonina de la fundació Konrad Adenauer.
  • El Pati impulsa la temporada y Girona ve la tripleta más madrugadora de la Jove y dos nuevos gamma extra de los Verds
    La temporada castellera continúa avanzando con paso firme y el segundo fin de semana de junio ha dejado una nueva demostración de solidez de las principales colles del país. Con Sant Joan a tocar, las plazas comienzan a ver con regularidad castillos de nueve pisos y las primeras grandes actuaciones del curso. El foco principal recayó el sábado sobre el Pati, en Valls, mientras que el domingo Girona acabó de completar un fin de semana de muy alto nivel en todo el territorio.
  • Tesles cremats i atacs contra l'oficina de l'ONU: una manifestació contra el G-7 a Ginebra acaba amb violència
    Ginebra s'ha convertit aquest diumenge a la tarda en l'epicentre de l'anticapitalisme, amb una manifestació en contra de la reunió del G-7 d'aquesta setmana a la ciutat francesa d'Évian-les-Bains, que ha acabat amb aldarulls i enfrontaments violents amb la policia. Unes 20.000 persones han participat en la protesta, l'única autoritzada, segons les estimacions de la policia, tot i que els organitzadors eleven la xifra a 60.000 manifestants.
  • El cantant Oliver Tree i el 'youtuber' Gaspi, entre les víctimes mortals del xoc entre helicòpters a Rio de Janeiro
    Dos helicòpters que volaven sobre la ciutat de Rio de Janeiro han xocat a l'aire en un accident que ha provocat sis morts, segons les autoritats locals. Un dels helicòpters ha caigut en un aparcament de cotxes, causant un incendi que ha cremat una vintena d'automòbils.
  • Calor d'estiu i tronades durant la tarda
    Una nova bossa d'aire càlid procedent del nord d'Àfrica farà que l'ambient sigui de ple estiu durant tota la setmana que ve. Aquest aire calent farà baixar la pressió atmosfèrica i generarà una petita borrasca tèrmica que afavorirà la formació de tronades de tarda, sobretot al Pirineu. De fet, aquest diumenge ja s'han format tempestes de tarda que han acumulat en poca estona 25 l/m² a la Bonaigua (2.200 m), 15 l/m² a Puigcerdà i 3 l/m² a Núria.