Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
INANÇAMENT
Catalunya, la
tercera comunitat
que més paga i la
desena en retorns
La liquidació dels comptes del
de la Generalitat un cop més
ara.cat
Cada ciutadà català aporta a
lany dels que acaba rebent
DISSABTE
1 D'AGOST DEL 2018
NUMERO 2788
2016 constata l'infrafinançament Estat gairebé 300 euros més a
1,80 EUROS
QUADERN
D'ESTIU
RONALDWITTEK/EFE
RYANAIR
RIGHTS
RYANAIR
CHANGE!
estiu
CHANGE!RYANAIR!
TRIKI STRIKE ON
ON ON HERE ST ON
HERE HERE
STRIKE
STI ON
STRIKE STRIKE
STRIKE
HEREHER
CRIATURES
aracriatures
STRIKE
STRIKE
HEh Rights
ts Rights
UNES VACANCES
FAMILY FUENDLY
STRIKE
STRIKE
Vaga global a Ryanair
El del 2018 ja s'ha convertit en lestiu en què el model laboral de la companyia èa de low cost Ryanair ha dit prou
Ahir va patir la vaga de comandants més global de la seva història, amb afectacions arreu, inclòs l'aeroport del Prat
P 14-15
La policia va perdre
la pista a Younes
durant tres dies
No el vanlocalitzar fins a la nit del
20 en una gasolinera de Cervelló
CARILES3.500 e
MUNDO Laridícula xifra
Aceptar que Pespaj pobque va costar fer
advocat, exconseller de Justieia
la dentinper fer invisible
la denúncia de centenars
els atemptats
de milers de ciutadans

Noticias
  • L'ONU denuncia que Israel mata nens intencionadament a Gaza
    Les Nacions Unides han presentat aquest dimarts un informe que acusa Israel de genocidi, crims contra la humanitat i crims de guerra a Gaza per disparar contra criatures a la Franja amb intenció de matar. Srinivasan Muralidhar, el president de la Comissió Internacional Independent d'Investigació de l’ONU per als Territoris Palestins –l'encarregada de fer l'informe– ha declarat en una roda de premsa que els nens són assassinats "principalment de dues maneres": mitjançant atacs aeris amb explosius de gran potència i ampli radi d’impacte, o amb l’ús de quadricòpters, drons i franctiradors "que apunten específicament al cap i a la part superior del cos per matar-los”.
  • Els 'Nous Catalans' d'Artur Mas i Convergència reneixen
    Reneix Nous Catalans, rebatejat com a Catalans Segle 21. I reneix sota l'escalf de personalitats de Junts com l'exconsellera Victòria Alsina, responsable d'immigració de la direcció juntaire, però també amb la benedicció de l'expresident Artur Mas i de l'exresponsable d'immigració de Convergència Àngel Colom –impulsor de Nous Catalans–. En la presentació d'aquest dimarts a la tarda a Barcelona, una quarantena d'entitats migrants li han donat suport i han rebut la Flama del Canigó, acompanyats de juntaires com la diputada Ennatu Domingo.
  • Ebro assolirà una nova fita amb l’entrada en funcionament d’una nova línia de producció
    La fàbrica d’Ebro a la Zona Franca segueix endavant i aquesta tardor entrarà en funcionament una nova línia de producció que permetrà augmentar la producció de vehicles fins a les 250 unitats diàries. El salt qualitatiu de la fàbrica de la Zona Franca anirà acompanyat de nous tallers de pintura i soldadura que han de permetre a la marca desenvolupar més processos productius a Barcelona, que vagin més enllà del procés d’acoblament actual de les peces provinents de la Xina.
  • Starmer i Burnham es reuneixen per facilitar una transició ordenada
    Qui és Andy Burnham més enllà del tòpic sobre Manchester i el manchesterisme? La pregunta se la fa el Regne Unit, ja que pot esdevenir en qüestió de tres setmanes nou primer ministre, després de l'anunci de dimissió de Keir Starmer. En un gest d'acceptació de la brutalitat de la política, el premier en funcions s'ha reunit aquest dimarts amb el seu successor de facto fora de Downing Street, segons ha revelat The Times.
  • "No és motiu de dimissió": així llegeix la Moncloa la sentència del cas Ábalos
    La sentència de 24 anys de presó per a José Luis Ábalos, la condemna més dura a un exministre, no ha fet canviar ni un mil·límetre el guió de la Moncloa. Tot i que és la primera que afecta el govern de Pedro Sánchez, des de l'executiu consideren que la causa ja estava descomptada i que es van apartar en el moment oportú de l'extitular de Transport i tòtem del PSOE. "Abans que l'imputessin formalment, li vam demanar l'acta de diputat i va acabar al grup mixt", sentencien des del govern espanyol. En concret, va ser la comissió executiva federal del PSOE el 26 de febrer del 2024: li van donar 24 hores per fer-ho i assumir la responsabilitat política del cas Koldo, malgrat que en aquell moment no hi havia encara imputació formal de l'exministre. Ara, aquesta responsabilitat in vigilando no opera en el cas de Sánchez, per haver-li fet confiança, i la Moncloa considera que ja ha pagat el preu polític d'aquest cas: haver-lo apartat i emprendre plans anticorrupció encara en procés d'aplicació, també