Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
INANÇAMENT
Catalunya, la
tercera comunitat
que més paga i la
desena en retorns
La liquidació dels comptes del
de la Generalitat un cop més
ara.cat
Cada ciutadà català aporta a
lany dels que acaba rebent
DISSABTE
1 D'AGOST DEL 2018
NUMERO 2788
2016 constata l'infrafinançament Estat gairebé 300 euros més a
1,80 EUROS
QUADERN
D'ESTIU
RONALDWITTEK/EFE
RYANAIR
RIGHTS
RYANAIR
CHANGE!
estiu
CHANGE!RYANAIR!
TRIKI STRIKE ON
ON ON HERE ST ON
HERE HERE
STRIKE
STI ON
STRIKE STRIKE
STRIKE
HEREHER
CRIATURES
aracriatures
STRIKE
STRIKE
HEh Rights
ts Rights
UNES VACANCES
FAMILY FUENDLY
STRIKE
STRIKE
Vaga global a Ryanair
El del 2018 ja s'ha convertit en lestiu en què el model laboral de la companyia èa de low cost Ryanair ha dit prou
Ahir va patir la vaga de comandants més global de la seva història, amb afectacions arreu, inclòs l'aeroport del Prat
P 14-15
La policia va perdre
la pista a Younes
durant tres dies
No el vanlocalitzar fins a la nit del
20 en una gasolinera de Cervelló
CARILES3.500 e
MUNDO Laridícula xifra
Aceptar que Pespaj pobque va costar fer
advocat, exconseller de Justieia
la dentinper fer invisible
la denúncia de centenars
els atemptats
de milers de ciutadans

Noticias
  • Històries imprevistes (1)
    .
  • El nou impost que proposa Ada Colau és més alt que el que ja paguen els rics?
    "Posem impostos als rics des del Ritz". Ada Colau ha presentat a Madrid la proposta fiscal del Front Ampli, que preveu gravar els patrimonis nets superiors al milió d’euros amb un impost anual del 2%, que s’elevaria al 3% per a les fortunes de més de 50 milions. La candidata ha reivindicat aquest divendres la redistribució de la riquesa des de l’hotel Ritz, on s’ha celebrat l’acte de Nueva Economía Fórum, i ha defensat que "no existeix el dret a acumular riquesa, però sí a la salut, a l’educació i a la vida digna".
  • Detingut l’expresident del Paraguai després de ser destituït com a senador
    L'expresident del Paraguai, Santiago Peña, ha estat detingut aquesta nit a la seva residència d'Asunción, poques hores després que el Senat el destituís en un judici polític per “mal exercici de funcions”. La Fiscalia investiga si Peña va cometre els delictes de lesió de confiança, administració en profit propi i tràfic d’influències en relació amb la caiguda d’Ueno Bank, conglomerat on va tenir accions fins al març del 2025 i on van anar a parar fons milionaris de caixes de jubilació estatals durant el seu mandat.
  • La tecnologia xinesa ajuda els governs repressius africans a ofegar la dissidència
    Quan la Xina va pagar 200 milions de dòlars per construir la nova seu de la Unió Africana (UA) a Addis Abeba, es va percebre com un acte de gran generositat. Però cinc anys després, uns tècnics van notar alguna cosa estranya. Cada nit els servidors que havia proporcionat la Xina rondinaven frenèticament. Estaven exportant dades a servidors de Shanghai, incloent-hi correus electrònics confidencials, memoràndums de diplomàtics, imatges de càmeres de seguretat i molt més. Especialistes algerians i etíops que posteriorment van escorcollar l'edifici van trobar, segons s'ha informat, micròfons amagats sota els escriptoris i dins les parets.
  • Israel continua sense cap fórmula clara de govern a un dia de la data límit per designar un candidat
    “Un govern jueu i àrab, junts” era la reivindicació que es repetia dissabte passat en una de les manifestacions a Jerusalem després de les eleccions. Al carrer, alguns israelians demanaven que els partits àrabs poguessin participar en el futur govern. Al Parlament, aquesta possibilitat continua sent el principal obstacle per desallotjar Benjamin Netanyahu del poder.