Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
INANÇAMENT
Catalunya, la
tercera comunitat
que més paga i la
desena en retorns
La liquidació dels comptes del
de la Generalitat un cop més
ara.cat
Cada ciutadà català aporta a
lany dels que acaba rebent
DISSABTE
1 D'AGOST DEL 2018
NUMERO 2788
2016 constata l'infrafinançament Estat gairebé 300 euros més a
1,80 EUROS
QUADERN
D'ESTIU
RONALDWITTEK/EFE
RYANAIR
RIGHTS
RYANAIR
CHANGE!
estiu
CHANGE!RYANAIR!
TRIKI STRIKE ON
ON ON HERE ST ON
HERE HERE
STRIKE
STI ON
STRIKE STRIKE
STRIKE
HEREHER
CRIATURES
aracriatures
STRIKE
STRIKE
HEh Rights
ts Rights
UNES VACANCES
FAMILY FUENDLY
STRIKE
STRIKE
Vaga global a Ryanair
El del 2018 ja s'ha convertit en lestiu en què el model laboral de la companyia èa de low cost Ryanair ha dit prou
Ahir va patir la vaga de comandants més global de la seva història, amb afectacions arreu, inclòs l'aeroport del Prat
P 14-15
La policia va perdre
la pista a Younes
durant tres dies
No el vanlocalitzar fins a la nit del
20 en una gasolinera de Cervelló
CARILES3.500 e
MUNDO Laridícula xifra
Aceptar que Pespaj pobque va costar fer
advocat, exconseller de Justieia
la dentinper fer invisible
la denúncia de centenars
els atemptats
de milers de ciutadans

Noticias
  • Sobre el llenguatge de Joan Maragall (1961)
    De l’article de l’advocat, assagista i polític democratacristià Maurici Serrahima (Barcelona, 1902 - 1979) a Serra d’Or (XI-XII-1961). Aquest diumenge (12 h), al cementiri de Sant Gervasi, es fa la trobada anual de l’Ametller Florit en record del poeta i periodista Joan Maragall (Barcelona, 1860 - 1911), autor de versos memorables dedicats a l’arbre de “bandera blanca”, que anuncia la pau i l’alegria del “millor temps”.
  • Dues notícies amargues aigualeixen el triomf del Barça
    Un Barça conscient del pa que s'hi donava va recuperar un desavantatge de 13 punts, va superar el Baskonia i va evitar la cinquena derrota consecutiva (91-97). L'equip blaugrana va anar de menys a més en una nit en què Xavi Pascual va aconseguir posar ordre al joc col·lectiu del conjunt culer. Tomás Satoransky i Kevin Punter es van lesionar i no van poder acabar el partit.
  • Sánchez es mofa de Feijóo per la pífia amb 'Brifín'
  • "A Madrid, Rodalies els queda lluny: no tenen les pancartes a la porta"
    Adrià Ramírez (Taradell, 1987) és el president de Promoció del Transport Públic (PTP), una de les associacions d'usuaris que encapçala la manifestació contra la gestió de Rodalies d'aquest dissabte a la tarda. La PTP, que no està vinculada a cap partit polític, fa anys que actua com un lobi de pressió al sector ferroviari i a l'administració pública. "Animo a tots els usuaris [del tren] a apropar-se a la plataforma que tinguin més propera: moltes vegades és així com es comencen a moure les coses", assegura.
  • L'alt cost de la vida i l'excés d'incidències expulsen els maquinistes de Rodalies
    El maquinista català és minoria a Rodalies. La xarxa ferroviària es nodreix, any rere any, de conductors que provenen d'altres comunitats autònomes. La majoria són joves –tenen entre 20 i 30 anys– i trien Catalunya per instal·lar-se temporalment i formar-se. Des del sector afirmen que el servei ferroviari català és un planter de maquinistes per a Renfe, però també admeten que és innegable que pocs d'ells decideixen quedar-s'hi indefinidament: n'hi ha que canvien de destinació al cap de dos o tres anys, sigui per tornar a casa o per buscar un altre servei de trens menys problemàtic.