INANÇAMENT Catalunya, la tercera comunitat que més paga i la desena en retorns La liquidació dels comptes del de la Generalitat un cop més ara.cat Cada ciutadà català aporta a lany dels que acaba rebent DISSABTE 1 D'AGOST DEL 2018 NUMERO 2788 2016 constata l'infrafinançament Estat gairebé 300 euros més a 1,80 EUROS QUADERN D'ESTIU RONALDWITTEK/EFE RYANAIR RIGHTS RYANAIR CHANGE! estiu CHANGE!RYANAIR! TRIKI STRIKE ON ON ON HERE ST ON HERE HERE STRIKE STI ON STRIKE STRIKE STRIKE HEREHER CRIATURES aracriatures STRIKE STRIKE HEh Rights ts Rights UNES VACANCES FAMILY FUENDLY STRIKE STRIKE Vaga global a Ryanair El del 2018 ja s'ha convertit en lestiu en què el model laboral de la companyia èa de low cost Ryanair ha dit prou Ahir va patir la vaga de comandants més global de la seva història, amb afectacions arreu, inclòs l'aeroport del Prat P 14-15 La policia va perdre la pista a Younes durant tres dies No el vanlocalitzar fins a la nit del 20 en una gasolinera de Cervelló CARILES3.500 e MUNDO Laridícula xifra Aceptar que Pespaj pobque va costar fer advocat, exconseller de Justieia la dentinper fer invisible la denúncia de centenars els atemptats de milers de ciutadans
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Sumar acorda amb el PSOE la pròrroga dels lloguers fins el 2028
Sumar ha anunciat aquest dimecres que ha acordat amb el PSOE la pròrroga dels lloguers per al 2028 a través d'un nou decret sobre habitatge que també inclourà incentius fiscals per als propietaris, una mesura indispensable per aconseguir que el text acabi aprovat amb el vot favorable de Junts al Congrés.
Brussel·les recorda als tribunals espanyols que han d'aplicar la sentència del TJUE sobre l'amnistia
Avís de la Comissió Europea a la justícia espanyola. Després que el Tribunal de Comptes s'hagi negat d'entrada a aplicar la sentència de Luxemburg que avala l'amnistia, Brussel·les ha recordat que "correspon les corts de reemissió —l'Audiència Nacional i el mateix Tribunal de Comptes— aplicar les sentències del Tribunal de Justícia de la Unió Europea (TJUE)".
Denuncien un noi de 19 anys per causar un incendi al Solsonès
Els Mossos han denunciat penalment un noi de 19 anys per causar un incendi forestal al nucli disseminat de Sant Climenç, a Pinell del Solsonès. Va passar el 2 de juliol i va afectar més de 2 hectàrees d’alzinar, principalment camp agrícola.
"És normal que...?" L'interrogatori en va a la presidenta del PSOE
¿És normal que el PSOE posés un despatx a José Luis Rodríguez Zapatero? És normal que vostè no sàpiga què li va dir Leire Díez a Santos Cerdán? És normal que vostè rebi una militant del PSOE? Aquestes són només algunes de les preguntes que els senadors de la comissió d'investigació del cas Koldo li han fet a la presidenta del PSOE, Cristina Narbona. Un interrogatori de més de tres hores que ha resultat ser del tot estèril, sense cap nova conclusió —ella no ha aportat cap element nou i ha procurat contestar de forma breu— i on, més que preguntes, els senadors de la dreta s'han mostrat indignats pel cas Leire, Zapatero o les ja tres sentències pel cas del fiscal general, Ábalos i el germà de president espanyol, Pedro Sánchez. I és que més que qüestions sobre la relació entre Narbona i Leire Díez, acusada de muntar una guerra contra jutges i fiscals per encàrrec de Santos Cerdán, els senadors han fet servir la comissió per parlar de les joies de l'expresident espanyol, de com l'a
Movent els fils des d'una cel·la de Quatre Camins: cop a una xarxa a la qual troben més de 40 pistoles i un llançacoets
Operava des de la cel·la de la presó de Quatre Camins. A través de diversos mòbils clandestins, es comunicava amb la família. Des de casa, la seva filla gran feia vídeos carregant i manipulant escopetes i revòlvers. L'home, des de la presó, distribuïa aquests vídeos a potencials compradors d'arsenal, relacionats amb el crim organitzat i el tràfic de drogues, i gestionava les vendes.
Sitio web