Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
INANÇAMENT
Catalunya, la
tercera comunitat
que més paga i la
desena en retorns
La liquidació dels comptes del
de la Generalitat un cop més
ara.cat
Cada ciutadà català aporta a
lany dels que acaba rebent
DISSABTE
1 D'AGOST DEL 2018
NUMERO 2788
2016 constata l'infrafinançament Estat gairebé 300 euros més a
1,80 EUROS
QUADERN
D'ESTIU
RONALDWITTEK/EFE
RYANAIR
RIGHTS
RYANAIR
CHANGE!
estiu
CHANGE!RYANAIR!
TRIKI STRIKE ON
ON ON HERE ST ON
HERE HERE
STRIKE
STI ON
STRIKE STRIKE
STRIKE
HEREHER
CRIATURES
aracriatures
STRIKE
STRIKE
HEh Rights
ts Rights
UNES VACANCES
FAMILY FUENDLY
STRIKE
STRIKE
Vaga global a Ryanair
El del 2018 ja s'ha convertit en lestiu en què el model laboral de la companyia èa de low cost Ryanair ha dit prou
Ahir va patir la vaga de comandants més global de la seva història, amb afectacions arreu, inclòs l'aeroport del Prat
P 14-15
La policia va perdre
la pista a Younes
durant tres dies
No el vanlocalitzar fins a la nit del
20 en una gasolinera de Cervelló
CARILES3.500 e
MUNDO Laridícula xifra
Aceptar que Pespaj pobque va costar fer
advocat, exconseller de Justieia
la dentinper fer invisible
la denúncia de centenars
els atemptats
de milers de ciutadans

Noticias
  • Tallades l'AP-7 en tots dos sentits i la R4 de Rodalies per l'incendi d'un camió a Gelida
    L'incendi d'un camió que circulava per la l'AP-7 ha obligat a tallar l'autopista en tots dos sentits de la marxa, a l'altura de Gelida. Tot i que el camió circula en sentit sud, el sentit nord s'ha hagut tallar també per l'abundanr fum. A més, s'ha interromput també el servei de la R4 de Rodalies.
  • L'exèrcit d'Israel admet, dos anys i mig després, haver matat Hind Rajab, la nena de sis anys tirotejada amb la seva família
    El gener del 2024, en plena ofensiva israeliana contra Gaza, Hind Rajab, una nena de sis anys, circulava amb sis membres més de la seva família en un cotxe a la capital de la Franja. De sobte, algú va obrir foc contra el cotxe. A diferència dels seus familiars, que van morir durant l'atac, la nena va sobreviure als trets, però dies més tard un equip de rescat va trobar el seu cos sense vida al costat de dos dels sanitaris que havien intentat salvar-la en una ambulància.
  • Mor Josep Cusí, l'amic íntim de Joan Carles de Borbó
    Josep Cusí, l'amic més fidel de Joan Carles de Borbó, ha mort aquest dimecres als 92 anys a Barcelona, segons ha avançat La Vanguardia i confirma l'Agència Efe. Tot i ser un dels amics més íntims del rei emèrit, feia temps que no es veien perquè la delicada salut de Cusí arran d'un ictus que va patir el 2021 no li permetia viatjar. De perfil discret, va ser empresari, armador i va participar en els Jocs Olímpics de Mèxic del 1968 com a tirador. A Joan Carles Borbó el va conèixer el 1972 durant una cacera organitzada per Franco. De fet, Cusí va acompanyar el dictador durant 12 anys com a instructor de tir al plat: "Cada dijous me n'anava a la casa del Pardo durant molts anys i dinàvem al camp. Li vaig muntar una màquina de tir al plat", va recordar el 2011 en una entrevista a Ràdio 4. Abans de morir, Franco li va regalar una de les seves escopetes.
  • El PP català diu que Junts té "raó" pel que fa a la immigració arran de la crisi de Ceuta però no en la solució
    El secretari general del PP català, Juan Fernández, ha afirmat aquest dimecres en una entrevista a Europa Press que "Junts té raó en el que diu" quan diu que la crisi migratòria a Ceuta repercuteix a Catalunya, però que "la solució no pot ser desballestar les competències de control de fronteres".
  • Dos desmais en ple partit en quatre dies: Musiala explica què li passa
    El futbolista alemany Jamal Musiala ha explicat què hi ha darrere dels dos episodis en què s’ha desplomat sobre el terreny de joc en només quatre dies. El jugador del Bayern de Múnic ha revelat a través de les xarxes socials que pateix episodis breus i temporals d’absència provocats per una disfunció neurològica. Musiala, de 23 anys, ha assegurat que està rebent tractament mèdic i que és "molt optimista" sobre la seva evolució.