INANÇAMENT Catalunya, la tercera comunitat que més paga i la desena en retorns La liquidació dels comptes del de la Generalitat un cop més ara.cat Cada ciutadà català aporta a lany dels que acaba rebent DISSABTE 1 D'AGOST DEL 2018 NUMERO 2788 2016 constata l'infrafinançament Estat gairebé 300 euros més a 1,80 EUROS QUADERN D'ESTIU RONALDWITTEK/EFE RYANAIR RIGHTS RYANAIR CHANGE! estiu CHANGE!RYANAIR! TRIKI STRIKE ON ON ON HERE ST ON HERE HERE STRIKE STI ON STRIKE STRIKE STRIKE HEREHER CRIATURES aracriatures STRIKE STRIKE HEh Rights ts Rights UNES VACANCES FAMILY FUENDLY STRIKE STRIKE Vaga global a Ryanair El del 2018 ja s'ha convertit en lestiu en què el model laboral de la companyia èa de low cost Ryanair ha dit prou Ahir va patir la vaga de comandants més global de la seva història, amb afectacions arreu, inclòs l'aeroport del Prat P 14-15 La policia va perdre la pista a Younes durant tres dies No el vanlocalitzar fins a la nit del 20 en una gasolinera de Cervelló CARILES3.500 e MUNDO Laridícula xifra Aceptar que Pespaj pobque va costar fer advocat, exconseller de Justieia la dentinper fer invisible la denúncia de centenars els atemptats de milers de ciutadans
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Nou pic de calor a partir de mitja setmana
El pas d'un solc en altura ha refrescat l'ambient i ha renovat la massa càlida sahariana. Amb el seu pas ha generat tronades que, en diverses comarques, han descarregat amb intensitat, especialment durant la jornada de dissabte i també diumenge a la matinada, amb tempestes elèctriques molt fotogèniques i espectaculars enfront de la costa.
Pogacar fa el que vol al Tour de França
Si Barcelona, on ha començat enguany el Tour de França, fos Troia, i París, on ha acabat la cursa, fos Ítaca, el viatge de l’eslovè Tadej Pogacar per arribar al final del seu trajecte ha sigut molt menys tortuós que el d’Odisseu. L’eslovè ha arribat a la capital francesa amb cinc victòries d’etapa i ha aconseguit l’objectiu de guanyar la jornada del Tourmalet als Pirineus, l’Alpe d’Huez als Alps i s’acosta al rècord de Mark Cavendish amb 35 victòries.
Ucraïna: temps guanyat i anys perduts
Qui havia de dir fa quatre anys, quan va tenir lloc l’atac rus a Ucraïna, que el 14 de juliol de 2026 unitats ucraïneses desfilarien pels Camps Elisis de París amb aire no pas victoriós, però sí satisfet. Esperançat. Els drons d’Ucraïna no paren de fer mal a Rússia i Putin es continua refugiant en la retòrica i en els míssils que esclaten a Kíiv. Però aquesta crisi –potser la del començament del final de la guerra– també evidencia les carències democràtiques del règim que gestiona Volodímir Zelenski. L’últim episodi ha estat la destitució del ministre de Defensa, Mikhailo Fèdorov, i de rebot la del cap de la cúpula militar, Oleksandr Sirski, que és qui ho exigia. Fent fora Fèdorov, el president ucraïnès es desfà d’un rival, però perd un dels seus millors estrategs amb molt de suport als carrers de Kíiv. Un conflicte que dona indicis de com quedaria Ucraïna si finalment Putin llancés la tovallola. O bé les densitats del Kremlin l’obliguessin a llançar-la.
Una aliança del PSOE i Sumar al Senat? "L'enginyeria electoral" que pot fer l'esquerra per frenar la dreta a l'Estat
S'ha parlat molt d'una aliança a l'esquerra del PSOE, de tot el que representa l'espai de Sumar amb la possibilitat d'ampliar-ho a Podem i, fins i tot, amb Gabriel Rufián. Ara bé, per ara aquesta opció no està quallant. Davant d'això, dins del PSOE ja hi ha qui pensa en altres escenaris si finalment les altres esquerres es tornen a presentar dividides. Això és perquè hi ha una realitat demoscòpica difícilment inapel·lable: que si el PSOE no té opcions ara mateix de quedar-se a la Moncloa no és perquè caigui en picat, sinó per la baixada generalitzada de Sumar, Podem i la resta de socis de la majoria plurinacional. Només cal comparar els 31 escons que va treure Sumar el 2023 amb el que ara els pronostiquen les enquestes: l'últim CIS els situa en poc més del 6% dels vots, la meitat de suport que va tenir ara fa tres anys.
Mor el menor que va resultar ferit crític en un accident múltiple a Mataró
El menor que va resultar ferit crític en un accident múltiple dissabte a Mataró ha mort aquest diumenge a l'Hospital Vall d'Hebron de Barcelona. Encara s'estan investigant els motius del sinistre, una col·lisió per encalç amb cinc cotxes i una moto implicats.
Sitio web