Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
INANÇAMENT
Catalunya, la
tercera comunitat
que més paga i la
desena en retorns
La liquidació dels comptes del
de la Generalitat un cop més
ara.cat
Cada ciutadà català aporta a
lany dels que acaba rebent
DISSABTE
1 D'AGOST DEL 2018
NUMERO 2788
2016 constata l'infrafinançament Estat gairebé 300 euros més a
1,80 EUROS
QUADERN
D'ESTIU
RONALDWITTEK/EFE
RYANAIR
RIGHTS
RYANAIR
CHANGE!
estiu
CHANGE!RYANAIR!
TRIKI STRIKE ON
ON ON HERE ST ON
HERE HERE
STRIKE
STI ON
STRIKE STRIKE
STRIKE
HEREHER
CRIATURES
aracriatures
STRIKE
STRIKE
HEh Rights
ts Rights
UNES VACANCES
FAMILY FUENDLY
STRIKE
STRIKE
Vaga global a Ryanair
El del 2018 ja s'ha convertit en lestiu en què el model laboral de la companyia èa de low cost Ryanair ha dit prou
Ahir va patir la vaga de comandants més global de la seva història, amb afectacions arreu, inclòs l'aeroport del Prat
P 14-15
La policia va perdre
la pista a Younes
durant tres dies
No el vanlocalitzar fins a la nit del
20 en una gasolinera de Cervelló
CARILES3.500 e
MUNDO Laridícula xifra
Aceptar que Pespaj pobque va costar fer
advocat, exconseller de Justieia
la dentinper fer invisible
la denúncia de centenars
els atemptats
de milers de ciutadans

Noticias
  • La façana de la Glòria ja és a les Borges Blanques
    A primera vista ningú ho diria, però en un polígon industrial de les Borges Blanques hi ha una de les peces clau de l'engranatge de la Sagrada Família. Allà, apilades les unes sobre les altres, hi ha part de les pedres que han fet possible que el temple toqui sostre enguany amb la culminació de la torre de Jesús, però també les que calen per continuar l'obra. A la capital de les Garrigues és on des de fa gairebé quinze anys s'emmagatzema la pedra arribada des de mig món amb què es construeix la basílica. Un catàleg a l'aire lliure de la matèria primera amb què està fet el gran somni d'Antoni Gaudí.
  • Catalunya rep el nombre més alt de turistes de l'última dècada en un primer quadrimestre
    Arriba la calor i, amb ella, els mesos forts del turisme a Catalunya. Aquest any la temporada arrenca després d'un primer quadrimestre de rècord. Catalunya va rebre entre gener i abril el nombre de visitants més elevat en aquest període de l'última dècada, i també és l'any que han gastat més.
  • La manifestació unitària ha sortit des del Palau Robert i arribarà a la seu del Consorci de Barcelona.
  • Pisarello veu difícil que Junts escolti els "cants de sirena" del PP
    El coportaveu de Comuns i diputat de Sumar Gerardo Pisarello ha dit aquest dimarts en roda de premsa des del Congrés dels Diputats que li resulta molt difícil imaginar que Junts i el PNB escoltin els "cants de sirena" del Partit Popular per secundar una moció de censura.
  • María Pombo, protagonista a les preguntes de l'examen de castellà de Selectivitat
    María Pombo, una de les influencers més seguides d'Espanya, ha estat la protagonista de dues de les preguntes de l'examen de castellà de Selectivitat que han fet els alumnes de les Illes Balears aquest dimarts, el primer dia de les proves PAU a l'Arxipèlag. Concretament, la creadora de contingut surt en la pregunta on es demana als estudiants que identifiquin i expliquin les relacions sintàctiques que s'estableixen entre les oracions del següent fragment: "La polèmica de María Pombo sobre la lectura ha demostrat la capacitat que tenen avui les xarxes socials per fixar un debat en la conversa pública".