1,30ESOARCELORA CBL 942355a.ss www.giuponDRRANDEZ GRUPO ZETA elPeriódico "12 PARA GENTE COMPROMETIDA NUEVO GIRO EN LA POLÍTICA EDUCATIVA TEMA DEL DIA Páginas 2 a 7y editorial El Gobierno respalda la escuela en catalán I La asignatura de Religión seguirá presente en las aulas El Ejecutivo desmantelará Medicina: la carrera más buena parte de la ey rdemandada y con nota más altasin contar en la medlia de la nota ybuscará consenso político Justicia anulará las sentencias franquistas e impulsará exhumaciones GETTY/SEAN GALLUP CUMBRE DE LA OTAN Trump ataca a Alemania y pide más gasto en defensa El presidente de EEUU acusa al Gabinete de Merkel de estar «controlado» por Rusia PANORAMA Páginas 14y 15, y editorial Los líderes que forman parte de la alianza de la OTAN, ayer en Bruselas. APENAS EL 12,85% MAS RADARES INGLATERRA, ELIMINADA (2-1) ElSupremo Las muertes Beyonce Croacia da la campanaday condenaa España por no cumplirsucuota de refugiados de tráfico en Catalunya se disparan el 42% arrasa en el Estadi con su 'show' conyuga jugará la final del Mundial con Francia con Jay-Z COSAS DE LA VIDA PANORAMA Página 16 PRIMERA FILA Páginas 40 a 42 PRIMERA FILA Página 51 Páginas 30y 31
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
- Catalunya bat el seu rècord de maig amb 2,4 milions de viatgers d’hotel
Barcelona va ser al maig el municipi amb més pernoctacions hoteleres d’Espanya, i Catalunya, la comunitat més visitada, segons les dades provisionals publicades ahir per l’Institut Nacional d’Estadística (INE) a través de l’Enquesta d’Ocupació Hotelera (EOH). La ciutat encapçala el rànquing de punts turístics amb 1.995.339 pernoctacions, per davant de Madrid (1.968.434) i Calvià (1.344.529). Per nombre de visitants, Madrid va ser la ciutat que va rebre més viatgers (963.864), mentre que Barcelona va ocupar la segona posició, amb 854.841.Seguir leyendo.... - Desallotjada una de les Cuatro Torres de Madrid per un foc
Un incendi a la Torre Moeve, un dels gratacels més representatius de Madrid, al complex de les Cuatro Torres, va obligar a desallotjar ahir l’edifici. El primer avís del foc, que es va declarar en un quart tècnic de la planta 25, es va rebre a les 17.05 hores. El desplegament dels bombers de l’ajuntament per a les tasques d’extinció va obligar a tallar al trànsit algunes vies. Samur-Protecció Civil va atendre dos treballadors per inhalació lleu de fum i una transeünt que va patir una crisi d’ansietat. La columna de fum va ser visible des de diversos punts de la ciutat. Aquesta torre ja va ser desallotjada al desembre per un incendi en un transformador elèctric.Seguir leyendo.... - El 50% de les rutes en bus de BCN Nord ja són internacionals
L’autobús de mitjana i llarga distància es va imposant com a alternativa per enllaçar Barcelona amb les grans ciutats europees, en especial durant les vacances. El principal centre de sortides i arribades a la ciutat cap a destinacions nacionals i internacionals és Barcelona Nord, nom de la reformada Estació del Nord de Barcelona, que gestiona l’empresa municipal BSM. A l’estació arriben i surten autobusos que cobreixen 94 rutes diferents. Pràcticament la meitat (48%) connecten amb destinacions internacionals, de què s’encarreguen una dotzena d’operadores.Seguir leyendo.... - Un estalvi en nits d’hotel
La meitat de les rutes amb autobús que arriben i surten de l’estació Barcelona Nord, la de referència a la ciutat, són internacionals. Ho prova la gran barreja de nacionalitats que transiten per la terminal un migdia de finals de juny. Adelie Anglés ha arribat a Barcelona des de Tolosa. El seu viatge ha sigut de sis hores. Estarà a la capital catalana només tres dies. Altres vegades es decanta per l’avió, però l’elecció final acostuma a ser pel preu. En el mateix vehicle viatja Malek Cheikh. Va amb moltes maletes, que són a més molt grans. "A l’autobús és barat portar-les, en un avió cal facturar", destaca.Seguir leyendo.... - La Generalitat preveu destinar 4.350 milions a la mobilitat fins al 2036
El Govern va aprovar ahir el Programa d’Encàrrec d’Actuacions (PEA) per al període 2026-2036, que preveu inversions per valor de 4.350 milions d’euros en infraestructures de mobilitat, amb l’objectiu de "recuperar el ritme inversor" previ a la crisi econòmica i afrontar el creixement de la població i les noves necessitats de transport a Catalunya.Seguir leyendo....
Sitio web