Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
Divorci a l'europea
Theresa May renuncia a les seves línies vermelles i accepta un Brexit
tou per desbloquejar les negociacions entre el Regne Unit i la UE
ara.cat
80 EUROS
EMPORTAT
ELSUPLEMENT
P01 14
EL CCIONS 21-D
JxCat i ERC
inicien la pugna
pel lideratge
TREURE PARTT DE
LES MINIVAGANCIES
Puigdemont avisa Esquerra
Carles Mundó replica que cal ser
que no restiGoveeaistes perquè el president
a l'exili no podrà ser investit
seria avalar l'article 155
MIQUEL
La independència no
garanteix que Catnlunya
construeixi una economia
més productiva, però faria
El repte d'aplicar un sistema
d'envasos plàstic retornables
possible proposa

Noticias
  • Vuit restaurants de la Costa Daurada que mereixen una visita
    La Costa Daurada és un lloc excepcional per passejar-hi, i encara més si el full de ruta admet la visita a algun restaurant de la zona. De Cambrils a Torredembarra, passant per Reus i Tarragona, el territori ofereix gastronomia diversa on conviuen establiments que conserven la cuina marinera i aposten pel producte de proximitat amb d'altres més moderns que miren cap a la cuina contemporània i incorporen influències d’arreu del món.
  • OpenAI llança Astra, el seu model més poderós i "sense intervenció humana"
    OpenAI ha fet un pas més en el desenvolupament dels seus models d'intel·ligència artificial. La creadora de ChatGPT ha començat a implementar GPT-6 Astra, el model més poderós fins ara, i assegura que pot actuar en diversos àmbits "sense intervenció humana".
  • Salvador Illa diu que farà "el que sigui" per preservar els llocs de treball a Seat
    El president de la Generalitat de Catalunya, Salvador Illa, ha explicat aquest divendres que està en contacte amb els màxims responsables del grup Volkswagen i de Seat a Catalunya i que des del Govern faran "el que sigui" per preservar els llocs de treball de la companyia a Catalunya.
  • Maria Barbal: "Van arribar a escriure que jo era la Heidi de la literatura catalana"
    Encara que la humilitat i la timidesa que l'acompanyen des de sempre li dificultin expressar-se amb gaires expansions, Maria Barbal (Tremp, 1949) està contenta de comptar, des d'aquest setembre, amb una biografia literària com la que li ha dedicat Carme Arenas (Granollers, 1954), Paraules per al silenci (Columna). "La Carme es va interessar des de molt aviat en la meva escriptura, i li estic agraïda que fos així. Al final he acabat convertida en una de les fonts de documentació per al seu llibre —admet amb un somriure mínim—. Encara que en un primer moment em resistís una mica al projecte, he de reconèixer que n'he acabat traient beneficis. M'ha ajudat a tenir consciència de la trajectòria que he tingut, i també a recordar de quines persones vinc".
  • Rescat miraculós al Nepal: troben amb vida dues persones nou dies després de la riuada
    Quan ja començava a ser gairebé impossible, ha passat. Aquest divendres, nou dies després de la gran riuada que va assolar el Nepal, dos treballadors atrapats en un túnel d'una infraestructura hidroelèctrica han estat rescatats amb vida. Els homes han informat que hi ha més persones vives a l'interior de la infraestructura.