Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
Divorci a l'europea
Theresa May renuncia a les seves línies vermelles i accepta un Brexit
tou per desbloquejar les negociacions entre el Regne Unit i la UE
ara.cat
80 EUROS
EMPORTAT
ELSUPLEMENT
P01 14
EL CCIONS 21-D
JxCat i ERC
inicien la pugna
pel lideratge
TREURE PARTT DE
LES MINIVAGANCIES
Puigdemont avisa Esquerra
Carles Mundó replica que cal ser
que no restiGoveeaistes perquè el president
a l'exili no podrà ser investit
seria avalar l'article 155
MIQUEL
La independència no
garanteix que Catnlunya
construeixi una economia
més productiva, però faria
El repte d'aplicar un sistema
d'envasos plàstic retornables
possible proposa

Noticias
  • Zapatero, davant d'un 'match point'
    Juntament amb les notícies sobre la causa oberta a l’Audiència Nacional, aquests dies m’ha resultat impossible no recordar l’estreta relació que vaig mantenir amb José Luis Rodríguez Zapatero fa un quart de segle, quan va decidir presentar-se com a candidat a la secretaria general del PSOE. Era el juny del 2000, i aquell diputat de 40 anys gairebé desconegut no tenia totes les garanties que guanyaria. Indirectament, va rebre l'ajuda d'Alfonso Guerra, que va impulsar la presentació de l'exministra Matilde Fernández per dividir el vot i dificultar la victòria de José Bono, expresident de Castella-la Manxa. La quarta candidata era Rosa Díez, que més tard fundaria un altre partit, ja desaparegut: Unió, Progrés i Democràcia (UPyD).
  • Trump es vanta d’haver liquidat Colbert en un vídeo d’IA i contradiu la CBS
    El president dels Estats Units, Donald Trump, ha tornat a esborrar la frontera entre realitat i ficció publicant a X un vídeo creat amb intel·ligència artificial en què apareix llançant l’humorista Stephen Colbert a un contenidor i, tot seguit, posant-se a ballar. La Casa Blanca ha republicat aquest muntatge, que se salta qualsevol sentit de la mesura institucional vist fins ara en un mandatari d’aquest nivell. A més, el missatge posa en una situació incòmoda la cadena CBS, que sempre ha defensat que la decisió de cancel·lar el seu programa obeïa només a qüestions econòmiques.
  • Rufián, encara
    Sense Rufián, el perímetre electoral d’ERC serà més petit; amb ell, els seus electors no sabran exactament què estan votant.
  • La prèvia de la final de la Champions des d'Oslo
  • La Champions en directe: Barça - Olympique de Lió