Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
Divorci a l'europea
Theresa May renuncia a les seves línies vermelles i accepta un Brexit
tou per desbloquejar les negociacions entre el Regne Unit i la UE
ara.cat
80 EUROS
EMPORTAT
ELSUPLEMENT
P01 14
EL CCIONS 21-D
JxCat i ERC
inicien la pugna
pel lideratge
TREURE PARTT DE
LES MINIVAGANCIES
Puigdemont avisa Esquerra
Carles Mundó replica que cal ser
que no restiGoveeaistes perquè el president
a l'exili no podrà ser investit
seria avalar l'article 155
MIQUEL
La independència no
garanteix que Catnlunya
construeixi una economia
més productiva, però faria
El repte d'aplicar un sistema
d'envasos plàstic retornables
possible proposa

Noticias
  • El futur del trumpisme no només depèn de Trump
    En l'última dècada, Donald Trump s'ha convertit en la figura central del moviment ultraconservador. Però ell no va inventar el trumpisme. El republicà va convertir-se en el catalitzador d'un fenomen més profund que va iniciar-se amb el Tea Party durant el primer any de Barack Obama a la Casa Blanca i en ple epicentre de la gran crisi econòmica de final del 2000. Trump és el símptoma d'un canvi de cicle polític que tenia unes arrels molt més profundes i estructurals. Mort el gos, morta la ràbia, diu la dita. El president ha quedat malferit, però això no vol dir que el moviment també ho estigui.
  • Temperatures en ascens, molts núvols i poca pluja
    La borrasca atlàntica Bruna seguirà enviant fronts cap al nostre territori i continuarà portant molta pluja a l’oest de la Península. A Catalunya s’espera ben poca aigua, com a mínim aquest diumenge, i més enllà d’alguna gotellada o ruixat molt feble durant la tarda, la jornada s'espera bastant calmada. No obstant això, un front més actiu podrà deixar plugims o xàfecs més repartits de cara a dilluns a la tarda i durant la matinada de dimarts. Les temperatures pujaran clarament a partir de diumenge, ja que el gir antihorari d’aquesta borrasca –ubicada davant de la costa oest peninsular– ens impulsarà vents més càlids del sud-oest.
  • El president d'Israel encarrega a l'opositor Gadi Eisenkot formar el nou govern
    El president d'Israel, Isaac Herzog, ha encarregat a Gadi Eisenkot, líder del partit Yashar i principal rival polític de Benjamin Netanyahu, la formació d'un nou govern. La decisió s'ha anunciat aquest dissabte, després de diversos dies de consultes amb les forces polítiques sorgides de les eleccions del 27 d'octubre. "Faré tot el possible perquè siguem dignes", ha escrit Eisenkot a X, on ha fet una crida a formar "un govern nacional d'emergència".
  • No a tot, la vinyeta de Manel Fontdevila
  • Trump ofereix el lloc de secretari de premsa a l'empresari de lluita lliure Dana White
    Donald Trump ja ha posat sobre la taula un nou nom per ocupar la secretaria de premsa de la Casa Blanca: li ha ofert el lloc a Dana White, el president d'Ultimate Fighting Championship (UFC), l'empresa més gran del món d'arts marcials.