Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
EL CCIONS 21-D
ara.cat
DIVENDRES
SUMKRD 234
50 EUROS
LA SATIRA POLÍTICA
TORNA AL PUNT DE
MIRA DELA JUSTICIA
aBusse-les
Demostració de força independentista amb 45.000 manifestants al cor d'Europa
La violència
Cas Sixena: el
esclata al
Pròxim Orient
Primers incidents entre
israelians i palestins arran
de l'anunci de Trump
ESTHER
jutge autoritza
l'ús de la força
La policia podrà entrar al
Museu de Lleida dilluns per
emportar-se les peces
Milers de persones van
demostrur ahir que la
de l'Estat té un efecte

Noticias
  • Guia del partit Slavia de Praga-Barça d'avui: horari, on veure'l i alineacions
    El FC Barcelona visita aquest dimecres (21 hores) el Fortuna Arena de Praga per enfrontar-se a l’Slavia de Praga en un partit corresponent a setena jornada la fase de grups de la Champions League. Els blaugranes buscaran la victòria per seguir vius en la lluita pel top 8, mentre que l’equip txec necessita sumar punts per somiar amb el top 24.
  • L'àudio del maquinista d’Iryo a Adamuz: "Hem patit una enganxada"
    La investigació de l'accident de tren de diumenge al vespre a Adamuz, que ja ha deixat 42 morts, més d'un centenar de ferits i 43 desapareguts, segueix el seu curs. Instants després de l’accident de tren d’Adamuz, el maquinista de la companyia Iryo va contactar amb el centre de comandament d’Adif a Atocha per advertir que havia patit "una enganxada" a l’altura del municipi cordovès. La comunicació, enregistrada a la caixa negra del comboi i publicada per Eldiario.es, recull la primera descripció del que havia passat, quan el conductor encara no tenia una percepció completa del descarrilament ni de l’abast del xoc amb l’altre tren implicat.
  • Imatges cedides de l'accident causat pel col·lapse d'un mur de contenció sobre un tren de Rodalies a Gelida
  • El nacionalisme a Ucraïna (1921)
    De la crònica sense signar publicada a Monitor (I-1921). Tal dia com avui de fa 105 anys sortia el primer número d’aquesta revista mensual editada a Sitges, que tenia dos directors: Josep Carbonell i J.V. Foix. De l’inici de l’article es desprèn que l’havien transcrit de L'Action française, diari del nacionalisme conservador i expansionista de Charles Maurras. Influïa en uns joves Ors, Foix, Pla i Estelrich, que imaginaven aleshores imperis intel·lectuals llatinistes, occitanistes, peninsulars o mediterranis.
  • Brizuela treu el Barça d'un bassal inesperat
    Un Barça mentalment cansat va necessitar una cistella de Darío Brizuela a 2,3 segons del final per guanyar un partit que dominava per 12 punts de diferència a 10 minuts del final. L'escorta basc, que va anotar 25 punts, va tenir una actuació decisiva en la victòria blaugrana contra el Dubai Basketball (91-89), un rival contra el qual havia perdut en la primera volta. Aleksa Avramovic va fallar el triple que hauria capgirat el resultat.