REPORTATGE El secret encriptat del cens de l'1-O P01-13/DERAT EL CCIONS 21-D Llarena fa marxa El veritable motiu de la enrere per no perdre rxretirada de l'euroordre, ara.cat Ernesto Ekaizer lavier Pérez Royo Suprem s'evita una derrota DIMECRES 130 EURCOs judicial a Belgica Aixeca la petició de detenció de Puigdemont i els consellers a Brusselles davant la possibilitat que fossin extradits només per desobediència FERRAN SAEZ MATEU La Nova Planta del 2017 existeix: és un estat d'inim Fa de mal dir, però feiem i continuem fent nosa al eap de tres segles SEBASTIAALZAMORA Que el jutge Llarena retiri les curoordres de detenció no és cap girde guió, sinó un perfeecionament de l'esperpent en què vivim JOSEP RAMONEDA La notícia no està en els netes electoral s sinó en els jutjats. És la consequència de l'estratègia de Mariano Rajoy a Catalunya Josep Rui Jordi Turu,acabats de sortir de presó, van participar ahir al mati en la seva primera roda de premsa de campanya, que van compartir amb Puigdemontiels consellers que són a Belgica, connectats via satél lit a través d'una pantalla CALC
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
L'elefant al Saló de Sant Jordi
Totes les mirades estan clavades a la porta del Saló de Sant Jordi quan, pocs minuts després de les 18 hores, la travessen plegats el president de la Generalitat, Salvador Illa, i el líder d'ERC, Oriol Junqueras, al costat del president del Parlament, Josep Rull. Ho fan pràcticament sense mirar-se fins a asseure's a la primera fila de la sala on se celebra l'acte que donarà el tret de sortida a l'Any Irla. No hi ha hagut reunió entre Junqueras i Illa, i bona part de les converses informals abans de començar tenen a veure amb la negociació entre socialistes i republicans. L'acte és per commemorar el 150è aniversari del naixement d'Irla, però els pressupostos són l'elefant a l'habitació del Saló de Sant Jordi.
Fusió energètica: la catalana Energy Tools s'alia amb la consultora ACE
La consultora catalana Energy Tools i la madrilenya ACE-Serveis de Gestió d'Energia han arribat a un acord per integrar-se i crear el grup més gran de consultoria energètica per a grans consumidors. La companyia resultant comptarà amb més de 50 professionals i una cartera de gestió de més de 25.000 punts de subministrament i un volum superior de 15 terawatts hora (TWh). Superarà la facturació de cinc milions d'euros l'any.
La prèvia del Newcastle-Barça de Xavi Hernandez
Seat tanca 2025 amb un benefici operatiu de només 1 milió
Les marques espanyoles Seat i Cupra, que pertanyen al grup alemany Volkswagen, van baixar el 2025 el benefici operatiu fins a només un milió d'euros, enfront dels 633 milions d'euros del 2024, un 99,8 % menys. Aquesta xifra ha transcendit aquest dimarts dins de la presentació de resultats del Grup Volkswagen, a l'espera que dijous es presentin els resultats detallats de Seat i Cupra.
La Champions en directe: Newcastle - Barça
Sitio web