Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
REPORTATGE
El secret
encriptat
del cens
de l'1-O
P01-13/DERAT
EL CCIONS 21-D
Llarena fa marxa
El veritable motiu de la
enrere per no perdre rxretirada de l'euroordre,
ara.cat
Ernesto Ekaizer
lavier Pérez Royo
Suprem s'evita
una derrota
DIMECRES
130 EURCOs
judicial a Belgica
Aixeca la petició de detenció de Puigdemont i els consellers a Brusselles
davant la possibilitat que fossin extradits només per desobediència
FERRAN SAEZ
MATEU
La Nova Planta del 2017
existeix: és un estat d'inim
Fa de mal dir, però feiem
i continuem fent nosa
al eap de tres segles
SEBASTIAALZAMORA
Que el jutge Llarena retiri
les curoordres de detenció
no és cap girde guió, sinó
un perfeecionament de
l'esperpent en què vivim
JOSEP RAMONEDA
La notícia no està en els
netes electoral
s sinó en els
jutjats. És la consequència
de l'estratègia de Mariano
Rajoy a Catalunya
Josep Rui Jordi Turu,acabats de sortir de presó, van participar ahir al mati en la seva primera roda de premsa de campanya,
que van compartir amb Puigdemontiels consellers que són a Belgica, connectats via satél lit a través d'una pantalla CALC

Noticias
  • 300 noves places de bombers i bomberes
    Diuen que ser bomber o bombera és més que una feina. Però què fa un bomber o una bombera? El primer que ens ve al cap és que s'encarreguen d'extingir incendis. Malauradament, cada estiu, la imatge és recurrent. Homes i dones, sota vestimentes tèrmiques, casc integral, botes de cuir reforçades, guants de treball i cinturó de seguretat, treballant incansablement són arreu on el foc crema els nostres boscos, però les seves responsabilitats van més enllà.
  • Albares es troba amb el ministre d'Exteriors del Marroc a Nova York
    El ministre d'Afers Exteriors, José Manuel Albares, s'ha vist aquest dijous amb el seu homòleg marroquí a la seu de les Nacions Unides a Nova York, segons fonts d'Exteriors. Els ministres han abordat la crisi migratòria de Ceuta i la devolució dels migrants que hi són des del 30 de juliol.
  • Un Netanyahu desafiant converteix el discurs a l'ONU en un míting bel·licista: "No tenim cap altra opció"
    Benjamin Netanyahu ha pujat aquest dijous al faristol de l’Assemblea General de les Nacions Unides amb un discurs de quaranta minuts marcat per la confrontació. El primer ministre israelià, com era d’esperar, ha reivindicat les operacions militars contra l’Iran, Hamàs i Hezbollah, ha elogiat Donald Trump i ha carregat contra diferents països i el paper dels mitjans internacionals.
  • Dos jugadors sense por beneeixen el bateig culer de Sekulic
    De totes les estrenes possibles, el Barça va escollir la més emocionant. L’equip blaugrana va recuperar un desavantatge de 15 punts contra l’Anadolu Efes (89-82). Un grapat de bones decisions de Kevin Punter i Justin Robinson en el tram final van decidir un partit en què el conjunt culer es va sobreposar a la diferència de tirs lliures.
  • U2 llança un nou disc amb col·laboracions de Rosalía i Dolly Parton
    El nou disc d'U2, Carnaval de Luz (Island Records), arribarà a les botigues el 13 de novembre i serà el primer amb material nou de la banda després de nou anys. L'àlbum, que s'ha anunciat aquest dijous, estarà format per 12 cançons que exploren temes com l'espiritualitat, l'amistat, la llibertat i la resistència. Entre les col·laboracions al disc hi haurà un duet entre Bono i Dolly Parton, que va morir a finals d'agost. El tema, que es titula Torn i gira al voltant de la ruptura dels llaços familiars, ha resultat ser l'última interpretació vocal gravada de la llegendària cantant.