REPORTATGE El secret encriptat del cens de l'1-O P01-13/DERAT EL CCIONS 21-D Llarena fa marxa El veritable motiu de la enrere per no perdre rxretirada de l'euroordre, ara.cat Ernesto Ekaizer lavier Pérez Royo Suprem s'evita una derrota DIMECRES 130 EURCOs judicial a Belgica Aixeca la petició de detenció de Puigdemont i els consellers a Brusselles davant la possibilitat que fossin extradits només per desobediència FERRAN SAEZ MATEU La Nova Planta del 2017 existeix: és un estat d'inim Fa de mal dir, però feiem i continuem fent nosa al eap de tres segles SEBASTIAALZAMORA Que el jutge Llarena retiri les curoordres de detenció no és cap girde guió, sinó un perfeecionament de l'esperpent en què vivim JOSEP RAMONEDA La notícia no està en els netes electoral s sinó en els jutjats. És la consequència de l'estratègia de Mariano Rajoy a Catalunya Josep Rui Jordi Turu,acabats de sortir de presó, van participar ahir al mati en la seva primera roda de premsa de campanya, que van compartir amb Puigdemontiels consellers que són a Belgica, connectats via satél lit a través d'una pantalla CALC
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Andrea Kimi Antonelli: un campió destinat a revolucionar la F1 des del dia del seu bateig
Una ferida de 73 anys ha quedat tancada. Itàlia celebra tenir el seu primer campió de la Fórmula 1 des de l'any 1953, quan el milanès Alberto Ascari guanyava el seu segon mundial a dalt d'un Ferrari. Des de llavors, cap italià havia regnat a la Fórmula 1. Fins avui. El jove Andrea Kimi Antonelli (2006) s'ha proclamat campió mundial i ha batut un munt de rècords, ja que també s'ha convertit en el campió més jove de tots els temps. Fins ara el rècord de precocitat el tenia l'alemany Sebastian Vettel, que va aconseguir-ho el 2010 amb 23 anys i 134 dies. Antonelli té 20 anys i tres mesos, és a dir, tres anys més jove.
Hackegen el sistema d'alerta per prevenir la població dels atacs a Ucraïna
Air Alert, l'aplicació que alerta la població ucraïnesa dels atacs russos, ha patit un atac informàtic aquest diumenge al vespre, segons ha confirmat l'exèrcit. Els ucraïnesos han rebut als seus telèfons mòbils tres missatges consecutius d'alarma poc abans de les onze de la nit, una hora abans a Catalunya. El primer advertia d'un "perill de radiació" a Kíiv, el segon, d'una "amenaça química" i el tercer, de "baralles als carrers".
El retorn d'Obama a primera línia per esperonar la remuntada demòcrata
Fa uns dies l'expresident Barack Obama va participar en un míting de campanya d'una de les figures emergents del Partit Demòcrata, el candidat per Michigan Abdul El-Sayed. Hauria estat una estranya parella tenint en compte que El-Sayed, de jove, havia criticat les polítiques del seu correligionari per considerar-les massa toves. En una exhibició de veterania i elegància Obama no va intentar amagar la discrepància: "L'Abdul no estava d'acord amb algunes coses que feia la nostra administració, quan jo era president. I sabeu qui tampoc està d'acord amb tot el que faig? Michelle Obama. Cinc cops al dia em diu «Babau, per què has fet això?»". L'auditori va reaccionar amb una rialla que va construir un pont entre el vell i el nou Partit Demòcrata.
Els Moixiganguers fan història a Tots Sants i entren a la gamma extra
L’1 de novembre és sinònim de Diada de Tots Sants, de plaça de la Vila de Vilafranca del Penedès i de final de temporada. Una de les cites més esperades del calendari casteller ha tornat a reunir aquest diumenge els Castellers de Vilafranca, els Moixiganguers d’Igualada, els Xiquets de Tarragona i els Capgrossos de Mataró. La jornada arribava amb reptes importants per a totes quatre colles: els vilafranquins volien posar el colofó a una temporada extraordinària amb els castells de 10 i les estructures netes; els igualadins buscaven fer el salt definitiu a la gamma extra, mentre que els tarragonins i els de la camisa blau marí tenien la tripleta com a gran objectiu.
Augment dels núvols al litoral i descens tèrmic general
Començarem la setmana amb anticicló, però amb alguns matisos. L'entrada d'una massa d'aire fred procedent de l'interior del continent europeu farà canviar el temps al nostre territori. Si bé gaudirem d'una jornada estable a l'oest del país, a la costa i al prelitoral el dia vindrà determinat per un augment de la nuvolositat. Amb el pas de les hores, fins i tot cauran alguns ruixats i de cara a dimarts la pluja podrà generalitzar-se, començant pel sud i per la costa, per anar estenent-se cap al nord.
Sitio web