Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
REPORTATGE
El secret
encriptat
del cens
de l'1-O
P01-13/DERAT
EL CCIONS 21-D
Llarena fa marxa
El veritable motiu de la
enrere per no perdre rxretirada de l'euroordre,
ara.cat
Ernesto Ekaizer
lavier Pérez Royo
Suprem s'evita
una derrota
DIMECRES
130 EURCOs
judicial a Belgica
Aixeca la petició de detenció de Puigdemont i els consellers a Brusselles
davant la possibilitat que fossin extradits només per desobediència
FERRAN SAEZ
MATEU
La Nova Planta del 2017
existeix: és un estat d'inim
Fa de mal dir, però feiem
i continuem fent nosa
al eap de tres segles
SEBASTIAALZAMORA
Que el jutge Llarena retiri
les curoordres de detenció
no és cap girde guió, sinó
un perfeecionament de
l'esperpent en què vivim
JOSEP RAMONEDA
La notícia no està en els
netes electoral
s sinó en els
jutjats. És la consequència
de l'estratègia de Mariano
Rajoy a Catalunya
Josep Rui Jordi Turu,acabats de sortir de presó, van participar ahir al mati en la seva primera roda de premsa de campanya,
que van compartir amb Puigdemontiels consellers que són a Belgica, connectats via satél lit a través d'una pantalla CALC

Noticias
  • Salvador Illa assegura que Catalunya serà al centre de totes les mirades per l'eclipsi
    El president de la Generalitat, Salvador Illa, ha afirmat aquest dimarts que Catalunya serà demà "al centre de totes les mirades" per l'eclipsi solar. Illa ha encapçalat als jardins de l'amfiteatre romà de Tarragona l'acte institucional del compte enrere de 24 hores de l'eclipsi solar de dimecres.
  • La xifra de morts pel sisme a Colòmbia puja a 250, i el nombre de ferits ja supera el miler
    La xifra de víctimes pel terratrèmol a Colòmbia no deixa de pujar. Ja hi ha almenys 250 morts i un miler de persones ferides, segons el balanç preliminar de les autoritats locals. En canvi, el president del país, Abelardo de la Espriella, ha rebaixat el nombre de víctimes mortals a 181, però ha assegurat que la xifra de ferits és molt més elevada: gairebé 2.600. Sigui com sigui, l'emergència és total. Hi ha 195 desapareguts, i els equips de rescat continuen treballant a contrarellotge per trobar supervivents. Els serveis consulars no han aconseguit localitzar 164 espanyols que en teoria eren al país el dia de la tragèdia. No se'n tenen notícies.
  • En marxa la macrofesta d'aniversari de Lamine Yamal
    Lamine Yamal va fer 19 anys el 13 de juliol, i ho va celebrar en el marc del Mundial de futbol dels Estats Units, el Canadà i Mèxic. Va ser una celebració amb la seva parella, Inés García; els seus inseparables escuders Soha i Moha, que a banda de ser el seu cosí és el seu àngel de la guarda; la seva mare Sheila, i els companys de la selecció espanyola, així com altres familiars. Va ser una celebració discreta. Gairebé un mes després, i la nit abans de reincorporar-se amb la resta d'internacionals espanyols a la disciplina blaugrana –estan citats aquests dimecres a partir de les 9 h a la Ciutat Esportiva de Sant Joan Despí–, Lamine Yamal celebra una macrofesta amb més d'un centenar de convidats a la finca Mas de Sant Lleí, segons ha avançat El Español.
  • Espanya ja ha controlat 2.143 viatgers de tercers països arribats des d'Itàlia
    La Policia Nacional ha controlat fins dimarts a la tarda 2.143 viatgers de tercers països arribats a Espanya en 149 vols procedents d'Itàlia, dins dels controls fronterers aleatoris establerts després de la crisi migratòria a Ceuta, segons informa EFE.
  • Rússia allibera un exmarine nordamericà que estava empresonat des del 2022
    Rússia ha alliberat aquest dimarts un exmarine nord-americà que havia estat empresonat al país des del 2022. Segons el president dels Estats Units Donald Trump, l'home es troba en un estat molt greu de salut, fet pel qual Putin hauria acceptat alliberar-lo per "raons humanitàries".