Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
EL CCIONS 21-D
ANALISI DEJORDI MUÑOZ
L'independentisme pot
superar el 50% el 21-D?
Els tribunals dicten
l'inici de campanva
ara.cat
AISILIEEN 2EITribunal Suprem decideix avuPuigdemont i quatre membres
MADRID
BRUSSEL LES
si deixa en llibertat sota fiança
els vuit consellers i els Jordis
del seu Govern tornen a declarar
avui davant la justícia belga
130 EURCOs
CARME
COLOMINA
Vivim en un món on la
misogínia criminalitza la
victima I vivimen un món
on es criminalitzen colors:
a Catalunya, el groe
A BRANCHADELL
prjessir de lo UAB
10.000MUSECS A LAPLACAESPANYA
Edmon Colomervaser un dels directors ue ahir van convertir en un clam de llbertat pels presos polities les veusi els instruments
de 10.000 cantaires i intèrprets convocats a la plaça Espanya de Barcelona per Omnium iMusics per la Llibertat. ERE a
L'independentisme hauria
de tenir el seny de no
presentar el 21-D com
un plebiscit que té molts
números de perdre
Les tarifes del
ECONOMIA
E.GIMENEZSALINAS sector sociosanitari
EL NEGOCI DE LES
eeetener
en suspens pel 155
MONEY MULES
Si en el passat no es va
La prescripció infermera i la llei
d'accés universal, també afectades
Molts joves cedeixen els seus
comptes per blanquejar diners
2018 seran necessàries
no una sinó múltiples
mediacions

Noticias
  • Una reunió d’urgència el 2014 perquè els assessors dels Pujol reaccionessin “a correcuita”
    El judici de la família Pujol Ferrusola s'ha reprès a l'Audiència Nacional lluny dels focus mediàtics. Sense fotògrafs i amb només set periodistes seguint-ho des de San Fernando de Henares, han comparegut telemàticament cinc testimonis amb una connexió que no sempre ho ha posat fàcil per entendre'ls. En persona, només hi havia dos dels acusats: Jordi Pujol Ferrusola i l'empresari Francesc Robert Ribes. El testimoni estrella era Joan Anton Sánchez Carreté, l'assessor fiscal de la família, que ha relatat què va passar entre bambolines després que El Mundo publiqués una captura de pantalla amb la informació bancària dels Pujol a Andorra. Va ser el 7 de juliol del 2014. Aquell mateix dia el van convocar els advocats de la família, que eren Xavier Melero i Albert Carrillo, per veure com s'havien de regularitzar els fons que tenien a l'estranger i que no havien declarat a Hisenda: "Em van demanar la meva opinió i que coordinés els assessors si calia fer [declaracions] complementàries", ha relatat.
  • L'impacte d'Alstom a Catalunya: 1.500 treballadors i més de 200 M€ en compres
    Quan s'agafa un tren de Rodalies o es puja al metro o al tramvia de Barcelona, els viatgers no són conscients que els seus vagons s'han fabricat ben a prop. Concretament, a la planta que la multinacional francesa Alstom té a Santa Perpètua de Mogoda, on treballen més de 1.100 treballadors.
  • Salomé Pradas i la mà dreta de Mazón confronten aquest dilluns els seus relats del dia de la dana
  • Feijóo alerta els catalans que Sánchez els "enganya" amb el finançament
    Alberto Núñez Feijóo ha estrenat l'any polític a Catalunya reunint-hi la direcció estatal per fer front al forat negre electoral que hi té el PP, però onejant la bandera del rebuig al nou finançament amb molta duresa. Amb una fórmula sorprenent, el líder popular ha alertat els catalans que el nou model és una "presa de pèl" i, alhora, ha deixat anar que l'hauran de pagar tots els espanyols amb un "infern fiscal". Un equilibri difícil de compatibilitzar, enmig d'una operació per seduir els catalans que ha comptat amb l'aplaudiment de la plana major del PP català i estatal. El dirigent gallec ho ha rematat amb una al·lusió a l'independentisme: "És inacceptable que Pedro Sánchez hagi rehabilitat el senyor Junqueras com a ministre d'Hisenda a l'ombra", ha dit des de Barcelona.
  • Fainé acaba amb les especulacions i renova com a president de La Caixa quatre anys més
    S'esvaeixen els dubtes. Isidre Fainé (Manresa, 1942) ha estat reelegit president de la Fundació La Caixa per a quatre anys més. Al mateix temps renova com a vicepresident Javier Godó (editor de La Vanguardia) i repeteixen com a vocals José María Álvarez-Pallete (expresident de Telefónica), Luis Carreras (advocat i vicepresident de Creu Roja a Barcelona), Isabel Estapé (notària), María Isabel Gabarró (notària), Eugeni Gay (advocat), Francesc Homs (president d'Ineo Corporate) i Pablo Isla (expresident d'Inditex i president de Nestlé). En tots els casos la reelecció aprovada pel patronat aquest dilluns és per al període estatutari de quatre anys. A més, el pressupost del 2026 per a l'obra social augmenta més del 8%, fins als 710 milions d'euros.