EL CCIONS 21-D ANALISI DEJORDI MUÑOZ L'independentisme pot superar el 50% el 21-D? Els tribunals dicten l'inici de campanva ara.cat AISILIEEN 2EITribunal Suprem decideix avuPuigdemont i quatre membres MADRID BRUSSEL LES si deixa en llibertat sota fiança els vuit consellers i els Jordis del seu Govern tornen a declarar avui davant la justícia belga 130 EURCOs CARME COLOMINA Vivim en un món on la misogínia criminalitza la victima I vivimen un món on es criminalitzen colors: a Catalunya, el groe A BRANCHADELL prjessir de lo UAB 10.000MUSECS A LAPLACAESPANYA Edmon Colomervaser un dels directors ue ahir van convertir en un clam de llbertat pels presos polities les veusi els instruments de 10.000 cantaires i intèrprets convocats a la plaça Espanya de Barcelona per Omnium iMusics per la Llibertat. ERE a L'independentisme hauria de tenir el seny de no presentar el 21-D com un plebiscit que té molts números de perdre Les tarifes del ECONOMIA E.GIMENEZSALINAS sector sociosanitari EL NEGOCI DE LES eeetener en suspens pel 155 MONEY MULES Si en el passat no es va La prescripció infermera i la llei d'accés universal, també afectades Molts joves cedeixen els seus comptes per blanquejar diners 2018 seran necessàries no una sinó múltiples mediacions
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Aliança fitxa tot el grup municipal de Junts a Cambrils
Enric Daza, portaveu de Junts a l'Ajuntament de Cambrils, serà el candidat d'Aliança Catalana a les pròximes eleccions municipals. Així ho ha anunciat aquest dilluns en un acte celebrat a Cambrils acompanyat pel secretari d'Organització d'Aliança Catalana, Oriol Gès, i la cap de llista per Tarragona de la formació a les darreres eleccions al Parlament de Catalunya, Aurora Fornos.
Macron, disposat a defensar Europa "encara que calgui vessar sang"
Pocs mesos abans de marxar de l'Elisi, Emmanuel Macron, vol deixar encarrilada la idea que persegueix des de fa anys: Europa s'ha d'emancipar militarment dels Estats Units i treballar unida per a la seva seguretat i defensa. L'arribada de Donald Trump a la Casa Blanca va donar impuls a la idea, i la guerra a Ucraïna ha contribuït a fer que els països europeus treballin units per defensar-se, tot i que amb resultats encara poc encoratjadors.
Turull reuneix alcaldes de Junts en ple creixement d'Aliança Catalana
La direcció nacional de Junts ha convocat aquest dilluns a les sis de la tarda una cimera municipal amb una vintena de quadres, entre caps de llista i alcaldes de capitals de comarca del país, per tancar el curs abordant els principals reptes de la formació. I entre aquests destaquen la davallada en enquestes com la del CEO, de fa escassos quatre dies, i l'auge d'Aliança Catalana a costa dels juntaires que s'hi reflecteix. Quan falta menys d'un any per a les eleccions municipals i només tres dies per a la resolució del Tribunal de Justícia de la Unió Europea (TJUE) sobre l'amnistia, el secretari general, Jordi Turull, ha encapçalat la direcció en la trobada telemàtica, en la qual militants de múltiples comarques hi han traslladat el seu parer pel que fa al rumb del partit en un context complex.
El tràgic compte enrere de la llista de desapareguts de l'incendi d'Almeria
Primer li diu un nom que ella no sap reconèixer d'entrada i després treu el mòbil i li ensenya la fotografia d'una dona. "Ah, sí, sé qui és, no l'he vista. És una de les desaparegudes o està morta?". Aquesta conversa es repeteix una vegada i una altra entre els veïns dels municipis més afectats per l'incendi d'Almeria, sobretot a Bédar, d'on eren les tretze víctimes mortals del foc. Amb el pas de les hores, però, comencen a descobrir que les dues preguntes tenen la mateixa resposta: sí, era una de les desaparegudes i està morta.
El laborisme confirma el suport a Andy Burnham, que ja té garantit oficialment el càrrec de 'premier'
El grup parlamentari laborista ha confirmat aquest vespre que Andy Burnham ha obtingut el suport necessari per convertir-se en l'únic candidat a la direcció del partit. Amb el llindar superat de 323 diputats, ja és impossible que cap altre aspirant reuneixi els avals per disputar-li el lideratge.
Sitio web