EL CCIONS 21-D ANALISI DEJORDI MUÑOZ L'independentisme pot superar el 50% el 21-D? Els tribunals dicten l'inici de campanva ara.cat AISILIEEN 2EITribunal Suprem decideix avuPuigdemont i quatre membres MADRID BRUSSEL LES si deixa en llibertat sota fiança els vuit consellers i els Jordis del seu Govern tornen a declarar avui davant la justícia belga 130 EURCOs CARME COLOMINA Vivim en un món on la misogínia criminalitza la victima I vivimen un món on es criminalitzen colors: a Catalunya, el groe A BRANCHADELL prjessir de lo UAB 10.000MUSECS A LAPLACAESPANYA Edmon Colomervaser un dels directors ue ahir van convertir en un clam de llbertat pels presos polities les veusi els instruments de 10.000 cantaires i intèrprets convocats a la plaça Espanya de Barcelona per Omnium iMusics per la Llibertat. ERE a L'independentisme hauria de tenir el seny de no presentar el 21-D com un plebiscit que té molts números de perdre Les tarifes del ECONOMIA E.GIMENEZSALINAS sector sociosanitari EL NEGOCI DE LES eeetener en suspens pel 155 MONEY MULES Si en el passat no es va La prescripció infermera i la llei d'accés universal, també afectades Molts joves cedeixen els seus comptes per blanquejar diners 2018 seran necessàries no una sinó múltiples mediacions
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Un segle després d'una lrlanda trencada, el nord i el sud valoren la unificació
A finals del passat 2025 s'ha commemorat el centenari de l'acord que va consolidar la partició d'Irlanda, assumint com a frontera permanent la línia provisional fixada el 1920, i que va donar com a resultat vint-i-sis comtats al sud i sis al nord. Coincidint amb l'efemèride s'ha publicat el llibre For and Against a United Ireland, dels periodistes i escriptors Sam McBride i Fintan O'Toole. El primer, del nord, és l'editor de The Belfast Telegraph. El segon, del sud, un molt prestigiós columnista de The Irish Times.
Trens buits i retards en el primer dia de Rodalies després del caos
Els trens han tornat a les vies. Ho han fet amb retards i freqüències alterades, però aquest divendres, després d'una setmana caòtica a la xarxa ferroviària, el servei de Rodalies ha començat a reprendre la normalitat. Els usuaris, però, no els han seguit. Aquest matí a primera hora les principals estacions catalanes estaven més buides que de costum. Molts passatgers han preferit acabar la setmana buscant una alternativa al tren per assegurar-se el trajecte.
Cellnex tanca la venda del seus centres de dades a França per 391 milions
Cellnex ha tancat la venda del negoci de centres de dades a França a Vauban Infra Fibre (VIF) per 391 milions d'euros. Amb aquesta operació, la companyia gestora d'infraestructures de telecomunicacions culmina l'operació que va anunciar l'octubre passat.
L'anàlisi d'Antoni Bassas: 'La setmana que ha esclatat el desvergonyiment de l'Estat a Catalunya'
Aquest matí s’ha reprès el servei de Rodalies, no a totes les línies amb la mateixa freqüència després de dos dies en què els maquinistes van aturar el servei a tot el país. Ahir se’n van presentar a la feina 6 de 140. Els maquinistes que no han aturat el servei a Andalusia sí que l’han aturat a Catalunya. A les primeres hores del matí, els trens han circulat però amb retards i sense gaires passatgers. Normal: si dimecres els trens no van, si dijous tampoc van, com et pots creure que divendres funcionaran?
Pimec xifra en 9 M€ diaris l'impacte dels talls al transport i diu que les hores s'hauran de compensar
La patronal catalana Pimec, que representa les petites i mitjanes empreses de Catalunya, ha estimat que la interrupció del servei de Rodalies dels últims dos dies, juntament amb el tall puntual de l'AP-7, derivats de l'accident de tren a Gelida, han generat un impacte econòmic diari sobre el teixit productiu català de 8,9 milions d'euros en termes de producte interior brut (PIB, l'indicador que mesura l'activitat econòmica d'un territori).
Sitio web