EL CCIONS 21-D ANALISI DEJORDI MUÑOZ L'independentisme pot superar el 50% el 21-D? Els tribunals dicten l'inici de campanva ara.cat AISILIEEN 2EITribunal Suprem decideix avuPuigdemont i quatre membres MADRID BRUSSEL LES si deixa en llibertat sota fiança els vuit consellers i els Jordis del seu Govern tornen a declarar avui davant la justícia belga 130 EURCOs CARME COLOMINA Vivim en un món on la misogínia criminalitza la victima I vivimen un món on es criminalitzen colors: a Catalunya, el groe A BRANCHADELL prjessir de lo UAB 10.000MUSECS A LAPLACAESPANYA Edmon Colomervaser un dels directors ue ahir van convertir en un clam de llbertat pels presos polities les veusi els instruments de 10.000 cantaires i intèrprets convocats a la plaça Espanya de Barcelona per Omnium iMusics per la Llibertat. ERE a L'independentisme hauria de tenir el seny de no presentar el 21-D com un plebiscit que té molts números de perdre Les tarifes del ECONOMIA E.GIMENEZSALINAS sector sociosanitari EL NEGOCI DE LES eeetener en suspens pel 155 MONEY MULES Si en el passat no es va La prescripció infermera i la llei d'accés universal, també afectades Molts joves cedeixen els seus comptes per blanquejar diners 2018 seran necessàries no una sinó múltiples mediacions
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
L'univers creix
Encara que posem xifres a l'univers, és molt difícil fer-se una idea de les seves dimensions. Conté més de 100.000 milions de galàxies com la nostra. I a la nostra galàxia, la Via Làctia, hi ha més de 100.000 milions d'estrelles. La terra té 4.500 milions d’anys. Si els primers homínids són de fa un milió d’anys, esclar que els humans arribem a l’últim instant. Aquestes són algunes de les nombroses megadades que difon el Parc Astronòmic del Montsec que ens confirmen el que ja sabíem: som insignificants. I per acabar-ho d’arrodonir, l’univers, que va començar fa gairebé 14.000 milions d’anys amb el Big Bang, s’està expandint. Sí, s’està observant que les galàxies més llunyanes estan cada cop més lluny.
Detingut un menor considerat el principal referent del grup extremista 764 a l'Estat
Es tracta d'una xarxa extremista i violenta, dedicada a captar i explotar menors per internet, que anima els seus membres a intercanviar pornografia infantil i imatges d'actes d'extrema violència sexual. Té el nom de 764 i aquesta setmana s'ha detingut el presumpte líder del grup a l'Estat. Una operació conjunta dels Mossos, l’Ertzaintza i la Guàrdia Civil ha permès detenir a Guipúscoa un menor de 17 anys que hauria enviat amenaces a centres educatius, ajuntaments, associacions socials, organismes públics i diverses personalitats.
La catalana que s'ha convertit en una llegenda a Edimburg
“Anava a l’autobús i el conductor no em deixava pagar; estava en un restaurant i se m'apropava algú. Tothom et reconeix perquè surts a tot arreu”. Aquestes són algunes de les vivències d’Eva Olid (Sabadell, 1985), que el mes de maig passat va guanyar la lliga amb el Hearts of Midlothian FC, un equip d’Edimburg que, quan la catalana hi va arribar el 2021, era amateur. A més, també s'han classificat per a la fase prèvia de la Champions League, tot i que la sabadellenca no continuarà dirigint el conjunt escocès.
“La nit més romàntica de la meva vida va acabar sent la més humiliant”
Txabi Franquesa es defineix sense complexos com “el Grinch de l’estiu”. La calor l’angoixa, dormir sense ventilador se li fa impossible (“ha de ser de sostre!”) i, a més, associa aquesta època de l’any amb les gires, la suor apegalosa i les baixades de tensió. És coherent, doncs, que la nit d’estiu que ha triat per compartir sigui memorable justament per tot el que va sortir malament. “Tot i que ara me’n ric, aleshores em va semblar un dels moments més humiliants de la meva vida”, recorda.
“El capitalisme va fent feina i la música va quedant en mans de tres agències i tres 'ticketeres'”
L'any 2005, quatre amics que compartien pis a Barcelona van decidir fundar una associació amb el nom de Freedonia per promocionar activitats relacionades amb el teatre, la música, l'art i la cultura en general. Algun temps després, el 2009, obrien el seu propi local al carrer Lleialtat del Raval, ben a prop de la redacció de l’ARA, que s'ha acabat convertint en un dels espais de música underground més actius i resistents de la ciutat, juntament amb altres com la sala Meteoro, el Diobar o l'Heliogàbal de Gràcia. Un dels fundadors va ser Coque Sánchez: “En aquella època havien hagut de tancar alguns locals que ens agradaven i volíem crear un espai on compartir la cultura més enllà de la lògica comercial que tenen els bars o les discoteques”. Actualment, Coque gestiona aquesta entitat sense ànim de lucre “amb gairebé 10.000 socis actius” que programa música en directe cada cap de setmana amb capacitat per a un centenar de persones. Un projecte cada vegada més excepcional a la ciutat, ja q
Sitio web