EL CCIONS 21-D ANALISI DEJORDI MUÑOZ L'independentisme pot superar el 50% el 21-D? Els tribunals dicten l'inici de campanva ara.cat AISILIEEN 2EITribunal Suprem decideix avuPuigdemont i quatre membres MADRID BRUSSEL LES si deixa en llibertat sota fiança els vuit consellers i els Jordis del seu Govern tornen a declarar avui davant la justícia belga 130 EURCOs CARME COLOMINA Vivim en un món on la misogínia criminalitza la victima I vivimen un món on es criminalitzen colors: a Catalunya, el groe A BRANCHADELL prjessir de lo UAB 10.000MUSECS A LAPLACAESPANYA Edmon Colomervaser un dels directors ue ahir van convertir en un clam de llbertat pels presos polities les veusi els instruments de 10.000 cantaires i intèrprets convocats a la plaça Espanya de Barcelona per Omnium iMusics per la Llibertat. ERE a L'independentisme hauria de tenir el seny de no presentar el 21-D com un plebiscit que té molts números de perdre Les tarifes del ECONOMIA E.GIMENEZSALINAS sector sociosanitari EL NEGOCI DE LES eeetener en suspens pel 155 MONEY MULES Si en el passat no es va La prescripció infermera i la llei d'accés universal, també afectades Molts joves cedeixen els seus comptes per blanquejar diners 2018 seran necessàries no una sinó múltiples mediacions
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
La borrasca Marta suspèn el Sevilla-Girona
El partit entre el Sevilla i el Girona ha quedat suspès per culpa del temporal a Andalusia. Aquest és el segon partit de Primera que no es jugarà avui. El partit entre el Rayo Vallecano i l'Oviedo ha estat suspès pel fet que "en el moment actual, el terreny de joc de l'estadi de Vallecas "no reuneix les garanties necessàries per a la celebració del matx en condicions de seguretat", segons ha informat LaLiga en un comunicat. LaLiga destaca que el Rayo Vallecano ha realitzat "importants esforços durant aquesta mateixa setmana, fent el canvi complet de la gespa del terreny de joc, amb l'objectiu que el partit pogués disputar-se amb normalitat".
La Lliga en directe: Barça - Mallorca
Una nova borrasca atlàntica arriba a la Península amb més d'11.000 desallotjats
Bona part de la Península es prepara per a l'arribada d'una nova borrasca atlàntica al llarg d'aquest dissabte, quan encara són evidents els estralls ocasionats pel Leonardo, que ha deixat una dona morta a Màlaga i 11.000 desallotjats de casa seva només a Andalusia. Avui és el torn del Marta, que té en alerta 11 de les 17 comunitats autònomes per risc de pluges abundants, neu, vent. Tot plegat, arriba amb els terrenys totalment xops per les precipitacions des del mes de desembre, els rius als llindars màxims i les preses plenes.
Conflicte entre generacions: així ho han resolt les grans famílies del vi
El vi apassiona tant que estimula el relleu generacional, però fer-lo efectiu no sempre és un camí de roses. La Barcelona Wine Week (BWW), la fira professional sobre el vi espanyol que aquesta setmana ha celebrat la sisena edició, ha abordat amb profunditat com s'ho fan cellers i viticultors per perseverar al llarg de les dècades. Qui més qui menys vol que els seus vins tinguin caràcter propi, cosa que potser no és tan fàcil quan es tracta d'un celler d'herència familiar. Per això hi ha qui té projectes al marge de la família per fer vi amb més llibertat.
Eleccions presidencials a Portugal: el gran altaveu de l'Abascal portuguès
Tots els sondejos donen la victòria al candidat socialista en les eleccions presidencials d'aquest diumenge a Portugal, però a la pràctica, André Ventura, el líder de l'extrema dreta portuguesa, té entre mans convertir la derrota en el seu millor momentum. D'alguna manera, el president de Chega i cap de l'oposició, ja ha guanyat. Primer perquè el 19 de gener ja va fer història i va aconseguir forçar una segona volta electoral en unes presidencials per primer cop des del 1986. I segon perquè ha posat sobre la taula una dicotomia que ja secunda un de cada quatre els electors portuguesos –que poden créixer fins a un terç a partir de diumenge–. S'ha abraçat el debat, també des dels mitjans, de si cal continuar amb el sistema democràtic nascut fa cinquanta anys amb la Revolució dels Clavells o impulsar una "quarta república". És "el canvi més gran en el sistema polític portuguès des del 25 d'abril" del 1974, en paraules del mateix Ventura.
Sitio web