EL CCIONS 21-D ANALISI DEJORDI MUÑOZ L'independentisme pot superar el 50% el 21-D? Els tribunals dicten l'inici de campanva ara.cat AISILIEEN 2EITribunal Suprem decideix avuPuigdemont i quatre membres MADRID BRUSSEL LES si deixa en llibertat sota fiança els vuit consellers i els Jordis del seu Govern tornen a declarar avui davant la justícia belga 130 EURCOs CARME COLOMINA Vivim en un món on la misogínia criminalitza la victima I vivimen un món on es criminalitzen colors: a Catalunya, el groe A BRANCHADELL prjessir de lo UAB 10.000MUSECS A LAPLACAESPANYA Edmon Colomervaser un dels directors ue ahir van convertir en un clam de llbertat pels presos polities les veusi els instruments de 10.000 cantaires i intèrprets convocats a la plaça Espanya de Barcelona per Omnium iMusics per la Llibertat. ERE a L'independentisme hauria de tenir el seny de no presentar el 21-D com un plebiscit que té molts números de perdre Les tarifes del ECONOMIA E.GIMENEZSALINAS sector sociosanitari EL NEGOCI DE LES eeetener en suspens pel 155 MONEY MULES Si en el passat no es va La prescripció infermera i la llei d'accés universal, també afectades Molts joves cedeixen els seus comptes per blanquejar diners 2018 seran necessàries no una sinó múltiples mediacions
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
El Suprem confirma que un canvi de sexe no anul·la una sentència prèvia per violència masclista
El Tribunal Suprem confirma que un canvi de sexe no té efectes retroactius per "neutralitzar" una condemna prèvia per un delicte de violència masclista, en una sentència en què denega l'anul·lació d'una pena a un home que va al·legar haver fet la transició.
El Barça aparta De Jong de la primera capitania
El Barça ha confirmat per boca del seu entrenador, Hansi Flick, que Frenkie de Jong no serà el primer capità de l'equip blaugrana. Com a mínim a curt termini. Aquesta decisió, segons el tècnic alemany, és "provisional" i s'emmarca en un context en què el migcampista neerlandès està lesionat greument al genoll i la plantilla encara està subjecta a més canvis fins al tancament del mercat de fitxatges el pròxim 1 de setembre a les 23.59 h. La direcció esportiva treballa en diferents operacions tant d'entrada com de sortida. Quan el termini finalitzi, la previsió és que els futbolistes votin els cinc capitans d'aquesta temporada.
El Poder Judicial conclou que fan falta dos jutges de reforç a Ceuta per la crisi migratòria
L'entrada massiva d'immigrants a Ceuta també ha afectat els jutjats de la ciutat autònoma. El Consell General del Poder Judicial (CGPJ) ha conclòs que hi ha una "afectació extraordinària" del servei públic de justícia i ha demanat que es reforci amb dos jutges i altre personal experimentat.
Govern espanyol i PP entren en un intercanvi de retrets per Ceuta
L'intercanvi de retrets no és una anomalia a la política espanyola. I Ceuta, que des de fa setmanes viu una emergència humanitària, no és l'excepció. El govern de Pedro Sánchez acusa ara al PP d'anar a Ceuta a "tensionar" encara més la situació. Aquest dimarts, la ministra d’Inclusió, Seguretat Social i Migracions, Elma Saiz, ha qüestionat la visita de la vicesecretaria del PP, Cuca Gamarra, a la ciutat autònoma. "Quan veiem la presència del Partit Popular, aquí a Ceuta, la pregunta per mi és molt clara. ¿Venen a col·laborar, a millorar la situació o a fer-se fotos amb agitadors i tensar [la situació]", ha criticat en una entrevista a la Cadena SER.
Més de la meitat dels municipis metropolitans no ha generat habitatge protegit en sis anys
Més de la meitat dels municipis de l'àrea metropolitana de Barcelona no ha generat cap habitatge de protecció oficial (HPO) en el període comprès entre els anys 2020 i 2025. Així ho assenyala l'Associació de Promotors de Catalunya (APCE), que segons les dades publicades aquest dimarts alerta que la presència d'HPO a la demarcació continua sent "insuficient i territorialment molt desigual a l'àmbit metropolità". L'APCE manifesta especial preocupació per aquest punt de la geografia catalana, ja que és l'àmbit amb més demanda residencial de Catalunya.
Sitio web