Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
EL CCIONS 21-D
ANALISI DEJORDI MUÑOZ
L'independentisme pot
superar el 50% el 21-D?
Els tribunals dicten
l'inici de campanva
ara.cat
AISILIEEN 2EITribunal Suprem decideix avuPuigdemont i quatre membres
MADRID
BRUSSEL LES
si deixa en llibertat sota fiança
els vuit consellers i els Jordis
del seu Govern tornen a declarar
avui davant la justícia belga
130 EURCOs
CARME
COLOMINA
Vivim en un món on la
misogínia criminalitza la
victima I vivimen un món
on es criminalitzen colors:
a Catalunya, el groe
A BRANCHADELL
prjessir de lo UAB
10.000MUSECS A LAPLACAESPANYA
Edmon Colomervaser un dels directors ue ahir van convertir en un clam de llbertat pels presos polities les veusi els instruments
de 10.000 cantaires i intèrprets convocats a la plaça Espanya de Barcelona per Omnium iMusics per la Llibertat. ERE a
L'independentisme hauria
de tenir el seny de no
presentar el 21-D com
un plebiscit que té molts
números de perdre
Les tarifes del
ECONOMIA
E.GIMENEZSALINAS sector sociosanitari
EL NEGOCI DE LES
eeetener
en suspens pel 155
MONEY MULES
Si en el passat no es va
La prescripció infermera i la llei
d'accés universal, també afectades
Molts joves cedeixen els seus
comptes per blanquejar diners
2018 seran necessàries
no una sinó múltiples
mediacions

Noticias
  • Verónica Martínez i Rosa Martínez seran les noves líders de Moviment Sumar
    La portaveu de Sumar al Congrés, Verónica Martínez, i la secretària d'Estat de Drets Socials, Rosa Martínez, seran les noves líders de Moviment Sumar, el partit de Yolanda Díaz. Totes dues han presentat una candidatura conjunta per agafar les regnes de la formació.
  • Grec 2026: els espectacles recomanats
    Del 29 de juny i al 2 d'agost, el festival Grec desplegarà per Barcelona una programació eclèctica i singular feta de teatre, dansa, música, circ i performances. El festival d'arts escèniques més important de la ciutat, que enguany compleix 50 anys, s'inaugurarà amb L'òpera de tres rals dirigida per Marta Pazos i comptarà amb gairebé un centenar d'espectacles. De tots ells, n'hem fet una tria amb els més destacats.
  • Tanquen el polèmic centre de detenció de migrants Alligator Alcatraz
    El polèmic Alligator Alcatraz, el centre de detenció de migrants més emblemàtic de Donald Trump, tanca després d'haver executat quasi 21.000 deportacions. Així ho anunciava el governador de Florida Ron DeSantis, des del mateix centre a l'oest de Miami.
  • L'Iran ataca un vaixell a Ormuz i insisteix que s'han de seguir les seves rutes per transitar per l'estret
    L'Iran ha insistit que els vaixells que transitin per l'estret d'Ormuz han de seguir les rutes establertes per la República Islàmica. L'advertència arriba després que un buc fos atacat ahir prop de les costes d'Oman per un projectil iranià, segons The Wall Street Journal.
  • Tallada l'A-2 a Lleida en sentit Barcelona per un camió bolcat
    L'A-2 està tallada a Lleida en sentit Barcelona a causa d'un camió que transportava porcs que ha bolcat, segons han informat el Servei Català de Trànsit i els Bombers de la Generalitat. Es fan desviaments per la sortida 470, la dels Alamús.