Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
EL CCIONS 21-D
ANALISI DEJORDI MUÑOZ
L'independentisme pot
superar el 50% el 21-D?
Els tribunals dicten
l'inici de campanva
ara.cat
AISILIEEN 2EITribunal Suprem decideix avuPuigdemont i quatre membres
MADRID
BRUSSEL LES
si deixa en llibertat sota fiança
els vuit consellers i els Jordis
del seu Govern tornen a declarar
avui davant la justícia belga
130 EURCOs
CARME
COLOMINA
Vivim en un món on la
misogínia criminalitza la
victima I vivimen un món
on es criminalitzen colors:
a Catalunya, el groe
A BRANCHADELL
prjessir de lo UAB
10.000MUSECS A LAPLACAESPANYA
Edmon Colomervaser un dels directors ue ahir van convertir en un clam de llbertat pels presos polities les veusi els instruments
de 10.000 cantaires i intèrprets convocats a la plaça Espanya de Barcelona per Omnium iMusics per la Llibertat. ERE a
L'independentisme hauria
de tenir el seny de no
presentar el 21-D com
un plebiscit que té molts
números de perdre
Les tarifes del
ECONOMIA
E.GIMENEZSALINAS sector sociosanitari
EL NEGOCI DE LES
eeetener
en suspens pel 155
MONEY MULES
Si en el passat no es va
La prescripció infermera i la llei
d'accés universal, també afectades
Molts joves cedeixen els seus
comptes per blanquejar diners
2018 seran necessàries
no una sinó múltiples
mediacions

Noticias
  • Ed Sheeran demana perdó a Filadèlfia i titlla d’“injustificable” la situació a Gaza després que l'abandonessin els teloners
    El cantant britànic Ed Sheeran va demanar disculpes ahir en el primer concert que feia després d'expulsar Macklemore pels seus comentaris propalestins i de perdre part dels seus integrants de la gira. Sheeran es va adreçar al públic del Lincoln Financial Field de Filadèlfia i va admetre que havia comès "errors".
  • Es consolida l’estat d’eufòria a Sabadell
    L’estat d’eufòria s’ha establert a la Nova Creu Alta. El Sabadell suma la tercera victòria de la temporada —totes elles com a local— i es consolida a la zona alta de la classificació. Els vallesans estan sent una de les grans revelacions d’aquest curs a la Segona Divisió i, aquest diumenge, també s’han imposat a l’Oviedo (3-1). Ho han fet sense el davanter Nico Gioacchini, que estarà diversos mesos allunyat del terreny de joc per una lesió.
  • Rússia: ¿Una economia al límit de la implosió?
    Infraestructures energètiques bombardejades. Exportacions d'hidrocarburs a preus rebaixats. Finances públiques estressades per l'esforç de guerra. Inflació elevada. Aquest és, des de fa quatre anys i mig, el panorama econòmic de Rússia, des que el president, Vladímir Putin, va ordenar una invasió a Ucraïna a gran escala que ha derivat en un dels conflictes més llargs de la història d'un país que no fa curt en bel·licositat.
  • Christensen estarà un mes de baixa
    Les proves mèdiques han confirmat que Andreas Christensen pateix una lesió al recte anterior del quàdriceps esquerre. Segons ha pogut saber l'ARA, el central danès estarà de baixa al voltant d'un mes, tot i que el club no ha confirmat el temps exacte i s'ha limitat a parlar de "setmanes".
  • El PSC injecta autoestima a Sánchez: "Governaré fins al 2031, i més enllà"
    Tant és la crisi de Ceuta, la davallada en les enquestes o les investigacions judicials que assetgen el president del govern espanyol. El PSC fa costat a Pedro Sánchez, des del president de la Generalitat fins a la militància. El suport és absolut i el fandom sorollós. Els milers d'assistents de la Festa de la Rosa no deixaven ni parlar a l'alcaldessa de Gavà, Gemma Badia, que ha encetat l'acte. "President, president... No estàs sol, no estàs sol", interrompien. El discurs de Salvador Illa, que s'ha centrat en gran part a lloar el líder del PSOE, també ha anat acompanyat de clams i aplaudiments per, sobretot, al president espanyol. Tothom volia sentir el Pedro. Quan, per fi, ha arribat el seu torn, s'han sentit retrets entre seguidors perquè tothom s'assegués i poder-lo veure millor. El gran protagonista de la vetllada no els ha decebut i ha promès que no llançarà la tovallola: "Governaré fins al 2031, i més enllà". Ha sonat Simply The Best i Sánchez s'ha acomiadat entre més càntics de "presi