EL CCIONS 21-D ANALISI DEJORDI MUÑOZ L'independentisme pot superar el 50% el 21-D? Els tribunals dicten l'inici de campanva ara.cat AISILIEEN 2EITribunal Suprem decideix avuPuigdemont i quatre membres MADRID BRUSSEL LES si deixa en llibertat sota fiança els vuit consellers i els Jordis del seu Govern tornen a declarar avui davant la justícia belga 130 EURCOs CARME COLOMINA Vivim en un món on la misogínia criminalitza la victima I vivimen un món on es criminalitzen colors: a Catalunya, el groe A BRANCHADELL prjessir de lo UAB 10.000MUSECS A LAPLACAESPANYA Edmon Colomervaser un dels directors ue ahir van convertir en un clam de llbertat pels presos polities les veusi els instruments de 10.000 cantaires i intèrprets convocats a la plaça Espanya de Barcelona per Omnium iMusics per la Llibertat. ERE a L'independentisme hauria de tenir el seny de no presentar el 21-D com un plebiscit que té molts números de perdre Les tarifes del ECONOMIA E.GIMENEZSALINAS sector sociosanitari EL NEGOCI DE LES eeetener en suspens pel 155 MONEY MULES Si en el passat no es va La prescripció infermera i la llei d'accés universal, també afectades Molts joves cedeixen els seus comptes per blanquejar diners 2018 seran necessàries no una sinó múltiples mediacions
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Judit Colomer i Pau Vinyals: 'striptease' de parella
Tendrament és una mena de striptease emocional d’una parella d’artistes. "Tu ocupes més espai", li diu Judit Colomer a Pau Vinyals. I és ben cert. Ell és la taula i ella la cadira del saló de casa, ens diuen. Pot ser o no ser així al domicili real, però ho és, i ben segur, en el protagonisme d’aquest espectacle de creació promogut per tots dos. Potser és degut al fet que ella és una bona escenògrafa però una actriu debutant i ell un bon actor amb notable trajectòria. Potser perquè ella és més sòlida i madura emocionalment i ell és més juganer, desimbolt, graciós, li agrada despullar-se emocionalment i lluir calçotets. Potser és que, a la fi, ell representa el sempitern baró dominant que explica com es van conèixer sense que ella digui res i quan ella vol parlar no deixa d’interrompre-la. Potser és així perquè ell necessita explicar-se i explicar-nos la seva bisexualitat.
La Casa Blanca amenaça els mitjans nord-americans per la seva cobertura de la guerra a l'Iran
Sota la pressió de sotmetre's a unes eleccions al novembre amb un cost de la vida elevat i amb la inflació repuntant a causa del preu del cru, l'administració Trump intenta vendre la campanya militar contra l'Iran com un èxit sense precedents. Però la major part de la premsa independent no li està comprant el discurs. Mentre alguns periodistes es pregunten si Donald Trump no va preveure l'impacte econòmic que tindria el tancament de l'estret d'Ormuz, d'altres es qüestionen les tretze víctimes nord-americanes que hi ha hagut fins ara o indaguen en el bombardeig en una escola de nenes. L'estratègia de la Casa Blanca ha estat fins ara menystenir i desacreditar la premsa.
L'engany marca la nova temporada de 'Crims' a TV3
Carles Porta estrena aquest dilluns la nova temporada del seu exitós Crims. El true crime torna amb vuit capítols units per un fil conductor: l’engany. La confiança traïda, la falsa aparença o la mentida verinosa són protagonistes en els set nous casos –hi ha un episodi doble– que es començaran a desgranar cada dilluns després del Telenotícies. El primer capítol es titula L’assassí de la pandèmia, i la seva sinopsi diu: “Un assassí en sèrie actua pels carrers de Barcelona utilitzant qualsevol objecte que troba com a arma. Ningú sap on s'amaga. Ningú sap quan tornarà a atacar”. La cadena no ha ofert informació prèvia de quins altres casos es tractaran.
Què busquen els lladres al supermercat? Adeu al furt 'famèlic'
El tòpic del lladre que s'amaga una barra de pa o un paquet de pasta sota la jaqueta per necessitat està cada vegada més lluny de la realitat dels passadissos dels supermercats europeus. Segons un extens estudi publicat per l'empresa STC – companyia especialitzada en sistemes antifurt– en col·laboració amb socis tecnològics de la neerlandesa Nedap, qui sostreu avui dia productes dels lineals té un perfil marquista –productes d'alt valor i de marques reconegudes– i un objectiu clar: el mercat negre.
Pickel i un altre cop l'àrbitre condemnen l'Espanyol a Mallorca
Ni Dmitrovic, que ha fet una de les seves millors actuacions com a blanc-i-blau, ha pogut aconseguir que l’Espanyol guanyés el seu primer partit de l’any. Tot i que fa setmanes que s'ho mereixen, els periquitos no vencen des de fa 83 dies, onze jornades. Avui han tornat a perdre (2-1), en bona mesura perquè al començament de la segona part s’han quedat amb un menys a causa de l’expulsió de Pickel, autor del 0-1, arran d’una duríssima i innecessària entrada al mig del camp. I perquè De Burgos Bengoetxea ha donat per bo un gol de Pablo Torre clarament il·legal, precedit per una falta sobre Urko González. A les acaballes, Samu Costa ha signat la remuntada. Segon any consecutiu amb polèmica arbitral a Son Moix per als periquitos, a qui els està anant tot en contra des que va començar l'any.
Sitio web