EL CCIONS 21-D ANALISI DEJORDI MUÑOZ L'independentisme pot superar el 50% el 21-D? Els tribunals dicten l'inici de campanva ara.cat AISILIEEN 2EITribunal Suprem decideix avuPuigdemont i quatre membres MADRID BRUSSEL LES si deixa en llibertat sota fiança els vuit consellers i els Jordis del seu Govern tornen a declarar avui davant la justícia belga 130 EURCOs CARME COLOMINA Vivim en un món on la misogínia criminalitza la victima I vivimen un món on es criminalitzen colors: a Catalunya, el groe A BRANCHADELL prjessir de lo UAB 10.000MUSECS A LAPLACAESPANYA Edmon Colomervaser un dels directors ue ahir van convertir en un clam de llbertat pels presos polities les veusi els instruments de 10.000 cantaires i intèrprets convocats a la plaça Espanya de Barcelona per Omnium iMusics per la Llibertat. ERE a L'independentisme hauria de tenir el seny de no presentar el 21-D com un plebiscit que té molts números de perdre Les tarifes del ECONOMIA E.GIMENEZSALINAS sector sociosanitari EL NEGOCI DE LES eeetener en suspens pel 155 MONEY MULES Si en el passat no es va La prescripció infermera i la llei d'accés universal, també afectades Molts joves cedeixen els seus comptes per blanquejar diners 2018 seran necessàries no una sinó múltiples mediacions
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
La xiulada a Montserrat Muñoz durant el seu discurs de festa major.
Polònia intercepta un avió espia rus sobre el Bàltic
Polònia ha interceptat un avió de reconeixement rus que sobrevolava el mar Bàltic, segons ha informat aquest dilluns el ministre de Defensa polonès, Wladyslaw Kosiniak-Kamysz. L'aparell, un IL-20, ha estat interceptat per caces polonesos al migdia, 30 quilòmetres al nord de la ciutat costanera de Leba, mentre circulava sense pla de vol registrat i amb el transponedor apagat, una pràctica cada cop més habitual que oculta informació com el codi de l'aeronau, l'altitud del vol o la ruta prevista. El titular de Defensa ha aclarit que no s'ha produït cap violació de l'espai aeri polonès sobre el mar Bàltic.
L'escridassada a Montserrat Muñoz el dia de la seva investidura.
L’anunci grotesc de Griso i Quintana a Ceuta
Les coses no passen de veritat fins que no arriben les estrelles de la televisió. El primer dia de la temporada regular, les grans figures mediàtiques han aterrat a Ceuta no perquè l’actualitat ho requerís més que la setmana passada, sinó, senzillament, perquè se’ls han acabat les vacances. I han tornat criticant que Pedro Sánchez també n’hagi fet. La misèria i el drama que s’ha fermentat durant setmanes a les platges i els carrers de la ciutat ja es pot explotar amb el sensacionalisme necessari. I ja ha passat prou temps perquè molts veïns de Ceuta, per fi, vegin de prop les seves heroïnes que venen a salvar-los a tots. Ara sí que el conflicte va de debò.
La Lliga en directe: Barça - Rayo Vallecano
Sitio web