EL CCIONS 21-D ANALISI DEJORDI MUÑOZ L'independentisme pot superar el 50% el 21-D? Els tribunals dicten l'inici de campanva ara.cat AISILIEEN 2EITribunal Suprem decideix avuPuigdemont i quatre membres MADRID BRUSSEL LES si deixa en llibertat sota fiança els vuit consellers i els Jordis del seu Govern tornen a declarar avui davant la justícia belga 130 EURCOs CARME COLOMINA Vivim en un món on la misogínia criminalitza la victima I vivimen un món on es criminalitzen colors: a Catalunya, el groe A BRANCHADELL prjessir de lo UAB 10.000MUSECS A LAPLACAESPANYA Edmon Colomervaser un dels directors ue ahir van convertir en un clam de llbertat pels presos polities les veusi els instruments de 10.000 cantaires i intèrprets convocats a la plaça Espanya de Barcelona per Omnium iMusics per la Llibertat. ERE a L'independentisme hauria de tenir el seny de no presentar el 21-D com un plebiscit que té molts números de perdre Les tarifes del ECONOMIA E.GIMENEZSALINAS sector sociosanitari EL NEGOCI DE LES eeetener en suspens pel 155 MONEY MULES Si en el passat no es va La prescripció infermera i la llei d'accés universal, també afectades Molts joves cedeixen els seus comptes per blanquejar diners 2018 seran necessàries no una sinó múltiples mediacions
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Arriba un cap de setmana de temps insegur i ambient menys càlid
El temps és plenament primaveral des de fa dies, amb ruixats i tronades disperses i una temperatura molt superior a la normal, com ha demostrat que haguem tancat el mes d'abril més càlid des que hi ha registres al nostre país. Aquest cap de setmana no canviarà aquesta tònica i es mantindrà el temps molt canviant i amb nous ruixats irregulars en algunes zones, tot i que ni de bon tros a tot arreu. Una situació d’inestabilitat típicament primaveral que es mantindrà també la setmana vinent, amb unes temperatures que aniran baixant i normalitzant-se, tot i que encara amb suavitat tèrmica durant les hores centrals de la jornada.
La majoria dels catalans defensen restringir l’accés d’immigrants però garantir la igualtat de drets
Barreres més dures per accedir al país, però igualtat de drets per a les persones que regularitzin la seva situació. La teoria de la síndria, que predica controls fronterers exhaustius, però drets més inclusius per als residents, sembla lligar a la perfecció amb l'opinió de la majoria dels catalans. Així queda reflectit en l'enquesta de l'ARA, elaborada per YouGov, que es publica aquest cap de setmana. Un 66% dels enquestats són partidaris que les condicions per entrar i establir-se a Catalunya (i, per defecte, a l'Estat, que és qui té les competències en immigració) siguin més restrictives, un percentatge molt superior als que opinen que s'han de mantenir com fins ara (17%) o que han de ser fins i tot més permissives (9%).
Ara que no s'ofengui ningú
De fit a fit
El principi "primer els de casa" trastoca la campanya d'Andalusia
Els partits polítics han pogut fer la primera jornada de campanya electoral a Andalusia aquest 1 de maig, després del tret de sortida de la matinada passada. I, malgrat que el president de la Junta, el popular Juanma Moreno Bonilla, no ho vulgui admetre, qui marca els passos de la campanya és Vox. El president andalús sap que pot perdre la majoria per tan sols un grapat de vots. I per això els seus es concentren en intentar enfortir la base electoral centrista, per evitar fugues, tot i els maldecaps que els provoca la "prioritat nacional" que el PP mateix ha pactat amb Vox a Extremadura i l'Aragó. La victòria política que Alberto Núñez Feijóo ha entregat a l'extrema dreta ha trastocat de ple uns comicis que són la primera prova de foc del dirigent gallec després del seu enèsim gir estratègic amb concessions al lepenisme, que va popularitzar el lema "Primer els de casa".
Sitio web