EL CCIONS 21-D ANALISI DEJORDI MUÑOZ L'independentisme pot superar el 50% el 21-D? Els tribunals dicten l'inici de campanva ara.cat AISILIEEN 2EITribunal Suprem decideix avuPuigdemont i quatre membres MADRID BRUSSEL LES si deixa en llibertat sota fiança els vuit consellers i els Jordis del seu Govern tornen a declarar avui davant la justícia belga 130 EURCOs CARME COLOMINA Vivim en un món on la misogínia criminalitza la victima I vivimen un món on es criminalitzen colors: a Catalunya, el groe A BRANCHADELL prjessir de lo UAB 10.000MUSECS A LAPLACAESPANYA Edmon Colomervaser un dels directors ue ahir van convertir en un clam de llbertat pels presos polities les veusi els instruments de 10.000 cantaires i intèrprets convocats a la plaça Espanya de Barcelona per Omnium iMusics per la Llibertat. ERE a L'independentisme hauria de tenir el seny de no presentar el 21-D com un plebiscit que té molts números de perdre Les tarifes del ECONOMIA E.GIMENEZSALINAS sector sociosanitari EL NEGOCI DE LES eeetener en suspens pel 155 MONEY MULES Si en el passat no es va La prescripció infermera i la llei d'accés universal, també afectades Molts joves cedeixen els seus comptes per blanquejar diners 2018 seran necessàries no una sinó múltiples mediacions
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Guia del partit Atlètic de Madrid-Barça de Lliga: horari, on veure'l i alineacions
El Barça visita l'Atlètic de Madrid en un duel per decidir el lideratge de la Lliga. Serà el primer enfrontament entre tots dos equips aquesta temporada, després d'un curs passat en què els madrilenys van eliminar els blaugranes tant de la Copa del Rei com de la Lliga de Campions.
Ciència, art i innovació: Gaudí inspira la 31a Setmana de la Ciència
La recerca científica torna a ser protagonista amb la 31a edició de la Setmana de la Ciència (SC’26), que organitza la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), amb el suport del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya i la participació de més d’un centenar d’institucions i entitats. Universitats, centres de recerca, grans infraestructures, acadèmies, museus, escoles, associacions científiques, biblioteques i empreses col·laboren en un esdeveniment que va arrencar aquest divendres i s'allargarà fins al 15 de novembre, amb més de 300 activitats gratuïtes previstes arreu del país, entre xerrades, visites guiades, rutes, exposicions, tallers, conferències i altres activitats divulgatives.
Dana White rebutja l'oferta de Trump de ser el secretari de premsa de la Casa Blanca
Dana White, el president d’Ultimate Fighting Championship (UFC), l’empresa més gran del món d’arts marcials, ha rebutjat l'oferta que li ha fet Donald Trump per ser el nou secretari de premsa de la Casa Blanca, segons la CNN.
El futur del trumpisme no només depèn de Trump
En l'última dècada, Donald Trump s'ha convertit en la figura central del moviment ultraconservador. Però ell no va inventar el trumpisme. El republicà va convertir-se en el catalitzador d'un fenomen més profund que va iniciar-se amb el Tea Party durant el primer any de Barack Obama a la Casa Blanca i en ple epicentre de la gran crisi econòmica de final del 2000. Trump és el símptoma d'un canvi de cicle polític que tenia unes arrels molt més profundes i estructurals. Mort el gos, morta la ràbia, diu la dita. El president ha quedat malferit, però això no vol dir que el moviment també ho estigui.
Temperatures en ascens, molts núvols i poca pluja
La borrasca atlàntica Bruna seguirà enviant fronts cap al nostre territori i continuarà portant molta pluja a l’oest de la Península. A Catalunya s’espera ben poca aigua, com a mínim aquest diumenge, i més enllà d’alguna gotellada o ruixat molt feble durant la tarda, la jornada s'espera bastant calmada. No obstant això, un front més actiu podrà deixar plugims o xàfecs més repartits de cara a dilluns a la tarda i durant la matinada de dimarts. Les temperatures pujaran clarament a partir de diumenge, ja que el gir antihorari d’aquesta borrasca –ubicada davant de la costa oest peninsular– ens impulsarà vents més càlids del sud-oest.
Sitio web