Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
EL CCIONS 21-D
ANALISI DEJORDI MUÑOZ
L'independentisme pot
superar el 50% el 21-D?
Els tribunals dicten
l'inici de campanva
ara.cat
AISILIEEN 2EITribunal Suprem decideix avuPuigdemont i quatre membres
MADRID
BRUSSEL LES
si deixa en llibertat sota fiança
els vuit consellers i els Jordis
del seu Govern tornen a declarar
avui davant la justícia belga
130 EURCOs
CARME
COLOMINA
Vivim en un món on la
misogínia criminalitza la
victima I vivimen un món
on es criminalitzen colors:
a Catalunya, el groe
A BRANCHADELL
prjessir de lo UAB
10.000MUSECS A LAPLACAESPANYA
Edmon Colomervaser un dels directors ue ahir van convertir en un clam de llbertat pels presos polities les veusi els instruments
de 10.000 cantaires i intèrprets convocats a la plaça Espanya de Barcelona per Omnium iMusics per la Llibertat. ERE a
L'independentisme hauria
de tenir el seny de no
presentar el 21-D com
un plebiscit que té molts
números de perdre
Les tarifes del
ECONOMIA
E.GIMENEZSALINAS sector sociosanitari
EL NEGOCI DE LES
eeetener
en suspens pel 155
MONEY MULES
Si en el passat no es va
La prescripció infermera i la llei
d'accés universal, també afectades
Molts joves cedeixen els seus
comptes per blanquejar diners
2018 seran necessàries
no una sinó múltiples
mediacions

Noticias
  • Un mort i un ferit crític mentre feien tasques de manteniment al Mercat Central de Tarragona
    Un treballador ha mort i un altre ha resultat ferit crític aquest dimarts al vespre mentre feien tasques de manteniment en una fossa sèptica a la tercera planta de l'aparcament soterrat del Mercat Central de Tarragona, segons han confirmat fonts coneixedores a l'ARA. El ferit crític ha estat traslladat a l'Hospital Joan XXIII. Les primeres hipòtesis apunten a una fugida de gas tòxic que hauria fet que els operaris inhalessin monòxid de carboni.
  • 45 minuts no són suficients per a l’Espanyol
    L’Espanyol va lamentar la seva desastrosa posada en escena a Leganés. En una setmana de nou punts i després d'un gran triomf al Sadar, 45 minuts calamitosos van propiciar la seva derrota (2-1) contra un Rayo Vallecano que juga a l'exili. Si fa quatre dies a Pamplona les errades rivals van aplanar-li el camí, ahir les equivocacions pròpies van complicar-li molt la vida, ja de bon començament.
  • Desconfinen el nucli i les granges d'Alfarràs per la bona evolució de l'incendi
    El nucli urbà d'Andaní d'Alfarràs i les granges pròximes a la carretera N-230, confinats des de les quatre de la tarda per un incendi forestal pròxim al torrent Regal de Viuda, s'han desconfinat cap a dos quarts de vuit del vespre per la bona evolució del foc, segons han indicat els Bombers.
  • Barcelona s'oposa als plans d'Agbar per a l'últim gran espai agrícola de la ciutat
    Oposició frontal de l'Ajuntament de Barcelona a la possibilitat d'instal·lar una nova planta potabilitzadora d'aigua a l'últim gran espai agrícola de la ciutat. La primera tinent d'alcalde, Laia Bonet, ha rebutjat aquest dimarts en la comissió d'urbanisme del consistori que se sacrifiquin els horts de la Ponderosa –al barri de Vallbona– per instal·lar-hi un equipament d'aquest tipus. "La Ponderosa no és l'emplaçament adequat per a aquesta infraestructura", ha defensat Bonet, que ha assegurat que així ho ha traslladat també el govern municipal "de manera clara" tant a l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) com a l'AMB i la Generalitat.
  • A la contra