EL CCIONS 21-D ANALISI DEJORDI MUÑOZ L'independentisme pot superar el 50% el 21-D? Els tribunals dicten l'inici de campanva ara.cat AISILIEEN 2EITribunal Suprem decideix avuPuigdemont i quatre membres MADRID BRUSSEL LES si deixa en llibertat sota fiança els vuit consellers i els Jordis del seu Govern tornen a declarar avui davant la justícia belga 130 EURCOs CARME COLOMINA Vivim en un món on la misogínia criminalitza la victima I vivimen un món on es criminalitzen colors: a Catalunya, el groe A BRANCHADELL prjessir de lo UAB 10.000MUSECS A LAPLACAESPANYA Edmon Colomervaser un dels directors ue ahir van convertir en un clam de llbertat pels presos polities les veusi els instruments de 10.000 cantaires i intèrprets convocats a la plaça Espanya de Barcelona per Omnium iMusics per la Llibertat. ERE a L'independentisme hauria de tenir el seny de no presentar el 21-D com un plebiscit que té molts números de perdre Les tarifes del ECONOMIA E.GIMENEZSALINAS sector sociosanitari EL NEGOCI DE LES eeetener en suspens pel 155 MONEY MULES Si en el passat no es va La prescripció infermera i la llei d'accés universal, també afectades Molts joves cedeixen els seus comptes per blanquejar diners 2018 seran necessàries no una sinó múltiples mediacions
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Els caçadors critiquen que han d'extreure "sense formació" sang dels senglars abatuts
Els caçadors de porcs senglars denuncien que el departament d'Agricultura els obliga a extreure mostres de sang per saber si els animals fora del radi de risc de la pesta porcina africana (PPA) estan contaminats. L'extracció, tal com apunten, la fan els caçadors "sense cap formació", després d'atendre una reunió on un veterinari ensenya a fer les mostres amb un vídeo. El president de l'agrupació de caçadors AgrupCat, Enric Vélez, ha explicat a l'ACN que considera que el procés és una "temeritat" i que per qüestions de "bioseguretat" l'haurien de dur a terme experts, mentre altres parts del col·lectiu han assenyalat que el problema és un excés de burocràcia.
Així és el pla del Govern per guanyar 2.000 empreses exportadores en plena guerra aranzelària
La guerra aranzelària provocada per l'administració de Donald Trump, i també les seves intervencions en altres països, han elevat les tensions geopolítiques i alterat les relacions comercials tradicionals. A Catalunya, dels 4.350 milions d'euros en exportacions als Estats Units, se n'han vist afectats un 67%, l'equivalent al 2,9% de totes les exportacions catalanes al món. Aquest serà un dels principals impactes en la balança comercial catalana del 2025 i està per veure si, després de dos anys seguits per sobre dels 100.000 milions d'euros en exportacions, les empreses catalanes podran mantenir el ritme.
La batalla judicial d'Iberdrola contra Redeia per la gran apagada es revifa
La pugna als tribunals d'Iberdrola contra Redeia, la matriu de Red Eléctrica (REE), l'operador del sistema, per la gran apagada del 28 d'abril de l'any passat s'ha revifat. Un jutjat de Madrid ha admès a tràmit la denúncia per competència deslleial que va interposar l'elèctrica que presideix Ignacio Sánchez Galán per atribuir-li, encara que sense citar-la expressament, la responsabilitat per l'apagada, segon informa El País-Cinco Días.
Quins han estat els 10 autors catalans més venuts el 2025?
Diagonal Manhattan, de Xavier Bosch (Columna); Cor fort, de Sílvia Soler (Univers), i Aquest tros de vida, d'Estel Solé (Planeta) han estat les tres novel·les escrites originalment en català més venudes del 2025 segons la llista de Libridata, plataforma digital online vinculada al Gremi de Llibreters de Catalunya que enregistra la venda diària de llibres a més de 150 punts de Catalunya, entre llibreries i grans superfícies. Bosch, Soler i Solé ja van ser els autors més venuts durant l'últim Sant Jordi, al qual caldria afegir Joël Dicker, que com que es tracta d'una traducció no es té en compte en aquesta classificació.
El crit de socors d'una futbolista abandonada pel seu club després de lesionar-se
“Vull compartir la meva història per evitar que altres futbolistes vagin al Vllaznia i passin per aquesta situació”. Aquesta és la denúncia que fa Claudia Cid (Mèxic, 1997) després de viure un martiri a Albània en la seva primera aventura lluny de Mèxic. El futbol femení continua progressant i creixent arreu del món. Cada cop més països, més equips i més jugadores poden gaudir de la professionalitat. Tanmateix, encara queda un llarg camí per recórrer. Un clar exemple és el que està vivint Cid, que ha hagut de recórrer a les xarxes socials per finançar-se una operació del lligament encreuat i el menisc, que es va lesionar entrenant amb el seu equip.
Sitio web