A 1,30 IER NOVISMBRE DEL 20917 GANCELONA TEL 982655www.gluapgolae coDNAECGRAANDEz PARA GENTE COMPROMETIDA EL SECESIONISMO FRENA ANTE EL 21-D PANORAMA Páginas 16 a 24 yeditorial Ya no tienen prisa ANTONI COMÍN cONSELLER' CESADO «Preferimos la parte épica y más bonita del relato» JOAN TARDÀ DIPUTADO DEERC ARTUR MAS «Hay una reflexión sobre los tiempos y si la mayoría social era suficiente» EXPRESIDENTEDELGOVERN No ha existido una mayoría que quería laindependencia» Primer paso del Supremo para asumir la causa de los 'exconsellers Mil empresas catalanas han cambiado su sede fiscal El 'president' destituido, en su reunión de ayer en Bruselas con 'exconsellers' y Marta Rovira (ERC). Que no haya más pelotas de goma» El hombre que perdió un ojo en la represión del 1-O denuncia a la Policía Nacional INICIATIVA MUNICIPAL TESTIMONIO A EL PERIÓDICO BCN tendráItalia su propia moneda COMPRAMOS EDIFICIOS EN BARCELONA CIUDAD Una victima alerta sobre lora el fracaso digital para mundial de elpeligro usos sociales la Azzurra del 'estafador de mujeres' T 935 481 403 MKPREMIUM fomkpremu PRIMERA FILA TEMA DEL DÍA Páginas 2 a 5 y editorial Páginas 46 y 47 COSAS DE LA VIDA www.mkpremium.com INVERSORES PATRIMONIALES Páginas 32y 33
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
- Catalunya bat el seu rècord de maig amb 2,4 milions de viatgers d’hotel
Barcelona va ser al maig el municipi amb més pernoctacions hoteleres d’Espanya, i Catalunya, la comunitat més visitada, segons les dades provisionals publicades ahir per l’Institut Nacional d’Estadística (INE) a través de l’Enquesta d’Ocupació Hotelera (EOH). La ciutat encapçala el rànquing de punts turístics amb 1.995.339 pernoctacions, per davant de Madrid (1.968.434) i Calvià (1.344.529). Per nombre de visitants, Madrid va ser la ciutat que va rebre més viatgers (963.864), mentre que Barcelona va ocupar la segona posició, amb 854.841.Seguir leyendo.... - Desallotjada una de les Cuatro Torres de Madrid per un foc
Un incendi a la Torre Moeve, un dels gratacels més representatius de Madrid, al complex de les Cuatro Torres, va obligar a desallotjar ahir l’edifici. El primer avís del foc, que es va declarar en un quart tècnic de la planta 25, es va rebre a les 17.05 hores. El desplegament dels bombers de l’ajuntament per a les tasques d’extinció va obligar a tallar al trànsit algunes vies. Samur-Protecció Civil va atendre dos treballadors per inhalació lleu de fum i una transeünt que va patir una crisi d’ansietat. La columna de fum va ser visible des de diversos punts de la ciutat. Aquesta torre ja va ser desallotjada al desembre per un incendi en un transformador elèctric.Seguir leyendo.... - El 50% de les rutes en bus de BCN Nord ja són internacionals
L’autobús de mitjana i llarga distància es va imposant com a alternativa per enllaçar Barcelona amb les grans ciutats europees, en especial durant les vacances. El principal centre de sortides i arribades a la ciutat cap a destinacions nacionals i internacionals és Barcelona Nord, nom de la reformada Estació del Nord de Barcelona, que gestiona l’empresa municipal BSM. A l’estació arriben i surten autobusos que cobreixen 94 rutes diferents. Pràcticament la meitat (48%) connecten amb destinacions internacionals, de què s’encarreguen una dotzena d’operadores.Seguir leyendo.... - Un estalvi en nits d’hotel
La meitat de les rutes amb autobús que arriben i surten de l’estació Barcelona Nord, la de referència a la ciutat, són internacionals. Ho prova la gran barreja de nacionalitats que transiten per la terminal un migdia de finals de juny. Adelie Anglés ha arribat a Barcelona des de Tolosa. El seu viatge ha sigut de sis hores. Estarà a la capital catalana només tres dies. Altres vegades es decanta per l’avió, però l’elecció final acostuma a ser pel preu. En el mateix vehicle viatja Malek Cheikh. Va amb moltes maletes, que són a més molt grans. "A l’autobús és barat portar-les, en un avió cal facturar", destaca.Seguir leyendo.... - La Generalitat preveu destinar 4.350 milions a la mobilitat fins al 2036
El Govern va aprovar ahir el Programa d’Encàrrec d’Actuacions (PEA) per al període 2026-2036, que preveu inversions per valor de 4.350 milions d’euros en infraestructures de mobilitat, amb l’objectiu de "recuperar el ritme inversor" previ a la crisi econòmica i afrontar el creixement de la població i les noves necessitats de transport a Catalunya.Seguir leyendo....
Sitio web