El jutge belga considera que "la presó preventiva hauria implicat danys irreparables" La interlocutòria que va deixar lliure Puigdemont s'oposa a la tesi de Lamela ENSENYAMENT PPiCs reforcaran la inspecció sobre l'escola catalana aracat DIMECRES 15 DE NOVESMBRK DEL 2017 SUMKRO 222 El PP vol que l'Alta Inspecció La Moncloa, pressionada per Cs, Educativa de lEstat pugui actuar pretén reforçar el castellà i vigilar 130 EURCOs sobre els centres de Catalunya el suposat "adoctrinament" Hisenda vol que el Tribunal de Comptes citi 200 alcaldes Investigasiels que van anar a Brusselles van utilitzar fons públics RAMONEDA Lindependentisme no ha controlat els temps ni les forces, però l'Estnt encara està molt luny ERC planteja a Puigdemont la idea d'un FERRAN SAEZMATEU En la situació politica actual el seetarisme no ens portara enlloc. Excloure persones idees en om de la puresa mena de patac al fracas govern de concentració "Vull ser lúltim ferit per bala de goma a l'Estat i a Catalunya" Marta Rovira viatja a Brussel les per reunir-se amb el president El projecte aznarià de la FAES, que legitimn la repressi6 i la reforma centralista de la Constitució, és ara més potent que mai El músic Roger Españiol, que va perdreull dret durant I1-0 als voltants de lEscola Ramon Llull, va presentar ahir una querella contra tres agents de la Policia Nacional
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Marta Mata i la recuperació de l’escola catalana (2008)
De l’article de la mestra d’educació infantil i pedagoga Irene Balaguer (Barcelona, 1948 - 2018) a Estudis Romànics (n. 30, 2008), revista editada per l’IEC, arran de la mort de Marta Mata (Barcelona, 1926-2006). Avui s’escau el centenari del naixement i dissabte vinent els vint anys del traspàs d’aquesta pedagoga rellevant i influent en l’àmbit professional i també en el compromís polític, com a diputada i senadora socialista. Balaguer, autora d’aquest obituari, presidia l’Associació de Mestres Rosa Sensat i havia estat vicepresidenta de la Fundació Marta Mata.
Begoña Gómez, passaport a l’escarni
“No digas nunca de este agua no beberé ni este cura no es mi padre”. La dita castissa me la repetia sovint el meu pare (!) i la tinc present sempre com a vacuna abans d’escriure un vaticini. Però convindrem que les probabilitats que Begoña Gómez toqui el dos direcció a Pernambuco mentre el seu marit és president d’Espanya són francament remotes. Per això, la seva retirada de passaport per ordre del jutge Peinado ha causat sorpresa a la premsa, fins i tot a la de dretes. N’hi ha que fins i tot aventuren una maniobra maquiavèl·lica: li tomben aquesta provisió malgrat tot innòcua, el sistema queda reforçat com a garantista i ja poden atacar el fons, que és mirar d’enviar-la a la garjola. Passat de voltes? No diguis mai d’aquesta aigua, etcètera. En tot cas, sobtava veure aquest subtítol a El Mundo: “L’instructor prohibeix sortir del país a Begoña Gómez i indigna la policia a l'afirmar que els seus escortes poden ajudar-la a escapar”. És revelador que el diari manifesta més fi
Lamine Yamal surt al rescat d'Espanya amb la seva primera gran actuació a un Mundial
Només Pelé havia aconseguit fer el primer gol d'un partit del Mundial amb divuit anys o menys. Fins que ha arribat Lamine Yamal. El geni de Rocafonda s'ha encarregat de marcar el primer gol de la golejada d'Espanya davant l'Aràbia Saudita a Atlanta (4-0), partit on la selecció dirigida per Luis de la Fuente s'ha tret de sobre les males sensacions del fluix debut contra Cap Verd. Si contra els africans Espanya no va saber fer ni un sol gol, contra els saudites ja en portaven tres en 25 minuts. Entre Lamine Yamal i un Mikel Oyarzabal brillant, Espanya ha golejat en un partit que s'ha anat desdibuixant amb el pas dels minuts, ja que l'equip de Luis De la Fuente havia enllestit la feina ràpidament. De fet, ha substituït Lamine Yamal al descans per protegir-lo, perquè el futur de la selecció estatal al Mundial depèn molt d'ell.
Cap de setmana d’estrenes i consolidació a diverses places
Cap de setmana tranquil al calendari casteller abans de Sant Joan, tot i que amb actuacions sòlides i algun moviment destacat.
Mínimes tòrrides i màximes de 43 °C: a les portes del punt àlgid de l'onada de calor
La calor s'ha intensificat aquest diumenge, coincidint amb l'inici de l'estiu astronòmic, amb màximes que ja han superat per primer cop enguany els 40 °C a les comarques de Ponent. Aquesta situació es mantindrà i agreujarà de cara a dilluns, amb una calor encara més intensa i la possibilitat de superar els 42 °C o 43 °C a Ponent i l'interior de l'Ebre. Una onada de calor amb valors poc habituals que ens acompanyarà, com a mínim, fins dimarts, tot i que després en cap cas tindrem valors tèrmics per sota de la mitjana climàtica. Molta precaució, doncs, amb l'elevat risc d'incendi forestal en una setmana marcada per l'ús de la pirotècnia a tots els Països Catalans.
Sitio web