Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico El Periódico de Catalunya(Castellano):
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
másdeporte mañana
al contrataque
ANA PASTOR
másdeporte
apunte
Springsteen on
Broadway JoSEP MARIA POatetico-Barça, bajo
Gratis la revista Woman,
que cumple 25 años
Citahostil
la tensión politica
,50UGES 20 AD0DA048EMW3ADEOGCTURE DEL 207 GACELORE TEL 64326 3
wwwcipacD
el Periódico 14
Juncker dice «no» a
la república catalana
PARA GENTE COMPROMETIDA
PRESIÓN ANTE EL REQUERIMIENTO DEL GOBIERNa
TEMA DEL DIA
Páginas 2 a 12 y editoriel
EI presidente de la CE afrma que |Más de 500 empresas han amiembros de JxSiyla CUP
Europa «no mediará con Catalunya trasladado la sede este mes para tratar la respuesta a Rajoy
l porque aumentaría el caos»
Puigdemont reúne en el Palau
DANNYCAMINAL
NUEVO CLIMA MUNDIAL
Playas saturadas
en octubre
Trump
se aparta
del tratado
nuclear
con lrán
Dos zonas del litoral de BCNnollegan al mínimo
de comodidad de 4 metros por usuario
COSAS DE LA VIDA Páginas 34 y35
El presidente de EEUU
acusa a Teherán de
exportar el terrorismo:»
PANORAMA
Páginas 20 a 22 y editorial
COMPRAMOS
EDIFICIOSEN
BARCELONA
Playa de la Barceloneta, ayer, a las 13.25 h
MKPREMIUM
CAMBIOS POR EL CIERRE A LAS 21.00 H
LENTO AUMENTO DE LA DEDICACIÓN DE LOS PADRES
INVERSORES PATRIMONIALES
Las empresas comerciales
adoptan la reforma horaria
Avanza la implicación del
hombre en criar alos hijos
T 935 481 403
infowmkpremium.com
www.mkpremium.com
PANORAMA Páginas 26y 27
COSAS DE LA VIDA Páginas 30 y 31

Noticias
  • L’hora de les dones en la diplomàcia
    "Que mai no hi hagi hagut una dona a les Nacions Unides com a secretària general crida l’atenció". Amb aquestes paraules, la candidata nord-americana al càrrec Rebeca Grynspan reflexionava a EL PERIÓDICO sobre aquesta anomalia que fa que 80 anys d’aquesta alta institució hagin sigut inaccessibles per a les dones malgrat ser la meitat de la societat.Seguir leyendo....
  • El mirall cultural del 2025
    EL PERIÓDICO publica avui una selecció del més destacat de la producció cultural de l’any segons el parer dels seus especialistes (en camps com la música, sèries, exposicions, arts escèniques, cine) que anirà seguida els pròxims dies d’una altra entrega en què es repassaran les aportacions més destacades de l’any en el sector editorial. Més enllà dels noms propis, dels discos més celebrats, de les obres de teatre amb més projecció, dels premis i les ovacions, el resum permet observar uns quants paràmetres que ajuden a definir aquest any. El consum cultural no és només entreteniment, sinó que reflecteix en bona part el batec d’una època, les inquietuds dels artistes i les línies que prescriuen els comissaris per definir el temps en què vivim, un panorama inquietant per moltes raons: des de l’emergència climàtica fins a la necessitat d’alguna mena de reflexió espiritual; des de l’auge dels extremismes fins a l’angoixa moral d’un món carregat de dubtes i mancat de referen
  • José Antonio Álvarez de Arcaya, de Thales Alenia Space: "Canàries reuneix totes les condicions per liderar el sector dels pseudosatèl·lits a Europa"
    Thales Alenia Space ha triat Canàries com a base per impulsar les seves plataformes HAPS (pseudosatèl·lits de gran altitud), amb Fuerteventura com a peça clau per integrar i provar el seu Stratobus, un dirigible estratosfèric capaç de mantenir-se fix durant mesos.Seguir leyendo....
  • Beatriz Calvo (Nunsys): "Canàries és un autèntic hub tecnològic i empresarial"
    Per què van triar expandir-se a Canàries?Seguir leyendo....
  • Mil imatges, una paraula
    Tot i que ja fa uns quants anys que funciona i es perfecciona a costa de robar continguts, el 2025 ha estat l’any en què la intel·ligència artificial ha fet el salt cap al gran públic. Aquests dies de festa, a les converses de sobretaula, molts admetíem que la fem servir. Per experimentar, dèiem, per jugar i prou, com a prova per saber de què va. Veurem si el 2026 continuarà la mateixa dèria o ens traurem la bena dels ulls. Cada cop és més difícil saber si algunes imatges, sobretot a les xarxes socials, són reals o les ha generat la IA. Ara, per exemple, circulen uns vídeos en què algú es fa un selfie amb músics, actors o celebritats històriques, com si viatjar en el temps fos molt senzill. A part de ser una mostra de narcisisme, el joc és tan evident que ja entens que es tracta d’una ficció curiosa, però alhora hi ha qui utilitza la IA per crear imatges d’impacte, desastres i accidents que busquen l’atenció morbosa. D’entrada semblen versemblants, però l’hiperrealisme ens alert