Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
REGNE UNIT
May encarira
la contractació
d'estrangers
BRITISH FIRST
ELECCIONS
ara cat La premier proposa doblar la
El programa tory conté
taxa empresarial per contractar
dures mesures per reduir la
DIVENDRES
ciutadans defora de la UE
immigracio més d'un 60%
Diumenge
L'ARA olimpic
1515 BROADWAY SPRING
Un diari molt especial
amb portada exclusiva
de Xavier Mariscal
ara diumenge
E3Antoni Bassas
entrevista 2S
testimonisclau
Barcelona 92:
lmatges simetriques
de l'abansiel despré
Ensurt a Times Square
CoHecció de 40 fotos
Nova York va fregar ahir el panic quan un conductor amb antecedents va causar un morti22 ferits
sobre la tran
formació
de la capital catalana
en envestir una multitud de vianantsa Times Square. La policia va descartar cap mobil terrorista
Targeta regal
Inclou10 vals per a
El ministeri ordena
Els sensesostre
l'edició en paper
2 mesos
investigar els llibres
creixen un 9% en
d'accés digital
un any a Barcelona
de text catalans
L'Estat fan seves les acusacions
Arriben a la xifradel.026, i cada
d'adoctrinament politic"
cop hi ha més joves iestrangers

Noticias
  • Vermuts Miró compra Vermouth Perucchi
    Vermuts Miró ha anunciat aquesta setmana la compra de Vermouth Perucchi, la marca més antiga del sector i una de les que més prestigi té pel seu perfil artesà i prèmium. L'empresa catalana, que forma part del grup MaserGrup, amb seu a Reus, reforça amb aquesta adquisició el seu posicionament en el mercat espanyol.
  • "Som tossuts i guerrers": així arriba la cultura a la Tarragona rural
    Viure de la cultura és difícil, però fer-ho més enllà de l’àrea metropolitana de Barcelona sembla directament impossible. Al Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre es programen espectacles i festivals de molta qualitat, tant públics com privats, però les vies per fer arribar la cultura al món rural són molt fràgils. Hi ha exemples d’èxit, però també de fracàs. Hi ha artistes que decideixen dedicar-se a una altra cosa o festivals que havien funcionat molt bé, però que opten per créixer i acaben agafant-se els dits. Hi ha subvencions per impulsar diferents activitats culturals, principalment del departament de Cultura i de la Diputació de Tarragona, però dependre de les ajudes públiques per poder funcionar és un risc molt alt.
  • El públic de Pitarra (1895)
    De l’obituari —traducció pròpia— publicat per Ezequiel Boixet ‘Juan Buscón’ (Lleida, 1849-Barcelona, 1916) a La Vanguardia (5-VII-1895) l’endemà de la mort de Frederic Soler ‘Pitarra' (Barcelona, 1839-1895) esdevinguda aquest juliol ha fet 130 anys. Va ser un dramaturg, poeta i empresari teatral molt popular. Rellotger d’ofici, a l’altell de la seva botiga del carrer Avinyó reunia una de les tertúlies més famoses a la Barcelona del seu temps. 
  • L'odi i els ultres tornen a Torre Pacheco
    Són millors amics. Un, l'Ismael, va néixer al Marroc; l'altre, el Daniel, és un espanyol nascut a Torre Pacheco. I tots dos acudien a la convocatòria no autoritzada que els grups ultres havien fet per a les vuit de la tarda al municipi murcià. Una concentració que no es va realitzar, segons un dels organitzadors, l'agitador que es fa passar per periodista Vito Quiles, perquè la Guàrdia Civil els havia informat que corrien perill. Una amenaça contra també el líder de Desokupa, Daniel Esteve, que ni va aparèixer pel municipi. Tanmateix, fonts de la policia no confirmaven aquestes amenaces que anunciava Quiles. "La Guàrdia Civil els ha obligat a abandonar el municipi de forma pacífica", apuntaven fonts de la delegació del Govern de Múrcia. "No tenim constància d'amenaces", corroborava un policia local.
  • El govern espanyol i el basc acorden l'entrada de la SEPI en la compra de Talgo
    L'estira-i-arronsa pel control de Talgo continua. Finalment, el govern espanyol i el govern basc han acordat que la SEPI, el braç inversor del govern espanyol, participarà en la presa de control de Talgo per part de Sidenor, tal com ha informat l'executiu autonòmic en un comunicat de premsa aquest dimarts a la nit, després de la Comissió Bilateral entre els dos governs celebrada a Madrid. "És una notícia molt esperada: tots dos governs hem encarrilat la participació de la SEPI per fer viable l'operació [de Sidenor] i mantenir així l'activitat i l'ocupació de Talgo a Euskadi", ha informat el govern basc.