Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
INFRAESTRUCTURES
L'Estat es dona un
mes per solucionar
a el caos del Prat
El delegat del govern espanyol
Enric Millo no convida la
anuncia l'arribada de 40 equips
Generalitat ni els ajuntaments verificadors i 50 nous policies a reunió per pactar les solucions
ara cat
DIJOUS
130 EUROS
Diumenge que ve
L'ARA olimpic
Un diari molt especial
amb portada exclusiva
de Xavier Mariscal
ara diumenge
Antoni Bassas
entrevista 2S
testimonisclau
Barcelona 92:
lmatges simetriques
de l'abansiel despré
Investiguen la mort d'un detingut
CoHecció de 40 fotos
sobre la tran
formació
pels urbans del crim del panta de Foix
de la capital catalana
Targeta regal
Inclou10 vals per a
CAS PALAU
l'edició en paper
2 mesos
d'accés digital
Pressió al PDECat El fiscal rebaixa a la
perque la Generalitat
meitat les penes contra
es personi contra CDC
Millet i Montull

Noticias
  • El general rus de la matança de Butxa sobreviu un atemptat bomba al centre de Moscou
    Un atemptat terrorista al cor de Moscou ha tornat a disparar les alarmes entre la cúpula de l’exèrcit rus. Dissabte al vespre, una bomba va esclatar a l’entrada del restaurant de luxe on el general Aleksandr Txaiko celebrava el seu cinquanta-cinquè aniversari. Tant ell com els convidats de l’elit política i militar que hi eren presents van resultar il·lesos, però cinc clients de l’establiment van morir i 19 més van quedar ferits, alguns dels quals es troben en estat crític.
  • L'acumulació de guerra enfonsa el turisme a Israel
    A les deu del matí, quan el sol ja escalfa la sorra, el mar Mort sembla aliè al soroll del país. L'aigua immòbil reflecteix les muntanyes de Jordània, els primers visitants entren a la platja amb la pell coberta de fang i els hotels de la costa tornen a obrir terrasses amb vista a un dels paisatges més singulars del planeta.
  • Xavier Albertí recomana un llibre per redescobrir Josep Maria de Sagarra
    "Aquests dies estic rellegint el primer intent de biografia de Josep Maria de Sagarra (1894-1961). Malauradament, el nostre país encara no té una biografia com pertoca de l'escriptor", explica el director teatral Xavier Albertí. El llibre que el té atrapat i que recomana és Sagarra, vist pels seus íntims (Edhasa, 1982), que el periodista Lluís Permanyer (1939-2025) va publicar fa quatre dècades a partir de testimonis de persones de l'entorn més íntim de l'escriptor. "Lluís Permanyer va marxar fa poc, i penso que cal tornar a posar en valor la feina de documentar la seva relació personal amb Sagarra i tot el que ens hi explica. És un llibre essencial per conèixer la figura i l'obra de Sagarra i, alhora, per treure una gran quantitat de prejudicis que aquest home porta a sobre", reivindica Albertí, que aquest estiu ha presentat dos espectacles al festival Dansàneu.
  • Com sobreviure a una infidelitat
    Una infidelitat és una de les experiències més doloroses que pot travessar una parella. No només perquè es trenca un pacte, sinó perquè apareixen inseguretats, sentiments de traïció i es qüestiona tota la confiança construïda fins aquell moment. És habitual sentir ràbia, tristesa, humiliació o confusió.
  • Shakira i el seu ex Antonio de la Rúa reapareixen a les nostres vides
    La ruptura de Shakira i Piqué va ser tan sonada que moltes persones ja gairebé havien oblidat que tenia un ex previ amb el qual també va viure una separació molt complicada. Tot i això, sembla que ara les aigües s'han calmat entre ells, ja que una foto dels dos junts, que s'ha fet viral a les xarxes, demostraria que la relació actualment està millor que mai. Aquest ex és Antonio de la Rúa, fill del difunt expresident argentí Fernando de la Rúa, i en la imatge en qüestió se'l veu assegut amb Shakira passant-li una mà per l'espatlla al costat de l'empresari George Nader –que és qui ha compartit a les xarxes la foto– i Tonino Mebarak, germà de l'artista, el seu road manager i una de les persones de més confiança.