Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
INFRAESTRUCTURES
L'Estat es dona un
mes per solucionar
a el caos del Prat
El delegat del govern espanyol
Enric Millo no convida la
anuncia l'arribada de 40 equips
Generalitat ni els ajuntaments verificadors i 50 nous policies a reunió per pactar les solucions
ara cat
DIJOUS
130 EUROS
Diumenge que ve
L'ARA olimpic
Un diari molt especial
amb portada exclusiva
de Xavier Mariscal
ara diumenge
Antoni Bassas
entrevista 2S
testimonisclau
Barcelona 92:
lmatges simetriques
de l'abansiel despré
Investiguen la mort d'un detingut
CoHecció de 40 fotos
sobre la tran
formació
pels urbans del crim del panta de Foix
de la capital catalana
Targeta regal
Inclou10 vals per a
CAS PALAU
l'edició en paper
2 mesos
d'accés digital
Pressió al PDECat El fiscal rebaixa a la
perque la Generalitat
meitat les penes contra
es personi contra CDC
Millet i Montull

Noticias
  • L'acusat de maltractar el seu nadó demana comprovar si ha heretat una malaltia muscular
    La defensa del pare del nadó de qui s'investiga si va ser maltractat i agredit sexualment pels pares ha demanat noves proves mèdiques per buscar l'origen de les lesions per les quals continua hospitalitzat. La seva advocada, Montse Antolino, ha explicat en declaracions a l'ARA que ha presentat al jutge instructor un informe mèdic signat per un facultatiu privat que assegura que l'home és portador d'un gen relacionat amb la distròfia muscular i la falta de col·lagen. Ara la defensa sol·licita aclarir si el nadó també és portador d'aquest gen i si podria ser el motiu o el detonant de les lesions.
  • Ambient al Camp Nou abans del Barça - Atlètic de Madrid
  • Més de 250 morts al Líban en un dia: "En pocs segons, tot ha canviat"
    Cap a les dues del migdia, mentre un sol tebi il·luminava la Corniche, el passeig marítim de Beirut, i centenars de beirutins passejaven al costat del mar després de dies de tensió, el cel s'ha trencat en un estrèpit. En uns minuts, un seguit d'explosions i el sobrevol de caces han convertit una tarda que molts esperaven poder aprofitar en una tarda de confusió i de por. El que al matí alguns interpretaven com un indici de pausa, després de l'anunci d'un alto el foc de dues setmanes entre els Estats Units i l'Iran, s'ha transformat en l'ofensiva aèria més gran al Líban des de l'inici de la guerra.
  • Els Estats Units i l'Iran es proclamen guanyadors de la guerra després d'haver pactat l'alto el foc
    Finalment, la destrucció de l'Iran promesa per Donald Trump no ha estat executada ni pel president estatunidenc ni patida pel país persa. Washington i Teheran branden en l'aire una fràgil treva com a trofeu de guerra, amb les bombes israelianes sobre el Líban com a teló de fons. Els aiatol·làs clamen l'inici de "l'era de l'Iran", després d'haver sobreviscut un dia més a l'ofensiva del "gran Satan". Trump pregona l'adveniment de "l'època daurada de l'Orient Mitjà" i ja parla de pau, malgrat que Tel-Aviv fa perillar l'incipient alto el foc. Benjamin Netanyahu ha continuat atacant el sud del Líban en contra de les exigències dels iranians en el pacte mediat pel Pakistan. L'Iran, que mai ha tingut pressa per acabar el conflicte, aquest dimecres ja ha posat a prova l'acord i ha dit que mantenia tancat l'estret d'Ormuz.
  • Andorra investiga el madridista Carvajal per comprar rellotges de luxe de contraban
    Un jutjat d'Andorra està investigant diversos futbolistes espanyols de Primera Divisió, entre els quals el jugador del Reial Madrid Dani Carvajal, per la compra de rellotges de luxe de contraban. La Fiscalia del Principat ha demanat la col·laboració de l'UCO de la Guàrdia Civil, i la propera setmana prendrà declaració als jugadors i empresaris investigats en aquesta trama.