INFRAESTRUCTURES L'Estat es dona un mes per solucionar a el caos del Prat El delegat del govern espanyol Enric Millo no convida la anuncia l'arribada de 40 equips Generalitat ni els ajuntaments verificadors i 50 nous policies a reunió per pactar les solucions ara cat DIJOUS 130 EUROS Diumenge que ve L'ARA olimpic Un diari molt especial amb portada exclusiva de Xavier Mariscal ara diumenge Antoni Bassas entrevista 2S testimonisclau Barcelona 92: lmatges simetriques de l'abansiel despré Investiguen la mort d'un detingut CoHecció de 40 fotos sobre la tran formació pels urbans del crim del panta de Foix de la capital catalana Targeta regal Inclou10 vals per a CAS PALAU l'edició en paper 2 mesos d'accés digital Pressió al PDECat El fiscal rebaixa a la perque la Generalitat meitat les penes contra es personi contra CDC Millet i Montull
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Bill Gates admet que relacionar-se amb Epstein va ser “un greu error”
El multimilionari Bill Gates ha dit aquest dimecres al Congrés dels Estats Units que va cometre “un greu error” al mantenir una relació durant anys amb Jeffrey Epstein. "No hauria d'haver-me vist mai amb Epstein", ha assegurat, i ha afegit que mai va presenciar ni va tenir "indicis" que el pederasta confés estigués involucrat en "conductes delictives". També ha dit que Epstein tenia coneixement de les seves infidelitats i que “estava preparat” per fer-les servir per pressionar-lo.
A la contra
De fit a fit
Els dos carrets de Colita que reviuen la primera gran manifestació LGTBI+ de l'Estat
Un grup de dones trans encapçala momentàniament una protesta a la Rambla de Barcelona. Punys alçats, crits immortalitzats en l'expressió de les seves cares i una pancarta amb el lema No tenim por, nosaltres som just al seu darrere. És una de les imatges que va capturar la fotògrafa Isabel Steva Hernández, coneguda com a Colita (1940-2023), el 26 de juny de 1977 en la primera gran manifestació LGTBI+ de l'estat espanyol. La Sofia hi va assistir quan tenia només quinze anys i aquest dimecres ha recorregut la sala d'exposicions del Centre Cultural - Llibreria Blanquerna, seu de la Generalitat a Madrid, buscant-se entre la multitud retratada en blanc i negre. Recorda aquell dia amb "molta emoció". "Per a mi va ser una experiència nova i al principi bonica pel fet de poder cridar i dir «soc aquí»", explica a l'ARA.
Entrada del Papa a la Sagrada Família
Sitio web