Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
INFRAESTRUCTURES
L'Estat es dona un
mes per solucionar
a el caos del Prat
El delegat del govern espanyol
Enric Millo no convida la
anuncia l'arribada de 40 equips
Generalitat ni els ajuntaments verificadors i 50 nous policies a reunió per pactar les solucions
ara cat
DIJOUS
130 EUROS
Diumenge que ve
L'ARA olimpic
Un diari molt especial
amb portada exclusiva
de Xavier Mariscal
ara diumenge
Antoni Bassas
entrevista 2S
testimonisclau
Barcelona 92:
lmatges simetriques
de l'abansiel despré
Investiguen la mort d'un detingut
CoHecció de 40 fotos
sobre la tran
formació
pels urbans del crim del panta de Foix
de la capital catalana
Targeta regal
Inclou10 vals per a
CAS PALAU
l'edició en paper
2 mesos
d'accés digital
Pressió al PDECat El fiscal rebaixa a la
perque la Generalitat
meitat les penes contra
es personi contra CDC
Millet i Montull

Noticias
  • La nova reina que guia el Barça cap als quarts de final
    Les lesions al Barça han obert pas a una fornada de joves futbolistes que han demostrat estar més que preparades per competir a l’elit. Clara Serrajordi ha tornat a liderar el mig del camp blaugrana i amb un gol i dues assistències, que demostren la seva gran visió de joc, ha encarrilat el triomf al camp de l’Alabès (1-6), l’únic equip de Segona Divisió que quedava a la competició després de l’eliminació de l’Europa contra l’Athletic Club (0-3). Les catalanes fan la feina en el darrer partit del 2025 –que tanquen amb un 90% de victòries– i continuen el seu camí a la Copa de la Reina.
  • Mor Patricia López, la periodista que va investigar a fons les clavegueres de l'Estat
    La periodista Patricia López Lucio ha mort aquest diumenge a causa d'un càncer agressiu. López va dedicar la seva carrera periodística a la investigació. Va fer successos, però sobretot va posar el focus en l'extrema dreta i en un entramat de corrupció que implicava polítics, periodistes, jutges i policies. Va indagar a fons en temes relacionats amb les clavegueres de l’Estat, com els vinculats amb el cas Villarejo, i va destapar enregistraments que implicaven l’exministre de l’Interior Jorge Fernández Díaz, del Partit Popular, en la creació de la coneguda “policia patriòtica”. La periodista no va deixar de treballar mai i va estar publicant fins fa tan sols dues setmanes a Diario Red.
  • Marihuana de Tailàndia i el Canadà: Catalunya n'importa tot i ser la gran productora d'Europa
    Catalunya és el gran centre de producció de marihuana d'Europa. Se'n produeix en masies abandonades de les Garrigues, als boscos del Pallars, en naus industrials abandonades de l'àrea metropolitana de Barcelona o en xalets aixecats a la perifèria de molts pobles de la Selva. "A Vidreres i a Maçanet hi ha urbanitzacions on una casa sí, una no, tenen plantacions de cànnabis a l'interior", expliquen els cossos policials. Tot i això, malgrat que Catalunya s'ha convertit en el gran graner del continent, ara la marihuana arriba també de fora. L'Agència Tributària ha comissat a l'aeroport del Prat i al Port de Barcelona 1.214 quilos de marihuana provinents de Tailàndia i el Canadà. Aquí, però, cal sumar-hi 467 quilos que van entrar pel port de Huelva i 642 kg més que la policia canadenca va aturar al port de Montreal i que es dirigien cap a Barcelona. Són més de dues tones de droga intervingudes en set operatius durant els últims sis mesos.
  • Isabel Schiffer Ayuso de Campbell-Macpherson
    Acabo de descobrir un subgènere periodístic que, de tan sacsejat, em té esmatibat i garraperdut. Són les cròniques de moda de La Razón que tenen com a protagonista la presidenta madrilenya, Isabel Díaz Ayuso. Tres titulars d’exemple: “Ayuso visita el pla més nadalenc amb plumífer perfecte per a aquest hivern amb toc parisenc inesperat”, “Ayuso aconsegueix el look de Nadal que més afavoreix amb aquest bodi de firma espanyola per 79 euros”, “Ayuso converteix el sopar de Nadal del PP en una lliçó d’estil amb top bordeus de Victoria, la firma de Vicky Martín Berrocal”. Un ja està acostumat al periodisme llepa del diari de Planeta amb tota la plana major del PP, però que en menys d’una setmana li dediquin tres articles d’estilisme lloant-la fins a deixar-la garrapinyada de tant de sucre, comença a ser fins i tot inquietant. I tirant enrere veig un mínim de tres articles més similars aquest desembre. Que si “acapara totes les mirades”, que si “rescata els seus botins de Zara
  • A la contra