Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
INFRAESTRUCTURES
L'Estat es dona un
mes per solucionar
a el caos del Prat
El delegat del govern espanyol
Enric Millo no convida la
anuncia l'arribada de 40 equips
Generalitat ni els ajuntaments verificadors i 50 nous policies a reunió per pactar les solucions
ara cat
DIJOUS
130 EUROS
Diumenge que ve
L'ARA olimpic
Un diari molt especial
amb portada exclusiva
de Xavier Mariscal
ara diumenge
Antoni Bassas
entrevista 2S
testimonisclau
Barcelona 92:
lmatges simetriques
de l'abansiel despré
Investiguen la mort d'un detingut
CoHecció de 40 fotos
sobre la tran
formació
pels urbans del crim del panta de Foix
de la capital catalana
Targeta regal
Inclou10 vals per a
CAS PALAU
l'edició en paper
2 mesos
d'accés digital
Pressió al PDECat El fiscal rebaixa a la
perque la Generalitat
meitat les penes contra
es personi contra CDC
Millet i Montull

Noticias
  • Laporta deixa el Barça en mans d'un amic fidel
    Els treballadors més veterans del Barça recorden perfectament el dijous 13 de febrer del 2003. El dia anterior, Joan Gaspart havia anunciat la dimissió com a president, posant punt final a una gestió nefasta que va deixar el club a un pas de l'abisme. Com marquen els estatuts, el vicepresident primer, Enric Reyna, va assumir la presidència blaugrana. En aquell moment ja es feien visites al Camp Nou i, per sorpresa dels guies, quan van entrar a la llotja van trobar-se que ja hi havia penjada la placa amb el nom del nou dirigent del club. Reyna no va esperar ni 24 hores a deixar clar que allà manava ell.
  • Vaga de maquinistes: Renfe diu que no s'estan complint els serveis mínims
  • Ara el bitcoin torna a valdre zero
    Setmana negra als mercats (per a alguns). Or, plata, bitcoin, empreses tecnològiques... Semblava que no se’n salvava ningú. La plata caient un 30% en un sol dia, el bitcoin acumulant una davallada del 50% en tres mesos. Tot en vermell. Per moments, semblava la fi del món. I una frase que m’ha fet gràcia: “perdia un 5% a l’any amb la inflació i ara perdo un 20% al mes invertint”.
  • La perillosa estètica del fum d'una cigarreta
    Una espiral que s'enlaira, com a part d'una creació artística. El fum –i el fet de fumar– forma part de l'estètica de la fotografia. Durant tot el segle XX es va utilitzar el fet de fumar com a element creatiu i narratiu, per fer imatges més convincents, transgressores, modernes. El fum i el fumador serveixen per mostrar-nos persones més complexes o ambigües. El fum expressa la fugacitat del moment. A través del fum la fotografia es torna una instantània i s’eleva com un fil invisible dins la cultura popular. Encara que se’n coneguin els perills, el ritual resisteix, carregat de simbolisme. Fem un recorregut a través de les imatges per la història que uneix el fum amb la fotografia, que enllaça aquest hàbit amb les imatges en blanc i negre que ens remeten a una altra època i a una estètica d'un altre temps.
  • "El cristianisme busca la gent més merda...per salvar-la"
    Oriol Jara (Barcelona, 1980) és guionista i director de televisió. Ha estat, entre altres, subdirector del programa Buenafuente, guionista de Polònia i actualment dirigeix La selva, el programa de les tardes de TV3. Però Jara també és activista cristià. I, amb el llibre Per què crec en Déu, inicia una nova col·lecció de Destino de pensament en què diverses persones donen resposta a la pregunta del títol del llibre: per què creuen en Déu.