Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
INFRAESTRUCTURES
L'Estat es dona un
mes per solucionar
a el caos del Prat
El delegat del govern espanyol
Enric Millo no convida la
anuncia l'arribada de 40 equips
Generalitat ni els ajuntaments verificadors i 50 nous policies a reunió per pactar les solucions
ara cat
DIJOUS
130 EUROS
Diumenge que ve
L'ARA olimpic
Un diari molt especial
amb portada exclusiva
de Xavier Mariscal
ara diumenge
Antoni Bassas
entrevista 2S
testimonisclau
Barcelona 92:
lmatges simetriques
de l'abansiel despré
Investiguen la mort d'un detingut
CoHecció de 40 fotos
sobre la tran
formació
pels urbans del crim del panta de Foix
de la capital catalana
Targeta regal
Inclou10 vals per a
CAS PALAU
l'edició en paper
2 mesos
d'accés digital
Pressió al PDECat El fiscal rebaixa a la
perque la Generalitat
meitat les penes contra
es personi contra CDC
Millet i Montull

Noticias
  • Per què és tan important anar a la fira del llibre de Guadalajara?
    L'expansió internacional de la cultura catalana va començar a la Fira Internacional del Llibre (FIL) de Guadalajara del 2004, quan en va ser convidada d'honor. Dues dècades després hi tornarà en molt més bon estat de forma: si fa dues dècades es traduïen un centenar de títols del català a altres llengües anualment, la xifra no ha deixat de créixer des de llavors, i la de l'any passat és espectacular (348).
  • Un ferit crític i un de greu en un incendi en un pis de Badalona
    Un incendi en un pis al carrer Badajoz de Badalona ha deixat vuit ferits de diversa consideració. El SEM n'ha traslladat cinc a hospitals, entre les quals una persona ferida crítica que ha estat portada a l'Hospital Germans Trias i Pujol, on també s'han traslladat dues persones menys greus.
  • Maduro revoca la llicència a Iberia i altres companyies mentre Trump apuja el to
    El govern de Veneçuela ha complert l’amenaça i ha revocat la concessió de vol a Iberia i altres aerolínies internacionals, a les quals acusa d’“afegir-se a les accions de terrorisme” que, segons Caracas, promouen els Estats Units amb un desplegament militar al Carib sense precedents. La decisió, anunciada pel ministeri de Transport i l’Institut Nacional d’Aeronàutica Civil (INAC), afecta també TAP, Avianca, Latam Colòmbia, Turkish Airlines i Gol. Totes aquestes companyies havien suspès els vols a Caracas arran de l’avís emès divendres per l’Administració Federal d’Aviació dels EUA, que recomanava a les aerolínies “extremar la precaució” al sobrevolar Veneçuela i el sud del Carib per una “situació potencialment perillosa”. L’abast real d’aquesta revocació —que pot aïllar encara més el país i limitar-ne la connectivitat aèria en plena temporada nadalenca— és encara incert.
  • El restaurant amb estrella a l'últim poble de la Costa Brava on treballa tota la família
    A Portbou, l'últim poble de la Costa Brava abans de travessar la frontera amb la Catalunya del Nord, sobresurt una de les propostes gastronòmiques d'alta cuina més singulars i estimulants de les comarques gironines. És el Voramar, un petit restaurant molt ben cuidat, arran de mar, gestionat al complet per la família Jamàs i Garbí, que aquest 2025 ha guanyat la seva primera estrella Michelin. Un reconeixement que aquesta mateixa setmana han revalidat per al 2026, consolidant-se a la primera línia del mapa gurmet català. Per tot això, han estat un dels premiats en els nous guardons de l'ARA Girona, batejats com els 25 gironins que han marcat el 2025, entregats el passat 12 de novembre.
  • Últimes hores d'un metge condemnat a mort
    Joan Baptista Peset Aleixandre va ser un prestigiós metge valencià, catedràtic de medicina legal i rector de la Universitat de València, afusellat pel franquisme el maig del 1941. Procedia d’una brillant nissaga liberal de metges i intel·lectuals valencians (son pare va ser un dels presidents d’honor del Primer Congrés de Metges de Llengua Catalana, el 2013), i va ser candidat del Front Popular en les eleccions del 1936, integrat en el partit de Manuel Azaña, Izquierda Republicana.