Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
INFRAESTRUCTURES
L'Estat es dona un
mes per solucionar
a el caos del Prat
El delegat del govern espanyol
Enric Millo no convida la
anuncia l'arribada de 40 equips
Generalitat ni els ajuntaments verificadors i 50 nous policies a reunió per pactar les solucions
ara cat
DIJOUS
130 EUROS
Diumenge que ve
L'ARA olimpic
Un diari molt especial
amb portada exclusiva
de Xavier Mariscal
ara diumenge
Antoni Bassas
entrevista 2S
testimonisclau
Barcelona 92:
lmatges simetriques
de l'abansiel despré
Investiguen la mort d'un detingut
CoHecció de 40 fotos
sobre la tran
formació
pels urbans del crim del panta de Foix
de la capital catalana
Targeta regal
Inclou10 vals per a
CAS PALAU
l'edició en paper
2 mesos
d'accés digital
Pressió al PDECat El fiscal rebaixa a la
perque la Generalitat
meitat les penes contra
es personi contra CDC
Millet i Montull

Noticias
  • Pilar Bernabé: "Hauria estat pitjor que l'Estat hagués declarat l'emergència nacional per la dana"
    La delegada del govern espanyol al País Valencià, Pilar Bernabé, ha afirmat aquest dilluns que hauria estat contraproduent que l'Estat hagués declarat l'emergència nacional i hagués assumit la gestió de l'emergència el dia de la dana contra la voluntat de la Generalitat. Així ho ha dit aquest dilluns en la comissió d'investigació del Congrés de Diputats sobre la catàstrofe.
  • Veolia invertirà uns 1.000 milions fins al 2030
    Veolia, la multinacional francesa que controla el 70% d'Aigües de Barcelona, preveu invertir uns 1.000 milions d'euros a Espanya fins al 2030, una mitjana de 200 milions per exercici, segons ha explicat el responsable de la companyia a l'Estat, Daniel Tugues.
  • Gonzalo (Enagás) creu que els preus del gas es normalitzaran a finals del 2027 si es reobre l'estret d'Ormuz
    L'estret d'Ormuz segueix sent el centre d'atenció de l'activitat econòmica mundial. El conseller delegat d'Enagás, Arturo González Aizpiri, ha assegurat que, si es confirma l'acord de pau i la reobertura de l'estret d'Ormuz, fins "a finals de l'any vinent o a principis del 2028" els mercats de futurs de gas no recuperaran "la plena normalitat de preus".
  • Ebro presenta una nova línia de producció i preveu disparar la seva facturació
    Ebro ha presentat aquest dilluns al matí la seva nova línia de producció a la planta de la Zona Franca. Amb l'anomenada M1, que està en funcionament des d'inicis d'any, la firma pot arribar a triplicar la seva producció prèvia: si bé la M0 –més curta i amb menys processos– permet fabricar 6 cotxes cada hora, la nova línia podrà fabricar fins a 20 vehicles en el mateix temps. Ara bé, ara per ara la seva productivitat no s'explotarà al 100% i, tal com ha explicat el president d'Ebro EV Motors, Rafael Ruiz, s'anirà ampliant a mesura que hi hagi més demanda. En concret, actualment, a la M1 –on es produeixen els models s400 i s700– només s'hi treballa un torn, mentre que a la M0 –on es fan l's800 i l's900–, en dos. En cas que la nova línia estigués oberta les 24 hores –el que equivaldria a tres torns– seria capaç de produir fins a 130.000 vehicles a l'any.
  • Salvador Illa beneeix la donació de la Convergència de Pujol
    Jordi Pujol ha reaparegut aquest dilluns per posar rostre a la donació que el partit que va fundar, Convergència, ha fet a l'Arxiu Nacional de Catalunya. La formació ha donat el seu fons documental en un acte que ha presidit el cap de l'executiu català, Salvador Illa. De fet, el president socialista s'ha tornat a desfer en elogis cap a Pujol: li ha reconegut la seva "tasca i passió política al servei del país". Uns elogis que ha estès també cap a Convergència: "Catalunya li deu molt a Convergència i Catalunya, sense Convergència, no hagués estat el país que és avui". El president ha qualificat de "tresor col·lectiu" els 150 metres lineals de documents, cartelleria i marxandatge del partit.