CULTURA 25 ANYS DE LARRIBADA DE SON GOKU La historia secretade l'aparicióde Bola de Drac als quioscos il'eclosió del manga a Catalunya JUDICIALITIACIO DEL PROCES a uerella per la ara cat compra d'urnes CARRECS PREVENTIVA DIMECRES La fiscalia actua contra l'acord S'acusa la consellera 130 EUROS marc de licitació abans que la Meritxell Borrás de prevaricació, Generalitat les adquireixi malversació i desobediencia Diumenge que ve L'ARA olimpic Un diari molt especial amb portada exclusiva de Xavier Mariscal ara diumenge Antoni Bassas entrevista 2S testimonisclau ona 92: Imatges simetriques. de l'abansiel després CoHecció de 40 fotos Trump justifica compartir secrets d'estat sobre la tran formació de la capital catalana El president, que va rebre Erdogan ahir, defensa que revelés informació de l'El alministre rus d'Exteriors Targeta regal Inclou10 vals per a l'edició en paper 2 mesos La UE UPC El Congrés Bila Pla contra d'accés digital investiguen reprova Catalá la mort de si han sigut i la cúpula fiscal ciclistes a espiades per in les carreteres.
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
La policia escorcolla les instal·lacions de l'IRTA, el laboratori investigat per la pesta porcina
Els Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Civil estan realitzant a aquesta hora una entrada i escorcoll a les dependències del laboratori IRTA-CReSA. Aquesta diligència ha estat ordenada pel jutjat d’instrucció número 2 de Cerdanyola del Vallès en el marc de les diligències prèvies declarades secretes. L'objectiu és recollir documentació per a la investigació. L’entrada i escorcoll en aquestes instal·lacions s’està duent a terme seguint els protocols i mesures de seguretat que requereixen aquest tipus de centres d’investigació.
"Soc molt més feliç als 50 anys que als 20 o als 30"
Fa deu anys, Maria Molins (Barcelona, 1973) va prendre una decisió radical: deixar el teatre. L'actriu ja s'havia sembrat aleshores una prolífica carrera als escenaris –va cocrear i coprotagonitzar CabaretA (2017), que va ser finalista als premis Max–, al cinema –amb pel·lícules com El bosc (2012)– i a la televisió, gràcies a la qual va fer-se especialment coneguda pel seu paper d'Isabeleta a El cor de la ciutat (2001-2009). El naixement de la seva filla va allunyar-la del teatre i va portar-la a Madrid, on els darrers anys ha treballat moltíssim en l'àmbit audiovisual. Ara Molins fa un cop de volant a la seva trajectòria i torna als escenaris amb Göteborg, un espectacle de Jordi Casanovas que protagonitza juntament amb Roger Coma. Berta Rabascall i Jan Mediavilla completen el repartiment d'aquesta història sobre segones oportunitats i vides sinceres, que s'estrena aquest dissabte, 20 de desembre, a La Villarroel, on es podrà veure fins al 18 de gener.
Mor als 97 anys l'emblemàtic capellà i periodista Josep Bigordà
Després d'una vida plena marcada per la religiositat i l'activisme social i catalanista, l'emblemàtic capellà progressista Josep Bigordà ha mort a Barcelona als 97 anys. El seu funeral és avui dijous, a les 11.00 h, a la parròquia de Sant Medir, on va convertir-se en un referent de l'antifranquisme i de l'església més oberta i popular, un tarannà que després replicaria a l'església de Santa Maria del Pi, al cor del barri Gòtic.
Trump infla els seus èxits de mandat en un discurs en què 's'oblida' de Veneçuela
El món estava pendent que Donald Trump declarés la guerra a Veneçuela en un discurs a la nació aquest dimecres (dijous a Catalunya). Però en lloc d'això, a la intervenció es va dedicar a repassar i inflar els èxits del seu mandat i a culpar de tots els mals el seu predecessor a la presidència dels Estats Units, Joe Biden. Especialment, el va responsabilitzar de l'encariment dels preus, un problema que cada dia afecta més els estatunidencs i que ha fet caure la seva popularitat a mínims històrics. "Fa onze mesos vaig heretar un desastre i l'estic arreglant", va defensar el mandatari en un discurs que va durar menys de 20 minuts i que va pronunciar a un ritme sorprenentment ràpid.
Aquests són els 10 finalistes del premi Òmnium a la millor novel·la de l’any
El comitè de selecció del Premi Òmnium a la millor novel·la de l’any ja ha triat les 10 obres nominades de la novena edició del guardó. El premiat no se sabrà fins a la Nit de les Lletres Catalanes que se celebrarà el dissabte 14 de març a la Sala Oval del MNAC, i s’endurà el premi més ben dotat econòmicament del país a obra publicada, amb 25.000 euros (20.000 euros van a parar directament a la persona guardonada, i 5.000 es destinen a promoció). Les 10 novel·les nominades són:
Sitio web