Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
CULTURA
25 ANYS DE LARRIBADA
DE SON GOKU
La historia secretade l'aparicióde Bola de Drac
als quioscos il'eclosió del manga a Catalunya
JUDICIALITIACIO DEL PROCES
a uerella per la
ara cat
compra d'urnes
CARRECS
PREVENTIVA
DIMECRES
La fiscalia actua contra l'acord
S'acusa la consellera
130 EUROS
marc de licitació abans que la
Meritxell Borrás de prevaricació,
Generalitat les adquireixi
malversació i desobediencia
Diumenge que ve
L'ARA olimpic
Un diari molt especial
amb portada exclusiva
de Xavier Mariscal
ara diumenge
Antoni Bassas
entrevista 2S
testimonisclau
ona 92:
Imatges simetriques.
de l'abansiel després
CoHecció de 40 fotos
Trump justifica compartir secrets d'estat
sobre la tran
formació
de la capital catalana
El president, que va rebre Erdogan ahir, defensa que revelés informació de l'El alministre rus d'Exteriors
Targeta regal
Inclou10 vals per a
l'edició en paper
2 mesos
La UE UPC El Congrés
Bila Pla contra
d'accés digital
investiguen
reprova Catalá
la mort de
si han sigut i la cúpula fiscal
ciclistes a
espiades
per in
les carreteres.

Noticias
  • A la contra
  • De fit a fit
  • Mor Juan Echevarría, l'home que va portar la japonesa Nissan a la Zona Franca
    L'empresari i directiu Juan Echevarría i Puig, que va ser president de Nissan i també de Mutua Universal, ha mort als 101 anys, segons ha informat l'entitat col·laboradora de la Seguretat Social, que ha expressat el seu condol a família i amics. A Echevarría se'l considera una persona clau en la salvació de Motor Ibérica i l'entrada de la multinacional nipona Nissan en el seu capital.
  • Nova fita per al català: Barcelona acollirà un gran fòrum de traductors el 2026
    El relat institucional sobre la creativitat literària a la Fira Internacional del Llibre (FIL) de Guadalajara ha fet un tomb aquest dimarts a primera hora quan el president de la Generalitat, Salvador Illa, ha anunciat una fita important per a la repercussió internacional dels escriptors catalans: Barcelona acollirà, del 23 al 26 de novembre del 2026, un fòrum de traductors amb la participació de més de 150 professionals vinguts d'arreu del món. Organitzat per l'Institut Ramon Llull (IRL) en col·laboració amb l'Institut d'Estudis Catalans (IEC) i el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), on se celebrarà, "vol donar una empenta a les traduccions de literatura catalana i aconseguir que arribin a llocs on fins ara no ha estat gaire present", ha comentat Illa.
  • Ser 'influencer' o ser bona influència
    Si Hamlet visqués avui potser no es preguntaria sobre la vida i la mort, sinó sobre alguna cosa més quotidiana: ser influencer o ser una bona influència. Vivim en una època en què molts joves somien a ser influencers. En part és comprensible i fins i tot engrescador: tenir la capacitat d’influir en opinions, decisions o comportaments dels altres pot resultar molt atractiu. Somiar amb tenir repercussió no és el problema; el que importa és no perdre de vista dues preguntes essencials: què estic disposat a fer per aconseguir-ho? I quin impacte vull generar?