CULTURA 25 ANYS DE LARRIBADA DE SON GOKU La historia secretade l'aparicióde Bola de Drac als quioscos il'eclosió del manga a Catalunya JUDICIALITIACIO DEL PROCES a uerella per la ara cat compra d'urnes CARRECS PREVENTIVA DIMECRES La fiscalia actua contra l'acord S'acusa la consellera 130 EUROS marc de licitació abans que la Meritxell Borrás de prevaricació, Generalitat les adquireixi malversació i desobediencia Diumenge que ve L'ARA olimpic Un diari molt especial amb portada exclusiva de Xavier Mariscal ara diumenge Antoni Bassas entrevista 2S testimonisclau ona 92: Imatges simetriques. de l'abansiel després CoHecció de 40 fotos Trump justifica compartir secrets d'estat sobre la tran formació de la capital catalana El president, que va rebre Erdogan ahir, defensa que revelés informació de l'El alministre rus d'Exteriors Targeta regal Inclou10 vals per a l'edició en paper 2 mesos La UE UPC El Congrés Bila Pla contra d'accés digital investiguen reprova Catalá la mort de si han sigut i la cúpula fiscal ciclistes a espiades per in les carreteres.
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
A la contra
Les revistes en català reivindiquen el seu espai davant l'algoritme a la Nit de les Revistes i la Premsa en Català
La 26a Nit de les Revistes i la Premsa en Català ha reivindicat el paper de les publicacions en català com a espais de lectura, reflexió i informació de qualitat en un entorn cada vegada més condicionat pels algoritmes i les plataformes digitals. La gala, organitzada per l'Associació de Publicacions Periòdiques en Català (APPEC), es va celebrar ahir al Casino l'Aliança del Poblenou de Barcelona i va reunir representants del sector editorial, periodístic i cultural. El president de l'entitat, Germà Capdevila, va defensar les revistes com un "refugi contra l'algoritme" i va alertar de la influència creixent d'aquestes eines en les decisions quotidianes, també en la manera com consumim informació i cultura. En aquest sentit, va reivindicar la necessitat de preservar espais que permetin descobrir continguts al marge de les recomanacions automatitzades. L'acte va comptar amb la presència del conseller de Política Lingüística, Francesc Xavier Vila, que va destacar la contribució del sector a la vital
Eisenkot guanya opcions per rebre l’encàrrec de formar govern i desbancar Netanyahu
Gadi Eisenkot guanya terreny en la cursa per rebre l’encàrrec de formar el pròxim govern d’Israel. L’excap de l’Estat Major de l'exèrcit israelià suma 67 recomanacions, davant de les 46 de Benjamin Netanyahu, i se situa al capdavant en les consultes presidencials. Les opcions per a Eisenkot han augmentat després que el partit ultraortodox Judaisme Unit de la Torà hagi anunciat que no recomanarà cap candidat al president, Isaac Herzog, i que les dues formacions àrabs hagin expressat el seu suport a l'exgeneral. Els avals, però, encara no li garanteixen la investidura.
De fit a fit
Zelenski eleva a 43 els morts en l'atac rus de dilluns contra una escola a Ucraïna
El president d'Ucraïna, Volodímir Zelenski, ha elevat aquest dijous a 43 les persones mortes per l'atac rus de dilluns contra una escola a la localitat de Komixuvakha (a la regió de Zaporíjia), deu més de les que s'havien confirmat prèviament. Encara hi ha 53 desapareguts.
Sitio web