Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
CULTURA
25 ANYS DE LARRIBADA
DE SON GOKU
La historia secretade l'aparicióde Bola de Drac
als quioscos il'eclosió del manga a Catalunya
JUDICIALITIACIO DEL PROCES
a uerella per la
ara cat
compra d'urnes
CARRECS
PREVENTIVA
DIMECRES
La fiscalia actua contra l'acord
S'acusa la consellera
130 EUROS
marc de licitació abans que la
Meritxell Borrás de prevaricació,
Generalitat les adquireixi
malversació i desobediencia
Diumenge que ve
L'ARA olimpic
Un diari molt especial
amb portada exclusiva
de Xavier Mariscal
ara diumenge
Antoni Bassas
entrevista 2S
testimonisclau
ona 92:
Imatges simetriques.
de l'abansiel després
CoHecció de 40 fotos
Trump justifica compartir secrets d'estat
sobre la tran
formació
de la capital catalana
El president, que va rebre Erdogan ahir, defensa que revelés informació de l'El alministre rus d'Exteriors
Targeta regal
Inclou10 vals per a
l'edició en paper
2 mesos
La UE UPC El Congrés
Bila Pla contra
d'accés digital
investiguen
reprova Catalá
la mort de
si han sigut i la cúpula fiscal
ciclistes a
espiades
per in
les carreteres.

Noticias
  • El rol actiu dels consumidors energètics en el camí de la transició energètica
    En un context d'alts preus energètics i de transició cap a models més sostenibles, les empreses i indústries busquen solucions que els permetin consumir millor, reduir costos i aprofitar el creixement de l'energia renovable. En aquest escenari, la flexibilitat de la demanda i l'emmagatzematge amb bateries emergeixen com a eines clau per a una energia més eficient, competitiva i intel·ligent.
  • "Les línies elèctriques s’estan convertint en el motor clau per a l’impuls de la indústria a Catalunya"
    Trinidad Sala exerceix el càrrec de delegada de Redeia a Catalunya des de fa poc més d’un any, però en aquest temps ha hagut d’assumir la gestió d’importants projectes molt vinculats al desenvolupament econòmic i social del país i a la transformació energètica de les principals empreses. Segons Sala, “estem impulsant l’economia catalana amb infraestructures elèctriques essencials per al futur del país”.
  • Del carro a la xarxa: el Grup Bon Preu i el futur de la flexibilitat energètica
    A Catalunya el canvi cap a un sistema elèctric més sostenible avança ràpidament, però sovint s'oblida que la revolució també pot començar en llocs tan quotidians com en un supermercat. El Grup Bon Preu ho vol demostrar: la flexibilitat de la demanda –la capacitat d'adaptar quan i com consumim energia– és clau per equilibrar el sistema i aprofitar millor els recursos renovables. Convertir els nostres establiments en actors energètics no és només una aposta tecnològica, també és una aposta per la sostenibilitat, ja que fomenta un consum més elevat d'energia provinent de fons renovables, per poder fer realitat el futur energètic que tots imaginem.
  • "Cal ampliar l’actual límit per a l'autoconsum en generació distribuïda fins als 5 km de radi"
    Pere Borràs, director de Generació a Estabanell, reclama una implicació més gran de les institucions per avançar en les renovables i demana ampliar el límit de la generació distribuïda fins als 5 km de radi per poder aprofitar millor aquesta energia renovable.
  • Bassols Energia celebra un any del seu primer parc solar i reforça el seu compromís amb la sostenibilitat
    Bassols Energia reafirma la seva aposta per la sostenibilitat i la transició energètica amb el primer aniversari del seu parc solar, un projecte que representa un pas estratègic en la generació pròpia d’energia renovable i en l’aposta de l’empresa per un model energètic més net i proper al territori.