Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
Macron i Merkel volen
rellancar l'eix París-Berlín
El nou president francés nomena el conservador
moderat Edouard Philippe coma primer ministre
CRISI SOCIALISTA
EL PSOE
SESQUERDA
ara.cat
La duresa del debat entre Díaz
i l Lagror de l'enfrontament dispara
DIMARTS
Sánchez aboca els socialistes a la
es alarmes al PSC, clau per barrar
fractura després de les primaries
el pas a la líder andalusa
130 EUROS
Diumenge que ve
L'ARA olimpic
Un diari molt especial
amb portada exclusiva
de Xavier Mariscal
ara diumenge
Antoni Bassas
entrevista 2S
testimonisclau
Barcelona 92:
Imatges simetriques.
de l'abansiel després
Col-lecció de 40 fotos
sobre la tran
formació
de la capital catalana
Targeta regal
hez se sal
del deb
la presenci
cer en discord
López.
Inclou10 vals per a
l'edició en paper
2 mesos
d'accés digital
La Generalitat critica
Atlantia valora Abertis
la lentitud dels jutges en 16.350 milions d'euros
Assegura que "s'han adaptat a treballar menys
Els analistes creuen que el preu de l'opa és baix

Noticias
  • Alzheimer: més enllà del diagnòstic
    Probablement ahir, el Domènec Balsells va recordar que era el Dia Mundial de l’Alzheimer. Li van diagnosticar la malaltia amb 59 anys. Ara en té 78 i, des del maig de 2021, assisteix dos dies per setmana a l’Espai Dreta de l’Eixample, un dels 23 espais propis que la Fundació Catalunya La Pedrera té repartits per Catalunya on acompanya persones com el Domènec a través del programa de Reforç de la Memòria. 
  • Detenen el raper Morad a Barcelona per un delicte d'atemptat a l'autoritat
    La Guàrdia Urbana de Barcelona va detenir aquest diumenge el raper Morad acusat d'un delicte d'atemptat a l'autoritat, segons ha avançat Metrópoli i ha confirmat l'ARA. Els agents estaven fent una actuació en matèria de trànsit amb un conductor de patinet elèctric quan el cantant s'hi va acostar.
  • Diuen, diuen... que ara sí que torna Puigdemont
  • La terra parla al '30 minuts'
    Aquest diumenge el 30 minuts analitzava la nova generació d’incendis forestals en plena emergència climàtica: més focs actius, d’una virulència extrema, que es propaguen a més velocitat i amb comportaments cada vegada més difícils de preveure. Unes circumstàncies que els converteixen en més devastadors per al territori i que desborden els dispositius d’extinció.
  • El Congrés fa les paus per un dia i gràcies a Pau Casals
    El Congrés espanyol acostuma a ser un escenari de guerra; retòrica, però de guerra. Aquest dilluns ha pres un altre to gràcies a Pau Casals, ja que ha acollit un homenatge al cèlebre músic del Vendrell per commemorar precisament el Dia Internacional de la Pau establert per les Nacions Unides. Si bé l'hemicicle normalment acull crits i soroll, avui ha estat espectador de la interpretació de la pianista Yoko Suzuki i del violoncel·lista Ettore Pagano, que ha tocat l'històric violoncel de Casals.