Macron i Merkel volen rellancar l'eix París-Berlín El nou president francés nomena el conservador moderat Edouard Philippe coma primer ministre CRISI SOCIALISTA EL PSOE SESQUERDA ara.cat La duresa del debat entre Díaz i l Lagror de l'enfrontament dispara DIMARTS Sánchez aboca els socialistes a la es alarmes al PSC, clau per barrar fractura després de les primaries el pas a la líder andalusa 130 EUROS Diumenge que ve L'ARA olimpic Un diari molt especial amb portada exclusiva de Xavier Mariscal ara diumenge Antoni Bassas entrevista 2S testimonisclau Barcelona 92: Imatges simetriques. de l'abansiel després Col-lecció de 40 fotos sobre la tran formació de la capital catalana Targeta regal hez se sal del deb la presenci cer en discord López. Inclou10 vals per a l'edició en paper 2 mesos d'accés digital La Generalitat critica Atlantia valora Abertis la lentitud dels jutges en 16.350 milions d'euros Assegura que "s'han adaptat a treballar menys Els analistes creuen que el preu de l'opa és baix
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
'La bola negra', dels Javis, representarà Espanya als Oscars
La pel·lícula La bola negra, dirigida per Javier Calvo i Javier Ambrossi, representarà Espanya en la carrera caps als Oscars, segons ha anunciat avui l'Acadèmia del Cinema. La cinta s'ha imposat a les altres dues propostes, El ser querido, de Rodrigo Sorogoyen, i Los domingos, d'Alauda Ruiz de Azúa.
La CUP aposta per Laure Vega com a candidata a Barcelona
Si no hi ha novetats d'última hora, Laure Vega serà la candidata de la CUP a les pròximes eleccions municipals a Barcelona, on els cupaires aspiren a recuperar la representació que van perdre als comicis del 2019. L'actual diputada al Parlament ha acceptat la proposta del partit per encapçalar la llista a la capital catalana el 2027, tal com han avançat El Periódico i Nació Digital i ha pogut confirmar l'ARA. La previsió és que Vega sigui ratificada aquest mateix dissabte.
Mbappé i Vinícius, sanchistes i traïdors a la pàtria
Avui és un dia en què els culers, i els antimadridistes en general, poden seure a menjar crispetes mentre la Casa Blanca implosiona. El rebuig de Mbappé, Vinícius i Konaté a lluir una samarreta de solidaritat amb Ceuta abans del partit contra l'Elx ha provocat una autèntica batalla campal a les xarxes i ha fracturat el madridisme en dos bàndols irreconciliables. D'una banda, hi ha els que consideren que aquests tres jugadors són uns traïdors a Espanya i als valors del club que els paga i que, per tant, han de ser expulsats del Reial Madrid i, en tot cas, escridassats allà on juguin. I també hi ha els que consideren que no s'ha de barrejar política i esport i hi treuen ferro. Què passa? Doncs que els primers són els que s'identifiquen més amb les postures dretanes i nacionalistes de PP i Vox, i acusen els segons (i també els jugadors) de fer el joc a Pedro Sánchez.
Ed Sheeran es queda sense teloners als EUA després d'expulsar Macklemore pels seus comentaris propalestins
La gira nord-americana d'Ed Sheeran (Halifax, 35 anys), Loop Tour, ha perdut en molt poc temps bona part dels seus integrants. La decisió de la promotora Messina Touring Group d'expulsar el raper Macklemore (Seattle, 43 anys) del cartell –després de les seves declaracions a favor d'una "Palestina lliure" durant dues actuacions al MetLife Stadium de Nova Jersey– ha provocat una reacció en cadena: els tres teloners restants (FINNEAS, Lukas Graham i Aaron Rowe) i la mateixa banda d'acompanyament de Sheeran, el grup tradicional irlandès Beoga, han renunciat en bloc a continuar a la gira.
Retards a Renfe: sis robatoris de coure en deu dies a l'Estació de França
Nou matí de caos ferroviari a la R2 Sud. I, de nou, les afectacions tenen a veure amb un robatori de coure a la zona de l'Estació de França de Barcelona: és la sisena vegada en només deu dies que es produeix el mateix fet i Adif confirma que tornat a enviar els seus tècnics a la zona per reposar tot el material.
Sitio web