Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
Macron i Merkel volen
rellancar l'eix París-Berlín
El nou president francés nomena el conservador
moderat Edouard Philippe coma primer ministre
CRISI SOCIALISTA
EL PSOE
SESQUERDA
ara.cat
La duresa del debat entre Díaz
i l Lagror de l'enfrontament dispara
DIMARTS
Sánchez aboca els socialistes a la
es alarmes al PSC, clau per barrar
fractura després de les primaries
el pas a la líder andalusa
130 EUROS
Diumenge que ve
L'ARA olimpic
Un diari molt especial
amb portada exclusiva
de Xavier Mariscal
ara diumenge
Antoni Bassas
entrevista 2S
testimonisclau
Barcelona 92:
Imatges simetriques.
de l'abansiel després
Col-lecció de 40 fotos
sobre la tran
formació
de la capital catalana
Targeta regal
hez se sal
del deb
la presenci
cer en discord
López.
Inclou10 vals per a
l'edició en paper
2 mesos
d'accés digital
La Generalitat critica
Atlantia valora Abertis
la lentitud dels jutges en 16.350 milions d'euros
Assegura que "s'han adaptat a treballar menys
Els analistes creuen que el preu de l'opa és baix

Noticias
  • Per què els jugadors alts de la NBA moren abans?
    Les morts prematures de jugadors emblemàtics com Moses Malone, Darryl Dawkins o Jerome Kersey van preocupar molts jugadors de la NBA. "Jo sempre li dic a la meva dona que no veurà molts homes de set peus (2,13 metres) pel carrer amb 75 anys", va dir Larry Bird coincidint amb aquestes notícies. Aquest neguit va servir d’inspiració perquè s’iniciés una recerca sobre les causes de mort i els factors de risc associats als jugadors de la lliga de bàsquet professional nord-americana. La investigació, que ha durat deu anys, ha culminat amb la publicació de tres articles científics. L'últim ha anat a càrrec d’un equip multidisciplinari del qual han format part Martí Casals, investigador i professor de la Facultat de Medicina i del Centre d’Estudis en Esports i Activitat Física (CEEAF) de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), Klaus Langohr, de la Universitat Politècnica de Catalunya, i Julián Felipo, periodista de Mundo Deportivo.
  • En marxa la inversió de 200 M€ d'Elian per transformar més fava de soja al port de Barcelona
    Amb la proteïna vegetal guanyant quota de mercat, el grup estatunidenc Viserion, a través de la seva filial catalana Elian, aposta per produir-ne més des del port de Barcelona. La companyia destinarà una inversió de 200 milions d'euros a ampliar les seves instal·lacions actuals al moll Álvarez de la Campa, des d'on transforma la fava de soja, un llegum molt proteic que s'utilitza en productes com les hamburgueses vegetarianes.
  • Nit ventosa i dimarts més tranquil, però nova i forta ventada a la vista
    El vent d’entre l’oest i el nord-oest ha tornat a bufar amb ganes avui en moltes comarques, sobretot del centre i del sud i als extrems del país. Destaquen els 102 km/h de Portbou (Alt Empordà), els 96 de Montserrat, els 91 d’Espot (cota 2.519 m del Pallars Sobirà) i els 82 del Perelló (Baix Ebre). Aquesta nit les ventades es mantindran fortes en aquestes àrees i es reforçaran amb molta força a les cotes altes del Pirineu i el Prepirineu i al nord de l’Empordà.
  • La Menorquina inverteix 15 milions a la planta de Palau-solità i Plegamans
    La històrica firma de gelats La Menorquina fa un salt d'escala en la seva capacitat industrial. L'empresa ha anunciat una inversió de 15 milions d'euros per instal·lar una nova línia de producció a la seva planta de Palau-solità i Plegamans (Vallès Occidental). Es tracta de la inversió més gran realitzada a la fàbrica, que permetrà ampliar la superfície productiva en 1.100 metres quadrats.
  • El Junquerisme s'imposa a Girona: dimiteix l'executiva local d'ERC per "falta de garanties democràtiques"
    La batussa interna a ERC a Girona ciutat suma aquesta setmana un nou capítol després de mesos de pugnes pel poder i unes primàries per escollir candidat a l'alcaldia més que ajustades, que van acabar amb la victòria per un sol vot de Marc Puigtió, exalcalde de Sant Julià de Ramis i afí a Oriol Junqueras. L'executiva local dels republicans acaba de presentar aquest dilluns la dimissió per evitar que prosperi la moció de censura presentada al gener per l'únic membre de la direcció afí a Puigtió. En un comunicat conjunt, la fins ara executiva assegura que dimiteix "davant la falta de garanties democràtiques" i per no legitimar unes pràctiques que "creu contràries als valors del partit".