Macron i Merkel volen rellancar l'eix París-Berlín El nou president francés nomena el conservador moderat Edouard Philippe coma primer ministre CRISI SOCIALISTA EL PSOE SESQUERDA ara.cat La duresa del debat entre Díaz i l Lagror de l'enfrontament dispara DIMARTS Sánchez aboca els socialistes a la es alarmes al PSC, clau per barrar fractura després de les primaries el pas a la líder andalusa 130 EUROS Diumenge que ve L'ARA olimpic Un diari molt especial amb portada exclusiva de Xavier Mariscal ara diumenge Antoni Bassas entrevista 2S testimonisclau Barcelona 92: Imatges simetriques. de l'abansiel després Col-lecció de 40 fotos sobre la tran formació de la capital catalana Targeta regal hez se sal del deb la presenci cer en discord López. Inclou10 vals per a l'edició en paper 2 mesos d'accés digital La Generalitat critica Atlantia valora Abertis la lentitud dels jutges en 16.350 milions d'euros Assegura que "s'han adaptat a treballar menys Els analistes creuen que el preu de l'opa és baix
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
De fit a fit
L'alteració de la mostra PISA a Catalunya supera de llarg la de qualsevol país en l’últim informe
Aquest divendres el departament d'Educació va comunicar que, per un error, els resultats de Catalunya a les proves PISA no seran vàlids per comparar-los amb altres territoris ni amb els resultats catalans d'anys anteriors. El motiu és que a l'hora de decidir quants alumnes no feien les proves per problemes d'aprenentatge, Catalunya es va excedir: va descartar un 23% dels estudiants de la mostra quan l'OCDE marca que el màxim d'alumnes exempts no pot superar el 5%.
Sis cançons d'Antònia Font a la memòria de Joan Roca
Dissabte vespre. S'acosta el final de 10 anys de Mobofest. Cap a les 23.30, pràcticament tothom s'acostava cap a l'escenari gran per acompanyar el "grup de les nostres vides", deien, el grup "que ho va canviar tot de la música a Mallorca i en català", es comentava. Ahir més que mai, el públic no hi podia fallar.
La gran paradoxa de la maonesa industrial (que porta sucres i additius)
La maonesa, l’emulsió menorquina que els francesos han dit durant anys que ells van inventar, és fàcil de preparar a casa: es fa amb oli d’oliva, ou, llimona i un pensament de sal. La nutrició actual la veu amb bons ulls perquè considera que la maonesa aporta a l’organisme greixos saludables i una petita quantitat de proteïnes procedents de l’ou. El problema, i tothom ho sap, és que “és sensible a la contaminació microbiològica”. “L’ou cru pot contenir bacteris com la salmonel·la”, afirmen les dietistes-nutricionistes Anna Costa i Anna Grífols. I tot això s'agreuja a l’estiu, amb les altes temperatures. Així doncs, què fem? Si ens volem menjar una ensaladilla russa amb maonesa, com ens ho fem? A les lleixes dels supermercats n’hi ha mil i un pots; són bons?
La trampa de l'estiu perfecte
Pares i mares arribem a l’estiu amb una motxilla invisible plena d’expectatives. Volem aprofitar cada dia, crear records inoblidables, compensar el temps que no hem tingut durant el curs i assegurar-nos que les nostres criatures seran superfelices. Però les expectatives sovint venen acompanyades de la pressió.
Sitio web