Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
Macron i Merkel volen
rellancar l'eix París-Berlín
El nou president francés nomena el conservador
moderat Edouard Philippe coma primer ministre
CRISI SOCIALISTA
EL PSOE
SESQUERDA
ara.cat
La duresa del debat entre Díaz
i l Lagror de l'enfrontament dispara
DIMARTS
Sánchez aboca els socialistes a la
es alarmes al PSC, clau per barrar
fractura després de les primaries
el pas a la líder andalusa
130 EUROS
Diumenge que ve
L'ARA olimpic
Un diari molt especial
amb portada exclusiva
de Xavier Mariscal
ara diumenge
Antoni Bassas
entrevista 2S
testimonisclau
Barcelona 92:
Imatges simetriques.
de l'abansiel després
Col-lecció de 40 fotos
sobre la tran
formació
de la capital catalana
Targeta regal
hez se sal
del deb
la presenci
cer en discord
López.
Inclou10 vals per a
l'edició en paper
2 mesos
d'accés digital
La Generalitat critica
Atlantia valora Abertis
la lentitud dels jutges en 16.350 milions d'euros
Assegura que "s'han adaptat a treballar menys
Els analistes creuen que el preu de l'opa és baix

Noticias
  • Trump diu que ha arribat a un acord per al "desarmament" de Hamàs
    El president dels Estats Units, Donald Trump, ha dit la matinada de divendres que la seva Junta de Pau ha arribat a un acord "per al desarmament complet de Hamàs". Ni Hamàs ni Israel han emès encara cap comunicat oficial. Fonts de la milícia islamista sí que han confirmat a diferents mitjans que han signat l'acord, però el vinculen al fet que Tel-Aviv compleixi la seva part de l'acord de pau de 20 punts. A efectes pràctics, aquesta condició és idèntica a la que ja hi havia abans de l'anunci. Encara és aviat per poder dir que es tracta del "monumental avenç" que Trump pregona.
  • Sánchez viatja d'urgència a Ceuta aquest divendres
  • Almenys quinze migrants morts a l'intentar arribar a Ceuta
    Almenys quinze migrants han perdut la vida intentant arribar nedant des del Marroc fins a Ceuta. La Guàrdia Civil ha recuperat aquest dijous els cadàvers de catorze persones, sis de les quals en les últimes hores, i Salvament Marítim n'ha recuperat un més, segons informa EFE. No es descarta que en les pròximes hores augmenti la xifra de víctimes mortals.
  • Una crisi migratòria molt oportuna
    Mentre el Marroc s’afanya a construir estadis de futbol per al pròxim Mundial, milers dels seus ciutadans intenten marxar del país per guanyar-se un futur millor. Entre les imatges d’aquests dies de l’espigó del Tarajal, criden l’atenció les famílies amb criatures petites arrapades a flotadors o a armilles de joguina. No s’oblidin que en aquesta mateixa platja, el 2014 una quinzena de joves subsaharians van morir ofegats mentre la policia espanyola els disparava bales de goma.
  • El pis d’Ayuso: de ganga a bona obra
    És fascinant la manera com les televisions privades intentaven dissimular l’escàndol de l’àtic de luxe que ha comprat la Comunitat de Madrid per utilitzar-lo com a suposades oficines temporals per la presidenta Ayuso. A Telecinco, al magazín Vamos a ver, van fer un plantejament rocambolesc amb la voluntat de presentar-ho com una inversió interessant. Van enviar una reportera a un pis en venda del barri de Chamberí. Informaven que era el pis veí del de la polèmica, com si fos la porta del costat, i després vam saber que era en un altre carrer. Asseguraven que aquell pis era, si no exacte, pràcticament igual al que havia comprat l’ens públic. Van entrar en aquell pis amb el consultor immobiliari que el tenia a la venda i li van demanar que passés la visita davant de les càmeres. L’home va ensenyar el saló, la cuina i les habitacions cantant-ne totes les virtuts. Va parlar sobre les excel·lències del veïnat i la magnífica inversió que suposava. També ens van ensenyar la petita terrassa pr