Macron i Merkel volen rellancar l'eix París-Berlín El nou president francés nomena el conservador moderat Edouard Philippe coma primer ministre CRISI SOCIALISTA EL PSOE SESQUERDA ara.cat La duresa del debat entre Díaz i l Lagror de l'enfrontament dispara DIMARTS Sánchez aboca els socialistes a la es alarmes al PSC, clau per barrar fractura després de les primaries el pas a la líder andalusa 130 EUROS Diumenge que ve L'ARA olimpic Un diari molt especial amb portada exclusiva de Xavier Mariscal ara diumenge Antoni Bassas entrevista 2S testimonisclau Barcelona 92: Imatges simetriques. de l'abansiel després Col-lecció de 40 fotos sobre la tran formació de la capital catalana Targeta regal hez se sal del deb la presenci cer en discord López. Inclou10 vals per a l'edició en paper 2 mesos d'accés digital La Generalitat critica Atlantia valora Abertis la lentitud dels jutges en 16.350 milions d'euros Assegura que "s'han adaptat a treballar menys Els analistes creuen que el preu de l'opa és baix
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Guia del partit Elx-Barça d'avui: horari, on veure’l i alineacions
El FC Barcelona s'enfronta a l'Elx aquest dissabte (21.00 h) al Martínez Valero en un partit corresponent a la jornada 22 de LaLiga. Els blaugranes, que són els líders, volen ampliar la distància a la taula i seguir la seva cursa cap al títol, mentre que l'Elx buscarà puntuar per consolidar la seva posició a la zona mitjana de la classificació.
ELAF torna a connectar Europa i l’Amèrica Llatina en el sector audiovisual i digital
Barcelona tornarà a ser escenari d’un dels espais de diàleg més rellevants entre Europa i l’Amèrica Llatina en el sector audiovisual i digital. Aquest dimecres 4 de febrer de 2026, en el marc d’Integrated Systems Europe (ISE), se celebrarà una nova edició de l'European Latin American AV Forum (ELAF) per tercer any consecutiu. La trobada es consolida com una plataforma clau per impulsar aliances estratègiques, cooperació tecnològica i oportunitats de negoci entre tots dos continents.
La indústria catalana busca passar de la promesa de la IA a l’ús real
Barcelona ha acollit aquesta setmana, dimecres 28 i dijous 29, al CosmoCaixa el ConnectAI Industry Congress amb una ambició clara: convertir la intel·ligència artificial en una eina realment útil per al teixit industrial català o, com ho expressa la mateixa organitzadora, “en una palanca de competitivitat”. Lluny de discursos futuristes o demostracions pirotècniques, el congrés, que ha comptat amb el patrocini d’Ayesa, LC Pack, Orange Empresas i Amphos21, s’ha plantejat com un espai per parlar d’aplicació pràctica, d’eficiència i d’impacte, amb la voluntat explícita de passar “de la fascinació a l’acció”.
Qui prohibirà prohibir? (1976)
De l’article de Manuel Vázquez Montalbán (Barcelona, 1939 - Bangkok, 2003) a la revista Triunfo (7-II-1976). Traducció pròpia. Aquest cap de setmana fa cinquanta anys de les primeres manifestacions de milers de persones pels carrers de Barcelona exigint l’amnistia per als condemnats per activitats polítiques i sindicals. Feia dos mesos de la mort de Franco. El cap d’estat era Joan Carles I. El president del govern, Carlos Arias Navarro.
L'Espanyol és un poema
L’Alabès va promocionar el seu partit contra l’Espanyol amb Txoria Txori, un poema basc convertit en cançó protesta gràcies a Mikel Laboa, que el 1968 feia una crida a la llibertat, la qual il·lustrava amb un ocell –txoria– a qui si li tallaven les ales deixaria de ser un ocell... i de ser lliure. Va ser un preludi, perquè anit els vitorians van tallar les ales dels periquitos, identificats amb l’animal en el cartell, que van desplomar-se enfront del pitjor visitant de la Lliga (1-2). El seu 2026 és penós: amb la derrota, enguany sumen dos punts de 15; així i tot, es mantenen en zona europea.
Sitio web