Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
Macron i Merkel volen
rellancar l'eix París-Berlín
El nou president francés nomena el conservador
moderat Edouard Philippe coma primer ministre
CRISI SOCIALISTA
EL PSOE
SESQUERDA
ara.cat
La duresa del debat entre Díaz
i l Lagror de l'enfrontament dispara
DIMARTS
Sánchez aboca els socialistes a la
es alarmes al PSC, clau per barrar
fractura després de les primaries
el pas a la líder andalusa
130 EUROS
Diumenge que ve
L'ARA olimpic
Un diari molt especial
amb portada exclusiva
de Xavier Mariscal
ara diumenge
Antoni Bassas
entrevista 2S
testimonisclau
Barcelona 92:
Imatges simetriques.
de l'abansiel després
Col-lecció de 40 fotos
sobre la tran
formació
de la capital catalana
Targeta regal
hez se sal
del deb
la presenci
cer en discord
López.
Inclou10 vals per a
l'edició en paper
2 mesos
d'accés digital
La Generalitat critica
Atlantia valora Abertis
la lentitud dels jutges en 16.350 milions d'euros
Assegura que "s'han adaptat a treballar menys
Els analistes creuen que el preu de l'opa és baix

Noticias
  • Els sermons de diumenge a TV3
    Els responsables de TV3 no deuen mirar la seva pròpia televisió els diumenges al matí. És una franja horària que ha quedat com un reducte religiós en què alguns continguts provoquen estupor. Cada últim diumenge de mes emeten Néixer de nou, un espai del Consell Evangèlic que explica què fa la comunitat protestant del país. Té una part inicial més divulgativa i que pot ser interessant, però, al final, cada setmana apareix un pastor diferent que es dirigeix a l’espectador mirant a càmera. Després de citar un passatge bíblic, el pastor fa una prèdica. Aquests són alguns fragments literals del sermonet de diumenge passat: “Hi ha situacions a la nostra vida, potser diagnòstics de malaltia, potser situacions de la nostra casa, els nostres matrimonis, les nostres amistats..., que ens poden fer caure. ¿Però quina és la promesa que el Senyor ens entrega? És que, tants cops caiguem, el Senyor ens tornarà a aixecar”. Amb actitud exhortativa continua: “¿Com trobem aquesta força per tornar-n
  • L’Orient Mitjà tem un gran retorn a la guerra després de les eleccions a Israel
    “Creus que tornarà la guerra?”. A Israel, la pregunta plana sobre unes eleccions marcades per la incertesa. “No és qüestió de si torna o no, sinó de quan”, respon cada cop més gent, convençuda que els alto el foc només han ajornat una nova escalada. Mentre els israelians voten, tota la regió mira cap a un mateix interrogant: si els resultats obriran una porta a la diplomàcia o si, un cop tancades les urnes, tornaran a parlar les armes.
  • Una ampolla de vodka, el totxo d'una presó i dues selles de muntar a cavall: tots els regals que Zapatero va entregar quan va deixar la presidència
    Hugo Chávez, quan era president de Veneçuela, va regalar a José Luis Rodríguez Zapatero la rèplica de l'espasa de Simón Bolívar i una figura de llautó del Quixot. De fet, durant els seus anys a la Moncloa, l'expresident espanyol va rebre cinc escultures de la icona de la literatura espanyola fetes de ferro, bronze, fusta i paper maixé. Quan era president de Rússia, Dmitri Medvédev li va regalar una ampolla de vodka decorada i un matxet amb funda de pell. Des dels Estats Units, Barack Obama va optar per obsequis més formals: un ornament de Nadal oficial de la Casa Blanca i una carpeta de cuir amb la reproducció del segon discurs d'investidura d'Abraham Lincoln. Zapatero va declarar més de 300 obsequis que va rebre com a president, però es va oblidar d'alguns, començant per les joies que la policia va trobar en una caixa forta del seu despatx.
  • La vida eterna d'Iny arrenca al Museu Egipci de Barcelona
    "Ara Barcelona és la meva llar. Gràcies a aquest museu continuaré vivint eternament. Pronuncia el meu nom, Iny; només així podré continuar vivint eternament. Porta'm pa, cervesa, fins i tot oques, si en trobes". Qui parla així no és cap personatge de ficció, sinó Iny, un egipci d'origen humil que va escalar fins al nucli del poder durant els regnats de Pepi I, Merenre I i Pepi II. Ara, quatre mil·lennis més tard, és ell qui agafa de la mà el visitant per guiar-lo fins a l'Egipte de la V Dinastia en la primera aposta immersiva del Museu Egipci de Barcelona: Iny, l'explorador del faraó.
  • "Comprar un quadre és una manera d'implicar-te en el teu present"
    Penso que la seva foto de perfil deu ser una escultura contemporània. Llavors l'amplio: és la paret de la muntanya de Siurana, al Priorat, que va escalar fa anys, i que sembla una cara humana de perfil. Em fa riure perquè a Marc Domènech li agraden els artistes que treballen amb formes orgàniques, i a la galeria que dirigeix (la Marc Domènech) no costa gens imaginar-hi un quadre d'aquests que dissolen la línia entre humanitat i natura. Historiador de l'art i segona generació de galeristes, Domènech s'ha especialitzat en l'art del segle XX i treballa per recuperar artistes que han quedat al marge dels grans relats.