Macron i Merkel volen rellancar l'eix París-Berlín El nou president francés nomena el conservador moderat Edouard Philippe coma primer ministre CRISI SOCIALISTA EL PSOE SESQUERDA ara.cat La duresa del debat entre Díaz i l Lagror de l'enfrontament dispara DIMARTS Sánchez aboca els socialistes a la es alarmes al PSC, clau per barrar fractura després de les primaries el pas a la líder andalusa 130 EUROS Diumenge que ve L'ARA olimpic Un diari molt especial amb portada exclusiva de Xavier Mariscal ara diumenge Antoni Bassas entrevista 2S testimonisclau Barcelona 92: Imatges simetriques. de l'abansiel després Col-lecció de 40 fotos sobre la tran formació de la capital catalana Targeta regal hez se sal del deb la presenci cer en discord López. Inclou10 vals per a l'edició en paper 2 mesos d'accés digital La Generalitat critica Atlantia valora Abertis la lentitud dels jutges en 16.350 milions d'euros Assegura que "s'han adaptat a treballar menys Els analistes creuen que el preu de l'opa és baix
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
El Senat dels Estats Units demana a Trump que posi fi a la guerra a l'Iran
El Senat dels Estats Units ha votat aquest dimarts a favor d’impedir que el president Donald Trump continuï amb la guerra contra l’Iran o, si més no, que obtingui l’autorització del Congrés per poder-la continuar. La resolució ha estat aprovada gràcies al vot favorable de quatre senadors republicans i al fet que dos més no han estat presents durant la votació. Es tracta de la mostra més important de rebuig a Trump i a les seves polítiques per part del Senat, almenys durant aquest segon mandat, que ratifica la decisió que ja va aprovar el Congrés a principis de juny.
La revetlla de Sant Joan de fa un segle (1926)
De l’article costumista de Miquel Duran i Tortajada Martí Martell (València, 1883-1947) publicat la vigília de Sant Joan de fa un segle a La Veu de Catalunya (23-VI-1926). Periodista, poeta, assagista, dramaturg i activista cultural i polític pancatalanista, Miquel Duran emprava, entre altres, el pseudònim Martí Martell. Residint a Catalunya va promoure el Diari de Sabadell l’any 1910 i va dirigir La Publicidad entre 1921 i 1922. Retornat a València el 1934, va fundar la revista La República de les Lletres. El 1938 va vindicar la causa republicana amb l’obra Guerra, victòria, demà.
L'Igualada fa història i torna a guanyar una lliga 29 anys després
L'Igualada ha fet història, ha guanyat a la pista del Liceo i s'ha proclamat campió de la Lliga d'hoquei patins. El conjunt català –que s'ha imposat als penals en el cinquè duel– feia 29 anys que no aixecava una lliga, des de la temporada 1996-97. L'Igualada ha remuntat un 2-0 en contra a la sèrie.
Mor un ciclista en un accident amb un cotxe a la N-340, a Pallejà
Un ciclista ha mort aquest dimarts en un accident que ha tingut lloc al quilòmetre 1.242 de la carretera N-340, al terme municipal de Pallejà (Baix Llobregat). Per causes que s'investiguen, hi ha hagut un xoc entre un turisme i la bicicleta que conduïa el finat.
L'ONU denuncia que Israel mata nens intencionadament a Gaza
Les Nacions Unides han presentat aquest dimarts un informe que acusa Israel de genocidi, crims contra la humanitat i crims de guerra a Gaza per disparar contra criatures a la Franja amb intenció de matar. Srinivasan Muralidhar, el president de la Comissió Internacional Independent d'Investigació de l’ONU per als Territoris Palestins –l'encarregada de fer l'informe– ha declarat en una roda de premsa que els nens són assassinats "principalment de dues maneres": mitjançant atacs aeris amb explosius de gran potència i ampli radi d’impacte, o amb l’ús de quadricòpters, drons i franctiradors "que apunten específicament al cap i a la part superior del cos per matar-los”.
Sitio web