Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
Macron i Merkel volen
rellancar l'eix París-Berlín
El nou president francés nomena el conservador
moderat Edouard Philippe coma primer ministre
CRISI SOCIALISTA
EL PSOE
SESQUERDA
ara.cat
La duresa del debat entre Díaz
i l Lagror de l'enfrontament dispara
DIMARTS
Sánchez aboca els socialistes a la
es alarmes al PSC, clau per barrar
fractura després de les primaries
el pas a la líder andalusa
130 EUROS
Diumenge que ve
L'ARA olimpic
Un diari molt especial
amb portada exclusiva
de Xavier Mariscal
ara diumenge
Antoni Bassas
entrevista 2S
testimonisclau
Barcelona 92:
Imatges simetriques.
de l'abansiel després
Col-lecció de 40 fotos
sobre la tran
formació
de la capital catalana
Targeta regal
hez se sal
del deb
la presenci
cer en discord
López.
Inclou10 vals per a
l'edició en paper
2 mesos
d'accés digital
La Generalitat critica
Atlantia valora Abertis
la lentitud dels jutges en 16.350 milions d'euros
Assegura que "s'han adaptat a treballar menys
Els analistes creuen que el preu de l'opa és baix

Noticias
  • El trasllat de 70 nenes des d'un campament improvisat de Ceuta: "És com dir adeu a la mare"
    Segurament Karima Mustafá no havia rebut mai tantes mostres d'afecte seguides com aquest dimarts. Ella és, juntament amb el seu fill Abdellah, la coordinadora del campament Sidi Embarek de Ceuta, a tocar de la mesquita que porta el mateix nom, on aquest darrer mes han dormit moltes de les menors d'edat i dones que van arribar a la ciutat durant l'entrada massiva de persones de finals de juliol. No para de cridar i gesticular amb els braços a les portes del recinte, on hi ha un cartell que indica que no pot entrar-hi ningú més, que estan complets des de fa dies. A la mà té el paper amb els noms de les gairebé 70 nenes que l'Estat trasllada aquest matí a un nou espai habilitat només per a elles. Les intenta endreçar, que facin una filera, però no li fan massa cas i en lloc de situar-se on els demana la Karima, se li llencen als braços i li donen les gràcies.
  • El Govern vol recuperar "l'esperit" del catalanisme de la Transició per la Diada
    El Govern viatjarà fins al catalanisme de la transició per la Diada. La portaveu de l'executiu, Sílvia Paneque, ha anunciat aquest dimarts que la Generalitat homenatjarà aquest any "l'esperit" de la commemoració de l'11 de setembre del 1976 a Sant Boi de Llobregat, quan regnava la "unitat en la diversitat" i l'anhel de ser "un sol poble". Així, el Govern vol deixar enrere les diades nacionals del Procés i, de fet, Paneque ha lamentat que el PSC s'hagi trobat "molt sol" en la "casa gran del catalanisme" durant els últims anys.
  • Els préstecs hipotecaris impulsen el creixement del crèdit concedit a les llars aquest juliol
    Els préstecs hipotecaris van ser els principals impulsors del creixement del crèdit concedit a les llars espanyoles durant el darrer mes de juliol. Segons les dades presentades aquest dimarts pel Banc d'Espanya, els préstecs atorgats per entitats financeres a famílies i institucions sense ànim de lucre en el conjunt de l'Estat van sumar un valor de 723.867 milions d'euros, un 3% més respecte al juliol de l'any passat.
  • La jutgessa rebutja la petició del Madrid de prorrogar sis mesos el cas Negreira
    La jutgessa encarregada d'investigar els presumptes pagaments del Barça a l'exvicepresident dels àrbitres José María Enríquez Negreira ha rebutjat la petició que havia fet el Reial Madrid per prorrogar sis mesos més el cas, segons ha explicat Efe.
  • La Moncloa assegura que la relació amb la casa reial és "bona"
    Després de l'anunci de la visita del rei a Ceuta i de la reunió que Pedro Sánchez va tenir ahir amb el monarca, la Moncloa ha insistit aquest dimarts que la relació amb Felip VI és "bona".