Macron i Merkel volen rellancar l'eix París-Berlín El nou president francés nomena el conservador moderat Edouard Philippe coma primer ministre CRISI SOCIALISTA EL PSOE SESQUERDA ara.cat La duresa del debat entre Díaz i l Lagror de l'enfrontament dispara DIMARTS Sánchez aboca els socialistes a la es alarmes al PSC, clau per barrar fractura després de les primaries el pas a la líder andalusa 130 EUROS Diumenge que ve L'ARA olimpic Un diari molt especial amb portada exclusiva de Xavier Mariscal ara diumenge Antoni Bassas entrevista 2S testimonisclau Barcelona 92: Imatges simetriques. de l'abansiel després Col-lecció de 40 fotos sobre la tran formació de la capital catalana Targeta regal hez se sal del deb la presenci cer en discord López. Inclou10 vals per a l'edició en paper 2 mesos d'accés digital La Generalitat critica Atlantia valora Abertis la lentitud dels jutges en 16.350 milions d'euros Assegura que "s'han adaptat a treballar menys Els analistes creuen que el preu de l'opa és baix
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Pau Casals s’acomiada de Barcelona (1930)
De l’entrevista amb el mestre Pau Casals (el Vendrell, 1876 - San Juan, Puerto Rico, 1973) que Irene Polo (Barcelona, 1909 - Buenos Aires, 1942) va publicar aquesta setmana fa noranta-cinc anys en el darrer número de la revista Imatges (25-XI-1930). Tres anys després, Casals rebutjava la invitació per actuar amb la Filharmònica de Berlín, en protesta contra el nazisme. El 1939 es va exiliar. No va tornar a Catalunya.
Almenys 13 morts en un atac israelià sobre el camp de refugiats palestins més gran del Líban
La tensió ha tornat a escalar a la frontera entre Israel i el Líban la nit d'aquest dimarts. Un atac de l'exèrcit israelià sobre el camp de refugiats d'Ain al-Hilweh, el camp palestí més gran del Líban i on hi ha registrades prop de 50.000 persones, ha matat almenys 13 persones, segons les primeres xifres aportades pel ministeri de Sanitat libanès. Les forces de Tel-Aviv asseguren que els bombardejos tenien com a objectiu un centre d'entrenament de Hamàs situat al camp de refugiats, a tres quilòmetres de Sidó, la tercera ciutat del país del cedre. "El complex militar era utilitzat per terroristes de Hamàs per fer maniobres d'entrenament i planejar i dur a terme atacs terroristes", defensa un comunicat de l'exèrcit israelià.
El fred exacerba el problema dels assentaments a l’àrea de Barcelona
Ha passat a Sant Andreu, però podria haver passat a qualsevol altra banda. I ha passat dimarts a la matinada, però podria haver passat qualsevol nit freda d’aquest any o de qualsevol dels últims. Periòdicament, un incendi crema alguna de les barraques d’algun dels assentaments que hi ha a Barcelona o les seves ciutats veïnes, i el focus es posa momentàniament en una realitat que fa temps que és una preocupació a la capital catalana. Una problemàtica que s’escampa pel territori i que s’exacerba quan, com aquests dies, arriba el fred.
El premi Blanquerna dels dards a Isabel Díaz Ayuso
Les solemnes columnes de marbre de l'interior del palau madrileny on un dia va viure Felip V, el Palau Neptú, han estat testimonis de la recuperació del premi Blanquerna que la Generalitat atorga a personalitats de diferents àmbits per la seva "contribució a la projecció de Catalunya". Però també per haver teixit "llaços entre la societat espanyola i catalana en general, i madrilenya en particular", en paraules de Salvador Illa. Des d'aquest dimarts, a la llista de noms que han estat guardonats en alguna de les dinou edicions passades, des d'Adolfo Suárez el 1994, fins a Esther Koplowitz l'any 2008, s'hi afegeix ara el poeta, crític, professor i actual director de l'Institut Cervantes, Luis García Montero.
Acord unànime al Senat per enviar la llei dels papers d'Epstein a Trump perquè la signi
El projecte de llei per forçar al departament de Justícia a publicar els papers del pederasta Jeffrey Epstein ja té l'aprovació del Congrés després que en una decisió exprés el Senat hagi acordat per unanimitat enviar el text sense canvis a la taula de Donald Trump. La decisió ha estat presa hores abans que el text arribés a la cambra alta. Ara, tan bon punt hi arribi directament serà remès al president estatunidenc perquè el signi. Malgrat que durant mesos Trump s'ha oposat a la seva difusió, ara ha dit que firmarà la llei perquè siguin publicats.
Sitio web