Macron i Merkel volen rellancar l'eix París-Berlín El nou president francés nomena el conservador moderat Edouard Philippe coma primer ministre CRISI SOCIALISTA EL PSOE SESQUERDA ara.cat La duresa del debat entre Díaz i l Lagror de l'enfrontament dispara DIMARTS Sánchez aboca els socialistes a la es alarmes al PSC, clau per barrar fractura després de les primaries el pas a la líder andalusa 130 EUROS Diumenge que ve L'ARA olimpic Un diari molt especial amb portada exclusiva de Xavier Mariscal ara diumenge Antoni Bassas entrevista 2S testimonisclau Barcelona 92: Imatges simetriques. de l'abansiel després Col-lecció de 40 fotos sobre la tran formació de la capital catalana Targeta regal hez se sal del deb la presenci cer en discord López. Inclou10 vals per a l'edició en paper 2 mesos d'accés digital La Generalitat critica Atlantia valora Abertis la lentitud dels jutges en 16.350 milions d'euros Assegura que "s'han adaptat a treballar menys Els analistes creuen que el preu de l'opa és baix
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
L'alto el foc sobreviu però tremola per culpa d'Ormuz i Netanyahu
L'armada del règim dels aiatol·làs difonia aquest dijous un mapa d'una altra època: en paper, i en blanc i negre. Segons l'agència iraniana ISNA, en el document hi ha la ubicació aproximada de les mines navals que la Guàrdia Revolucionària ha instal·lat a les aigües precioses de l'estret d'Ormuz durant les cinc setmanes de guerra. El paper recomana als petroliers i altres vaixells comercials rutes alternatives per creuar amb seguretat el pas, evitant les bombes.
L'entorn del Pepe, l'home amb cadira de rodes que va matar un lladre, reclama que l'alliberin
El barri del Bon Pastor de Barcelona encara està commocionat per un crim que va sacsejar el veïnat fa cinc dies. En Pepe, un home amb problemes de mobilitat i respiratoris, presumptament va apunyalar un jove que li havia robat una cadena i el lladre va acabar morint. L'home ja ha ingressat a presó provisional, una decisió judicial que ha indignat part del barri, que justifica que va ser legítima defensa i que denuncia que en Pepe es troba en un delicat estat de salut.
La profecia apocalíptica del 'Tot es mou'
Dijous al migdia, Helena Garcia Melero portava un expert a la taula del Tot es mou per valorar la situació econòmica i geopolítica mundial. Només començar, la presentadora activava el marc emocional atribuint a l’investigador del CSIC, Antonio Turiel, una angoixa visible fins i tot abans que comencés a parlar: “T’he saludat fa un moment i res... amb una mirada la teva preocupació era evident...”. Més que presentar l’especialista va arrossegar l’audiència a un estat d’ànim.
Omplir TikTok abans que les biblioteques
Qualsevol pare haurà quedat horroritzat d'escoltar Gabriel Rufián sentenciar amb fermesa que ell prefereix "omplir tiktoks que biblioteques". És a les xarxes on el portaveu d'ERC considera que s'està lliurant la principal batalla contra l'extrema dreta i aplicant, diu, el seu principi de "realisme", és allà on cal que les esquerres actuïn decididament. "El meu fill mira TikTok", ha insistit durant l'acte conjunt que ha fet amb Irene Montero a la Universitat Pompeu Fabra. No li ha calgut afegir que, en canvi, no trepitja gaire la biblioteca, una realitat lamentablement comprovable a qualsevol municipi. Rufián sabia a qui es dirigia —un auditori majoritàriament jove amb molt estudiant universitari entre el públic— i on té principalment la seva incidència pública.
Melania Trump diu que mai va tenir relació amb Epstein
En una compareixença inusual des de la Casa Blanca, Melania Trump ha dit aquest dijous que mai ha tingut cap relació amb el pederasta Jeffrey Epstein i ha assegurat que les acusacions al respecte són difamatòries. "Les mentides que em vinculen amb el desprestigiat Jeffrey Epstein han d’acabar avui mateix. Les persones que menteixen sobre mi no tenen cap estàndard ètic, ni humilitat ni respecte. No m’oposo a la seva ignorància, sinó que rebutjo els seus intents mesquins de difamar la meva reputació", ha defensat tot llegint la declaració des del faristol.
Sitio web