Macron i Merkel volen rellancar l'eix París-Berlín El nou president francés nomena el conservador moderat Edouard Philippe coma primer ministre CRISI SOCIALISTA EL PSOE SESQUERDA ara.cat La duresa del debat entre Díaz i l Lagror de l'enfrontament dispara DIMARTS Sánchez aboca els socialistes a la es alarmes al PSC, clau per barrar fractura després de les primaries el pas a la líder andalusa 130 EUROS Diumenge que ve L'ARA olimpic Un diari molt especial amb portada exclusiva de Xavier Mariscal ara diumenge Antoni Bassas entrevista 2S testimonisclau Barcelona 92: Imatges simetriques. de l'abansiel després Col-lecció de 40 fotos sobre la tran formació de la capital catalana Targeta regal hez se sal del deb la presenci cer en discord López. Inclou10 vals per a l'edició en paper 2 mesos d'accés digital La Generalitat critica Atlantia valora Abertis la lentitud dels jutges en 16.350 milions d'euros Assegura que "s'han adaptat a treballar menys Els analistes creuen que el preu de l'opa és baix
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
A la contra
De fit a fit
Últim dia de calma demà abans del gir hivernal del cap de setmana
La calma es mantindrà també durant el divendres, amb sol combinat amb algunes bandes de núvols alts i prims, així com alguns núvols baixos al nord-est. Les temperatures encara pujaran una mica més, amb ambient suau al migdia. Però a últimes hores ja arribaran els primers ruixats al Pirineu de Lleida. Serà el preludi d’un front fred que dissabte provocarà un canvi important de temps i un gir hivernal, amb xàfecs en diverses comarques, nova nevada al Pirineu amb una cota de neu que caurà en picat, ventades i una clara baixada de les temperatures que ens retornarà de cop a l’ambient hivernal, just quan ens trobem a les portes de l’arribada oficial de la primavera.
L'illa estratègica en la guerra contra l'Iran és de la UE
Els dies de cel clar, des de la costa de Xipre es poden veure les muntanyes del Líban a l'horitzó. Aquesta illa, que ostenta la presidència de torn del Consell de la Unió Europea, es troba geogràficament més a prop de les costes de Síria, de Gaza i de Turquia que no pas de la Grècia continental. La mateixa posició privilegiada que la converteix en un bastió estratègic per a la Unió Europea (és el punt més oriental de la Unió), la fa més susceptible d'atacs per la seva importància militar.
Les Tres Xemeneies reactiven l'arribada del tramvia al Port de Badalona
La reconversió de les Tres Xemeneies de Sant Adrià de Besòs en un pol audiovisual suposarà també la transformació profunda de l'entorn. Una mutació que a poc a poc va prenent forma i de la qual aquest dijous les diferents institucions implicades en el projecte n'han donat més detalls. Entre altres, que la reurbanització de la zona implicarà també reactivar un projecte sobre el qual feia gairebé nou anys que no se'n tenien notícies: l'arribada del tramvia fins al Port de Badalona.
Sitio web