www.elperiodico.com DIRECTOR 1,30 € E ENRIC HERNANDEZ 15 DE MAYO DEL 2017 BARCELONA. TEL 93.265.53.53 www.grupozeta.es el Periódico PARA GENTE COMPROMETIDA TEMA DEL DIA TOMA DE POSESION DEL PRESIDENTE FRANCES Páginas 2 a 4yeditorial Nace la era Macron El dirigente de La República en Marcha se compromete a reconciliar el país «Hace faltauna Europamáseficaz democrática afirmael jefe del Estado El día siguiente Sami Nair LA COMPLICIDAD Macron besa a Su esposa, Brgitte Trogneux, durante la ceremonia de toma de posesión en Parts. O COSAS DE LA VIDA Páginas 24y25, y editorial La nueva El Barca COMPRAMOS ruta de la EDIFICIOS EN cumple QATAR BARCELONA ante el Las seda china Palmas (1-4) Pekín impulsa un proyecto de infraestructuras mundial Un Madrid sólidogolea al MIKPREMIUM antes del partido PANORAMA Páginas 12 y 13 aplazado conel Celta NVERSORES PATRIMONIALES F-1 Hamilton se impone la firma alcontrataque T 935 481 403 a Vettel y Alonso logra Pedro Sánchez acabar en Montmeló inquieta PRIMERA FILA Páginas 38a5 JORDI EVOLE Neymar celebra un gol en el estadio de Gran Canaria.
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
- Óscar Puente reconstrueix els 22 minuts previs al sinistre de Toledo: «El centre va rebre el missatge, però no va prendre cap mesura»
El ministre de Transports i Mobilitat Sostenible, Óscar Puente, ha comparegut aquest divendres al seu ministeri per oferir la seva pròpia cronologia i reconstrucció dels 22 minuts previs al tràgic accident ferroviari que va tenir lloc dimecres passat entre Los Yébenes i Urda (Toledo).Seguir leyendo.... - El CE Llançà denuncia una agressió homòfoba patida per dos membres de la seva junta directiva
La junta directiva del Club Esportiu Llançà ha emès un comunicat condemnant una presumpta agressió homòfoba patida per dos dels seus membres. Segons la seva versió, un veí de Llançà, encarregat fins fa uns mesos del manteniment del camp de futbol del poble, va atacar Ivan Morillo, tresorer del club, i la seva parella, també directiva de l'entitat, mentre passejaven pel carrer. El cas està en disposició judicial i dimarts vinent se celebrarà un judici ràpid a Figueres.Seguir leyendo.... - Grans cadenes comercials del centre de Barcelona tapien les seves botigues davant possibles disturbis: «Tenim un pla per si ens quedem atrapats»
Barcelona viu amb inquietud l’avantsala d’un nou cap de setmana de possible tensió, que a més coincideix amb la crida comercial de Halloween. Els Mossos d’Esquadra anticipen possibles nous aldarulls davant una altra convocatòria de Blocus a les xarxes socials. Amb la policia reforçant la investigació per identificar els promotors, els que més temen el que pugui passar són les grans cadenes comercials del centre de Barcelona al voltant del passeig de Gràcia. Seguir leyendo.... - L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
Els primers documents que es coneixen d'aquest diminut poble de la província de Barcelona daten de la transició al primer mil·lenni. Al segle XI, aquesta localitat ja posseïa l'atractiu medieval del qual encara pot presumir. L'agricultura tradicional, especialment, el cultiu del raïm i la producció de vi -fins que la plaga de la fil·loxera va devastar les vinyes al segle XIX-, ha estat fonamental en la vida d'aquesta zona del Bages al llarg dels anys. A partir d'aquest moment, es van propiciar noves formes d'activitat econòmica, en aquest cas, la construcció d'una fàbrica tèxtil.Seguir leyendo.... - Estrès, torns exigents i jubilacions accelerades als centres de control d’Adif: «A vegades no et pots aixecar ni a pixar»
Estrès, «falta de personal» i una «brutal» exigència i «responsabilitat» en cada jornada de vuit hores (a vegades més) que voreja l’estakhanovisme. «Només tenim un reforç per al descans de la plantilla. A vegades no et pots aixecar ni per al que és estrictament necessari, com ara anar al lavabo», assegura la portaveu del sindicat CSF Laura Higuera, extreballadora del Lloc de Comandament i Centre de Regulació i Control (CRC) que el gestor ferroviari Adif té a l’estació madrilenya d’Atocha i que ara està en el punt de mira després del tràgic accident ferroviari d’Urda (Toledo), en què han mort almenys 69 persones. Seguir leyendo....
Sitio web