Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
RELLEU A L'ELISI
EMMANUEL MACRON
Europa necessita
una Franca forta"
ara cat
DILLUNS
130 EUROS
Diumenge 21
BCN '92
Undiarimoltespecial
Targeta Regal
10vals diari paper
2 mesos d'accés digital
dirige
pluja que
de Trion
f després de prend
Repúb
Florentino Pérez va multiplicar
per tres el cost del Castor
CARME
COLOMINA.
Un informe del ministeri d'Indústria revela que ACSes va autoadjudicar l'obra
Segons l'ONU, la mitjana
d'estada dels refugiats als
camps que coordi
és de
hageneracions
nascudes en eaptiveri
L'acord PP-PNB
FUTBOL
perjudica les
EL BARCA
JOAQUIM COELLO
GOLEJA PERO
empreses catalanes
Tenir feina i
EL MADRID
independencia economica
Les companyies basques pagaran
és la prioritat
NO FALLA
primera 1
menys per la factura electrica
absoluta perajudaramolts
a recuperarla dignitat

Noticias
  • Ball de vaixells i una cursa contra el càncer marquen un cap de setmana festiu al port de Barcelona
    El port de Barcelona rebrà gairebé 9.000 persones aquest cap de setmana en la tercera edició de la jornada de portes obertes. El president de la institució, José Alberto Carbonell, ha celebrat l'èxit de la primera jornada, que ha esgotat totes les entrades i ha estat marcada per activitats de tots els colors i els gustos, tant a dins com a fora de l'aigua. Un dels plats forts d'aquest dissabte ha sigut el ball de vaixells, en què els assistents han pogut veure de primera mà una coreografia d'embarcacions dins del mar. A través d'aquesta dansa, inèdita fins ara a les aigües del port de Barcelona, diverses embarcacions han coordinat els seus moviments per oferir un espectacle marítim sense precedents a les 2.500 persones que han visitat les instal·lacions.
  • Temps plenament estiuenc: calor i ruixats de tarda al nord
    La calor no ha estat tan intensa en aquest inici del cap de setmana, tot i que ens mantenim amb valors tèrmics força superiors als habituals a finals del mes de maig. A poc a poc deixarem enrere una calorada que ha trencat el rècord de màxima més alta mai assolida a Catalunya en un mes de maig, amb 39,5 °C anotats a Vinebre (Ribera d'Ebre) divendres (trobareu les dades més destacades d’aquesta calorada històrica al final d’aquesta informació). El protagonisme, però, continuarà sent per la calor i també per un sol que es combinarà amb núvols alts i amb ruixats al nord del país, com ja hem vist durant la tarda de dissabte.
  • La vinyeta
  • Cau la bandera espanyola mentre la hissaven en la desfilada de les forces armades
    Vigo és la ciutat que aquest dissabte acollia l'acte del Dia de les Forces Armades, amb una desfilada militar amb 3.700 efectius, més de 70 aeronaus, 109 vehicles i 32 motos. I era la primera vegada que la princesa Elionor presidia aquesta desfilada. L'acte, però, segurament no serà recordat per la magnitud de la desfilada, sinó perquè la bandera espanyola que han hissat mentre sonava l'himne d'Espanya ha caigut.
  • La ràdio matinal, sense dones
    L’anàlisi de si la sortida d’Àngels Barceló de la SER té motivacions polítiques i de si cal llegir-la com un gir a la dreta del grup Prisa està deixant de banda un altre aspecte, aquest sí que inequívoc i no subjecte a especulacions més o menys interessades: el camp de naps que serà la temporada que ve el dial, tant a Catalunya com a Espanya, pel que fa a la programació matinal. Perquè a la periodista catalana, l’única dona que quedava conduint un magazín matinal, la substituirà Aimar Bretos.