RELLEU A L'ELISI EMMANUEL MACRON Europa necessita una Franca forta" ara cat DILLUNS 130 EUROS Diumenge 21 BCN '92 Undiarimoltespecial Targeta Regal 10vals diari paper 2 mesos d'accés digital dirige pluja que de Trion f després de prend Repúb Florentino Pérez va multiplicar per tres el cost del Castor CARME COLOMINA. Un informe del ministeri d'Indústria revela que ACSes va autoadjudicar l'obra Segons l'ONU, la mitjana d'estada dels refugiats als camps que coordi és de hageneracions nascudes en eaptiveri L'acord PP-PNB FUTBOL perjudica les EL BARCA JOAQUIM COELLO GOLEJA PERO empreses catalanes Tenir feina i EL MADRID independencia economica Les companyies basques pagaran és la prioritat NO FALLA primera 1 menys per la factura electrica absoluta perajudaramolts a recuperarla dignitat
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Guia del partit Betis-Barça d'avui: horari, on veure'l i alineacions
El Barça visita La Cartuja aquest dissabte (18:30 h, Movistar LaLiga) per enfrontar-se al Reial Betis en un partit corresponent a la jornada 15 de la lliga. El conjunt blaugrana busca fiançar el seu ritme competitiu i el lideratge, mentre que el Betis necessita sumar punts per somiar amb la zona Champions.
Un govern sense dones (1977)
De l’article de Teresa Pàmies (Balaguer, 1919 - Granada, 2012) a l’Avui (10-XII-1977). Aquest dissabte fa quaranta-vuit anys que el president Josep Tarradellas va constituir el primer consell de govern de la restaurada Generalitat de Catalunya. Quatre dies després, l’escriptora Teresa Pàmies va publicar aquesta peça, amb una significativa frase al·lusiva a algun home del novell govern: “No cal donar noms, tots ens coneixem”.
El Barça de Xavi Pascual ja mastega amb personalitat
El Barça va trencar la ratxa de set victòries consecutives com a local de l'Estrella Roja amb una victòria majúscula a Belgrad (79-89). Xavi Pascual va trobar la fórmula per desactivar un dels equips més en forma de l'Eurolliga. El conjunt català va oferir un rendiment molt sòlid i va sobreposar-se als moments de dificultat.
Que no sembli català
Les declaracions davant la jutgessa de Jorge Suárez, subdirector general d’Emergències del País Valencià, han revelat un detall que va endarrerir encara més l’enviament del missatge d’alerta als mòbils de la ciutadania: la traducció al català va entretenir-los una bona estona perquè Salomé Pradas, més enllà de retocar el text perquè no fos massa imperatiu, va voler modificar accents i paraules perquè trobava que eren més pròpies del català estàndard que del valencià. En el debat per la traducció, va demanar treure l’accent de València i substituir tipus per tipo i aquest per este. Els mitjans de comunicació catalans s’han fet ressò d’aquesta circumstància, mentre que en els espanyols s’ha passat per alt. A Informativos Telecinco es limitaven a subratllar “el tiempo que invirtieron en materialitzar el mensaje” i en el Telediario de La 1 apuntaven que “El presidente de la Diputación sugirió hacer cambios ortográficos”, sense especificar quins.
El Zoo ja busca arquitectes per dissenyar la seva "joia de la corona"
El Zoo de Barcelona ja busca arquitectes per dissenyar la seva "joia de la corona". L'Ajuntament de Barcelona i Barcelona Serveis Municipals (BSM) han posat en marxa aquest divendres el concurs internacional d'arquitectura per dissenyar el Bioscope, que ha de ser una de les principals atraccions del parc del futur. L'equipament, que vol oferir "un viatge interactiu a l'origen i l'evolució de les espècies", serà un híbrid que combinarà la presència d'algunes espècies amb l'última tecnologia en experiències immersives.
Sitio web