Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
RELLEU A L'ELISI
EMMANUEL MACRON
Europa necessita
una Franca forta"
ara cat
DILLUNS
130 EUROS
Diumenge 21
BCN '92
Undiarimoltespecial
Targeta Regal
10vals diari paper
2 mesos d'accés digital
dirige
pluja que
de Trion
f després de prend
Repúb
Florentino Pérez va multiplicar
per tres el cost del Castor
CARME
COLOMINA.
Un informe del ministeri d'Indústria revela que ACSes va autoadjudicar l'obra
Segons l'ONU, la mitjana
d'estada dels refugiats als
camps que coordi
és de
hageneracions
nascudes en eaptiveri
L'acord PP-PNB
FUTBOL
perjudica les
EL BARCA
JOAQUIM COELLO
GOLEJA PERO
empreses catalanes
Tenir feina i
EL MADRID
independencia economica
Les companyies basques pagaran
és la prioritat
NO FALLA
primera 1
menys per la factura electrica
absoluta perajudaramolts
a recuperarla dignitat

Noticias
  • La sisena reunió entre Educació i sindicats acaba sense acord, tot i una nova oferta salarial
    La sisena reunió entre sindicats educatius i el Govern ha acabat, de nou, sense acord després d'una trobada que s'ha allargat més de tres hores. Tot i que des del departament d'Educació s'ha fet una oferta salarial que suposaria que, en quatre anys els docents cobrin uns 355 euros més al mes que ara, els sindicats han considerat insuficient la proposta i s'han enrocat amb el Govern també pels reforços de plantilla destinats a millorar l'escola inclusiva.
  • El Barça tanca el fixatge d'Anthony Gordon, el primer fitxatge d'aquest estiu
    Anthony Gordon serà el primer fitxatge del Barça de cara al tercer curs amb Hansi Flick. El futbolista internacional anglès de 25 anys ha tancat un acord amb el club català, tal com ha avançat el periodista especialitzat en fitxatges Fabrizio Romano i ha confirmat l'ARA. Aquesta setmana, el director esportiu blaugrana Deco ja va ser a Anglaterra negociant amb el Newcastle United i ara l'acord entre les tres parts ja és un fet. Gordon firmarà per les properes cinc temporades i la idea és que pugui passar la revisió mèdica abans de marxar a jugar el Mundial amb la selecció anglesa.
  • Tres anuncis en castellà
    Dimarts, al Telenotícies vespre, ens informaven de la creació de l'oficina de protecció de drets lingüístics per part del govern de la Generalitat. Neix amb la intenció d’acompanyar les persones que vulguin interposar queixes davant de possibles vulneracions en l’ús de la llengua. Ho va comunicar Salvador Illa en l'acte de celebració del primer aniversari del Pacte Nacional per la Llengua, en què el conseller de Política Lingüística, Francesc Xavier Vila, admetia que quedava feina per fer. I té raó. 
  • Israel declara "zona de combat" tot el sud del Líban i n'ordena l'evacuació de tota la població
    Israel demostra amb els fets que l'alto el foc al Líban suposadament en vigor no té cap valor real. Dilluns l'exèrcit hebreu va iniciar una forta escalada dels bombardejos, i dos dies després ha deixat clar que no pensa aixecar el peu de l'accelerador. Aquest dimecres el portaveu en àrab de l'exèrcit israelià, Avichay Adraee, ha instat a tots els residents del sud del Líban a desplaçar-se forçosament per sobre del riu Zahrani, a uns 40 quilòmetres de la frontera.
  • Qui és qui en la trama que apunta al PSOE: una "estructura criminal" per "obstaculitzar" causes judicials
    Un any i un dia després que Leire Díez, coneguda com a lampista del PSOE, irrompés en l'actualitat, el seu nom ha tornat a sonar amb força. En els últims 366 dies, Santos Cerdán ha dimitit com a número 3 del PSOE, ha entrat a la presó i n'ha sortit, i Díez ha passat de l'anonimat a la primera plana política. I ara l'Audiència Nacional ha connectat definitivament els seus camins. El jutge Santiago Pedraz creu que, juntament amb altra gent, van ordir una xarxa amb l'objectiu de "desestabilitzar i obstaculitzar" de manera "sistemàtica i continuada" qualsevol causa judicial que pogués esquitxar Pedro Sánchez. Santos Cerdán, que era el "líder" i prenia les decisions "estratègiques", va encarregar a Leire Díez l'abril del 2024 la "coordinació i execució" de totes les actuacions. El pla implicava oferir "remuneracions o favors" a funcionaris de la Guàrdia Civil, investigats o fiscals "a canvi d'informació o actes contraris a l'exercici dels seus càrrecs". En el punt de mira hi havia, especialment,