Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
PROCESSOBIRANISTA
El Govern activa
r el referendum
ESTRATEGIA
NOU EQUIP
DUBTES
L'executiu camufla
Un grup informal
Divisió dopinions
els preparatius sota d'alts carrecs coordina
sobre si tots els
el paraigua dunes
tots els passos per
contractes han de tenir
eleccions autonomiques l esquivar el TC
firma collegiada
ara cat
DIVENDRES
24 DE MARK DEL 2017
El túnel de
les Glories
acumula una
sobrecost
ZOO: RAPERS
VALENCIANS POETICS
d'11,8 milions
ICOMBATIUS
L'auditoria externa
també detecta un
retard de 19 mesos
Margallo
admet que
deu favors
internacionals
pel procés
ESPORTS
UNANY
SENSE
Dol a Londres
JOHAN
Shande crear mecanismes
que demostrinalsciutadans
CRUYFF
Milers de ciutadans van acudir ahir al vespre a Trafalgar Squareper retrehomenatge
que les actuacions de la
UnióEuropeasonprofitoses
a les victimes de l'atemptat jihadista iexpressar la seva repulsa alterrorisme
perala seva vida diaria.

Noticias
  • Per què la Base Antàrtica Juan Carlos I encara no es diu Josefina Castellví?
    "L’Antàrtida és un bon sentinella del canvi climàtic", em diu Rafel Simó, investigador de l’Institut de Ciències del Mar (CSIC), que ha estat uns quants cops en aquesta zona verge, fràgil i silenciosa del planeta per fer-hi recerca amb l'Hespérides, un vaixell que gestiona i tripula l’Armada espanyola –no seria lògic que ho fes una institució de recerca?–. "I evidencia que el canvi climàtic s’accelera", assegura. "És també una finestra al clima del passat: el gel profund continental conté atrapades bombolles de l’atmosfera de l’últim milió d’anys", subratlla. «A l’Antàrtida pràcticament no hi ha verd, però hi ha molta vida. És vida marina. Pot semblar una paradoxa que en un lloc tan hostil hi hagi una gran biodiversitat», diu el Rafel. Quan pensem en els animals d’aquest continent remot, de seguida ens ve la imatge dels pingüins, però n’hi ha molts més: orques, balenes, foques... i una infinitat de peixos, tots ells alimentats per plàncton microscòpic. "És preci�
  • Ofici i benefici mentre dura la tabarra: els apunts en calent del Barça - Al-Ahly
    La presentació del Gamper, disputada sota una xafogor insuportable a Barcelona, va acabar amb un triomf modest barcelonista per 2 a 1. Poques conclusions podrà extreure Hansi Flick de l'última prova abans de debutar aquest diumenge a la Lliga. A continuació, els primers apunts en calent de la temporada.
  • El Barça llueix fitxatges i 'nou' en l'estrena del projecte 3.0 de Flick al Camp Nou
    La xafogor que feia enganxar samarretes a pits i esquenes al Camp Nou en ple mes d'agost no va evitar que gairebé 55.000 persones s'apropessin a l'estadi per ovacionar Rodri i gaudir de l'estrena, a casa, de l'il·lusionat projecte 3.0 de Hansi Flick. En un partit sense gaire història contra l'Al-Ahly egipci (2-1), el Gamper va començar amb l'afició –entre els quals molt turistes, com acostuma a ser en la celebració d'aquest partit en època de vacances– rendint-se als peus del pivot madrileny. L'ex del City no va jugar, però sí que va estar present en la presentació dels fitxatges. En canvi, no hi va poder ser Cancelo, que tot i que es va arribar a vestir de curt, el Barça encara no ha pogut tancar tota la paperassa per fer oficial la seva incorporació. Si bé Rodri va ser aclamat, Frenkie de Jong va rebre alguns xiulets. Amb la capitania retirada al neerlandès i entregada a Raphinha, va ser el brasiler l'encarregat de fer un discurs en què va recordar els lesionats, va cridar a ser una pinya i v
  • Els mars europeus baten rècords de temperatura aquest juliol
    Els mars europeus han registrat aquest juliol les temperatures superficials més altes de la sèrie històrica a l'Atlàntic i al Mediterrani occidental. Segons un informe de la World Weather Attribution (WWA), alguns punts del Mediterrani van arribar el juny fins a 6 °C per sobre de la mitjana.
  • Marxa la calor extrema i arriben les tronades
    Ha arribat la fi de la calor extrema amb l'entrada d'un embossament d'aire fred. Els valors de 40 °C ja no es repetiran i el termòmetre baixarà, amb una refrescada sensible a cotes altes i a l'interior, especialment divendres i durant el cap de setmana. A la costa, aquest dijous, encara patirem xafogor a causa de l'augment de la humitat i un cel més cobert.