PROCESSOBIRANISTA El Govern activa r el referendum ESTRATEGIA NOU EQUIP DUBTES L'executiu camufla Un grup informal Divisió dopinions els preparatius sota d'alts carrecs coordina sobre si tots els el paraigua dunes tots els passos per contractes han de tenir eleccions autonomiques l esquivar el TC firma collegiada ara cat DIVENDRES 24 DE MARK DEL 2017 El túnel de les Glories acumula una sobrecost ZOO: RAPERS VALENCIANS POETICS d'11,8 milions ICOMBATIUS L'auditoria externa també detecta un retard de 19 mesos Margallo admet que deu favors internacionals pel procés ESPORTS UNANY SENSE Dol a Londres JOHAN Shande crear mecanismes que demostrinalsciutadans CRUYFF Milers de ciutadans van acudir ahir al vespre a Trafalgar Squareper retrehomenatge que les actuacions de la UnióEuropeasonprofitoses a les victimes de l'atemptat jihadista iexpressar la seva repulsa alterrorisme perala seva vida diaria.
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Comín es planteja tornar a Catalunya abans que Puigdemont
Toni Comín evita fixar una data pel seu retorn a Catalunya, però assegura que hi ha "una certa urgència" perquè pugui recollir l'acta d'eurodiputat —per la qual ha de jurar la Constitució al Congrés— i començar a exercir com a representant de Junts al Parlament Europeu. En la primera compareixença pública que fa després de l'aplicació de l'amnistia als líders independentistes, l'eurodiputat electe ha celebrat el que considera "una gran victòria política de l’independentisme i de tots els demòcrates". Ha reivindicat que l'Estat espanyol els ha "hagut de donar la raó", però ha advertit que l'amnistia "no és la victòria definitiva, en volem moltes més".
Set de cada deu espanyols està a favor de congelar durant dos anys els lloguers
L'habitatge s'ha convertit en el gran tema de debat públic en les últimes dues setmanes. Si bé Ceuta i la crisi migratòria van marcar els tres mesos d'estiu, ara la situació a la ciutat autònoma ha passat en un segon pla per parlar sobre l'emergència habitacional. Una qüestió que ha abocat fins i tot al president espanyol, Pedro Sánchez, a convocar eleccions per reclamar més suport a la majoria progressista per poder afrontar la principal preocupació de la ciutadania. En aquest context, el Centre d'Estudis Sociològics, liderat per José Félix Tezanos, ha publicat una enquesta monotemàtica sobre habitatge feta al juny i que dona pistes al govern espanyol sobre les mesures que tenen més suport.
Almenys 33 morts en un bombardeig rus contra dos autobusos a Kramatorsk
Almenys 33 persones han mort en un bombardeig rus a la ciutat ucraïnesa de Kramatorsk, a l'est del país, contra dos autobusos urbans que es trobaven en aquell moment en circulació i plens de passatgers. Segons han informat les autoritats ucraïneses, 18 persones més han resultat ferides a causa del bombardeig, que ha estat un atac selectiu contra civils en un bastió clau per a Moscou.
Nobel d'Economia 2026: segueix en directe l’anunci del guanyador
La Reial Acadèmia de les Ciències de Suècia anunciarà el dilluns 12 d’octubre el guanyador (o guanyadors) del Premi Nobel d’Economia 2023. Serà a partir de les 11:45 h del matí, hora catalana.
Nobel de la Pau 2026: segueix en directe l’anunci del guanyador
El Comitè Noruec del Nobel anunciarà el divendres 9 d’octubre el guanyador o guanyadors del Premi Nobel de la Pau 2026. L’anunci es farà a partir de les 11.00 h, hora catalana. Aquest és l'únic guardó que es fa públic a Oslo, la resta s'anuncien a Estocolm perquè els entrega la Reial Acadèmia de les Ciències de Suècia.
Sitio web