Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
PROCESSOBIRANISTA
El Govern activa
r el referendum
ESTRATEGIA
NOU EQUIP
DUBTES
L'executiu camufla
Un grup informal
Divisió dopinions
els preparatius sota d'alts carrecs coordina
sobre si tots els
el paraigua dunes
tots els passos per
contractes han de tenir
eleccions autonomiques l esquivar el TC
firma collegiada
ara cat
DIVENDRES
24 DE MARK DEL 2017
El túnel de
les Glories
acumula una
sobrecost
ZOO: RAPERS
VALENCIANS POETICS
d'11,8 milions
ICOMBATIUS
L'auditoria externa
també detecta un
retard de 19 mesos
Margallo
admet que
deu favors
internacionals
pel procés
ESPORTS
UNANY
SENSE
Dol a Londres
JOHAN
Shande crear mecanismes
que demostrinalsciutadans
CRUYFF
Milers de ciutadans van acudir ahir al vespre a Trafalgar Squareper retrehomenatge
que les actuacions de la
UnióEuropeasonprofitoses
a les victimes de l'atemptat jihadista iexpressar la seva repulsa alterrorisme
perala seva vida diaria.

Noticias
  • La fractura prèvia del carril, la principal hipòtesi de la comissió que investiga l’accident a Adamuz
    La Comissió d'Investigació d'Accidents Ferroviaris (CIAF) ha emès aquest divendres un primer informe sobre la causa de l'accident de trens a Adamuz (Còrdova), en què planteja que la principal hipòtesi del sinistre és que el carril esquerre de la via es va trencar abans que passés l'Iryo.
  • Segueix l''Enfoquem', el Fòrum de les Solucions del diari ARA, en directe
  • Agnès Marquès guanya el Ramon Llull amb una novel·la inspirada per una notícia viral
    "Encara estic assimilant aquesta fita: mai hauria pensat que un premi així es pogués creuar en el meu camí", assegurava aquest divendres al migdia Agnès Marquès Pujolar (Palma, 1979) durant la roda de premsa en què s'ha anunciat que ha estat l'autora escollida pel jurat com a guanyadora del premi Ramon Llull 2026, dotat amb 60.000 euros. La segona vida de Ginebra Vern és la segona novel·la de la periodista, que actualment dirigeix el programa Catalunya nit de Catalunya Ràdio i que va debutar com a narradora amb Ningú sap que soc aquí (Columna, 2022). Es publicarà el 25 de febrer a Columna (i a Destino en castellà).
  • Els ciutadans dels EUA paguen el 96% dels aranzels de Trump: la factura els puja a 163.000 M€
    El 96% del cost dels aranzels a les exportacions estrangeres als Estats Units el paguen les empreses i els consumidors nord-americans, segons un estudi del think tank alemany Kiel Institut. Això representa que 192.000 milions dels 200.000 milions de dòlars (163.600 milions i 170.400 milions d'euros, respectivament) addicionals que es van recaptar el 2025 en tarifes comercials a les duanes dels EUA han acabat sent una transferència de diners dels ciutadans nord-americans al seu govern federal presidit per Donald Trump.
  • Els agents de Trump detenen un nen de cinc anys quan tornava de l'escola
    La campanya intimidatòria de Donald Trump contra la població immigrant no té fre: no s'atura davant de persones en situació regular, ignora la falta d'ordres judicials i, aparentment, tampoc té límit d'edat. Els agents de la policia migratòria dels Estats Units, l'ICE, han detingut un nen de cinc anys a l'entrada de casa seva a l'àrea metropolitana de Minneapolis, quan tornava del jardí d'infància. El nen, Liam Conejo Ramos, està tancat en un centre d'immigració i control de duanes a Texas amb el seu pare des de dimarts, el dia en què els van arrestar.