Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
PROCESSOBIRANISTA
El Govern activa
r el referendum
ESTRATEGIA
NOU EQUIP
DUBTES
L'executiu camufla
Un grup informal
Divisió dopinions
els preparatius sota d'alts carrecs coordina
sobre si tots els
el paraigua dunes
tots els passos per
contractes han de tenir
eleccions autonomiques l esquivar el TC
firma collegiada
ara cat
DIVENDRES
24 DE MARK DEL 2017
El túnel de
les Glories
acumula una
sobrecost
ZOO: RAPERS
VALENCIANS POETICS
d'11,8 milions
ICOMBATIUS
L'auditoria externa
també detecta un
retard de 19 mesos
Margallo
admet que
deu favors
internacionals
pel procés
ESPORTS
UNANY
SENSE
Dol a Londres
JOHAN
Shande crear mecanismes
que demostrinalsciutadans
CRUYFF
Milers de ciutadans van acudir ahir al vespre a Trafalgar Squareper retrehomenatge
que les actuacions de la
UnióEuropeasonprofitoses
a les victimes de l'atemptat jihadista iexpressar la seva repulsa alterrorisme
perala seva vida diaria.

Noticias
  • Els millors vestits dels Oscars: escots cenyits i plomes
    Els Oscars, la festa del cinema més esperada de l'any, també són una celebració de moda gràcies a la catifa vermella. Molt sovint criticada per conservadora, enguany s'han pogut veure vestits clàssics, però també algunes de les darreres tendències impulsades per les grans cases de moda.
  • Jordi Pujol, un convidat més a la festa de Joan Laporta
    N'hi havia prou parant l'orella per constatar, de bon matí, que Joan Laporta tenia tots els números de revalidar el mandat. Almenys això és el que deien als enquestadors la gran majoria dels socis que sortien del punt de votació del Camp Nou. Hi ha pocs candidats que es moguin tan bé entre la multitud com Joan Laporta. Polítics inclosos. El president del Barça espremia al màxim el seu do de gents en una jornada electoral en què es confirmava el que molts ja s'ensumaven: que desprèn un magnetisme irresistible i que és gat vell en els comicis.
  • La millor notícia de la victòria de Laporta
    Joan Laporta ha guanyat les eleccions del Barça amb un marge incontestable davant del candidat de l'oposició, Víctor Font. Els culers s'han expressat amb contundència. La victòria és meridiana. Premia i legitima a les urnes l'obra de govern d'un mandatari capaç de mimetitzar el seu propi isme amb el de la majoria dels barcelonistes. Sort i encerts al campió.
  • Ha arribat al seu màxim, l'onada de l'extrema dreta?
    La gran notícia de les eleccions a Castella i Lleó és que, per primera vegada en molt de temps, no s'han complert les expectatives que auguraven un salt endavant de Vox. D'unes enquestes que pronosticaven una baixada del PP i un Vox disparat fins als 19 escons i superant el 20% dels vots, hem passat a un escenari que reforça el bipartidisme i fa que tant populars com socialistes creixin més escons (+2) que els d'Abascal (+1). Per tant, és legítim preguntar-se si l'onada d'extrema dreta està arribant al seu màxim, sobretot si tenim en compte que la campanya ha coincidit amb el galdós paper de Donald Trump amb la guerra de l'Iran.
  • L’asfixia de la guerra (1916)
    De l’article de Miquel dels Sants Oliver (Campanet, Mallorca, 1864 - Barcelona, 1920) a La Vanguardia (II-1916). Traducció pròpia. Avui fa cent deu anys el Govern del comte de Romanones va ratificar oficialment la neutralitat d’Espanya en la Gran Guerra entaulada llavors entre tretze nacions. Feia pocs dies de la declaració de guerra entre Alemanya i Portugal. Els combats eren molt intensos en els teatres d’operacions de Verdun, de l’Adriàtic i del Caucas. Miquel dels S. Oliver, format en dret, historiador, poeta i periodista, era llavors director de La Vanguardia i membre fundador de l’Institut d’Estudis Catalans.