PROCESSOBIRANISTA La CUP exigeix ja data per al referendum Els cupaires, que avui facilitaran L'oposició impugnara els l'aprovació dels pressupostos, comptes davant el TC, un gest ara cat demanen concreció a JxSi que no tindra efectes practics DIMECRES 130 EUROS ELSUPLEMENT ARA CAMPDE TARRAGONA IUN ESPECIAL SOBRE REUS La ronda de Dalt es cobrira parcialment Al juliol l'Ajuntament de Barcelona comencará a cobrir un tram de la ronda de Dalt a l'altura de la Vall d'Hebron a proposta del PSCimalgrat les reticencies inicials dels comuns, que consideraven el projecte massa costós Iglesias desautoritza Fachin i forca Podem a entrar en la confluencia de Colau FERRAN ARACAMPDE TAI Villaseca SAEZ MATEU ENTREVISTA AOCTAVI VILA esgota el seu MONESTIR DE POBLET Europa no "respirara "Per al país, la nostra opció hauria credit a tranquilla" fins queles inquietuds deles classes de ser el que la majoria decideixi" Gas Natural populars siguin canalitzades per partitspoliticsaliens. al populisme
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
"Si algú és a Adamuz i reconeix el meu pare que contacti amb mi, siusplau"
"Segueixo sense notícies. He preguntat a tots els hospitals i res, hem trucat a tots els telèfons i res". Aquest és només un dels missatges de desesperació que es poden veure a les xarxes, on els familiars dels passatgers dels trens accidentats a Còrdova en publiquen fotos perquè, a hores d'ara, desconeixen on són i si han resultat ferits o no.
Per què Sigmund Freud va canviar el nostre món per sempre
L’austríac Stefan Zweig (Viena, 1881 - Petrópolis, 1942) és un escriptor agraït editorialment. Després d’uns anys d’oblit, l’èxit gaudit en vida va ressuscitar amb el canvi de segle, i el va convertir en un habitual long-seller, en un referent del “món d’ahir” i en un exemple icònic de la destresa del desaparegut Jaume Vallcorba (Barcelona, 1949-2014), fundador de les editorials Quaderns Crema i Acantilado, per consolidar un catàleg estel·lar amb la justa barreja de recuperacions i novetats. Per tant, era lògic esperar que, a partir de gener del 2023, amb el pas de la seva obra a domini públic, fossin molts els segells que, com ha fet Viena a la seva col·lecció Petits plaers amb (de moment) cinc títols, però també editorials com Edicions de 1984 i La Segona Perifèria, incorporarien el seu nom.
L'última revisió del tren d'Iryo accidentat es va fer fa quatre dies
"Ja d'adulta vaig descobrir esdeveniments cabdals de la meva vida que ignorava"
Abans de ser mare tenia unes conviccions molt fermes sobre qui era i sobre com seria el meu camí. No imaginava fins a quin punt la maternitat et transforma d’arrel, fins a quin punt jo mateixa seria una persona diferent. Pensava que em costaria més deixar de ser jo la meva prioritat, i que a vegades ho viuria amb neguit o com una pèrdua.
Els milmilionaris espanyols guanyen en un dia el mateix que un milió de treballadors
Els milmilionaris espanyols –la gent més rica– van guanyar durant l'any passat una mitjana de 77 milions d'euros al dia. Una quantitat que equival al mateix que guanyen un milió de treballadors. Així ho manifesta Oxfam Intermón en el seu tradicional informe sobre desigualtats que publica anualment just abans de l'inici de la cimera de Davos.
Sitio web