Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
PROCESSOBIRANISTA
La CUP exigeix ja
data per al referendum
Els cupaires, que avui facilitaran
L'oposició impugnara els
l'aprovació dels pressupostos,
comptes davant el TC, un gest
ara cat
demanen concreció a JxSi
que no tindra efectes practics
DIMECRES
130 EUROS
ELSUPLEMENT
ARA CAMPDE
TARRAGONA IUN
ESPECIAL SOBRE REUS
La ronda de Dalt es cobrira parcialment
Al juliol l'Ajuntament de Barcelona comencará a cobrir un tram de la ronda de Dalt a l'altura de la Vall d'Hebron
a proposta del PSCimalgrat les reticencies inicials dels comuns, que consideraven el projecte massa costós
Iglesias desautoritza Fachin i forca
Podem a entrar en la confluencia de Colau
FERRAN
ARACAMPDE TAI
Villaseca
SAEZ MATEU
ENTREVISTA AOCTAVI VILA
esgota el seu
MONESTIR DE POBLET
Europa no "respirara
"Per al país, la nostra opció hauria
credit a
tranquilla" fins queles
inquietuds deles classes
de ser el que la majoria decideixi"
Gas Natural
populars siguin canalitzades
per partitspoliticsaliens.
al populisme

Noticias
  • Almenys dues víctimes mortals per una riuada a Lleó
    El temporal de pluja d'aquest dissabte a la tarda a Lleó ha causat dues víctimes mortals. La forta tempesta ha fet que es desbordés el riu Oza, fet que ha provocat una riuada i un lliscament de terra que han arribat a Manzanedo de Valdueza i Bouzas, dos municipis que pertanyen a Ponferrada. Segons les primeres informacions dels equips d'emergència, el balanç provisional és de dues víctimes mortals i de dues persones ferides.
  • L'Alabès guanya al Getafe en el partit d'obertura de la nova temporada de Lliga
    A l'estadi de Mendizorrotza, l'Alabès i el Getafe han mesurat forces en un duel que ha conclòs amb victòria dels locals per 3-0. La victòria de l'Alabès, però, no ha estat tan còmoda com es podria pensar amb aquest marcador.
  • Vox demana al PP entrar al govern de Ceuta davant la crisi migratòria
    Aprofitant la crisi migratòria, el líder de Vox a Ceuta, Juan Sergio Redondo, ha exigit aquest dissabte al PP que la seva formació entri al govern de la ciutat autònoma, com passa en altres comunitats autònomes, i ha assenyalat el president autonòmic, Juan Jesús Vivas, per la crisi de la ciutat.
  • Benvinguts a la Terra Mitjana de Gràcia, el món que lluita per no desaparèixer
    Resumint més de 1.200 pàgines dividides en tres llibres i més nou hores de pel·lícula dividides en tres films –i, per tant, disculpes als fans–, El senyor dels anells explica la història de com els hòbbits, els elfs, els homes i els nans de la Terra Mitjana –el món alternatiu i fantàstic de J.R.R. Tolkien– es van unir per combatre el mal i per intentar destruir l'anell únic, una joia maligna amb la qual es podia dominar el món. Just quan s'està a punt d'estrenar una nova temporada de la sèrie Els anells de poder, i s'està gravant una nova pel·lícula d'aquest univers, el barri de Gràcia s'està proposant com un decorat de luxe per a les noves produccions. Ara mateix al centre de Barcelona hi ha diversos Gòl·lum –el propietari de l'anell durant molts anys, una criatura que fa por i pena alhora–, dracs, un bosc màgic i un mag Gàndalf. Però Gràcia no només recorda El senyor dels anells per això.
  • "Algú que ha perdut un fill ha perdut qui més estima i necessita parlar-ne"
    "La mort la portem tots al darrere i ningú n'és conscient. Des del moment en què tu neixes ja t'estan donant la vida i t'estan donant la mort. Afortunadament, no moren tants nens o no moren tants fills, però passa", reflexiona Paula Miras. Ella és la creadora del pòdcast Un dia més, centrat en el dol i la seva gestió, un projecte personal creat a partir de la seva experiència com a mare d'un fill, el Blai, que va morir quan tenia dos anys i cinc mesos. "Va morir el setembre del 2024 de manera sobtada i totalment inesperada a causa d'un virus comú. Va ser diagnosticat un dimecres, arran d'un pic de febre molt alt, i el seu quadre víric va anar empitjorant dia rere dia. I malgrat que nosaltres el vam portar a l'hospital en repetides ocasions en un període molt curt de dies, la hipòtesi dels metges tota l'estona era que era un quadre víric i que tot el que li estava passant entrava dins de la normalitat. Diumenge va entrar en parada a casa i va morir de cop", recorda aquesta mestra de professió.