ESQUERRA ALTERNATIVA El nou partit de r Colau topa amb a Podem només Els comuns confien en la pressió de Pablo Iglesias per reconduir Catalunya de Fachin confrontació, veu avalada tot l'estratégia i que ara.cat han votat un 7% dels inscrits la crisi i salvar la confluencia DIMARTS 130 EUROS SALVADOR CARDUS Les indiferenciesiles inhibicions socials són kes que acaben determinant els limits de legitimitat dels que Tragedia al port de Barcelona parten, actuen i exigeixen Dos tripulants d'un pesquer que va ser envestit per unmercant rus, a una milla nautica i mitja de la bocana sud CARLES BOIX Dos companys seus van poder ser rescatatsa temps del port de Barcelona, co aven desapareguts ahir a la de distribuir elsfons publics segons les eleccions L'FBI investiga El fiscal demana anteriors, els ciutadans podrien decidir aquinpartit assignen el financament els vincles entre quatre anys per a Serra i Todó Trump iRússia JOAN SAFONT L'excúpula de CatalunyaCaixa El seu director diuque no hi ha Molts fantasiegen amb es va apujar el sou quan lentitat proves que Barack Obama una respostalanaloga al que l'any 34, quan ja tenia problemes financers espiés l'actual president va acabar en mans d'un coronel
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
La setmana començarà amb més pluja general i abundant
El cap de setmana ha estat dominat per un temps que s'ha desestabilitzat progressivament, passant de la suavitat i la bonança de dissabte al matí als aiguats i l'ambient fresc d'aquest diumenge. La dana Adam i l’entrada de vents marítims humits han provocat precipitacions que, en alguns casos, han superat els 200 mm a la façana mediterrània peninsular (trobareu més dades al final d'aquesta informació). El temps es mantindrà mogut dilluns, amb pluges extenses i un altre cop abundants en alguns punts, com per exemple a bona part de Catalunya, on alguns registres de pluja mensual ja s'acosten als 400 mm.
La UAB no autoritza la xerrada de Vito Quiles al campus i diu que els Mossos n'impediran l'entrada
La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha desautoritzat la presència de l'activista Vito Quiles en tot el recinte universitari amb motiu de l'acte que vol celebrar aquest dilluns després que divendres l'agitador comuniqués la seva intenció de fer-hi una xerrada.
De fit a fit
A la contra
"Feijóo té dos rivals polítics, un és Sánchez i l'altre és Ayuso"
De ser anomenada despectivament la Monguer per alguns dels seus companys de files a rebre el sobrenom de l'Emperadriu. L'ascens d'Isabel Díaz Ayuso dins del PP de Madrid ha estat tan sorprenent com meteòric. Com ha aconseguit passar del menyspreu a l'hegemonia? El periodista David Fernández (Madrid, 1975) analitza aquesta trajectòria al llibre Ayuso. Zancadillas, intrigas y venganzas en la Corte de Madrid (Libros del K.O., 2026), una biografia no autoritzada per a la qual ha parlat amb 180 persones que han conegut la presidenta actual de la Comunitat de Madrid en diferents etapes de la seva carrera política.
Sitio web