Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
ESQUERRA ALTERNATIVA
El nou partit de
r Colau topa amb
a Podem només
Els comuns confien en la pressió
de Pablo Iglesias per reconduir
Catalunya
de Fachin confrontació, veu avalada tot l'estratégia
i que ara.cat han votat un 7% dels inscrits
la crisi i salvar la confluencia
DIMARTS
130 EUROS
SALVADOR
CARDUS
Les indiferenciesiles
inhibicions socials són kes
que acaben determinant els
limits de legitimitat dels que
Tragedia al port de Barcelona
parten, actuen i exigeixen
Dos tripulants d'un pesquer que va ser envestit per unmercant rus, a una milla nautica i mitja de la bocana sud
CARLES BOIX
Dos companys seus van poder ser rescatatsa temps
del port de Barcelona, co
aven desapareguts ahir a la
de distribuir elsfons
publics segons les eleccions
L'FBI investiga
El fiscal demana
anteriors, els ciutadans
podrien decidir aquinpartit
assignen el financament
els vincles entre
quatre anys per a
Serra i Todó
Trump iRússia
JOAN SAFONT
L'excúpula de CatalunyaCaixa
El seu director diuque no hi ha
Molts fantasiegen amb
es va apujar el sou quan lentitat
proves que Barack Obama
una respostalanaloga al que
l'any 34, quan
ja tenia problemes financers
espiés l'actual president
va acabar
en mans d'un coronel

Noticias
  • Mitsubishi confirma el retorn del Pajero
    El Mitsubishi Pajero –anomenat Montero al nostre mercat per motius comercials, i Shogun al Regne Unit– és un dels millors totterrenys de la història. L'any 1982, Mitsubishi va començar a fabricar aquest 4x4 amb reductora i bloqueig de diferencial, fruit de la voluntat de la marca per crear un model capaç de competir amb els mítics Jeep i Land Rover. La gran acollida de la primera generació va fer que l’any 1992, deu anys després del seu naixement, Mitsubishi fabriqués una segona generació del model amb una pila de novetats, com ara una nova transmissió a les quatre rodes, un nou sistema d’ABS més dòcil i efectiu i nous motors dièsel i gasolina més potents i eficients. 
  • La lluita del Congo contra l'Ebola: "Ja l'ha vençut 16 vegades, tornarà a contenir aquesta epidèmia"
    L'Organització Mundial de la Salut (OMS) segueix de ben a prop el preocupant brot d'Ebola originat a la República Democràtica del Congo (RDC) que ja s'ha propagat a Uganda. Aquest dissabte el director general de l'organització, Tedros Adhanom Ghebreyesus, ha arribat a Bunia, capital de la província oriental d'Ituri i epicentre de l'epidèmia, per reunir-se amb les autoritats locals i provincials i amb els treballadors de l'OMS desplegats sobre el terreny. El director ha reivindicat la lluita del país contra aquesta malaltia ara que s'enfronta a la seva dissetena epidèmia: "Aquest país té una àmplia experiència en la lluita contra l'Ebola i ja l'ha vençut 16 vegades. Sabem que la RDC tornarà a contenir aquesta epidèmia".
  • Ball de vaixells i una cursa contra el càncer marquen un cap de setmana festiu al port de Barcelona
    El port de Barcelona rebrà gairebé 9.000 persones aquest cap de setmana en la tercera edició de la jornada de portes obertes. El president de la institució, José Alberto Carbonell, ha celebrat l'èxit de la primera jornada, que ha esgotat totes les entrades i ha estat marcada per activitats de tots els colors i els gustos, tant a dins com a fora de l'aigua. Un dels plats forts d'aquest dissabte ha sigut el ball de vaixells, en què els assistents han pogut veure de primera mà una coreografia d'embarcacions dins del mar. A través d'aquesta dansa, inèdita fins ara a les aigües del port de Barcelona, diverses embarcacions han coordinat els seus moviments per oferir un espectacle marítim sense precedents a les 2.500 persones que han visitat les instal·lacions.
  • Temps plenament estiuenc: calor i ruixats de tarda al nord
    La calor no ha estat tan intensa en aquest inici del cap de setmana, tot i que ens mantenim amb valors tèrmics força superiors als habituals a finals del mes de maig. A poc a poc deixarem enrere una calorada que ha trencat el rècord de màxima més alta mai assolida a Catalunya en un mes de maig, amb 39,5 °C anotats a Vinebre (Ribera d'Ebre) divendres (trobareu les dades més destacades d’aquesta calorada històrica al final d’aquesta informació). El protagonisme, però, continuarà sent per la calor i també per un sol que es combinarà amb núvols alts i amb ruixats al nord del país, com ja hem vist durant la tarda de dissabte.
  • La vinyeta