ESQUERRA ALTERNATIVA El nou partit de r Colau topa amb a Podem només Els comuns confien en la pressió de Pablo Iglesias per reconduir Catalunya de Fachin confrontació, veu avalada tot l'estratégia i que ara.cat han votat un 7% dels inscrits la crisi i salvar la confluencia DIMARTS 130 EUROS SALVADOR CARDUS Les indiferenciesiles inhibicions socials són kes que acaben determinant els limits de legitimitat dels que Tragedia al port de Barcelona parten, actuen i exigeixen Dos tripulants d'un pesquer que va ser envestit per unmercant rus, a una milla nautica i mitja de la bocana sud CARLES BOIX Dos companys seus van poder ser rescatatsa temps del port de Barcelona, co aven desapareguts ahir a la de distribuir elsfons publics segons les eleccions L'FBI investiga El fiscal demana anteriors, els ciutadans podrien decidir aquinpartit assignen el financament els vincles entre quatre anys per a Serra i Todó Trump iRússia JOAN SAFONT L'excúpula de CatalunyaCaixa El seu director diuque no hi ha Molts fantasiegen amb es va apujar el sou quan lentitat proves que Barack Obama una respostalanaloga al que l'any 34, quan ja tenia problemes financers espiés l'actual president va acabar en mans d'un coronel
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Ada Colau activa el mode electoral
La legislatura espanyola s'esgota i les esquerres no estan preparades. Ja sigui a l'estiu, quan hauran passat els quatre anys des de les últimes eleccions, o a finals de novembre en cas que Pedro Sánchez premi el botó electoral aquest dilluns, Comuns, Sumar, IU i Més Madrid no tenen encara definida l'estructura ni tampoc el candidat. El fracàs dels decrets d'habitatge ha fet remoure el taulell polític i aquest dissabte Ada Colau ha activat el mode electoral amb una crida urgent. "És el moment de grans aliances. La ciutadania no entendria que cadascú anés per la seva banda", ha exclamat en la inauguració d'unes jornades de l'Escola d'Imaginació Política que organitza la Fundació Sentit Comú que presideix la mateixa Colau.
"Vaig anar a l'Empordà a criar i no comptava que això em faria desaparèixer de la llista de presentadores"
Carolina Ferre (Cocentaina, 1974) fa més de trenta anys que és un rostre habitual de la televisió. Va començar la seva carrera al ja desaparegut Canal 9 i ha passat per Telecinco, Antena 3, La Sexta i À Punt, on fins al 2023 va presentar la versió valenciana d'Atrapa'm si pots. També ha sigut col·laboradora de diversos programes de TV3, que l'ha seleccionat com una de les concursants vips de la nova edició de La travessa, que aquesta setmana ha aterrat a 3Cat.
El metro revisarà els punts dèbils de la seva xarxa davant dels aiguats
Fins no fa gaire la principal afectació que les pluges tenien sobre la xarxa de metro de Barcelona eren les sempiternes goteres de l'estació de Diagonal de la línia 3 i els encenalls per assecar-les. En les darreres setmanes, però, els aiguats que han caigut sobre la capital catalana han causat estralls en la mobilitat subterrània. Les fortes tempestes del 16 i el 29 de setembre van descarregar més de 100 litres en menys d'una hora en alguns punts de la ciutat i van obligar a tancar estacions en pràcticament totes les línies de metro, cosa que va deixar sense servei bona part de la ciutat. Un escenari que ha obligat TMB i l'Ajuntament a començar a treballar en mesures per fer front a uns temporals que cada cop seran més freqüents.
El copilot del vol de Flydubai va atacar el comandant amb un destral en un "atac terrorista", segons els Emirats
La fiscalia dels Emirats Àrabs Units ha confirmat aquest dissabte que el copilot de l'avió de Flydubai que dimecres anava des de Dubai fins a Tel-Aviv va atacar el pilot dins de la cabina amb una destral d'emergència per intentar prendre el control del comandament de l'aeronau i cometre un "atac terrorista".
Magda la fada (5)
.
Sitio web