Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
ESQUERRA ALTERNATIVA
El nou partit de
r Colau topa amb
a Podem només
Els comuns confien en la pressió
de Pablo Iglesias per reconduir
Catalunya
de Fachin confrontació, veu avalada tot l'estratégia
i que ara.cat han votat un 7% dels inscrits
la crisi i salvar la confluencia
DIMARTS
130 EUROS
SALVADOR
CARDUS
Les indiferenciesiles
inhibicions socials són kes
que acaben determinant els
limits de legitimitat dels que
Tragedia al port de Barcelona
parten, actuen i exigeixen
Dos tripulants d'un pesquer que va ser envestit per unmercant rus, a una milla nautica i mitja de la bocana sud
CARLES BOIX
Dos companys seus van poder ser rescatatsa temps
del port de Barcelona, co
aven desapareguts ahir a la
de distribuir elsfons
publics segons les eleccions
L'FBI investiga
El fiscal demana
anteriors, els ciutadans
podrien decidir aquinpartit
assignen el financament
els vincles entre
quatre anys per a
Serra i Todó
Trump iRússia
JOAN SAFONT
L'excúpula de CatalunyaCaixa
El seu director diuque no hi ha
Molts fantasiegen amb
es va apujar el sou quan lentitat
proves que Barack Obama
una respostalanaloga al que
l'any 34, quan
ja tenia problemes financers
espiés l'actual president
va acabar
en mans d'un coronel

Noticias
  • Com podem evitar que Barcelona perdi més infants
    Els tentacles de la crisi de l'habitatge arriben a tots els racons de la vida col·lectiva. Segons les dades a les quals ha tingut accés l'ARA, s'està consolidant com a tendència la pèrdua de població escolar a Barcelona. La preinscripció a infantil 3 (I3) ha tornat a baixar als nivells de la pandèmia. És preocupant. I, alhora, no és fàcil de revertir, ja que estem parlant d'una realitat socioeconòmica estructural.
  • Una incidència obliga l'avió de Pedro Sánchez a aterrar d'emergència a Turquia
    L'avió del president espanyol, Pedro Sánchez, ha hagut de fer un aterratge d'emergència i alterar la seva ruta aquest diumenge. En concret, segons detallen fonts de la Moncloa, "a causa d'un imprevist de caràcter tècnic", l'avió que el transportava cap a Armènia per assistir a la cimera de la Comunitat Política Europea "ha hagut d'aterrar a Ankara", capital de Turquia. Segons les mateixes fonts, la delegació espanyola passarà la nit en aquesta ciutat, abans de reprendre el viatge cap a Armènia aquest dilluns. L'Airbus A310 en què viatjava Sánchez ha sortit de la base aèria de Torrejón de Ardoz cap a les quatre de la tarda amb la intenció d'arribar a la capital d'Armènia, on aquest dilluns es reuneixen una cinquantena de líders del fòrum internacional.
  • Els xàfecs i les tronades aniran a més i l'ambient refrescarà
    La setmana començarà amb més xàfecs i tronades que descarregaran amb intensitat, especialment durant la tarda de dilluns. Una bossa d'aire fred, amb valors propers als -25 ºC a 5.500 m, farà que la inestabilitat vagi a més. El temps continuarà inestable els pròxims dies i arribaran noves línies frontals que mantindran el cel ben cobert amb més precipitacions. Les temperatures començaran a baixar i al Pirineu les tronades deixaran neu a cotes properes als 2.000 m.
  • La Lliga en directe: Espanyol - Reial Madrid
  • Israel allarga la detenció dels dos activistes de la Flotilla, que inicien una vaga de fam
    Un tribunal israelià ha aprovat una pròrroga de dos dies en la detenció dels dos activistes internacionals que anaven en la Flotilla amb destinació a Gaza i que van ser interceptats en aigües internacionals el 30 d’abril. Segons ha informat el centre legal pels drets de la minoria àrab a Israel, Adalah, que representa els detinguts, la decisió allarga la seva custòdia fins dimarts.