Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
ESQUERRA ALTERNATIVA
El nou partit de
r Colau topa amb
a Podem només
Els comuns confien en la pressió
de Pablo Iglesias per reconduir
Catalunya
de Fachin confrontació, veu avalada tot l'estratégia
i que ara.cat han votat un 7% dels inscrits
la crisi i salvar la confluencia
DIMARTS
130 EUROS
SALVADOR
CARDUS
Les indiferenciesiles
inhibicions socials són kes
que acaben determinant els
limits de legitimitat dels que
Tragedia al port de Barcelona
parten, actuen i exigeixen
Dos tripulants d'un pesquer que va ser envestit per unmercant rus, a una milla nautica i mitja de la bocana sud
CARLES BOIX
Dos companys seus van poder ser rescatatsa temps
del port de Barcelona, co
aven desapareguts ahir a la
de distribuir elsfons
publics segons les eleccions
L'FBI investiga
El fiscal demana
anteriors, els ciutadans
podrien decidir aquinpartit
assignen el financament
els vincles entre
quatre anys per a
Serra i Todó
Trump iRússia
JOAN SAFONT
L'excúpula de CatalunyaCaixa
El seu director diuque no hi ha
Molts fantasiegen amb
es va apujar el sou quan lentitat
proves que Barack Obama
una respostalanaloga al que
l'any 34, quan
ja tenia problemes financers
espiés l'actual president
va acabar
en mans d'un coronel

Noticias
  • Cauen les xarxes socials Instagram i Facebook
    Els usuaris de les xarxes socials Instagram i Facebook han detectat una caiguda en el seu funcionament aquest divendres cap a les 15.30 h, segons ha reportat el portal Downdetector. Arreu del món, les principals xarxes de Meta no deixen iniciar sessió o enviar missatges i mostren errors de càrrega.
  • Pirotècnia i gasos lacrimògens: Bolívia s'aboca a l'estat d'excepció després de sis setmanes de revolta camperola
    La pirotècnia i el gas lacrimogen fa dies que ocupen els carrers de Bolívia. Manifestants i policia des de fa un mes i mig s'enfronten arreu del país. Tan sols sis mesos després d'arribar al poder, el primer president de dretes de Bolívia en vint anys ja s'ha trobat amb la seva primera gran crisi. Rodrigo Paz, de tall ideològic moderat, va assumir la presidència al novembre després de gairebé dues dècades de governs del Moviment al Socialisme (MAS), fundat per l’expresident Evo Morales, i ara ha topat amb les protestes més grans en anys al país andí.
  • L'home que va mirar el món amb polsims d'alegria i melancolia
    La gran retrospectiva que la Tate Britain va dedicar a David Hockney el 2017 –vaig gaudir de l'enorme privilegi de veure-la en petit comitè, sense preocupar-me de les enormes aglomeracions que va provocar– va tenir alguna cosa de celebració i, alhora, de comiat anticipat. Era una exposició que no només repassava sis dècades de treball: pretenia i aconseguia ensenyar els ets i uts d'un artista que havia convertit la vitalitat en una forma de resistència. Hockney, ja a les portes de fer vuitanta anys, pintava cada dia amb la urgència d'algú que sabia que el temps és finit, però que encara té coses per dir i / o que s'interrogava i s'esforçava per intentar dir coses noves.
  • La justícia europea sentenciarà sobre la llei d'amnistia el 16 de juliol
    Ja hi ha data sobre la sentència definitiva de la justícia europea a la llei d'amnistia. El Tribunal de Justícia de la Unió Europea (TJUE) es pronunciarà el pròxim 16 de juliol sobre les prejudicials presentades pel Tribunal de Comptes per l'aplicació de l'amnistia en la causa de les despeses relacionades amb el referèndum de l'1 d'octubre del 2017 i l'Audiència Nacional pel cas de l'operació Judes contra els CDR.
  • Collars de més de 200.000 euros i arracades de 80.000 euros: el valor de les joies de Zapatero
    Les joies de Zapatero omplen titulars des de fa dies i, des d'aquest divendres, protagonitzen una nova peça separada del cas Plus Ultra a l'Audiència Nacional. El jutge José Luis Calama ha acordat investigar també l'expresident espanyol per la possessió d'aquests objectes de valor perquè considera que hi ha indicis de presumptes delictes fiscals i de contraban. La base de la seva decisió és la taxació preliminar de les joies –localitzades al despatx de l'exlíder del PSOE–, que han estat valorades en 1.323.915 euros. L'informe de la taxació, al qual ha tingut accés l'ARA, analitza el preu de mercat estimat (impostos inclosos) de fins a 79 joies, entre les quals destaquen collars de més de 220.000 euros i arracades de 80.000.