ESQUERRA ALTERNATIVA El nou partit de r Colau topa amb a Podem només Els comuns confien en la pressió de Pablo Iglesias per reconduir Catalunya de Fachin confrontació, veu avalada tot l'estratégia i que ara.cat han votat un 7% dels inscrits la crisi i salvar la confluencia DIMARTS 130 EUROS SALVADOR CARDUS Les indiferenciesiles inhibicions socials són kes que acaben determinant els limits de legitimitat dels que Tragedia al port de Barcelona parten, actuen i exigeixen Dos tripulants d'un pesquer que va ser envestit per unmercant rus, a una milla nautica i mitja de la bocana sud CARLES BOIX Dos companys seus van poder ser rescatatsa temps del port de Barcelona, co aven desapareguts ahir a la de distribuir elsfons publics segons les eleccions L'FBI investiga El fiscal demana anteriors, els ciutadans podrien decidir aquinpartit assignen el financament els vincles entre quatre anys per a Serra i Todó Trump iRússia JOAN SAFONT L'excúpula de CatalunyaCaixa El seu director diuque no hi ha Molts fantasiegen amb es va apujar el sou quan lentitat proves que Barack Obama una respostalanaloga al que l'any 34, quan ja tenia problemes financers espiés l'actual president va acabar en mans d'un coronel
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
El restaurant de Cornellà on la cuina mediterrània, la memòria i la bona taula converteixen cada àpat en una celebració
Cornellà de Llobregat, la segona ciutat més gran del Baix Llobregat, viu des de fa anys una transformació silenciosa però constant en l’àmbit gastronòmic. A la ciutat ja no només s’hi menja bé: s’hi menja amb orgull. Cada cop són més els veïns i també els visitants que decideixen seure a taula als seus restaurants, atrets per una cuina honesta, preus ajustats i espais que conviden a gaudir del temps sense presses. En aquest mapa culinari en creixement, alguns projectes han sabut consolidar-se com a referents. Un és, sens dubte, el restaurant Més de Grandi.
La UE s'esquerda en la defensa del 'Made in Europe'
És un debat que cada un cert temps torna a la Unió Europea i sempre acaba formant els mateixos blocs d'estats membres. Els països més històricament proteccionistes, que encarna sobretot França, aposten per destinar el finançament públic a compres i indústries amb segell europeu. En canvi, els socis comunitaris de tradició més aperturista i de lliure-comerç, com pot ser Alemanya o els Països Baixos, advoquen per ser menys restrictius amb les inversions públiques i privades.
La campiona olímpica condemnada per robar a una companya d'equip
Julia Simon estava destinada a ser olímpica. Nascuda el 1996 a Albertville, ciutat que havia acollit els Jocs Olímpics d'Hivern el 1992, ja esquiava quan era menuda en una vila que havia canviat del tot després de la cita olímpica. De fons, els Alps. I pels carrers, les cinc anelles olímpiques que recordaven aquella cita. Simon es va decantar pel biatló, la prova d'esquí de fons on portes un rifle a l'esquena i cal anar fent aturades per disparar i demostrar la teva punteria. I de seguida va quedar clar que tenia futur: va guanyar campionats francesos i proves de la Copa del Món. Abans d'aquests Jocs ja havia estat campiona mundial diverses vegades.
Cees Nooteboom, l'escriptor viatger que es va enamorar de Menorca, mor als 92 anys
Fa més de cinquanta anys que l'escriptor neerlandès Cees Nooteboom (1933-2026) trobava la pau i la inspiració creativa a l'illa de Menorca. "És el lloc on he escrit bona part dels meus llibres i poemes", reconeixia fa sis anys, quan va rebre el premi Formentor per la seva prolífica i apreciada obra, des de la seva casa a Amsterdam. En aquells moments, Nooteboom, que acabava de fer 87 anys, no va poder viatjar a l'illa veïna a la seva per recollir el guardó per motius de salut, però encara va tenir forces per recordar els orígens d'una obsessió per escriure que es va materialitzar en una cinquantena llarga de llibres que el van convertir en una de les figures literàries de Països Baixos més reconegudes internacionalment. En la seva bibliografia hi ha, com a mínim, tres títols disponibles en català, La història següent (2004), Perdut el paradís (2006) i Desviació a Santiago (2010), tots tres publicats per Bromera.
L'ucraïnès que competia amb un casc amb fotos d'atletes assassinats per Rússia, expulsat dels Jocs
El Comitè Olímpic Internacional ha expulsat dels Jocs Olímpics d'Hivern l'ucraïnès Vladyslav Heraskevych, abanderat del seu país, per no renunciar a l'ús del casc amb fotografies d'atletes assassinats per Rússia a la guerra al seu país.
Sitio web