ESQUERRA ALTERNATIVA El nou partit de r Colau topa amb a Podem només Els comuns confien en la pressió de Pablo Iglesias per reconduir Catalunya de Fachin confrontació, veu avalada tot l'estratégia i que ara.cat han votat un 7% dels inscrits la crisi i salvar la confluencia DIMARTS 130 EUROS SALVADOR CARDUS Les indiferenciesiles inhibicions socials són kes que acaben determinant els limits de legitimitat dels que Tragedia al port de Barcelona parten, actuen i exigeixen Dos tripulants d'un pesquer que va ser envestit per unmercant rus, a una milla nautica i mitja de la bocana sud CARLES BOIX Dos companys seus van poder ser rescatatsa temps del port de Barcelona, co aven desapareguts ahir a la de distribuir elsfons publics segons les eleccions L'FBI investiga El fiscal demana anteriors, els ciutadans podrien decidir aquinpartit assignen el financament els vincles entre quatre anys per a Serra i Todó Trump iRússia JOAN SAFONT L'excúpula de CatalunyaCaixa El seu director diuque no hi ha Molts fantasiegen amb es va apujar el sou quan lentitat proves que Barack Obama una respostalanaloga al que l'any 34, quan ja tenia problemes financers espiés l'actual president va acabar en mans d'un coronel
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
El G-7 espera aprofitar l'optimisme de Trump per moure fitxa a Ucraïna
Els líders presents a la cimera del G-7 que se celebra a la localitat francesa d'Évian-les-Bains aquest dimarts tindran una doble missió: desvelar els detalls del pacte entre els Estats Units i l'Iran —i mirar d'influir perquè l'estret d'Ormuz reobri com més aviat millor— i pressionar el president nord-americà, Donald Trump, perquè doni un nou impuls als esforços negociadors a Ucraïna. La trobada reuneix els líders de França, el Regne Unit, el Canadà, Alemanya, Itàlia, el Japó i els Estats Units, juntament amb la Unió Europea, en un decorat idíl·lic, amb el llac Léman de fons. Després que dilluns es fes la recepció oficial, aquest dimarts toca abordar les discussions polítiques.
El projecte dels Mossos a les escoles està aturat, segons Parlon
Núria Parlon, consellera d'Interior, admet que el pla pilot per introduir Mossos d'Esquadra a les escoles està aturat i no sap dir si es podrà reprendre en un futur: "Va aflorar en un moment inoportú", ha admès en una entrevista a Catalunya Ràdio.
La CNMC obre expedient a sis grans bancs per la guerra hipotecària
La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) ha decidit incoar un procediment sancionador contra sis grans bancs per possibles pràctiques anticompetitives. Es tracta de Bankinter, Banco Santander, BBVA, Unicaja, CaixaBank i Banc Sabadell. L'organisme presidit per Cani Fernández, que justament aquest dimarts acaba el seu mandat, investiga si aquestes entitats van dur a terme una possible pràctica anticompetitiva relacionada amb la política hipotecària i, més concretament, amb l'anomenada guerra hipotecària, contrària a l'article 1 de la llei de defensa de la competència i a l'article 101 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea (S/0009/26).
Els somnis es fan realitat al Mundial: el porter de 40 anys sense equip que ha aturat Espanya
Havia de ser el dia d'Espanya i de Lamine Yamal, però va ser el dia de Josimar Dias Vozinha, un sobrenom que en portuguès sona molt similar a "àvia". Va ser un conte de fades. Una d'aquelles històries que, si un guionista la inventa per fer-ne una sèrie de televisió, més d'un dirà que és impossible de creure. A vegades sembla que en aquest futbol modern ple de diners on els rics cada cop són més rics, no és possible que un senyor de 40 anys sense equip pugui brillar contra Lamine Yamal, Ferran Torres, Pedri i companyia. Però al Mundial de futbol, per sort, encara passen aquestes coses. Mai un porter de 40 anys havia aconseguit acabar un partit d'un Mundial sense rebre gols. Vozinha va aconseguir-ho.
Detingut un home per matar el logopeda del seu fill a València
La Policia Nacional ha detingut un jove de 24 anys que es va presentar dilluns a la comissaria de Burjassot, a València, amb les mans tacades de sang. L'home va confessar haver apunyalat i matat un altre home, que suposadament era el logopeda que tractava al seu fill.
Sitio web