ESQUERRA ALTERNATIVA El nou partit de r Colau topa amb a Podem només Els comuns confien en la pressió de Pablo Iglesias per reconduir Catalunya de Fachin confrontació, veu avalada tot l'estratégia i que ara.cat han votat un 7% dels inscrits la crisi i salvar la confluencia DIMARTS 130 EUROS SALVADOR CARDUS Les indiferenciesiles inhibicions socials són kes que acaben determinant els limits de legitimitat dels que Tragedia al port de Barcelona parten, actuen i exigeixen Dos tripulants d'un pesquer que va ser envestit per unmercant rus, a una milla nautica i mitja de la bocana sud CARLES BOIX Dos companys seus van poder ser rescatatsa temps del port de Barcelona, co aven desapareguts ahir a la de distribuir elsfons publics segons les eleccions L'FBI investiga El fiscal demana anteriors, els ciutadans podrien decidir aquinpartit assignen el financament els vincles entre quatre anys per a Serra i Todó Trump iRússia JOAN SAFONT L'excúpula de CatalunyaCaixa El seu director diuque no hi ha Molts fantasiegen amb es va apujar el sou quan lentitat proves que Barack Obama una respostalanaloga al que l'any 34, quan ja tenia problemes financers espiés l'actual president va acabar en mans d'un coronel
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Càrregues policials a Madrid en una manifestació ultra contra Óscar Puente
Més d'un miler de persones s'han concentrat davant la seu del ministeri de Transports a Madrid per exigir responsabilitats per l'accident ferroviari a Urda (Toledo). La manifestació estava convocada per formacions d'extrema dreta com Falange i ha acabat en enfrontaments amb la policia.
Càrregues policials per una manifestació ultra contra el PSOE a Madrid
Quan comprar aliments per internet semblava ciència-ficció: els 25 anys de Capraboacasa
El 2001, quan comprar per internet encara era una novetat i molts desconfiaven de comprar aliments per internet, Caprabo va obrir el primer supermercat en línia d’Espanya. Una aposta pionera que va anticipar la transformació dels hàbits de consum i que, 25 anys després, forma part de la quotidianitat de moltes llars. El que aleshores era una innovació s’ha convertit en una alternativa a la compra presencial, especialment per a les persones amb poc temps o dificultats per desplaçar-se.
Es filtren els àudios dels maquinistes de l'accident a Toledo: "Reprengui amb marxa normal"
Els àudios de les converses dels maquinistes dels trens AVE i Iryo que han xocat aquest dimecres a Urda, deixant més de 60 víctimes mortals, constaten que el conductor de l'AVE que acaba xocant amb la part de darrere de l'Iryo rep l'ordre de reprendre la marxa "amb normalitat". Els àudios que han avançat El País i Eldiario.es demostren que l'operari del centre de control d'Atocha –que estava acompanyat d'un supervisor i un auxiliar– dona l'ordre al tren AVE, que estava a uns 25 quilòmetres de distància de l'Iryo, que reiniciï la marxa amb normalitat.
Els partits palestins d'Israel poden sumar per desallotjar Netanyahu, però l'oposició no els vol
A l’espera que acabi el lent recompte de les eleccions de dimarts a Israel, ja queda clar que una de les claus ha estat la participació rècord de la minoria àrab, que representen el 20% de la població d’Israel. Aquesta comunitat sempre havia estat tradicionalment abstencionista perquè no se sentia representada en un estat que els tracta com a ciutadans de segona. A diferència dels palestins que viuen a Gaza i a Cisjordània (que Israel mai ha volgut considerar ciutadans per no perdre la majoria demogràfica jueva) els palestins amb ciutadania israeliana tenen dret a vot. I aquest cop l’han exercit massivament: un 70% han acudit a les urnes, un percentatge mai vist.
Sitio web