Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
ESQUERRA ALTERNATIVA
El nou partit de
r Colau topa amb
a Podem només
Els comuns confien en la pressió
de Pablo Iglesias per reconduir
Catalunya
de Fachin confrontació, veu avalada tot l'estratégia
i que ara.cat han votat un 7% dels inscrits
la crisi i salvar la confluencia
DIMARTS
130 EUROS
SALVADOR
CARDUS
Les indiferenciesiles
inhibicions socials són kes
que acaben determinant els
limits de legitimitat dels que
Tragedia al port de Barcelona
parten, actuen i exigeixen
Dos tripulants d'un pesquer que va ser envestit per unmercant rus, a una milla nautica i mitja de la bocana sud
CARLES BOIX
Dos companys seus van poder ser rescatatsa temps
del port de Barcelona, co
aven desapareguts ahir a la
de distribuir elsfons
publics segons les eleccions
L'FBI investiga
El fiscal demana
anteriors, els ciutadans
podrien decidir aquinpartit
assignen el financament
els vincles entre
quatre anys per a
Serra i Todó
Trump iRússia
JOAN SAFONT
L'excúpula de CatalunyaCaixa
El seu director diuque no hi ha
Molts fantasiegen amb
es va apujar el sou quan lentitat
proves que Barack Obama
una respostalanaloga al que
l'any 34, quan
ja tenia problemes financers
espiés l'actual president
va acabar
en mans d'un coronel

Noticias
  • Investiguen la mort violenta d’una dona en un local ocupat a l’Hospitalet de Llobregat
    Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort violenta d’una dona aquest dijous a la tarda a l’Hospitalet de Llobregat. Segons ha pogut saber l'ARA, els fets han tingut lloc en un local ocupat.
  • Dalí donarà glòria a la pintura catalana (1926)
    De la crítica de Josep Francesc Ràfols (Vilanova i la Geltrú, 1889 - Barcelona, 1965) publicada aquest mes fa cent anys a la revista D'Ací i d'Allà (I-1926). Era una de les primeres exposicions de Salvador Dalí (Figueres,1904-1989) a Barcelona. Arquitecte, pintor i historiador de l’art, Ràfols ja intuïa en un Dalí de 22 anys l’artista agosarat que exploraria des del classicisme els camps que obrien les avantguardes en una Catalunya que, cap a mitjan segle XX, era una primera potència mundial en arts plàstiques i arquitectura.
  • "L’extrema dreta ha sabut capitalitzar el fracàs de la socialdemocràcia"
    Fa anys que el fotògraf i periodista català Jordi Borràs (Barcelona, 1981) documenta els conflictes socials i polítics del país, amb un accent especial sobre l'extrema dreta i els moviments ultres a Catalunya i arreu d'Europa.
  • Puigdemont convoca de forma urgent el partit a la Catalunya del Nord
    Dissabte Junts tenia prevista una reunió del consell nacional a Cardedeu, però el partit modifica l'agenda per reunir-se d'urgència a la Catalunya del Nord. Carles Puigdemont liderarà aquesta trobada en què el partit pretén donar resposta al "col·lapse" que viu el país amb el caos de Rodalies.
  • L'AP-7 estarà tallada almenys fins dissabte, a l'espera de nous exàmens dels carrils
    El director del Servei Català de Trànsit, Ramon Lamiel, ha reiterat que el tram de 10 quilòmetres de l'AP-7 tallat per la inestabilitat del terreny al punt de l'accident del tren de Gelida –en què va morir un maquinista en pràctiques per la caiguda d'un mur de contenció de l'autopista– continuarà tallat "durant dies". De fet, aquest dissabte el responsable de Trànsit acompanyarà personal del ministeri de Transports, propietari de l'autopista, a fer una visita d'obres per analitzar l'estat dels carrils. Un cop es tinguin nous detalls de la revisió del ferm, es podrien trobar altres fórmules per alleugerir les restriccions de trànsit.