ESQUERRA ALTERNATIVA El nou partit de r Colau topa amb a Podem només Els comuns confien en la pressió de Pablo Iglesias per reconduir Catalunya de Fachin confrontació, veu avalada tot l'estratégia i que ara.cat han votat un 7% dels inscrits la crisi i salvar la confluencia DIMARTS 130 EUROS SALVADOR CARDUS Les indiferenciesiles inhibicions socials són kes que acaben determinant els limits de legitimitat dels que Tragedia al port de Barcelona parten, actuen i exigeixen Dos tripulants d'un pesquer que va ser envestit per unmercant rus, a una milla nautica i mitja de la bocana sud CARLES BOIX Dos companys seus van poder ser rescatatsa temps del port de Barcelona, co aven desapareguts ahir a la de distribuir elsfons publics segons les eleccions L'FBI investiga El fiscal demana anteriors, els ciutadans podrien decidir aquinpartit assignen el financament els vincles entre quatre anys per a Serra i Todó Trump iRússia JOAN SAFONT L'excúpula de CatalunyaCaixa El seu director diuque no hi ha Molts fantasiegen amb es va apujar el sou quan lentitat proves que Barack Obama una respostalanaloga al que l'any 34, quan ja tenia problemes financers espiés l'actual president va acabar en mans d'un coronel
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Junts i Podem mantenen la incògnita sobre els decrets: "Estem mirant la lletra petita"
Amb un dels dos decrets d'habitatge ja publicat al BOE —el de l'escut social amb mesures com la suspensió temporal d'alguns desnonaments—, i l'altre pendent de fer-ho —es publicarà aquest divendres—, els partits polítics comencen a moure fitxa. De moment, el president d'ERC, Oriol Junqueras, ha confirmat que votaran a favor dels dos textos, si bé ha lamentat que siguin "insuficients". Mentre que Podem i Junts mantenen la incògnita. De fet, és amb aquestes dues formacions amb qui el govern espanyol ha de fer més malabars per satisfer-ne les exigències, molt sovint contraposades.
Junts vol reprovar Illa: "És el pitjor president de la Catalunya moderna"
Esmena a la totalitat de Junts al president de la Generalitat, Salvador Illa. El debat de política general, que marca el curs polític, s'ha reprès aquest dimecres i l'ha encetat un discurs molt contundent de la presidenta del principal grup de l'oposició al Parlament, la juntaire Mònica Sales: "El que li he de dir és dur", ja avisava, abans de sentenciar la seva presidència. "Li dic aquí de manera solemne que vostè és el pitjor president que ha tingut la Catalunya moderna", ha reblat. Una conclusió que ha lligat amb la clau de volta de les propostes de resolució que presentarà el partit de Carles Puigdemont a la cambra catalana, que es basa en la reprovació del president.
El misteri continua: un dels detinguts a la base de la RAF Fairford va trucar ell mateix a la policia
El presumpte thriller internacional sobre el suposat atemptat contra la base de la RAF Fairford, que diumenge a la matinada va sacsejar la tranquil·litat de la idíl·lica regió dels Cotswolds, 160 quilòmetres a l'oest de Londres, ofereix tota mena de girs de guió. El darrer el revela aquest dimecres el diari The Times, que informa que un dels cinc detinguts inicialment –tots alliberats dilluns sota fiança– va trucar als serveis d'emergència (999) gairebé una hora abans que la pagesa veïna de la zona, que va acabar posant en marxa un gran operatiu policial davant un possible intent d'atemptat terrorista contra la instal·lació militar.
Desactivada l'alerta del pla Inuncat un cop finalitzat l'episodi de pluges
Protecció Civil ha desactivat aquest dimecres al matí l'alerta del pla Inuncat un cop finalitzat l'episodi de pluges i normalitzada la situació als rius i rieres. El Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat) no preveu precipitacions intenses enlloc aquest dimecres.
Preocupació amb Raphinha, que torna a Barcelona
La Confederació Brasilera de Futbol (CBF) ha alliberat Raphinha de l'amistós que havia de disputar a l'Índia aquest cap de setmana. Les proves mèdiques han determinat que el davanter blaugrana no pateix cap lesió greu, únicament un "edema" a la cuixa, però "per precaució" deixa la selecció i torna cap a Barcelona.
Sitio web