Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
ESQUERRA ALTERNATIVA
El nou partit de
r Colau topa amb
a Podem només
Els comuns confien en la pressió
de Pablo Iglesias per reconduir
Catalunya
de Fachin confrontació, veu avalada tot l'estratégia
i que ara.cat han votat un 7% dels inscrits
la crisi i salvar la confluencia
DIMARTS
130 EUROS
SALVADOR
CARDUS
Les indiferenciesiles
inhibicions socials són kes
que acaben determinant els
limits de legitimitat dels que
Tragedia al port de Barcelona
parten, actuen i exigeixen
Dos tripulants d'un pesquer que va ser envestit per unmercant rus, a una milla nautica i mitja de la bocana sud
CARLES BOIX
Dos companys seus van poder ser rescatatsa temps
del port de Barcelona, co
aven desapareguts ahir a la
de distribuir elsfons
publics segons les eleccions
L'FBI investiga
El fiscal demana
anteriors, els ciutadans
podrien decidir aquinpartit
assignen el financament
els vincles entre
quatre anys per a
Serra i Todó
Trump iRússia
JOAN SAFONT
L'excúpula de CatalunyaCaixa
El seu director diuque no hi ha
Molts fantasiegen amb
es va apujar el sou quan lentitat
proves que Barack Obama
una respostalanaloga al que
l'any 34, quan
ja tenia problemes financers
espiés l'actual president
va acabar
en mans d'un coronel

Noticias
  • L'Assemblea de Docents de les Illes destina 100.000 euros a les vagues del País Valencià i Catalunya: “També és la nostra lluita”
    L’Assemblea de Docents ha acordat destinar 100.000 euros de la seva caixa de resistència al suport de les vagues educatives del País Valencià i Catalunya. La decisió s’ha pres aquest dilluns durant una assemblea general urgent celebrada a l’IES Berenguer, en un context marcat per la reactivació de les mobilitzacions educatives als territoris de parla catalana i pel conflicte laboral del sector 0-3 a les Illes Balears.
  • Els líders dels mitjans trinxera i l’herba arran de peus
    L’UCO ÉSCOM aquelles bosses de mà sense compartiments, que sempre que hi entafores la mà fins al colze en surt alguna cosa inesperada. Només que en comptes d’un paquet de kleenex, una capsa de mistos d’un hotel amb pretensions o la funda d’un paraigua (però no el paraigua) d’aquí en surt un dossieret, uns documents inèdits o un tros d’investigació que fins ara no havia emergit. Un factor agermana totes aquestes marianes aparicions: arriben en el moment precís per decantar la balança de l’opinió pública. El nou informe de l’UCO ha generat titulars com “L’UCO confirma que Begoña Gómez va fer servir el programari de la Complutense amb finalitats comercials i contractes manipulats (El Debate)” o “L’UCO detecta «adjudicacions premeditades» o «sense complir la normativa» en el software de la UCAM per a Begoña Gómez (El Español)”. Però també “L’UCO conclou que la càtedra de Begoña Gómez es va crear conforme a la norma (La Vanguardia)” o “L’UCO no troba ingr
  • Paula Bonet denuncia desperfectes a la seva galeria: "La persona que m'assetja des del 2019 torna a estar en llibertat"
    L'artista i escriptora Paula Bonet ha denunciat per Instagram que un intrús ha tornat a irrompre a la seva galeria, ha trencat el vidre de la porta, ha mogut els quadres de lloc i ha robat una peça de petit format. Bonet ho correlaciona directament amb la posada en llibertat del seu assetjador, l'home que des del 2019 la persegueix i l'amenaça i que ha al·legat en un judici que pateix un trastorn erotomaníac. L'artista assegura que ja ha denunciat el cas als Mossos i que la policia científica ha analitzat les proves al seu taller. La policia catalana no ha confirmat la denúncia i al·lega que és una qüestió privada.
  • La darrera joguina de Mercedes Milá
    L’any 1974 la periodista Mercedes Milá presentava Polideportivo a TVE. D’això han passat cinquanta-dos anys i ara acaba d’estrenar, a la mateixa televisió pública, Me meto en un jardín (La 2), un programa d’entrevistes que la cadena ha batejat com una road movie. Milá viatja amb una autocaravana amb els convidats i se’ls emporta a jardins cèlebres de la geografia espanyola, buscant un entorn que propiciï una conversa distesa i íntima. La sèrie l’ha començat amb l’escriptor David Uclés, i després de visitar-lo al seu poble de Quesada, a Jaén, i conèixer la seva família, se’n van fins al jardí botànic de Torre del Vinagre, a la serra de Cazorla. El programa serà més o menys reeixit en funció del convidat. I David Uclés no era, probablement, el millor per arrencar la temporada. Les lliçons sobre la Guerra Civil gairebé com si l’hagués viscuda van acabar provocant un cert tedi reiteratiu.
  • A la contra