Portada del periodico Ara:
Sitio web




Recognized text:
r ara.cat
DILLUNS
20 DE MARK DEL2017
130 EUROS
CARME
COLOMINA.
Europa ha convertit
l'acollida en detenció
el dret a refugien una
responsabilitat a defugir
externalitzar
NURIA BoscH
La Hisenda propia ha de
ser un objectiu de primer
ordre per al govern catala
tant si Catalunya ésdins
com fora de l'estatespanyol
PERE PUGES
És just ara, en les
circumstancies actuals,
quan cal fer un congrés
ciutad per debatre
el país que volem
PROCESSOBIRANISTA
JxSí traslladara
al setembre la llei
de desconnexió
El full de ruta la situava a finals
Poder concentrar la mobilització
de juliol, pero l'objectiu ara és
ciutadana en pocsdiesiguanyar
acostar-la al maxim al referendum
temps són els motius del canvi
Rajoy fa el primer pas per dur a
la segona llei antidesnonaments
Coronacio
historica
de Schulz
com a rival
de Merkel
Obté uninédit
100% de vots en la
convenció de l'SPD
SUARL
JETZTIST
SCHULZ
unicef
Aliances de
grans ciutats
per recuperar
la gestió
dels serveis
El Barca, per caracter
Barcelona, Sabadell
iBadalona lideren
Un gol de Suárez, dos de Messi
rena d André Gomes permeten als blaugranes
aquestes xarxes
superar el doble cap del Valencia, arnbelo liel2
les opcions a la Lliga

Noticias
  • De fit a fit
  • 'A la contra', per Ferreres
  • 'A la contra', per Ferreres
  • El Ballet, espectacle total (1947)
    [...] Rebutgem la teoria wagneriana de l’espectacle total basat en la convergència d’arts que parteixen de sentits diferents cap a l’esperança d’una Forma comuna, però que no poden donar sinó formes particulars derivades dels diferents punts de partida. Però no rebutgem la idea de l’espectacle total en si. Podem admetre-la, considerant la possibilitat d’operar en direcció inversa, partint de la unitat de fet vital i deixant en llibertat l’acció dels sentits, perquè cada un d’ells s’arrapi a la faceta del fenomen únic que li correspongui i ens doni, automàticament, la seva interpretació, la seva forma particular.
  • Serrat, com una onada
    Nit de devocions i nostàlgies a l’Auditori del Fòrum, un dels escenari barcelonins més a prop del mar al qual Joan Manuel Serrat va dedicar una obra mestra el 1971. Era el primer dels tres concerts barcelonins de la gira Mediterráneo da Capo, homenatge de Serrat a un disc, a deu cançons que va compondre quan només tenia 27 anys. Aquella joventut més reflexiva que impetuosa el va dur a fer una obra madura, hereva de les lectures de Machado i del foc de Sant Joan, de la poesia a l’ombra dels turons i els amors perduts, somiats i viscuts a peu de carrer.