r ara.cat DILLUNS 20 DE MARK DEL2017 130 EUROS CARME COLOMINA. Europa ha convertit l'acollida en detenció el dret a refugien una responsabilitat a defugir externalitzar NURIA BoscH La Hisenda propia ha de ser un objectiu de primer ordre per al govern catala tant si Catalunya ésdins com fora de l'estatespanyol PERE PUGES És just ara, en les circumstancies actuals, quan cal fer un congrés ciutad per debatre el país que volem PROCESSOBIRANISTA JxSí traslladara al setembre la llei de desconnexió El full de ruta la situava a finals Poder concentrar la mobilització de juliol, pero l'objectiu ara és ciutadana en pocsdiesiguanyar acostar-la al maxim al referendum temps són els motius del canvi Rajoy fa el primer pas per dur a la segona llei antidesnonaments Coronacio historica de Schulz com a rival de Merkel Obté uninédit 100% de vots en la convenció de l'SPD SUARL JETZTIST SCHULZ unicef Aliances de grans ciutats per recuperar la gestió dels serveis El Barca, per caracter Barcelona, Sabadell iBadalona lideren Un gol de Suárez, dos de Messi rena d André Gomes permeten als blaugranes aquestes xarxes superar el doble cap del Valencia, arnbelo liel2 les opcions a la Lliga
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
A la contra
Flávio Bolsonaro, el candidat brasiler escollit a dit pel seu pare i que l'extrema dreta no volia
La política brasilera segueix enquistada i polaritzada al voltant de les figures de Lula da Silva i Jair Bolsonaro, els dos darrers presidents, que personifiquen els dos moviments ideològics de masses amb més capacitat de mobilització d’aquest segle: el populisme laborista democràtic d’inclusió social versus l’extrema dreta submisa als interessos dels Estats Units.
El peatge comercial de les grans obres: "Al final haurem de marxar"
Un cartell vermell de grans dimensions anuncia que es lloga el local de la cantonada entre Travessera de Gràcia i el carrer de Sant Gabriel, a tocar de la plaça Gal·la Placídia de Barcelona. Fins fa tres setmanes, en aquells baixos hi havia una botiga de joies i complements que feia anys que era al barri. Fins al 31 de juliol, quan va tancar definitivament, el comerç va tenir penjada a la porta una carta en què s'acomiadava dels veïns i explicava els motius del trasllat a un nou local a Sant Gervasi: l'impacte de les obres de la línia L8 de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC).
Giorgia Meloni: de l'època "complexa" de Mussolini a la "revolució d'orgull" italià
Giorgia Meloni és aficionada a batre rècords. Aviat es convertirà en la primera ministra que més temps ha ocupat el càrrec de manera ininterrompuda en la història de la República Italiana. "Soc una persona que s'imposa normes a si mateixa", afirma. "La primera és que mai dic una cosa que no penso".
La sèrie inspirada en 'Temps de silenci' que Antena 3 va 'rescatar' de TVE
[Com cada estiu, l'ARA dedica una sèrie d’articles de Mèdia dels diumenges a repassar història de la televisió. Enguany, rescatem alguns dels canvis de cadena més sonats que van viure ficcions històriques].
Sitio web