r ara.cat DILLUNS 20 DE MARK DEL2017 130 EUROS CARME COLOMINA. Europa ha convertit l'acollida en detenció el dret a refugien una responsabilitat a defugir externalitzar NURIA BoscH La Hisenda propia ha de ser un objectiu de primer ordre per al govern catala tant si Catalunya ésdins com fora de l'estatespanyol PERE PUGES És just ara, en les circumstancies actuals, quan cal fer un congrés ciutad per debatre el país que volem PROCESSOBIRANISTA JxSí traslladara al setembre la llei de desconnexió El full de ruta la situava a finals Poder concentrar la mobilització de juliol, pero l'objectiu ara és ciutadana en pocsdiesiguanyar acostar-la al maxim al referendum temps són els motius del canvi Rajoy fa el primer pas per dur a la segona llei antidesnonaments Coronacio historica de Schulz com a rival de Merkel Obté uninédit 100% de vots en la convenció de l'SPD SUARL JETZTIST SCHULZ unicef Aliances de grans ciutats per recuperar la gestió dels serveis El Barca, per caracter Barcelona, Sabadell iBadalona lideren Un gol de Suárez, dos de Messi rena d André Gomes permeten als blaugranes aquestes xarxes superar el doble cap del Valencia, arnbelo liel2 les opcions a la Lliga
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Aliança Catalana admet que no troba candidat per Barcelona
Ara fa dos mesos, en una conferència al Fòrum Europa Tribuna Catalunya, els periodistes van preguntar a Sílvia Orriols, si ja tenien candidat per Barcelona i la líder d'Aliança Catalana va dir que sí. "És un home i és conegut", es va limitar a dir la màxima responsable del partit d'extrema dreta. Ho va fer mirant a la taula on seien altres membres de la direcció i del partit, subratllant que no podia dir res més fins el dia de Sant Jordi, quan s'havia acordat presentar l'alcaldable de la capital catalana. La presentació de l'alcaldable, però, s'ha ajornat i no es produirà la setmana vinent. Així ho anunciat la mateixa Orriols aquest dijous al Parlament, que ha admès que la persona a qui li havien "confiat" ser el candidat "se n'ha desdit".
El nou pla de memòria de Barcelona inclou un centre d'interpretació del terrorisme i una web sobre l'esclavisme
Amb una inversió inicial de 6,7 milions d’euros el 2026, l'Ajuntament de Barcelona engegarà un pla que vol reivindicar "la tradició democràtica, social i feminista de la ciutat". Per fer-ho, ha presentat un full de ruta que es desplegarà fins al 2030 i que, entre altres coses, preveu la creació del Centre Memorial de la Model, on s'explicarà la repressió política, la conflictivitat social, el control penal i les lluites democràtiques del segle XX; d'un nou Centre d'Interpretació del Terrorisme al Castell de Montjuïc, que sobretot incidirà en els atemptats d'Hipercor (1987) i la Rambla (2017), al Castell de Montjuïc; i del Centre d'Interpretació del Treball de Barcelona, a l'antiga fàbrica Fabra i Coats.
Mor l'exporter de l'Espanyol Alex Manninger
Alex Manninger ha mort en un accident de trànsit a l'edat de 48 anys. L'exporter de l'Arsenal i la Juventus també va fitxar per l'Espanyol l'estiu del 2002, tot i que no va arribar a debutar i va marxar aquell mateix agost.
Deixen sortir de presó l'home en cadira de rodes que va matar un lladre al Bon Pastor
El Pepe, l'home en cadira de rodes que va matar un lladre al barri del Bon Pastor de Barcelona, podrà esperar el judici en llibertat. Aquest dijous un jutge ha acceptat deixar-lo en llibertat provisional, com demanava la seva defensa, i avui mateix sortirà de la presó de Brians 1, on va ingressar el 7 d'abril i ha passat nou dies empresonat.
Per què ara hi ha més casos d'autisme que abans?
Normalment, és fàcil de veure que algú s’ha trencat un braç: el guix el delata. O que té un refredat: no para d’esternudar i mocar-se. I amb una simple anàlisi podem saber si una persona és hipertensa o diabètica. En canvi, les malalties mentals, que poden ser igual de doloroses i incapacitants que les físiques, solen passar més desapercebudes, sovint perquè no mostren signes visibles i perquè no tenen biomarcadors quantificables. Malgrat tot, el seu impacte és gran: es calcula que un de cada quatre adults té un problema de salut mental.
Sitio web