Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
r ara.cat
DILLUNS
20 DE MARK DEL2017
130 EUROS
CARME
COLOMINA.
Europa ha convertit
l'acollida en detenció
el dret a refugien una
responsabilitat a defugir
externalitzar
NURIA BoscH
La Hisenda propia ha de
ser un objectiu de primer
ordre per al govern catala
tant si Catalunya ésdins
com fora de l'estatespanyol
PERE PUGES
És just ara, en les
circumstancies actuals,
quan cal fer un congrés
ciutad per debatre
el país que volem
PROCESSOBIRANISTA
JxSí traslladara
al setembre la llei
de desconnexió
El full de ruta la situava a finals
Poder concentrar la mobilització
de juliol, pero l'objectiu ara és
ciutadana en pocsdiesiguanyar
acostar-la al maxim al referendum
temps són els motius del canvi
Rajoy fa el primer pas per dur a
la segona llei antidesnonaments
Coronacio
historica
de Schulz
com a rival
de Merkel
Obté uninédit
100% de vots en la
convenció de l'SPD
SUARL
JETZTIST
SCHULZ
unicef
Aliances de
grans ciutats
per recuperar
la gestió
dels serveis
El Barca, per caracter
Barcelona, Sabadell
iBadalona lideren
Un gol de Suárez, dos de Messi
rena d André Gomes permeten als blaugranes
aquestes xarxes
superar el doble cap del Valencia, arnbelo liel2
les opcions a la Lliga

Noticias
  • L'historial insubmís de Kylian Mbappé, un problema per al Reial Madrid
    Kylian Mbappé, Vinícius Júnior i Ibrahima Konaté han acabat d’embolicar la troca de la crisi de Ceuta. Els tres jugadors del Reial Madrid van tenir un “gest amb els immigrants que van perdre la vida i que viuen amb condicions molt dures”, segons ha explicat Mbappé, l’únic dels tres que, ara per ara, ha declarat sobre l’acte d’arremangar-se la samarreta de suport a Ceuta abans del partit contra l’Elx. Tot i que també ha expressat la seva solidaritat amb el poble ceutí, Mbappé ha dit que “no volia prioritzar patiments”. La gran estrella del conjunt blanc, que té arrels algerianocameruneses i es va criar als suburbis de París, sosté una postura frontalment oposada a la del nacionalisme espanyol del qual el seu club és el màxim exponent, ja que se solidaritza amb els immigrants, morts i vius, en la mateixa mesura que amb els ceutins. En qualsevol cas, no sembla penedir-se del seu gest, malgrat l'allau de reaccions adverses que ha generat.
  • Les assemblees de docents preparen mobilitzacions per "l'emergència educativa greu" de Catalunya
    L'Assemblea Educativa de Catalunya (AEC), que engloba les assemblees de docents d'escoles i instituts i que està desvinculada dels sindicats, ha anunciat aquest dissabte la preparació d’un nou calendari de mobilitzacions i vagues davant la "situació d'emergència educativa greu" del país.
  • Biel Mesquida: "Per a la merda racista i insolidària de país que ens està quedant, benvinguda sia la substitució demogràfica"
    "La literatura serveix per dir que, per a la merda racista i insolidària de país que ens està quedant, benvinguda sia la substitució demogràfica. Ja fa tard!", ha dit avui dissabte Biel Mesquida durant la inauguració de la 44a Setmana del Llibre en Català.
  • Els socis del Barça responen al prec de Laporta
    "Benvolgut soci, em complau comunicar-li que ha estat designat compromissari del FC Barcelona". Així comença el mail que uns pocs milers de socis van rebre a principis de juliol. Unes setmanes després, rebien a la bústia de casa un carnet físic que corroborava la seva condició, amb mandat fins al 2028. Aquest 19 de setembre, molts debutaven en una assemblea clau per al futur del club: els compromissaris avalaven un increment de 300 milions en el projecte de remodelació del Camp Nou.
  • ERC tanca la investigació interna dels cartells contra els Maragall demanant perdó i culpant a Sabrià i Colomer
    Dos anys després que l'ARA publiqués que els cartells sobre l'Alzheimer van sortir de les files d'ERC, la comissió de garanties d'Esquerra ha resolt finalment la investigació interna. Segons ha pogut saber aquest diari, la responsable de compliment d'ERC, Mireia Ingla, ha presentat les conclusions del seu informe al consell nacional del partit d'aquest dissabte al matí, en què assenyala els exvicesecretaris de comunicació, Sergi Sabrià i Marc Colomer, com els màxims responsables de l'escàndol que va sacsejar el partit. En canvi, rebaixa la responsabilitat de l'exdirector de comunicació del partit, Tolo Moya, i també del militant de l'Anoia que va encarregar els cartells, perquè assegura que obeïen ordres.