Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
r ara.cat
DILLUNS
20 DE MARK DEL2017
130 EUROS
CARME
COLOMINA.
Europa ha convertit
l'acollida en detenció
el dret a refugien una
responsabilitat a defugir
externalitzar
NURIA BoscH
La Hisenda propia ha de
ser un objectiu de primer
ordre per al govern catala
tant si Catalunya ésdins
com fora de l'estatespanyol
PERE PUGES
És just ara, en les
circumstancies actuals,
quan cal fer un congrés
ciutad per debatre
el país que volem
PROCESSOBIRANISTA
JxSí traslladara
al setembre la llei
de desconnexió
El full de ruta la situava a finals
Poder concentrar la mobilització
de juliol, pero l'objectiu ara és
ciutadana en pocsdiesiguanyar
acostar-la al maxim al referendum
temps són els motius del canvi
Rajoy fa el primer pas per dur a
la segona llei antidesnonaments
Coronacio
historica
de Schulz
com a rival
de Merkel
Obté uninédit
100% de vots en la
convenció de l'SPD
SUARL
JETZTIST
SCHULZ
unicef
Aliances de
grans ciutats
per recuperar
la gestió
dels serveis
El Barca, per caracter
Barcelona, Sabadell
iBadalona lideren
Un gol de Suárez, dos de Messi
rena d André Gomes permeten als blaugranes
aquestes xarxes
superar el doble cap del Valencia, arnbelo liel2
les opcions a la Lliga

Noticias
  • La fiscalia investiga els comentaris homòfobs d'un youtuber madridista sobre Héctor Bellerín
    La Fiscalia Provincial de Madrid ha obert diligències d’investigació contra el youtuber i creador de continguts Iñaki Angulo, conegut pels seus vídeos sobre l'actualitat del Reial Madrid, arran d’unes manifestacions de caràcter homòfob sobre Héctor Bellerín, jugador del Betis amb passat recent al Barça i que sovint és notícia per les seves manifestacions públiques de caràcter progressista.
  • El PP demana imputar al PSOE per finançament il·legal a les portes de la campanya electoral
    Només vint-i-quatre hores després de l'anunci d'eleccions anticipades, el PP ha activat la via judicial contra el PSOE. Els populars han registrat un escrit a l'Audiència Nacional reclamant la imputació dels socialistes pels delictes de finançament il·legal, suborn, tràfic d'influències, blanqueig de capitals i malversació. Ho ha fet com a acusació popular en la causa que instrueix el magistrat Santiago Pedraz sobre els pagaments en metàl·lic del partit liderat per Pedro Sánchez. Amb aquest moviment, els populars van a totes contra el PSOE a les portes d'una campanya electoral en la qual pretenen tornar a situar la corrupció al voltant de Sánchez com un dels eixos.
  • Antonio Baquero, nomenat Periodista Europeu de l’Any als Prix Europa
    Els Prix Europa han distingit al periodista barceloní Antonio Baquero amb el guardó de Periodista Europeu de l’Any "en reconeixement de la seva trajectòria, definida pel coratge, la integritat i un ferm compromís amb el periodisme al servei de l’interès públic".  
  • Nobel de física per a Francis Halzel, el caçador de les “partícules fantasma” de l'Univers
    La Reial Acadèmia Sueca de les Ciències ha anunciat aquest dimarts que el guanyador del premi Nobel de física d'enguany és l'investigador de la Universitat de Wisconsin-Madison Francis Halzen. Nascut el 1944 a Bèlgica, Halzen ha estat guardonat per haver fixat les bases d'un tipus d'astronomia radicalment nou: l'astronomia dels neutrins. Les seves contribucions han estat decisives per crear l'Observatori de Neutrins IceCube a l'Antàrtida i per descobrir els neutrins d'alta energia d'origen astrofísic, la qual cosa permet que investigadors d'arreu del món puguin aprendre més sobre el cosmos i les seves característiques, algunes encara desconegudes.
  • Detenen un excap de la intel·ligència alemanya acusat d'espiar per a un país estranger
    Un antic cap del Servei d'Informació Federal (BND) d'Alemanya, August Hanning, ha estat detingut aquest dimarts acusat d'espiar per a un país estranger, segons ha informat la Fiscalia General. Les autoritats sospiten que Hanning, que va presidir el BND entre el 1998 i el 2005, va intentar cometre alta traïció a l'actuar al servei d'una agència d'espionatge d'un altre país un cop ja havia deixat d'ocupar el càrrec. Segons el comunicat de la Fiscalia, se l'investiga per suposat espionatge constitutiu d'alta traïció, obtenció de secrets d'estat, intent d'alta traïció i activitats com a agent d'espionatge.