Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
r ara.cat
DILLUNS
20 DE MARK DEL2017
130 EUROS
CARME
COLOMINA.
Europa ha convertit
l'acollida en detenció
el dret a refugien una
responsabilitat a defugir
externalitzar
NURIA BoscH
La Hisenda propia ha de
ser un objectiu de primer
ordre per al govern catala
tant si Catalunya ésdins
com fora de l'estatespanyol
PERE PUGES
És just ara, en les
circumstancies actuals,
quan cal fer un congrés
ciutad per debatre
el país que volem
PROCESSOBIRANISTA
JxSí traslladara
al setembre la llei
de desconnexió
El full de ruta la situava a finals
Poder concentrar la mobilització
de juliol, pero l'objectiu ara és
ciutadana en pocsdiesiguanyar
acostar-la al maxim al referendum
temps són els motius del canvi
Rajoy fa el primer pas per dur a
la segona llei antidesnonaments
Coronacio
historica
de Schulz
com a rival
de Merkel
Obté uninédit
100% de vots en la
convenció de l'SPD
SUARL
JETZTIST
SCHULZ
unicef
Aliances de
grans ciutats
per recuperar
la gestió
dels serveis
El Barca, per caracter
Barcelona, Sabadell
iBadalona lideren
Un gol de Suárez, dos de Messi
rena d André Gomes permeten als blaugranes
aquestes xarxes
superar el doble cap del Valencia, arnbelo liel2
les opcions a la Lliga

Noticias
  • Tres consells bàsics per actuar al volant en cas d’incendi forestal
    Aquest estiu està sent un dels pitjors que es recorden en matèria d’incendis forestals a l’Europa Occidental. Onades de calor successives i sufocants, despoblament rural i abandonament dels camps, urbanitzacions disseminades en espais envoltats pel bosc, administracions que es desentenen de les seves obligacions i activitats humanes de risc al medi natural són els principals condicionants que han portat a l’escenari actual, amb àmplies zones de França, Espanya i Portugal patint incendis històrics amb intensitats i extensions mai vistes.
  • Malàisia deté més de 100 refugiats Rohingya que buscaven refugi a l'ACNUR
    Les autoritats de Malàisia han detingut més de 100 refugiats Rohingya que s'havien reunit al voltant de l'agència de les Nacions Unides pels refugiats (ACNUR) a Kuala Lumpur, que demanaven protecció després d'haver estat expulsats de casa seva.
  • Leire Martínez, Nacho Vegas, Miki Núñez i Els Amics de les Arts, els concerts d'una Mercè paritària i plural
    Més de cent concerts gratuïts integren la programació musical de la Mercè 2026, que del 23 al 27 de setembre convertirà les places i els carrers de Barcelona en escenaris urbans d'un gran festival internacional, amb projectes musicals d'una trentena de països. Música Mercè, BAM i Acció Cultura Viva són les tres potes que aixopluguen un programa en què, un any més, els noms més populars, la majoria locals, s'apleguen als concerts de l'avinguda Maria Cristina i els de la platja del Bogatell. Pel primer escenari desfilaran, entre d'altres, Maria Jaume, Els Catarres, Els Amics de les Arts i l'excantant de La Oreja de Van Gogh, Leire Martínez; a l'escenari del Poblenou hi actuaran, entre d'altres, Al·lèrgiques al Pol·len, Buhos, Miki Núñez, Svetlana i La Pegatina, que segons Gisela Sais, comissària de Mercè Música, oferirà un concert amb "gran part del repertori en català". Encara falten per anunciar dos concerts d'aquests escenaris: un "artista sorpresa" a l'avinguda de Maria Cristina i un "gr
  • Illa creu que no s'ha de "penjar la llufa a ningú" per l'error en l'informe PISA, sinó aclarir els fets
    El president Salvador Illa ha defensat aquest dilluns que "no es tracta de penjar la llufa a ningú" per l'error en l'informe PISA, sinó d'aclarir els fets per "evitar que torni a passar". Així ho ha considerat en una atenció als mitjans des del Temple de la Literatura de Hanoi (Vietnam).
  • La policia francesa deté un home després que apunyalés tres dones a París
    Tres dones de 19, 24 i 36 anys han estat apunyalades aquest dilluns a París. L'agressor, un home que duia dos ganivets de cuina, ha estat reduït i detingut ràpidament per un policia que es trobava fora de servei.