Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
r ara.cat
DILLUNS
20 DE MARK DEL2017
130 EUROS
CARME
COLOMINA.
Europa ha convertit
l'acollida en detenció
el dret a refugien una
responsabilitat a defugir
externalitzar
NURIA BoscH
La Hisenda propia ha de
ser un objectiu de primer
ordre per al govern catala
tant si Catalunya ésdins
com fora de l'estatespanyol
PERE PUGES
És just ara, en les
circumstancies actuals,
quan cal fer un congrés
ciutad per debatre
el país que volem
PROCESSOBIRANISTA
JxSí traslladara
al setembre la llei
de desconnexió
El full de ruta la situava a finals
Poder concentrar la mobilització
de juliol, pero l'objectiu ara és
ciutadana en pocsdiesiguanyar
acostar-la al maxim al referendum
temps són els motius del canvi
Rajoy fa el primer pas per dur a
la segona llei antidesnonaments
Coronacio
historica
de Schulz
com a rival
de Merkel
Obté uninédit
100% de vots en la
convenció de l'SPD
SUARL
JETZTIST
SCHULZ
unicef
Aliances de
grans ciutats
per recuperar
la gestió
dels serveis
El Barca, per caracter
Barcelona, Sabadell
iBadalona lideren
Un gol de Suárez, dos de Messi
rena d André Gomes permeten als blaugranes
aquestes xarxes
superar el doble cap del Valencia, arnbelo liel2
les opcions a la Lliga

Noticias
  • El nou Front Marítim de Barcelona ja pren forma
    Barcelona està a punt de culminar la transformació del seu litoral que va iniciar arran dels Jocs Olímpics. La reforma del darrer tram del Front Marítim en què treballava des de fa anys comença a veure la llum. Només cal acostar-se aquests dies a la façana marítima entre la Mar Bella i el Fòrum per comprovar com el nou passeig Marítim de la ciutat comença a prendre forma. En el tram final del carrer Josep Pla, la nova façana marítima de la ciutat ja és completament visible.
  • Les acusacions de pedofília contra el pare de Meghan Markle, una bomba enmig de la reconciliació reial dels Sussex
    El príncep Enric estava en plena operació d'apropament a la família reial britànica, de la qual ha estat renegant –previ pagament– durant anys per les pantalles de mig món, quan una bomba comunicativa li ha explotat a les mans. A les d'ell i també a les de la seva dona, Meghan Markle, que ha tingut, per culpa del seu pare, un daltabaix mediàtic com el de quan poc abans del seu casament es va descobrir que l'home havia venut a la premsa sensacionalista unes fotos escenificades d'ell provant-se vestits per acudir a l'enllaç reial. Allò va ser el detonant perquè el pare traïdor, que abans d'arribar a Buckingham ja estava fent negoci, acabés no sent convidat al casori i que la núvia hagués d'arribar a l'altar de la capella de Sant Jordi del castell de Windsor del bracet del seu sogre, l'aleshores príncep de Gal·les, Carles, ara rei Carles III.
  • El bolsonarisme busca un nou líder fora del clan Bolsonaro
    L’extrema dreta brasilera busca una fórmula que fins ara ha resultat fallida per a tots els qui l’han intentat posar en pràctica: mantenir viu el bolsonarisme sense que cap membre de la família Bolsonaro exerceixi el lideratge. La fugida del senador Flávio Bolsonaro als Estats Units, quaranta-vuit hores després de perdre les presidencials davant Lula da Silva, i la declaració colpista posterior –un nyap que va tenir tres versions successives, en què va passar d’autoproclamar-se "president electe" a presentar-se com a "líder del Brasil"– han generat crítiques generalitzades en els cercles extremistes, on impera un sentiment d’abandonament, traïció i frustració.
  • "El govern espanyol s'equivoca si no se sent al·ludit amb la vaga"
    Ja fa una dècada que Camil Ros (Vallromanes, 1972) és al capdavant de la UGT de Catalunya. En conversa amb l'ARA, el líder sindical explica que des que es va independitzar al centre de Girona amb 25 anys ha viscut de lloguer. En aquell moment, segons diu, cobrava 175.000 pessetes per fer una feina tècnica, i el lloguer d'un pis de dues habitacions li costava 50.000 pessetes al mes. "Aquesta realitat generacional és ara com ara impensable", lamenta el líder sindical.
  • L'FBI acusa Corea del Nord del robatori de 6.300 milions de dòlars a Binance
    Els serveis secrets estatunidencs acusen Corea del Nord d'estar al darrere del ciberatac d'aquesta setmana contra la plataforma d'intercanvi de criptomonedes Binance, que segons els seus responsables, va patir un "atac complex" en què van robar 6.300 milions de dòlars en actius digitals.