Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
r ara.cat
DILLUNS
20 DE MARK DEL2017
130 EUROS
CARME
COLOMINA.
Europa ha convertit
l'acollida en detenció
el dret a refugien una
responsabilitat a defugir
externalitzar
NURIA BoscH
La Hisenda propia ha de
ser un objectiu de primer
ordre per al govern catala
tant si Catalunya ésdins
com fora de l'estatespanyol
PERE PUGES
És just ara, en les
circumstancies actuals,
quan cal fer un congrés
ciutad per debatre
el país que volem
PROCESSOBIRANISTA
JxSí traslladara
al setembre la llei
de desconnexió
El full de ruta la situava a finals
Poder concentrar la mobilització
de juliol, pero l'objectiu ara és
ciutadana en pocsdiesiguanyar
acostar-la al maxim al referendum
temps són els motius del canvi
Rajoy fa el primer pas per dur a
la segona llei antidesnonaments
Coronacio
historica
de Schulz
com a rival
de Merkel
Obté uninédit
100% de vots en la
convenció de l'SPD
SUARL
JETZTIST
SCHULZ
unicef
Aliances de
grans ciutats
per recuperar
la gestió
dels serveis
El Barca, per caracter
Barcelona, Sabadell
iBadalona lideren
Un gol de Suárez, dos de Messi
rena d André Gomes permeten als blaugranes
aquestes xarxes
superar el doble cap del Valencia, arnbelo liel2
les opcions a la Lliga

Noticias
  • Saló Nàutic: més marques, més vaixells i més sostenibles
    Més de 200 embarcacions, 170 expositors directes i més de 300 marques ompliran els molls de la Fusta i Marina Port Vell de Barcelona en la 63a edició del Saló Internacional Nàutic de Barcelona. Organitzat per Fira de Barcelona amb la col·laboració de l’Associació Nacional d’Empreses Nàutiques (ANEN), el saló presentarà una àmplia selecció d’embarcacions de grans marques de totes les eslores, a més de les mostres de catamarans més àmplies del calendari firal nàutic europeu.
  • Ajuts de 500 euros al mes per preparar les oposicions
    La Generalitat de Catalunya vol avançar-se a l’onada de jubilacions prevista als serveis públics amb ajuts adreçats a joves qualificats. La iniciativa busca afavorir el relleu generacional i garantir la continuïtat i la qualitat dels serveis públics amb la incorporació de nous perfils, especialment amb competències digitals i innovadores. Els ajuts són de 500 euros mensuals fins que finalitzi el procés selectiu.
  • La primera última gran nit d’Oques Grasses a l'Estadi Olímpic
    No és ben bé “petar-ho com una butterfly que no la palma mai”, sinó petar-ho conscients que aquesta història s’acaba. Petar-ho, com la cançó que Oques Grasses van tocar al principi del concert, el primer d'aquest comiat d'un dels grups més populars de la música catalana dels últims quinze anys. Petar-ho com no ho havia fet cap artista català venent totes les entrades per a quatre nits a l’Estadi Olímpic Lluís Companys, i oferint més de dues hores d’agraïment musical al públic que els ha acompanyat en l’assoliment d’aquesta fita: aquest dimecres, 55.000 persones que van cantar les més de vint cançons del concert i que van fer de cor excepcional quan La gent que estimo i Sort de tu van fer vessar les últimes llàgrimes d’emoció de la nit. "Us estarem infinitament agraïts", va dir Josep Montero, líder i portaveu d’Oques Grasses, abans de dedicar-los precisament La gent que estimo.
  • Tres anys després, Israel torna als llocs del 7 d’octubre
    A les 6.29 h, Israel s’ha aturat. Durant un minut, els carrers han quedat en silenci i milers de persones han sortit per recordar els que van morir tres anys enrere. El país ha començat així una jornada que no ha tingut un únic escenari ni una única cerimònia. L’homenatge s’ha repartit entre els quibuts, les comunitats rurals a tocar de la frontera amb Gaza, els carrers de Tel-Aviv, davant del Parlament a Jerusalem i, sobretot, als llocs on la massacre va prendre forma.
  • Martí llança la candidatura de Junts a l'alcaldia de Barcelona amb una crida a no resignar-se: "Hi ha partit"
    Un cop més, les enquestes no somriuen a Junts per Barcelona quan falten poc més de set mesos per a les eleccions municipals. Però lluny de caure en el desànim, el seu alcaldable, Jordi Martí, ha presentat aquest dimecres en societat la seva candidatura amb un al·legat contra la resignació. "Hi ha partit", ha assegurat durant un discurs en què s'ha mostrat disposat a capgirar les enquestes i també la dinàmica d'una ciutat que, ha lamentat, no està ben governada.