Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
r ara.cat
DILLUNS
20 DE MARK DEL2017
130 EUROS
CARME
COLOMINA.
Europa ha convertit
l'acollida en detenció
el dret a refugien una
responsabilitat a defugir
externalitzar
NURIA BoscH
La Hisenda propia ha de
ser un objectiu de primer
ordre per al govern catala
tant si Catalunya ésdins
com fora de l'estatespanyol
PERE PUGES
És just ara, en les
circumstancies actuals,
quan cal fer un congrés
ciutad per debatre
el país que volem
PROCESSOBIRANISTA
JxSí traslladara
al setembre la llei
de desconnexió
El full de ruta la situava a finals
Poder concentrar la mobilització
de juliol, pero l'objectiu ara és
ciutadana en pocsdiesiguanyar
acostar-la al maxim al referendum
temps són els motius del canvi
Rajoy fa el primer pas per dur a
la segona llei antidesnonaments
Coronacio
historica
de Schulz
com a rival
de Merkel
Obté uninédit
100% de vots en la
convenció de l'SPD
SUARL
JETZTIST
SCHULZ
unicef
Aliances de
grans ciutats
per recuperar
la gestió
dels serveis
El Barca, per caracter
Barcelona, Sabadell
iBadalona lideren
Un gol de Suárez, dos de Messi
rena d André Gomes permeten als blaugranes
aquestes xarxes
superar el doble cap del Valencia, arnbelo liel2
les opcions a la Lliga

Noticias
  • "Quan la sanitat esdevé refugi": l'acollida a Catalunya d'infants de Gaza
    L'exposició Quan la sanitat esdevé refugi construeix un relat visual i documental a través de dues realitats connectades: per una banda, l’impacte de la guerra sobre el sistema sanitari a Gaza i les seves conseqüències sobre la infància i, per l’altra, les iniciatives d’acollida sanitària que permeten que alguns d’aquests infants siguin atesos en hospitals de Catalunya.
  • Imatges de l'incendi de Plaça de Sants a Barcelona
  • Vuit ferits en una explosió a les obres del metro de plaça de Sants
    Nou incident amb les obres del metro a la ciutat de Barcelona. Aquest dimecres a la nit a les obres del metro de Plaça de Sants de Barcelona hi ha hagut una deflagració i després un incendi que ha deixat vuit persones ferides, i almenys sis són treballadors. Entre ells, n'hi ha dos en estat greu. Fins al lloc de l'accident s'hi han traslladat nou dotacions de Bombers i vuit ambulàncies. L'accident ha tingut lloc poques hores després hi hagi hagut un esfondrament a les obres de soterrament de la R2 entre Barcelona i Montgat, que no ha provocat ferits, però que ha engolit una grua de grans dimensions.
  • Els EUA fan públic l'acord nuclear amb l'Aràbia Saudita
    L'administració de Donald Trump ha anunciat aquest dimecres que els Estats Units han acordat amb l'Aràbia Saudita que pugui enriquir el seu propi urani. Segons el departament d'Energia nord-americà, hi ha dos documents: un per a l'acord de cooperació nuclear –batejat com "acord 123"– i un altre bilateral sobre els pactes de seguretat per a un programa que ha de durar "dècades". L'anunci era imminent després que diversos mitjans estatunidencs haguessin informat sobre l'acord entre Riad i Washington.
  • Reobre la Galeria Apol·lo del Louvre després del denominat "robatori del segle"
    La Galeria Apol·lo, situada a la primera planta del Museu del Louvre, ha reobert aquest dimecres després d’haver estat tancada des del 19 d’octubre de 2025 pel denominat "robatori del segle", en què quatre assaltants van aconseguir sostreure nou peces de les joies de la corona francesa.