Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
r ara.cat
DILLUNS
20 DE MARK DEL2017
130 EUROS
CARME
COLOMINA.
Europa ha convertit
l'acollida en detenció
el dret a refugien una
responsabilitat a defugir
externalitzar
NURIA BoscH
La Hisenda propia ha de
ser un objectiu de primer
ordre per al govern catala
tant si Catalunya ésdins
com fora de l'estatespanyol
PERE PUGES
És just ara, en les
circumstancies actuals,
quan cal fer un congrés
ciutad per debatre
el país que volem
PROCESSOBIRANISTA
JxSí traslladara
al setembre la llei
de desconnexió
El full de ruta la situava a finals
Poder concentrar la mobilització
de juliol, pero l'objectiu ara és
ciutadana en pocsdiesiguanyar
acostar-la al maxim al referendum
temps són els motius del canvi
Rajoy fa el primer pas per dur a
la segona llei antidesnonaments
Coronacio
historica
de Schulz
com a rival
de Merkel
Obté uninédit
100% de vots en la
convenció de l'SPD
SUARL
JETZTIST
SCHULZ
unicef
Aliances de
grans ciutats
per recuperar
la gestió
dels serveis
El Barca, per caracter
Barcelona, Sabadell
iBadalona lideren
Un gol de Suárez, dos de Messi
rena d André Gomes permeten als blaugranes
aquestes xarxes
superar el doble cap del Valencia, arnbelo liel2
les opcions a la Lliga

Noticias
  • "Quan hi ha una gran collita d’oli ningú es queixa; per què es queixen si hi ha molts llibres?"
    De vegades, els entorns aliens a la teva bombolla et permeten parlar amb més llibertat que davant d’una audiència experta però amb la cella aixecada. Amb ganes de veure si pesco peix fresc, em planto a una xerrada sobre indústries creatives que munta el BCD a la Juno House (un club elegant situat a l’antiga farinera del carrer Aribau) amb la directora general de Penguin Random House, Núria Cabutí, i l’editor d’Edhasa i president del Gremi d’Editors de Catalunya, Daniel Fernández. La xerrada comença amb una breu però interessant disputa lingüística (i l'acte s’acaba fent en català) que lliga amb el fet que "Barcelona és capital de l’edició en català i en castellà". "No hi ha cap altra indústria que, des de Catalunya, lideri com lidera el sector editorial", destaca el presentador de l’acte, el publicista Enric Jové. "Doncs ens ha costat que el ministeri d’Indústria entengui que som una indústria. El volum de negoci del llibre a Espanya és de 3.000 milions d’euros. En un any
  • Docents de Mataró en la marxa ciclista per anar a la manifestació de Barcelona
  • El Perú mira al futur pel retrovisor: una tria per al retorn a dos passats oposats
    En uns comicis, el que és habitual és que els partits mirin cap al futur. Tampoc és estrany mirar al present si el que es busca és renovar la presidència o una majoria al Parlament. En determinats contextos, algunes formacions, pel futur, busquen evocar el passat. El que és menys freqüent és que la ciutadania arribi al col·legi electoral i trobi que les dues opcions que té per votar evoquen diferents passats de la història del seu país, per molt diferents que siguin. És l'escenari en què es troba el Perú aquest diumenge, que celebra la segona volta de les eleccions presidencials.
  • Veolia impulsa la seguretat ambiental per a les generacions futures
    Enguany, les Nacions Unides promouen l'acció climàtica en el Dia Mundial del Medi Ambient. El lema "Pel clima ja" ens convida a actuar units per un món que avança cap a un canvi de paradigma mitjançant dues estratègies: la mitigació, per limitar l'escalfament global, i l'adaptació per protegir les persones i els territoris.
  • Com serà la nova Enciclopèdia Catalana?
    Fundació Enciclopèdia Catalana ha comunicat que comença una nova etapa dos anys i mig després de passar per un moment delicat, que es va traduir en una reducció de la plantilla a través d'un expedient de regulació d'ocupació (ERO) per acomiadar 15 persones. Després d'aconseguir superar l'última crisi, i coincidint amb el seu seixantè aniversari, el conglomerat editorial ha fet pública la seva nova estratègia empresarial, que aposta "per l'educació, pel coneixement en català (també en entorns digitals) i per la projecció internacional del catàleg".