Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
r ara.cat
DILLUNS
20 DE MARK DEL2017
130 EUROS
CARME
COLOMINA.
Europa ha convertit
l'acollida en detenció
el dret a refugien una
responsabilitat a defugir
externalitzar
NURIA BoscH
La Hisenda propia ha de
ser un objectiu de primer
ordre per al govern catala
tant si Catalunya ésdins
com fora de l'estatespanyol
PERE PUGES
És just ara, en les
circumstancies actuals,
quan cal fer un congrés
ciutad per debatre
el país que volem
PROCESSOBIRANISTA
JxSí traslladara
al setembre la llei
de desconnexió
El full de ruta la situava a finals
Poder concentrar la mobilització
de juliol, pero l'objectiu ara és
ciutadana en pocsdiesiguanyar
acostar-la al maxim al referendum
temps són els motius del canvi
Rajoy fa el primer pas per dur a
la segona llei antidesnonaments
Coronacio
historica
de Schulz
com a rival
de Merkel
Obté uninédit
100% de vots en la
convenció de l'SPD
SUARL
JETZTIST
SCHULZ
unicef
Aliances de
grans ciutats
per recuperar
la gestió
dels serveis
El Barca, per caracter
Barcelona, Sabadell
iBadalona lideren
Un gol de Suárez, dos de Messi
rena d André Gomes permeten als blaugranes
aquestes xarxes
superar el doble cap del Valencia, arnbelo liel2
les opcions a la Lliga

Noticias
  • El ministre de Seguretat Nacional d'Israel crida l'exèrcit a matar cada nit "30 o 40 palestins" de Gaza
    El ministre de Seguretat Nacional d’Israel, l’ultradretà Itamar Ben-Gvir, ha afirmat que les forces israelianes haurien de "matar 30 o 40" palestins cada nit a Gaza, més enllà dels que puguin representar "un perill en aquest moment concret". Ben-Gvir va fer aquestes declaracions a Rom Braslavski –que va ser segrestat el 7 d'octubre i retingut a la Franja per les milícies palestines– en un episodi d’un pòdcast que es va publicar diumenge. "Allà hi ha gent que no mereix viure. Ni tan sols són persones", va afegir l'ultra.
  • La vinyeta
  • La facturació de les empreses a l'Estat creix al ritme més alt dels últims 15 mesos
    La facturació de les empreses al conjunt d'Espanya creix al ritme més alt dels últims 15 mesos malgrat la inestabilitat geopolítica derivada del conflicte a l'Orient Mitjà. Segons les darreres dades provisionals publicades aquest dilluns per l'Institut Nacional d'Estadística (INE), els ingressos de les empreses respecte a l'any passat van incrementar-se un 8,9% durant el mes de juny, cinc punts més en comparació amb la variació interanual registrada al maig.
  • Rússia assegura haver abatut 822 drons ucraïnesos en un atac massiu amb sis morts
    Rússia i Ucraïna continuen l'escalada d'atacs creuats amb drons, una arma barata i letal que pot superar els sistemes de defenses antiaèries desbordant-los. Moscou assegura haver neutralitzat 822 drons ucraïnesos durant la matinada de diumenge en diverses regions del país, Crimea i les aigües dels mars Negre i d’Azov. Segons l’alcalde de la capital russa, Serguei Sobianin, uns 600 drons es dirigien cap a la capital. L’ofensiva ha causat almenys sis morts, segons el Kremlin
  • El Cirque du Soleil busca un nou lloc per plantar la carpa a l'àrea de Barcelona
    El Cirque du Soleil busca una nova ubicació per establir-se a l'àrea metropolitana de Barcelona, després que l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat hagi donat per finalitzat l'acord que tenia amb la companyia. Durant vuit anys, el circ quebequès ha portat els seus espectacles a l'esplanada de la Travessia Industrial de la ciutat, a tocar de l'estadi municipal. Ara, però, l'Hospitalet vol destinar aquest espai a equipaments propis, motiu pel qual no ha renovat el contracte amb el circ i la companyia haurà de buscar una alternativa. El regidor d'Agenda Urbana 2030-2050, José Antonio Alcaide, explica a l'agència Efe que "la ciutat ha evolucionat i ara necessita disposar d'espais per a equipaments dedicats a la ciutadania i per a zones verdes".