Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
r ara.cat
DILLUNS
20 DE MARK DEL2017
130 EUROS
CARME
COLOMINA.
Europa ha convertit
l'acollida en detenció
el dret a refugien una
responsabilitat a defugir
externalitzar
NURIA BoscH
La Hisenda propia ha de
ser un objectiu de primer
ordre per al govern catala
tant si Catalunya ésdins
com fora de l'estatespanyol
PERE PUGES
És just ara, en les
circumstancies actuals,
quan cal fer un congrés
ciutad per debatre
el país que volem
PROCESSOBIRANISTA
JxSí traslladara
al setembre la llei
de desconnexió
El full de ruta la situava a finals
Poder concentrar la mobilització
de juliol, pero l'objectiu ara és
ciutadana en pocsdiesiguanyar
acostar-la al maxim al referendum
temps són els motius del canvi
Rajoy fa el primer pas per dur a
la segona llei antidesnonaments
Coronacio
historica
de Schulz
com a rival
de Merkel
Obté uninédit
100% de vots en la
convenció de l'SPD
SUARL
JETZTIST
SCHULZ
unicef
Aliances de
grans ciutats
per recuperar
la gestió
dels serveis
El Barca, per caracter
Barcelona, Sabadell
iBadalona lideren
Un gol de Suárez, dos de Messi
rena d André Gomes permeten als blaugranes
aquestes xarxes
superar el doble cap del Valencia, arnbelo liel2
les opcions a la Lliga

Noticias
  • L'acció de protesta de l'ANC contra el rei Felip VI.
  • El fòssil més car de la història: compren l'esquelet d'un T-Rex per 50 milions de dòlars
    Sotheby's, la casa de subhastes d'art i articles de luxe més grans i antics del món, ha venut l'esquelet d'un tiranosaure rex per 50,1 milions de dòlars. La transacció s'ha fet aquest dimarts després d'una guerra d'ofertes entre set compradors que ha durat prop de deu minuts, i la peça s'ha convertit en el fòssil més car de la història. Fins ara el fòssil que ostentava aquest títol era el d'un estegosaure que es va subhastar per 44,6 milions de dòlars fa dos anys.
  • Ja tenim aquí la nova onada de calor: cinc consells per sobreviure-la (millor)
    Catalunya es troba de ple en una nova onada de calor –la tercera des que ha començat l'estiu– i aquest dimecres viurà el pic més alt, quan les temperatures es dispararan de valent. En molts punts del prelitoral, la Catalunya Central, Ponent i la vall de l'Ebre serà un dia tòrrid, amb màximes que assoliran o superaran els 40 °C. De fet, el Meteocat ha estès les alertes grogues i taronges per calor intensa a moltes comarques, i fins i tot ha activat la vermella –la més alta– al prelitoral de Barcelona.
  • Rajoy amb pell de xai
    Si part de la força d’un articulista és la seva capacitat de generar debat al voltant del seu pensament, caldrà reconèixer que Mariano Rajoy és un tità de la influència. Dies després de la seva columna dient que la selecció de França no tenia francesos aconsegueix que El País li dediqui el titular de portada: “Tempesta contra Rajoy a Espanya i França pel seu article «racista»”. És llàstima que el diari s’hagi refugiat en les cometes covardes, perquè l’article era racista i no hauria de fer falta recórrer a l’opinió subjectiva d’una font per dir que si camina com un ànec, té plomes i fa cuac, efectivament és un ànec. 
  • De fit a fit