Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
r ara.cat
DILLUNS
20 DE MARK DEL2017
130 EUROS
CARME
COLOMINA.
Europa ha convertit
l'acollida en detenció
el dret a refugien una
responsabilitat a defugir
externalitzar
NURIA BoscH
La Hisenda propia ha de
ser un objectiu de primer
ordre per al govern catala
tant si Catalunya ésdins
com fora de l'estatespanyol
PERE PUGES
És just ara, en les
circumstancies actuals,
quan cal fer un congrés
ciutad per debatre
el país que volem
PROCESSOBIRANISTA
JxSí traslladara
al setembre la llei
de desconnexió
El full de ruta la situava a finals
Poder concentrar la mobilització
de juliol, pero l'objectiu ara és
ciutadana en pocsdiesiguanyar
acostar-la al maxim al referendum
temps són els motius del canvi
Rajoy fa el primer pas per dur a
la segona llei antidesnonaments
Coronacio
historica
de Schulz
com a rival
de Merkel
Obté uninédit
100% de vots en la
convenció de l'SPD
SUARL
JETZTIST
SCHULZ
unicef
Aliances de
grans ciutats
per recuperar
la gestió
dels serveis
El Barca, per caracter
Barcelona, Sabadell
iBadalona lideren
Un gol de Suárez, dos de Messi
rena d André Gomes permeten als blaugranes
aquestes xarxes
superar el doble cap del Valencia, arnbelo liel2
les opcions a la Lliga

Noticias
  • El Barça es planteja suspendre l’homenatge als campions del món amb Espanya
    Els incidents amb un aficionat a Elx diumenge en l'estrena del Barça a la Lliga han generat pressió de la massa social culer. Diverses penyes blaugranes i entitats catalanes han fet una crida a boicotejar l'homenatge als vuit campions del món –Joan Garcia, Eric Garcia, Pau Cubarsí, Gavi, Pedri, Dani Olmo, Lamine Yamal i Rodri– que s'havia de produir aquest dijous en la prèvia del Barça - Athletic Club. Segons ha pogut saber l'ARA, la junta directiva del Barça té dubtes de si dur a terme o no aquest acte i està previst que aquest dimecres prengui una decisió definitiva.
  • Torres es reuneix amb Vivas a Ceuta després d'assumir el comandament únic
    El ministre de Política Territorial i, des d'aquest dimarts, líder del comandament únic per gestionar la crisi de Ceuta, ha mantingut la primera trobada amb el president de la ciutat autònoma.
  • Dos aiguats i més de 200 litres en tres dies: Torredembarra mira el cel i pateix a terra
    Ahir, de bon matí, a Torredembarra se sentia el so de serres mecàniques treballant. Era l'endemà de la tempesta. El nou episodi de temps violent havia fet caure una cinquantena d'arbres en diferents punts del municipi i calia retirar-los. Alguns obstruïen el pas, d'altres s'havien precipitat al damunt de vehicles aparcats o podien representar un perill per als vianants. Un xiprer de grans dimensions va caure a sobre dos cotxes la tarda de dilluns. Un estava circulant amb quatre persones a l'interior, una de les quals va rebre un cop al cap i va haver de ser traslladada al Centre d'Assistència Primària (CAP) del municipi per ser atesa. Precisament, un altre arbre havia caigut i havia afectat el mòdul de pediatria d'aquesta instal·lació i a la nit ja s'hi havia intervingut per retirar-lo. Alguns comerços estaven tancats amb el personal intentant treure com podia l'aigua que havia entrat als locals.
  • El rei del Marroc reivindica veladament la sobirania sobre Ceuta i Melilla
    El rei del Marroc, Mohamed VI, va tornar dilluns a Rabat després de passar dos mesos de vacances a la seva luxosa residència de Mdiq, a 30 kilòmetres de Ceuta, que acaba de viure la pitjor crisi migratòria de la seva història. Va tornar per presidir la celebració de l'Al-Mawlid, que commemora el naixement del profeta Mahoma, en qualitat de màxima autoritat religiosa del país. El monarca alauita va encapçalar l'acte al palau reial, acompanyat del príncep hereu, Mulai Hassan, i el seu germà Mulai Rashid, segon en la línia de successió, i envoltat de la plana major del govern, el cos diplomàtic i les màximes autoritats militars marroquines.
  • Mor la llegendària Dolly Parton als 80 anys
    La cantant i compositora Dolly Parton ha mort aquest dimarts als 80 anys. Ho ha comunicat la família en un vídeo que ha compartit a les xarxes socials. Llegenda del country i una de les artistes més icòniques de la seva generació, Parton deixa un llegat que inclou cançons com Jolene i I will always love you. Fa uns dies, la mateixa cantant explicava a la revista People que va haver de cancel·lar uns concerts a causa d'uns problemes de salut que havia desatès mentre cuidava el seu marit, Carl Thomas Dean, que va morir el març del 2025 als 82 anys. Malauradament, no se n'ha sortit.