Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
r ara.cat
DILLUNS
20 DE MARK DEL2017
130 EUROS
CARME
COLOMINA.
Europa ha convertit
l'acollida en detenció
el dret a refugien una
responsabilitat a defugir
externalitzar
NURIA BoscH
La Hisenda propia ha de
ser un objectiu de primer
ordre per al govern catala
tant si Catalunya ésdins
com fora de l'estatespanyol
PERE PUGES
És just ara, en les
circumstancies actuals,
quan cal fer un congrés
ciutad per debatre
el país que volem
PROCESSOBIRANISTA
JxSí traslladara
al setembre la llei
de desconnexió
El full de ruta la situava a finals
Poder concentrar la mobilització
de juliol, pero l'objectiu ara és
ciutadana en pocsdiesiguanyar
acostar-la al maxim al referendum
temps són els motius del canvi
Rajoy fa el primer pas per dur a
la segona llei antidesnonaments
Coronacio
historica
de Schulz
com a rival
de Merkel
Obté uninédit
100% de vots en la
convenció de l'SPD
SUARL
JETZTIST
SCHULZ
unicef
Aliances de
grans ciutats
per recuperar
la gestió
dels serveis
El Barca, per caracter
Barcelona, Sabadell
iBadalona lideren
Un gol de Suárez, dos de Messi
rena d André Gomes permeten als blaugranes
aquestes xarxes
superar el doble cap del Valencia, arnbelo liel2
les opcions a la Lliga

Noticias
  • L'ONU denuncia que Israel mata nens intencionadament a Gaza
    Les Nacions Unides han presentat aquest dimarts un informe que acusa Israel de genocidi, crims contra la humanitat i crims de guerra a Gaza per disparar contra criatures a la Franja amb intenció de matar. Srinivasan Muralidhar, el president de la Comissió Internacional Independent d'Investigació de l’ONU per als Territoris Palestins –l'encarregada de fer l'informe– ha declarat en una roda de premsa que els nens són assassinats "principalment de dues maneres": mitjançant atacs aeris amb explosius de gran potència i ampli radi d’impacte, o amb l’ús de quadricòpters, drons i franctiradors "que apunten específicament al cap i a la part superior del cos per matar-los”.
  • Els 'Nous Catalans' d'Artur Mas i Convergència reneixen
    Reneix Nous Catalans, rebatejat com a Catalans Segle 21. I reneix sota l'escalf de personalitats de Junts com l'exconsellera Victòria Alsina, responsable d'immigració de la direcció juntaire, però també amb la benedicció de l'expresident Artur Mas i de l'exresponsable d'immigració de Convergència Àngel Colom –impulsor de Nous Catalans–. En la presentació d'aquest dimarts a la tarda a Barcelona, una quarantena d'entitats migrants li han donat suport i han rebut la Flama del Canigó, acompanyats de juntaires com la diputada Ennatu Domingo.
  • Ebro assolirà una nova fita amb l’entrada en funcionament d’una nova línia de producció
    La fàbrica d’Ebro a la Zona Franca segueix endavant i aquesta tardor entrarà en funcionament una nova línia de producció que permetrà augmentar la producció de vehicles fins a les 250 unitats diàries. El salt qualitatiu de la fàbrica de la Zona Franca anirà acompanyat de nous tallers de pintura i soldadura que han de permetre a la marca desenvolupar més processos productius a Barcelona, que vagin més enllà del procés d’acoblament actual de les peces provinents de la Xina.
  • Starmer i Burnham es reuneixen per facilitar una transició ordenada
    Qui és Andy Burnham més enllà del tòpic sobre Manchester i el manchesterisme? La pregunta se la fa el Regne Unit, ja que pot esdevenir en qüestió de tres setmanes nou primer ministre, després de l'anunci de dimissió de Keir Starmer. En un gest d'acceptació de la brutalitat de la política, el premier en funcions s'ha reunit aquest dimarts amb el seu successor de facto fora de Downing Street, segons ha revelat The Times.
  • "No és motiu de dimissió": així llegeix la Moncloa la sentència del cas Ábalos
    La sentència de 24 anys de presó per a José Luis Ábalos, la condemna més dura a un exministre, no ha fet canviar ni un mil·límetre el guió de la Moncloa. Tot i que és la primera que afecta el govern de Pedro Sánchez, des de l'executiu consideren que la causa ja estava descomptada i que es van apartar en el moment oportú de l'extitular de Transport i tòtem del PSOE. "Abans que l'imputessin formalment, li vam demanar l'acta de diputat i va acabar al grup mixt", sentencien des del govern espanyol. En concret, va ser la comissió executiva federal del PSOE el 26 de febrer del 2024: li van donar 24 hores per fer-ho i assumir la responsabilitat política del cas Koldo, malgrat que en aquell moment no hi havia encara imputació formal de l'exministre. Ara, aquesta responsabilitat in vigilando no opera en el cas de Sánchez, per haver-li fet confiança, i la Moncloa considera que ja ha pagat el preu polític d'aquest cas: haver-lo apartat i emprendre plans anticorrupció encara en procés d'aplicació, també