Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
r ara.cat
DILLUNS
20 DE MARK DEL2017
130 EUROS
CARME
COLOMINA.
Europa ha convertit
l'acollida en detenció
el dret a refugien una
responsabilitat a defugir
externalitzar
NURIA BoscH
La Hisenda propia ha de
ser un objectiu de primer
ordre per al govern catala
tant si Catalunya ésdins
com fora de l'estatespanyol
PERE PUGES
És just ara, en les
circumstancies actuals,
quan cal fer un congrés
ciutad per debatre
el país que volem
PROCESSOBIRANISTA
JxSí traslladara
al setembre la llei
de desconnexió
El full de ruta la situava a finals
Poder concentrar la mobilització
de juliol, pero l'objectiu ara és
ciutadana en pocsdiesiguanyar
acostar-la al maxim al referendum
temps són els motius del canvi
Rajoy fa el primer pas per dur a
la segona llei antidesnonaments
Coronacio
historica
de Schulz
com a rival
de Merkel
Obté uninédit
100% de vots en la
convenció de l'SPD
SUARL
JETZTIST
SCHULZ
unicef
Aliances de
grans ciutats
per recuperar
la gestió
dels serveis
El Barca, per caracter
Barcelona, Sabadell
iBadalona lideren
Un gol de Suárez, dos de Messi
rena d André Gomes permeten als blaugranes
aquestes xarxes
superar el doble cap del Valencia, arnbelo liel2
les opcions a la Lliga

Noticias
  • Incendi Sentmenat
    Nou incendi a Catalunya: un centenar de bombers treballen en un foc a Sentmenat. Protecció Civil ha enviat un ES-Alert per demanar el confinament de diverses urbanitzacions i nuclis disseminats per l'incendi forestal. En concret, es demana el confinament de la urbanització el Farell, Can Gurri, Sant Sebastià de Montmajor, el Balcó de Sant Llorenç, Sant Feliu del Racó, el nord de Castellar del Vallès i Can Vinyals.
  • El govern de Netanyahu desafia el Tribunal Suprem sobre la regulació dels mitjans
    Israel ha fet un pas sense precedents en la seva història institucional. El govern ha anunciat que no obeirà una sentència del Tribunal Suprem que permet al Consell de la Segona Autoritat per a la Televisió i la Ràdio, l’organisme regulador dels canals privats de televisió i ràdio, reprendre la seva activitat. Una decisió que ha reobert el pols entre l’executiu i el poder judicial quan falten pocs mesos per a les eleccions en què el primer ministre Benjamin Netanyahu es juga el seu futur.
  • L’assessora que va dir que la consellera Vergés demanava aturar la vacunació de la policia ara la defensa en el judici
    Nova tanda de testimonis al judici per suposadament "discriminar" els policies nacionals i guàrdies civils amb les vacunes contra la covid. Després que els comandaments dels dos cossos exculpessin els processats, entre els quals hi ha els exconsellers Josep Maria Argimon i Alba Vergés, aquest dilluns ha estat el torn d'explicar-se d'altres exdirectius de Salut. Entre ells, l'assessora de Vergés que va enviar un missatge clau en la instrucció de la causa, en què deia: "Una altra vegada, la consellera demana parar Guàrdia Civil i Policia Nacional. No podem argumentar-ho. Ho hauríem de parar".
  • De treballar de matinada a un Primark a ser la primera aposta del nou Espanyol
    L’estiu del 2019, els entrenadors osonencs Miguel Muñoz i Samuel Mora van assumir la banqueta del Parets, que acabava de pujar de Segona a Primera Catalana. Pels voltants de Sant Joan ja tenien tota la plantilla lligada; només els faltava un esquerrà que pogués jugar d’extrem o mitjapunta. “De tots els noms que teníem, el que més ens agradava era el d’Àlex Calatrava, que s’havia quedat sense equip després d’acabar la seva etapa juvenil a la UE Sant Andreu”, diu el Samu.
  • Ribera del Duero plora la mort d’un important cellerer i la de la seva família en un tràgic accident de trànsit
    Un tràgic accident de trànsit va segar ahir la vida del cellerer Iván Sanz Cid, de 48 anys; la seva dona, de 45, i dos dels seus tres fills, de 17 i 14 anys. La filla més petita, de 9, va ser traslladada en helicòpter a l'hospital de Burgos en estat greu. Iván Sanz Cid era director general de Dehesa de los Canónigos, una de les empreses vitivinícoles més reconegudes de denominació d'origen Ribera del Duero. El celler, fundat pels seus pares, era gestionat per la segona generació de la família: d'una banda, ell com a director general; i, de l'altra, la seva germana Belén, responsable de la part enològica.