Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
r ara.cat
DILLUNS
20 DE MARK DEL2017
130 EUROS
CARME
COLOMINA.
Europa ha convertit
l'acollida en detenció
el dret a refugien una
responsabilitat a defugir
externalitzar
NURIA BoscH
La Hisenda propia ha de
ser un objectiu de primer
ordre per al govern catala
tant si Catalunya ésdins
com fora de l'estatespanyol
PERE PUGES
És just ara, en les
circumstancies actuals,
quan cal fer un congrés
ciutad per debatre
el país que volem
PROCESSOBIRANISTA
JxSí traslladara
al setembre la llei
de desconnexió
El full de ruta la situava a finals
Poder concentrar la mobilització
de juliol, pero l'objectiu ara és
ciutadana en pocsdiesiguanyar
acostar-la al maxim al referendum
temps són els motius del canvi
Rajoy fa el primer pas per dur a
la segona llei antidesnonaments
Coronacio
historica
de Schulz
com a rival
de Merkel
Obté uninédit
100% de vots en la
convenció de l'SPD
SUARL
JETZTIST
SCHULZ
unicef
Aliances de
grans ciutats
per recuperar
la gestió
dels serveis
El Barca, per caracter
Barcelona, Sabadell
iBadalona lideren
Un gol de Suárez, dos de Messi
rena d André Gomes permeten als blaugranes
aquestes xarxes
superar el doble cap del Valencia, arnbelo liel2
les opcions a la Lliga

Noticias
  • L'energia que ens acompanya "Cada dia. Everyday", amb Naturgy
    Perquè cada dia arriba l'energia a les llars, Naturgy llança nou propòsit corporatiu per fer que aquesta sigui més accessible, comprensible, propera i útil per la societat. La campanya que acompanya aquest llançament reafirma la seva capacitat de complir amb els seus compromisos i d'estar present en la quotidianitat de les persones. "Cada dia. Everyday" és l'eslògan que la companyia llança, i que entrelliga amb el llegat de la companyia en els seus més de 180 anys d'història.
  • Hegseth diu que l'execució d'un pres militar als EUA serà "pública"
    El secretari de Defensa, Pete Hegseth, ha assegurat que l'execució militar de Nidal Hasan amb escamot d'afusellament serà "pública" i serà duta a terme per als mateixos "soldats" del Fort Hood. "Ens assegurarem que la gent pugui veure-ho. Que sigui públic. Perquè la gent necessita entendre les conseqüències que tenen aquest tipus de coses", ha afirmat el cap del Pentàgon al pòdcast Real America's Voice. L'execució està prevista per al pròxim 3 de desembre.
  • La patronal Cecot fa una crida a respectar les institucions a les portes d'una nova campanya electoral
    La patronal Cecot ha celebrat aquest dijous la 31a Nit de l'Empresa a Sant Cugat del Vallès. Durant la trobada, el president de la patronal, Xavier Panés, ha qüestionat la convocatòria de vaga general per la crisi de l'habitatge: "Ara, vaga? Vaga contra qui? Contra el Govern? Contra les empreses? Immerses en una espiral d’increment de costos i disrupcions internacionals que en dificulten cada dia més la viabilitat i la continuïtat". A més, davant la convocatòria d'eleccions, el president de la patronal vallesana ha fet una crida a mantenir el "respecte cap a les institucions" i a no "denigrar adversaris". La trobada ha comptat amb la presència del president de la Generalitat, Salvador Illa, el president del Parlament, Josep Rull, i el ministre d'Indústria i Turisme del govern espanyol, Jordi Hereu, entre d'altres.
  • Els estudiants francesos 'prenen' la Bastilla: "Seguirem fins que Macron cedeixi"
    Les protestes estudiantils a França ja no són només d'alumnes de secundària. Aquest dijous els universitaris s'han unit a diverses manifestacions convocades arreu de l'estat francès, i cada cop més sectors donen suport a les mobilitzacions dels adolescents. Els sindicats i les organitzacions d'estudiants i professors han convocat una nova jornada de grans mobilitzacions pel 13 d'octubre, i el 5 de novembre els grans sindicats francesos també criden a una jornada de protesta.
  • El desnonament que posa cara a cara dues dones vulnerables
    La crisi de l'habitatge continua acarnissant-se amb els més vulnerables. Des d'aquest matí la Natalia i els seus fills, una família que ha viscut els darrers anys al centre de Barcelona, no tenen casa. Ella és víctima de violència masclista, cobra l'ingrés mínim vital (IMV) i té a càrrec dues criatures de 14 i 3 anys. A més, tant el seu fill gran com ella tenen problemes greus de salut mental. Té acreditada la vulnerabilitat, però els nous mecanismes que han d'evitar l'expulsió de persones com ells no els han protegit perquè, a l'altre costat de la història, també hi ha un cas de vulnerabilitat. La propietària és una dona gran, ja jubilada, que paga la hipoteca del pis on viu i també podria quedar-se al carrer si continua sense cobrar el lloguer. Tot i que la Natalia ho ha demanat en diverses ocasions, no se li ha ofert cap alternativa, més enllà de poder passar la nit en un alberg: a Barcelona no hi ha prou recursos disponibles per a la situació d'emergència actual.