r ara.cat DILLUNS 20 DE MARK DEL2017 130 EUROS CARME COLOMINA. Europa ha convertit l'acollida en detenció el dret a refugien una responsabilitat a defugir externalitzar NURIA BoscH La Hisenda propia ha de ser un objectiu de primer ordre per al govern catala tant si Catalunya ésdins com fora de l'estatespanyol PERE PUGES És just ara, en les circumstancies actuals, quan cal fer un congrés ciutad per debatre el país que volem PROCESSOBIRANISTA JxSí traslladara al setembre la llei de desconnexió El full de ruta la situava a finals Poder concentrar la mobilització de juliol, pero l'objectiu ara és ciutadana en pocsdiesiguanyar acostar-la al maxim al referendum temps són els motius del canvi Rajoy fa el primer pas per dur a la segona llei antidesnonaments Coronacio historica de Schulz com a rival de Merkel Obté uninédit 100% de vots en la convenció de l'SPD SUARL JETZTIST SCHULZ unicef Aliances de grans ciutats per recuperar la gestió dels serveis El Barca, per caracter Barcelona, Sabadell iBadalona lideren Un gol de Suárez, dos de Messi rena d André Gomes permeten als blaugranes aquestes xarxes superar el doble cap del Valencia, arnbelo liel2 les opcions a la Lliga
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Trump manté la guerra comercial amb nous aranzels d'entre el 10% i el 12,5% per a 60 països
En la seva convicció per mantenir la guerra comercial, Donald Trump ha anunciat un nou paquet aranzelari que substitueix els impostos universals que el Suprem va anul·lar el passat mes de febrer. El president estatunidenc ha signat una nova ordre executiva en què estableix gravàmens d'entre el 10% i el 12,5% a 60 països, entre ells els membres de la Unió Europea, la Xina, i Mèxic. El mandatari ho justifica com una represàlia contra aquests estats per no haver adoptat prou mesures per controlar les importacions de béns produïts mitjançant treball forçat.
El govern espanyol declara l'emergència nacional a la Comunitat de Madrid i Àvila pels incendis
El govern espanyol ha declarat l'emergència nacional a la Comunitat de Madrid i a la província d'Àvila. Ho ha fet la nit de dijous a divendres arran de l'evolució dels incendis forestals declarats a Villa del Prado i San Martín de Valdeiglesias (Madrid) i Burgohondo (Àvila).
Trump vol fer pagar a les tecnològiques per l'energia que gasten els centres de dades
El malestar que provoquen els centres de dades d'intel·ligència artificial (IA) als llocs on es construeixen cada cop és més difícil d'ignorar per la Casa Blanca. El president estatunidenc, Donald Trump, ha anunciat aquest dijous una ampliació del pla que va presentar al març per protegir els ciutadans dels sobrecostos que provoquen aquests centres en les factures del servei públic. La iniciativa, però, no és vinculant. En total, s'estima que als Estats Units hi ha més de 3.000 centres de dades que ja estan operant.
El perdó del deute a les autonomies esquiva el veto de Vox i el PP al Congrés
"Resulta difícil explicar que algú no vulgui que se li redueixi el passiu". D'aquesta manera ha defensat el ministre d'Hisenda, Arcadi España, la condonació de part del deute a les autonomies davant les esmenes a la totalitat del PP i Vox i que ha fracassat al Congrés gràcies als vots de la majoria plurinacional. Per a Arcadi España cal un respir a bona part de les comunitats, que són les administracions que suporten les despeses de l'estat del benestar, però moltes com Catalunya i el País Valencià estan infrafinançades i ofegades encara arran de la crisi econòmica d'ara fa una dècada.
Zapatero: ¿honest o mentider?
Javier Ruiz, amb tendència a l’escarafall i el sensacionalisme, lamentava indignat les ingerències per l’entrevista que estava a punt de fer a José Luis Rodríguez Zapatero, dijous al migdia a Mañaneros 360: “La presión en este estudio está siendo extraordinaria. [...] Está siendo insoportable la tutela. ¡Ni tutelas ni tutías, en este programa!” Per demostrar-ho, va emetre unes declaracions de l’alcalde de Madrid en què s’anticipava a qualificar de “bany i massatge” l’entrevista que li faria el presentador, i advertint que sabia que eren amics i que havien dinat junts recentment. El comentari és una prova del control del PP de les vides d’un i altre.
Sitio web