Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
JUDICIALITZACIO
L'Estat ha desobeit
26 sentencies a
favor de la Generalitat
Totes les resolucions menys una
La majoria de contenciosos afecten
daten del període 2011-2016
el repartiment de subvencions
ara cat
DILLUNS
130 EUROS
CARME
COLOMINA.
Amb Trump, els Estats
Units reneguen de l'ordre
mundial que van dissenyar
Bayona, monstre' dels Gaudí
iaraels vells aliats hauran
de trobar el seu lloe
Pel lícula
Direccció
Actriu
Actor
JOAQUIM COELLO
La propera Juan
Antonio
Fernandez
Suarez
Qualsevol negociació de
Catalunya ambrEstat ha de
comensar per acordar les
garanties de compliment
del que es pacti
Trump topa amb la
BARCA.
EVA PONS
justícia i amb Merkel
LA PILOTA.
ENTRA MIG
pel veto alsrefugiats
El regim d'ús de la
METRE AL
Segon dia de protestes en
llengua catalana davant
dels tribunals esta
GOLANUL LAT
quaranta ciutats dels EUA
condicionada a la
de l'organ judicial

Noticias
  • Els àrbitres es planten i se suspenen tots els partits de futbol sala a Catalunya
    La Federació Catalana de Futbol (FCF) ha decidit suspendre tota l’activitat de futbol sala a Catalunya aquest cap de setmana arran de la greu agressió a un àrbitre durant un partit juvenil disputat a Canet. La mesura, que es va fer pública aquest dimecres a la nit, afecta tots els partits previstos els dies 27 i 28 de febrer i 1 de març.
  • Els ciberatacs es multipliquen amb la IA i arriben a nous sectors com l'educació
    Cada cop que sorgeix una nova tecnologia, també apareix una infinitat de noves amenaces. Amb la irrupció de la intel·ligència artificial (IA) s'han obert moltes possibilitats de negoci, però, de la mateixa manera, s'han disparat les vulnerabilitats en els sistemes de seguretat d'empreses i organitzacions. Així ho ha detectat Sofistic en el seu informe anual, a través del qual ha analitzat 1.500 casos i 100.000 alertes en el seu centre d'operacions de seguretat, des d'on dona servei a companyies d'Espanya i de països de l'Amèrica Llatina com Panamà, Colòmbia, Costa Rica i la República Dominicana.
  • "Si els condemnem a tots ens quedem sense exèrcit": com els implicats al 23-F van acabar indultats o amb penes reduïdes
    Després del cop d’estat del 23-F, els implicats en la revolta van ser jutjats, però només una trentena van ser condemnats, dels quals bona part van rebre indults totals o parcials, o bé van obtenir reduccions de pena i llibertat anticipada durant els anys següents. Tot i la gravetat dels fets, el govern espanyol i part de l’establishment defensaven que, després de consolidar la democràcia, calia rebaixar la tensió amb l’exèrcit.
  • El nom català que Iñigo Martínez i la seva dona han triat per al seu fill nascut a Barcelona
    Que Iñigo Martínez va caure dret al FC Barcelona és evident, i hi ha diversos senyals que ho confirmen. N'hi ha prou amb una sola imatge, un gest o una paraula per demostrar-ho, i l’exjugador basc ha mostrat en diverses ocasions que la seva curta però intensa etapa a Can Barça va deixar un pòsit important, tant en ell com en la seva família.
  • Educació ofereix als docents que el curs vinent cap grup d'ESO tingui més de 30 alumnes
    Per tercer dia consecutiu continuen les negociacions entre el departament d'Educació i els sindicats de docents. Aquest dijous el Govern ha fet una nova proposta als sindicats amb una promesa de reducció de ràtios i un augment de recursos a l'escola inclusiva. Ara bé, les reunions encara estan en marxa i, de moment, des de la conselleria d'Educació no han fet cap compareixença pública.