Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
JUDICIALITZACIO
L'Estat ha desobeit
26 sentencies a
favor de la Generalitat
Totes les resolucions menys una
La majoria de contenciosos afecten
daten del període 2011-2016
el repartiment de subvencions
ara cat
DILLUNS
130 EUROS
CARME
COLOMINA.
Amb Trump, els Estats
Units reneguen de l'ordre
mundial que van dissenyar
Bayona, monstre' dels Gaudí
iaraels vells aliats hauran
de trobar el seu lloe
Pel lícula
Direccció
Actriu
Actor
JOAQUIM COELLO
La propera Juan
Antonio
Fernandez
Suarez
Qualsevol negociació de
Catalunya ambrEstat ha de
comensar per acordar les
garanties de compliment
del que es pacti
Trump topa amb la
BARCA.
EVA PONS
justícia i amb Merkel
LA PILOTA.
ENTRA MIG
pel veto alsrefugiats
El regim d'ús de la
METRE AL
Segon dia de protestes en
llengua catalana davant
dels tribunals esta
GOLANUL LAT
quaranta ciutats dels EUA
condicionada a la
de l'organ judicial

Noticias
  • Sánchez defensa la candidatura de Planas a la FAO
    El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, ha defensat aquest dimarts la candidatura del seu ministre d'Agricultura, Luis Planas, per dirigir l'Organització de Nacions Unides per a l'Alimentació i l'Agricultura (FAO) en un discurs a la seu de l'organisme a Roma.
  • Condemnen 'El jueves' a pagar 6.000 euros a Abogados Cristianos per nomenar la seva presidenta Gilipolles de l'Any
    La revista El jueves i el grup de comunicació RBA que l'edita han estat sentenciats per intromissió il·legítima en el dret a l'honor a l'haver seleccionat Polonia Castellanos, presidenta de la Fundación Española de Abogados Cristianos, com una de les Gilipolles de l'Any el 2024. Tot i que la sentència no és ferma perquè hi cap recurs d'apel·lació, el Tribunal d'Instància de Valladolid ha dictaminat a favor de Castellanos, que rebrà una indemnització de 4.000 euros pels danys i perjudicis causats, més els 2.000 que rebrà la fundació.
  • Detingut un home de 80 anys per fer tocaments a una dona al passadís d'un avió
    La Guàrdia Civil ha detingut el passatger d'un vol a l'Aeroport Josep Tarradellas Barcelona-El Prat per una agressió sexual. L'home, de 80 anys, hauria fet tocaments no consentits a una altra passatgera durant l'embarcament, al mateix passadís de l'avió.
  • Reunió 'in extremis' entre Educació i els sindicats a 12 hores per a la vaga general
    Trobada in extremis entre el Govern i els sindicats d'educació. Aquest dimarts la conselleria d'Educació i les forces sindicals tornen a reunir-se per buscar un acord que permeti desencallar el conflicte que fa mesos que s'ha enquistat en l'educació catalana. La trobada inicialment s'havia convocat a les 12 del migdia, però s'ha ajornat fins a les 17.30 h, és a dir, dotze hores abans que comenci la quarta jornada de vaga general al sector des de principis d'any, convocada per la USTEC, Professors de Secundària, la CGT i la Intersindical. Una aturada en què també s'ha convocat els docents de l'escola concertada, cridats pel sindicat Feusoc.
  • Richard Ford: "Amb l'edat vas guanyant saviesa, però hi ha un moment que la comences a perdre"
    La realitat insisteix a fer canviar de plans el novel·lista Richard Ford (Jackson, 1944). Si fa un parell d'anys, coincidint amb la publicació del cinquè i últim llibre protagonitzat per Frank Bascombe, Be mine (2023; Sé mía en la traducció al castellà publicada per Anagrama), insinuava que deixava d'escriure, és a Barcelona presentant novetat, How I got on (2026; En palabras sencillas en castellà a Feltrinelli), un assaig d'un centenar de pàgines que parteix d'una pregunta estimulant: com podem viure decentment en un món en què la política té tendència a ser deshonesta?