JUDICIALITZACIO L'Estat ha desobeit 26 sentencies a favor de la Generalitat Totes les resolucions menys una La majoria de contenciosos afecten daten del període 2011-2016 el repartiment de subvencions ara cat DILLUNS 130 EUROS CARME COLOMINA. Amb Trump, els Estats Units reneguen de l'ordre mundial que van dissenyar Bayona, monstre' dels Gaudí iaraels vells aliats hauran de trobar el seu lloe Pel lícula Direccció Actriu Actor JOAQUIM COELLO La propera Juan Antonio Fernandez Suarez Qualsevol negociació de Catalunya ambrEstat ha de comensar per acordar les garanties de compliment del que es pacti Trump topa amb la BARCA. EVA PONS justícia i amb Merkel LA PILOTA. ENTRA MIG pel veto alsrefugiats El regim d'ús de la METRE AL Segon dia de protestes en llengua catalana davant dels tribunals esta GOLANUL LAT quaranta ciutats dels EUA condicionada a la de l'organ judicial
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Les borses cauen a plom davant del risc d'un conflicte de llarga durada amb l'Iran
El dilluns, el cop semblava més fluix, tot i que la sessió a la borsa va acabar amb pèrdues; erò aquest dimarts les borses cauen a plom. L'Ibex-35, la principal referència dle mercat de renda variable a Espanya, cediex més del 4% i corre risc el nivell dels 17.000 punts, després de venir de rècords molt per sobre dels 18.000. L'unic valor que aconsegueix guanyar terreny és Repsol, amb un avenç del 0,5%. La resta de títols de l'Ibex acumulen descensos. El missatges llançats des de la Casa Blanca sobre el conflicte amb l'Iran, lluny de calmar, han posat més nerviosos els inversros, que preveuen un conflicte més llarg del que s'esperava.
La Cambra alerta: falten milers de camioners
Nou avís de la Cambra de Comerç de Barcelona. El sector del transport de mercaderies per carretera està en risc per la manca de conductors de camions, que considera "una problemàtica estructural que amenaça la sostenibilitat del sector i representa un risc creixent per al conjunt de l’economia i la cadena de subministrament".
Nadal (PP): "El primer que farem si governem és una primera rebaixa de l'IRPF"
La primera mesura que prendrà el PP si governa a Espanya serà una "primera reforma fiscal" centrada en retornar la pujada de l'IRPF per la inflació d'aquests últims anys. És el que ha afirmat el vicesecretari d'economia del PP, Alberto Nadal, en un esmorzar organitzat per Pimec a Barcelona. L'altra iniciativa immediata seria "derogar les mesures legals que entorpeixen el mercat del lloguer, determinades normes mediambientals i laborals".
El PP i Vox obviaran l'Acadèmia de la Llengua i continuaran amb el tràmit per modificar el nom de València
L'alcaldessa de València, María José Catalá, ha explicat que, tot i el dictamen de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua (AVL) conegut dissabte, que defensa que cal mantenir la forma única amb l’accent obert del topònim de la ciutat, el consistori tirarà endavant la petició de modificació de la denominació per incloure una versió bilingüe amb Valencia en castellà i una fórmula valenciana secessionista, Valéncia.
Quart dia de la guerra de l'Iran: atacs creuats a tota la regió mentre Israel mou més tropes al sud del Líban
La guerra entre els Estats Units, Israel i l'Iran no dona cap signe de desescalada en el quart dia d'hostilitats creuades. Aquest matí s'han tornat a registrar fortes explosions a Teheran, i les forces iranianes han continuat llançant atacs contra Israel i diversos països del golf Pèrsic on els EUA tenen presència militar, cosa que fa créixer cada cop més l'amenaça d'una guerra regional. Tropes israelianes han envaït el sud del Líban.
Sitio web