Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
ara cat
DIUMENGE
2,50 EURO
QUIESQUIALA.
FAMILIA TRUMP
aradiumenge
PROMOCIÓ
LA CATALUNYA QUE
SOMIAVAJ.V.FOIX
per només
llibre i samarreta
poeta
del PROCESSOBIRANISTA
Puigdemont adverteix al govern
espanyol que "se li acaba el temps"
"Sí de la CUP
als pressupostos
del referendum
OPOSICIÓ
GOVERN
JxSi aconsegueix l'aval dels
Rajoy reitera que no hi haura
referéndum i PP, CsiPSCauguren
anticapitalistes a uns comptes
expansius i rumb a la consulta
eleccions abans de finals d'any
posa Refugiats
DOSSIER
i immigrants
ja pateixen el
J.V. FOIX
veto de Trump
De l'ONU a Facebook,
Per que és tan
indignació mundial
per la mesura
estimat trenta
anys després?
La pagesia
porta la crisi
del campa
a Barcelona

Noticias
  • Israel diu que ocuparà el sud del Líban i que no hi deixarà tornar aviat els residents
    Israel ocuparà militarment el sud del Líban fins a l'altura del riu Litani, a 30 kilòmetres de la seva frontera, segons ha admès el ministre de Defensa, Israel Katz. L'objectiu declarat és crear-hi un "coixí defensiu", en el mateix model defensiu que ha fet servir a Gaza. L'exèrcit, que ja havia començat una invasió terrestre, emès ordres d'evacuació, i havia fet volar pels aires diversos ponts d'aquest riu, controlarà ara "els ponts restants i la zona de seguretat fins al Litani", una àrea que equival a una desena part del Líban.
  • Diversos operadors van registrar moviments per un valor més de 500 milions d'euros en petroli just abans de l'anunci de Trump
    Els mercats energètics van registrar operacions per un valor de 580 milions de dòlars –poc més de 500 milions d'euros– instants abans que el president dels Estats Units, Donald Trump, anunciés aquest dilluns converses amb l'Iran per resoldre el conflicte bèl·lic, cosa que va provocar la caiguda dels preus del petroli i el gas. Segons dades calculades pel Financial Times, entre les 6.49 h i les 6.50 h del matí (hora local) de dilluns, tan sols 15 minuts abans que Trump anunciés les negociacions "productives" amb l'Iran a Truth Social, aproximadament 6.200 contractes de futurs tant de petroli Brent –de referència a Europa– com de West Texas Intermediate –de referència als Estats Units– van canviar de mans.
  • La UAB rebutja acollir l'acte de Rufián i Montero del 9 d'abril
    Gabriel Rufián i Irene Montero s'han citat el 9 d'abril per fer un acte conjunt, moderat per Xavier Domènech, que serveixi per defensar un front d'esquerres de cara les pròximes eleccions generals. Fins ara, no han fet públic el lloc exacte on se celebrarà l'acte i simplement havien explicitat que seria a Barcelona. Segons ha pogut confirmar l'ARA, on segur que no es farà és a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), tot i que era el desig inicial dels organitzadors. La UAB, però, ha rebutjat la petició. La raó? La universitat no cedeix els seus espais per celebrar-hi actes que no siguin "acadèmics", apunten fonts del centre. Ara es busquen alternatives amb l'objectiu de fer pública la ubicació definitiva en els pròxims dies.
  • A la contra
  • De fit a fit