a Puigdemont es PROCESSOBIRANISTA r planteja avancar el referendum a El president estudia accelerar Si es precipita el calendari, la llei de ara.cat la desconnexió en el cas que transitorietat s'aprovaria al juny hi hagi inhabilitacions de politics a consulta seria abans de l'estiu DILLUNS 130 EUROS 2017: l'any de l'explosió de l'extrema Como dejar de ser dreta a Europa? Tratamiento y Cura Les eleccions a Franca i Holanda marcaran la pauta ATAMENTO PARA CARME COLOMINA. Sento vergonya que a Brussel les s'atreveixi aplantejar que traslladar els refugiats podria reanimar l'efecte crida" Patyi López desafia Díaz ANTONI VIVES i renegade Cal llegir bé elmoment l'abstenció Falses terapies a la xarxa per deixarde ser politici mesurar bé les forces disponiblesen cada a Rajoy Multitud de presumptes terapeutesofereixen ainternet els seusmetodes Si no es fa aixi, és molt possible que perdem per curar" l'homosexualitat toti les seqüeles que deixen a les victimes JOAQUIM COELLO Dos anys després, les obresdels accessosviaris Els enginyers som mals politics: ens falta visió al port de Barcelona estan practicament aturades per entendre que el futur no esta determinat només pel passat
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Les llars amb més renda paguen un 18% més en classes particulars
Les llars que declaren una situació financera més folgada gasten un 18% més en classes particulars que les que manifesten dificultats per arribar a final de mes. Aquesta és una de les conclusions de l’estudi L’educació a l’ombra a la península Ibèrica, de l’Observatori Social de la Fundació ”la Caixa”.
Ayuso substitueix el conseller d’Educació enmig de la polèmica per l’infrafinançament universitari
La presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, ha nomenat aquest dilluns una nova consellera d’Educació, Ciència i Universitats en lloc d’Emilio Viciana, que ocupava el càrrec des del 2023. La titular de la cartera serà a partir d’ara la diputada popular Mercedes Zarzalejo. El canvi –el primer de la legislatura al govern de la popular– arriba en plena negociació i tramitació de la llei universitària autonòmica i de la polèmica per l’infrafinançament de les universitats públiques.
Clementina es deia (1976)
De l’article del poeta, advocat i periodista Tomàs Garcés (Barcelona, 1901 - 1993) a la revista Serra d’Or (III-1976). Avui fa cinquanta anys de la mort de la poeta Clementina Arderiu i Voltas (Barcelona, 1889 - 1976). Abans d’ella només la mallorquina Maria Antònia Salvà (1869 - 1958) era un referent femení per als lectors de poesia catalana. Deia Joan Fuster en el seu tractat de literatura que Arderiu va ser “l’aportació més preclara” en la desclosa de dones poetes a la Catalunya de l’alba del segle XX.
Els àrbitres treuen de polleguera un equip en caiguda lliure: els apunts en calent del Girona-Barça
El Barça, en caiguda lliure, ja no és el líder de la Lliga i torna a encaixar una nova derrota (2-1) just després de la dura desfeta a la Copa.
Amy Adams necessita canviar d’agent
Comença a ser un gènere en si mateix: la pel·lícula fallida de la qual només acabes rescatant el treball interpretatiu d’Amy Adams. Després de Nightbitch, La dona a la finestra o Hillbilly elegy, cal afegir a la llista de pífies el melodrama familiar At the sea, estrenat aquest dilluns a la competició oficial de la Berlinale. A la pel·lícula, l’actriu d’Arrival interpreta la directora d’una companyia de dansa que es retroba amb la família després de passar sis mesos en un centre de rehabilitació per a alcohòlics. El trauma infantil i les addiccions són els grans temes d’una pel·lícula dirigida per l’hongarès Kornél Mundruczó, director que sol confiar poc en la intel·ligència de l’espectador i, per tant, acostuma a subratllar totes les idees de les històries que explica.
Sitio web