a Puigdemont es PROCESSOBIRANISTA r planteja avancar el referendum a El president estudia accelerar Si es precipita el calendari, la llei de ara.cat la desconnexió en el cas que transitorietat s'aprovaria al juny hi hagi inhabilitacions de politics a consulta seria abans de l'estiu DILLUNS 130 EUROS 2017: l'any de l'explosió de l'extrema Como dejar de ser dreta a Europa? Tratamiento y Cura Les eleccions a Franca i Holanda marcaran la pauta ATAMENTO PARA CARME COLOMINA. Sento vergonya que a Brussel les s'atreveixi aplantejar que traslladar els refugiats podria reanimar l'efecte crida" Patyi López desafia Díaz ANTONI VIVES i renegade Cal llegir bé elmoment l'abstenció Falses terapies a la xarxa per deixarde ser politici mesurar bé les forces disponiblesen cada a Rajoy Multitud de presumptes terapeutesofereixen ainternet els seusmetodes Si no es fa aixi, és molt possible que perdem per curar" l'homosexualitat toti les seqüeles que deixen a les victimes JOAQUIM COELLO Dos anys després, les obresdels accessosviaris Els enginyers som mals politics: ens falta visió al port de Barcelona estan practicament aturades per entendre que el futur no esta determinat només pel passat
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Toti Soler: "No vull ser ni un clàssic, ni un flamenc, ni un 'jazzman', ni res"
Toti Soler (Vilassar de Dalt, 1949) s'adorm sovint escoltant la seva pròpia música: les peces lentes i subtils que ell i la seva filla anomenen transparències. Cinquanta anys després del cèlebre concert amb Ovidi Montllor a l'Olympia, Soler fa una vida silenciosa i tranquil·la. Nascut en una família de músics –el besavi era cantant d'òpera, la mare, pianista–, va trobar en la guitarra que li va regalar la seva tieta dues virtuts incontestables: el contacte directe del dit contra la corda, i la possibilitat de carregar-la a l'esquena i endur-se-la d'excursió. La resta ja se sap: més de 400 cançons i 37 discos, i haver estat l'acompanyant irreemplaçable de generacions d'artistes.
Què impulsa el creixement incessant de l'or?
Les males notícies són bones notícies per al preu de l'or. I les bones notícies d'avui dia també són bones notícies. A mesura que les amenaces del president Donald Trump contra els aliats europeus dels Estats Units s'intensificaven, el preu del metall groc augmentava. Quan va abandonar aquestes amenaces, va continuar pujant. Ja ha pujat més d'un 17% aquest any, i ha superat els 5.000 dòlars per unça per primera vegada el 26 de gener. Encara no és febrer i l'or ja ha superat les previsions de molts analistes per a finals del 2026.
El full de ruta d’Euskadi: pensions, aeroports i immigració
El govern basc, després d'aconseguir sobre la botzina fa dues setmanes el traspàs de cinc competències a Euskadi, ara se centra, d'una vegada per totes, en completar el desenvolupament estatutari, per la qual cosa, segons figura a l'Estatut basc, queden encara quinze matèries. Entre elles destaquen, per la seva especial importància econòmica i d'infraestructures, dues: la gestió del pagament de les pensions i la cessió dels aeroports.
Adeu a un miracle del Raval: tanca la fruiteria més petita de Barcelona
"Aquesta és l'última poma que et vendré", diu amb un somriure el Jaume García a una de les seves clientes. Aquest diumenge, després de mig segle, el seu petit miracle del barri del Raval de Barcelona tancarà per sempre. Es tracta possiblement de la fruiteria més petita de la ciutat, que sobreviu des de fa cinquanta anys en un racó del carrer de les Ramelleres, el petit passadís que connecta el carrer Tallers amb la plaça de Vicenç Martorell. Amb 61 anys, García es jubila després de tota una vida en què ha vist girar com un mitjó el centre de la ciutat.
El 'Google Maps' que l'ICE fa servir per caçar immigrants
Funciona com un Google Maps. Obren l'aplicació i es desplega un mapa que permet identificar entorns "rics en objectius". Quan l'usuari pitja un dels punts marcats, li apareix informació sobre la persona: el nom, una foto, la data de naixement i un número especial que el govern els ha donat.
Sitio web