Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
a Puigdemont es
PROCESSOBIRANISTA
r planteja avancar
el referendum
a El president estudia accelerar
Si es precipita el calendari, la llei de
ara.cat
la desconnexió en el cas que
transitorietat s'aprovaria al juny
hi hagi inhabilitacions de politics
a consulta seria abans de l'estiu
DILLUNS
130 EUROS
2017: l'any
de l'explosió
de l'extrema
Como dejar de ser
dreta a
Europa?
Tratamiento y Cura
Les eleccions a
Franca i Holanda
marcaran la pauta
ATAMENTO PARA
CARME
COLOMINA.
Sento vergonya que a
Brussel les s'atreveixi
aplantejar que traslladar
els refugiats podria
reanimar l'efecte crida"
Patyi López
desafia Díaz
ANTONI VIVES
i renegade
Cal llegir bé elmoment
l'abstenció
Falses terapies a la xarxa per deixarde ser
politici mesurar bé les
forces disponiblesen cada
a Rajoy
Multitud de presumptes terapeutesofereixen ainternet els seusmetodes
Si no es fa aixi, és
molt possible que perdem
per curar" l'homosexualitat toti les seqüeles que deixen a les victimes
JOAQUIM COELLO
Dos anys després, les obresdels accessosviaris
Els enginyers
som mals
politics: ens falta visió
al port de Barcelona estan practicament aturades
per entendre que el futur
no esta determinat
només pel passat

Noticias
  • El Port de Barcelona inicia un cicle de forta inversió
    El Port de Barcelona ha donat el tret de sortida del V Pla Estratègic per al període 2026-2030, el cicle inversor més gran de la història de la infraestructura portuària, el qual s'allargarà fins a l'any 2040 amb actuacions en accessos, terminals i instal·lacions. Així ho han explicat en una roda de premsa el president del Port de Barcelona, José Alberto Carbonell, i el cap d'estratègia de la infraestructura, Jordi Torrent, en què han presentat el pla estratègic aprovat a finals de gener pel consell d'administració.
  • PP i Vox també arriben a un acord a l'Aragó per investir Jorge Azcón
    Ni una setmana després que PP i Vox arribessin a un acord a Extremadura, les dues formacions segueixen el mateix camí a l'Aragó i també han arribat a un pacte per investir el popular Jorge Azcón. Els populars i el partit d'extrema dreta anunciaran l'acord aquesta tarda, segons ha avançat La Vanguardia i ha confirmat l'ARA. Serà en una compareixença conjunta d'Azcón i el portaveu de Vox a les Corts aragoneses, Alejandro Nolasco, convocada a les 17.30 hores. Una escenografia calcada a la que van seguir a Extremadura i on, a l'espera de conèixer els detalls del text subscrit a l'Aragó, tot apunta que també serà igual la mateixa recepta extremenya, on la prioritat nacional en les polítiques públiques ha estat la clau de volta.
  • Marc Giró cavalca per La Sexta
    A lloms d’un majestuós cavall blanc. Marc Giró apareix així a la careta del seu nou programa de La Sexta. I així va entrar també al plató per començar el programa. Com un conqueridor o un cavaller. Un Sant Jordi contemporani per lluitar contra els dracs de la nostra època: el feixisme, el racisme, el masclisme, l’homofòbia i el que convingui, però sempre amb sentit de l’espectacle. Giró va recordar que tothom li havia demanat amb insistència que no canviés quan passés a treballar a la cadena privada. Fins i tot Pedro Sánchez. Per tant, l’inici del programa estava enfocat a demostrar que no ha suavitzat el seu esperit combatiu i esmolat. Tant que potser va allargar massa el monòleg d’entrada perquè no semblés que afluixava. Però, a vegades, menys és més. El discurs va desembocar, per sort, en un número de revista. A ritme del No cambié de Tamara, Giró va cantar, va ballar, va aparèixer una orquestra, una coral sencera i cos de ball que el va elevar com si fos una vedet de les d�
  • Geely estudia fabricar cotxes elèctrics a València
    El Geely E2 (també anomenat EX2 als mercats de l’Amèrica Llatina) és un cotxe elèctric assequible de 4 metres de llarg amb uns 395 quilòmetres d’autonomia i potències de fins a 116 CV que l’any passat es va convertir en el cotxe més venut a la Xina. Conscients del potencial del seu elèctric urbà, el gegant automobilístic xinès Geely ja fa alguns mesos que ha fet el salt a Europa, però el fet d’haver de pagar aranzels i costos de transport i distribució fa que els seus cotxes no siguin tan competitius al Vell Continent.
  • Lufthansa elimina 20.000 vols pel tancament de la seva filial de radi curt
    L'aerolínia alemanya Lufthansa ha informat que el tancament de la seva aerolínia de radi curt Lufthansa CityLine reduirà la capacitat del grup en un 1% i suposa l'eliminació de 20.000 vols, cosa que equival a unes 40.000 tones mètriques de combustible d'aviació, un producte que ha duplicat el preu des de l'esclat de la guerra al golf Pèrsic.