a Puigdemont es PROCESSOBIRANISTA r planteja avancar el referendum a El president estudia accelerar Si es precipita el calendari, la llei de ara.cat la desconnexió en el cas que transitorietat s'aprovaria al juny hi hagi inhabilitacions de politics a consulta seria abans de l'estiu DILLUNS 130 EUROS 2017: l'any de l'explosió de l'extrema Como dejar de ser dreta a Europa? Tratamiento y Cura Les eleccions a Franca i Holanda marcaran la pauta ATAMENTO PARA CARME COLOMINA. Sento vergonya que a Brussel les s'atreveixi aplantejar que traslladar els refugiats podria reanimar l'efecte crida" Patyi López desafia Díaz ANTONI VIVES i renegade Cal llegir bé elmoment l'abstenció Falses terapies a la xarxa per deixarde ser politici mesurar bé les forces disponiblesen cada a Rajoy Multitud de presumptes terapeutesofereixen ainternet els seusmetodes Si no es fa aixi, és molt possible que perdem per curar" l'homosexualitat toti les seqüeles que deixen a les victimes JOAQUIM COELLO Dos anys després, les obresdels accessosviaris Els enginyers som mals politics: ens falta visió al port de Barcelona estan practicament aturades per entendre que el futur no esta determinat només pel passat
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
L'homenatge de la plaça Rovira a Antònia Font s'endú el concurs de carrers guarnits de Gràcia
Ni El Senyor dels Anells ha pogut amb el batiscaf d'Antònia Font. La plaça Rovira s'ha endut el primer premi del concurs de carrers guarnits de la Festa Major de Gràcia amb el seu preciós homenatge a una de les cançons emblemàtiques de la banda mallorquina. El jurat ha distingit l'homenatge a la cançó Batiscafo Katiuskas d'aquesta plaça de Gràcia, que més enllà de l'homenatge submarí a Antònia Font tenia un dels millors detalls d'aquesta edició del concurs: una exposició que permetia veure esbossos dels guarnits d'altres anys.
Moderna i Merck es disparen a borsa després d'anunciar "resultats positius" d'una vacuna contra el melanoma
A les 17.20 h d'aquest dimecres, les farmacèutiques Moderna i Merck es van disparar a borsa un 119% i un 11,10%, respectivament. L'augment del preu de les accions s'ha produït després que els dos gegants anunciessin, en una nota de premsa conjunta, l'obtenció de "resultats positius" a l'assaig clínic d'una teràpia experimental i pionera per al melanoma, el càncer de pell més freqüent. En concret, es tracta d'una vacuna (intismeran autogene) que en combinació amb una immunoteràpia anomenada Keytruda (pembrolizumab) s'avalua com a tractament adjuvant per reduir el risc que el melanoma reaparegui o es dissemini després de l'extirpació del tumor.
El PP porta al Suprem la manca d'explicacions dels ministres sobre Ceuta al Senat
El PP acudirà al Tribunal Suprem davant de la decisió dels ministres de l'executiu de Pedro Sánchez de no acudir al Senat a donar explicacions sobre la crisi a Ceuta. Ho ha explicat Alberto Núñez Feijóo aquest dimecres a la tarda després de dies advertint que hi hauria una "ofensiva judicial".
A la contra
De fit a fit
Sitio web