Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
a Puigdemont es
PROCESSOBIRANISTA
r planteja avancar
el referendum
a El president estudia accelerar
Si es precipita el calendari, la llei de
ara.cat
la desconnexió en el cas que
transitorietat s'aprovaria al juny
hi hagi inhabilitacions de politics
a consulta seria abans de l'estiu
DILLUNS
130 EUROS
2017: l'any
de l'explosió
de l'extrema
Como dejar de ser
dreta a
Europa?
Tratamiento y Cura
Les eleccions a
Franca i Holanda
marcaran la pauta
ATAMENTO PARA
CARME
COLOMINA.
Sento vergonya que a
Brussel les s'atreveixi
aplantejar que traslladar
els refugiats podria
reanimar l'efecte crida"
Patyi López
desafia Díaz
ANTONI VIVES
i renegade
Cal llegir bé elmoment
l'abstenció
Falses terapies a la xarxa per deixarde ser
politici mesurar bé les
forces disponiblesen cada
a Rajoy
Multitud de presumptes terapeutesofereixen ainternet els seusmetodes
Si no es fa aixi, és
molt possible que perdem
per curar" l'homosexualitat toti les seqüeles que deixen a les victimes
JOAQUIM COELLO
Dos anys després, les obresdels accessosviaris
Els enginyers
som mals
politics: ens falta visió
al port de Barcelona estan practicament aturades
per entendre que el futur
no esta determinat
només pel passat

Noticias
  • Front comú de Sánchez, Illa i l'independentisme per exigir als tribunals l'amnistia immediata
    El Tribunal de Justícia de la Unió Europea (TJUE) ha donat aquest dijous un aval nítid a la llei d'amnistia, fet que ha provocat una onada de reaccions que uneix l'independentisme i els governs català i espanyol en una mateixa exigència: l'aplicació immediata de la norma per part de la judicatura espanyola. La resolució ha estat rebuda com una "victòria rotunda", tot i que amb la prudència de saber que l'última paraula executiva la tenen els tribunals estatals. En paraules de l'expresident Carles Puigdemont, "el partit ara ja no es jugarà a Europa sinó al Bernabéu, amb els àrbitres i el públic decantats cap a un costat".
  • De fit a fit
  • Transports creu que adaptar l'ample de via ibèric a l'europeu és "difícilment assumible" i calcula que caldrien 30 anys
    El Ministeri de Transports creu que adaptar l'ample de via ibèric a l'europeu és "difícilment assumible" i calcula que, per fer-ho, les obres s'allargarien uns 30 anys i suposarien una inversió d'almenys 20.000 milions d'euros.
  • El Consell de Seguretat Nuclear avala la pròrroga de la central nuclear d’Almaraz fins al 2030
    El ple del Consell de Seguretat Nuclear ha donat llum verda a la pròrroga de l'explotació de la central nuclear d’Almaraz fins al 2030. La planta atòmica extremenya tenia permís per operar un reactor fins al 2027 i un altre fins al 2028, sent la primera que havia de tancar de l'Estat.
  • Artem Mozgovoy: "Desitjaria no haver nascut a Sibèria, tant de bo fos francès, britànic o català"
    L'última vegada que l'escriptor rus Artem Mozgovoy (Kémerovo, 1985) va marxar de casa la seva mare, va destruir tots els seus diaris d'infantesa i joventut. "No volia deixar-los i no me'ls podia endur. Va ser molt trist, perquè totes aquelles llibretes contenien els meus amors i desamors, les coses bones i les coses dolentes que havia viscut fins aleshores", explica Mozgovoy. Paradoxalment, aquell gest faria néixer un temps després la seva primera novel·la, Primavera a Sibèria, que es va publicar originàriament en anglès el 2023 i que ara ha arribat a les llibreries en català de la mà de Comanegra i amb una traducció de Jordi Martín Lloret. Una vegada establert en un altre país, quan ja se sentia "segur, un home nou", Mozgovoy va començar a excavar en la memòria.