Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
a Puigdemont es
PROCESSOBIRANISTA
r planteja avancar
el referendum
a El president estudia accelerar
Si es precipita el calendari, la llei de
ara.cat
la desconnexió en el cas que
transitorietat s'aprovaria al juny
hi hagi inhabilitacions de politics
a consulta seria abans de l'estiu
DILLUNS
130 EUROS
2017: l'any
de l'explosió
de l'extrema
Como dejar de ser
dreta a
Europa?
Tratamiento y Cura
Les eleccions a
Franca i Holanda
marcaran la pauta
ATAMENTO PARA
CARME
COLOMINA.
Sento vergonya que a
Brussel les s'atreveixi
aplantejar que traslladar
els refugiats podria
reanimar l'efecte crida"
Patyi López
desafia Díaz
ANTONI VIVES
i renegade
Cal llegir bé elmoment
l'abstenció
Falses terapies a la xarxa per deixarde ser
politici mesurar bé les
forces disponiblesen cada
a Rajoy
Multitud de presumptes terapeutesofereixen ainternet els seusmetodes
Si no es fa aixi, és
molt possible que perdem
per curar" l'homosexualitat toti les seqüeles que deixen a les victimes
JOAQUIM COELLO
Dos anys després, les obresdels accessosviaris
Els enginyers
som mals
politics: ens falta visió
al port de Barcelona estan practicament aturades
per entendre que el futur
no esta determinat
només pel passat

Noticias
  • Catalunya, present a la campanya andalusa
    La Setmana Santa ha oferit un teòric recés per agafar força de cara al que vindrà, les eleccions autonòmiques d’Andalusia, les més importants d’aquest cicle que va començar al gener amb les celebrades a Extremadura. Aquesta nova cita a les urnes és la que més interessa a Madrid, però també a Barcelona, per les seves implicacions. Estem parlant d’un territori amb una població de 8.676.713 persones, de les quals 6.812.861 amb dret de vot. No és només pel pes demogràfic d’aquesta comunitat que hi ha molt en joc en aquests comicis. El cicle complet ha estat i segueix sent un banc de proves amb la perspectiva de les pròximes eleccions generals, i ara com ara s’ha saldat sense un diagnòstic definitiu. El PP continua alimentant la idea que la seva arribada a la Moncloa està molt pròxima, encara que sigui amb Vox com a incòmode i imprescindible company de viatge. Per confirmar-ho necessita repetir la seva actual majoria absoluta al Parlament andalús. Tot el que no sigui això donarà peu al
  • "Després de dinou dies de guerra, avui finalment he plorat": el diari personal del fill del president iranià
    L'escriptura d'un diari en temps de guerra respon sovint a la necessitat de preservar la humanitat davant de la barbàrie i de posar ordre al caos. Des del d'Anna Frank fins al de Victor Klemperer, són documents per a la posteritat i un retrat de la quotidianitat entre les bombes. Amb la irrupció d'internet aquests escrits arriben al món en temps real. Ara alguns ciutadans iranians comparteixen les seves reflexions diàriament amb els internautes enmig de la guerra. Però si es tracta del fill del president de l'Iran, el seu testimoni té un significat especial.
  • Maria Rovira (Oye Sherman): “Amb el gir cap a la dreta, qualsevol cosa de pur sentit comú és 'woke'”
  • “Amb aquest viratge cap a la dreta, qualsevol cosa que diguis de pur sentit comú és 'woke'”
    De Maria Rovira, també coneguda com Oye Sherman als escenaris, sabíem que era esmoladíssima i divertida gràcies als seus monòlegs i intervencions als mitjans. Amb Garlanda, el seu primer llibre, demostra que també pot canalitzar bellesa i sensibilitat a través de les paraules, sense deixar de fer somriure el lector, i també riure, amb la seva mirada intel·ligent i imaginativa. Editat per Blackie Books, arriba a les llibreries el 8 d'abril.
  • La porta sud de la droga
    Un equip de l'ARA ha viatjat al sud d'Espanya per conèixer a fons com funcionen les màfies que controlen els circuits de l'haixix i la cocaïna que entren a la Península i utilitzen l'AP-7 per transportar la droga fins a Europa.