Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
a Puigdemont es
PROCESSOBIRANISTA
r planteja avancar
el referendum
a El president estudia accelerar
Si es precipita el calendari, la llei de
ara.cat
la desconnexió en el cas que
transitorietat s'aprovaria al juny
hi hagi inhabilitacions de politics
a consulta seria abans de l'estiu
DILLUNS
130 EUROS
2017: l'any
de l'explosió
de l'extrema
Como dejar de ser
dreta a
Europa?
Tratamiento y Cura
Les eleccions a
Franca i Holanda
marcaran la pauta
ATAMENTO PARA
CARME
COLOMINA.
Sento vergonya que a
Brussel les s'atreveixi
aplantejar que traslladar
els refugiats podria
reanimar l'efecte crida"
Patyi López
desafia Díaz
ANTONI VIVES
i renegade
Cal llegir bé elmoment
l'abstenció
Falses terapies a la xarxa per deixarde ser
politici mesurar bé les
forces disponiblesen cada
a Rajoy
Multitud de presumptes terapeutesofereixen ainternet els seusmetodes
Si no es fa aixi, és
molt possible que perdem
per curar" l'homosexualitat toti les seqüeles que deixen a les victimes
JOAQUIM COELLO
Dos anys després, les obresdels accessosviaris
Els enginyers
som mals
politics: ens falta visió
al port de Barcelona estan practicament aturades
per entendre que el futur
no esta determinat
només pel passat

Noticias
  • De fit a fit
  • "Em molesta que donin per fet que la seva vida és millor que la meva"
    Una persona amb cadira de rodes aixeca un fusell. És la imatge que Nerea Pérez de las Heras (Madrid, 1982) té al WhatsApp i que és, en realitat, el logo d’un grup terrorista de ficció que agrupava persones amb discapacitat. Se’l va inventar Álex de la Iglesias a la pel·lícula Acción Mutante. Ella ja tenia una mirada combativa abans de l’estiu del 2023. Havia omplert teatres amb el monòleg Feminismo para torpes, que s’acabaria convertint en llibre, escrivia en diferents publicacions i copresentava els pòdcasts –que continuen avui– Saldremos Mejores i Lo Normal. Ja havia estrenat els 40 i estava amb un grup d’amigues en una cala de Menorca a la qual només s’accedeix a peu o en embarcació. Era el juliol de fa 3 anys. Aquell dia estrenava banyador. L’hèlix d’un veler li va seccionar la cama dreta, que li van amputar després de tres operacions. Ho explica al llibre Fantasma (Alfaguara), on fuig de les narratives de superació per combinar la narració íntima amb un assaig que transi
  • Un casament, un martiri i la precampanya: arrenca la Mercè
    La Mercè va començar aquest dimecres amb una petició de matrimoni, i ha continuat aquest dijous amb diverses crides a renovar els vots. Si al Palau de la Virreina va ser un dels portadors de l'Àliga qui va aprofitar el toc d'inici de la festa per demanar a la seva parella per casar-se, a l'Ajuntament el tradicional seguici d'autoritats ha culminat amb el no menys tradicional tret de sortida de la precampanya de les eleccions municipals del maig. Perquè la Mare de Déu de la Mercè potser va poder acabar en el seu dia amb la plaga de llagosta que patia la ciutat, però no sembla que pugui fer res contra l'allau de consignes electorals que els espera als barcelonins.
  • La tercera vida de Manolo González a l’Espanyol
    La dolorosa derrota contra l’Elx va posar en dubte la continuïtat de Manolo González al capdavant de l’Espanyol. El mateix tècnic gallec va reconèixer en roda de premsa que havia estat un partit “espantós”, el “pitjor” des que és al club blanc-i-blau. Amb un home menys durant 85 minuts, el cuer de la Lliga va guanyar amb autoritat a Cornellà-El Prat (1-3) en el preludi d’una aturada de seleccions de 21 dies, propícia per fer un canvi d’entrenador.
  • Xi recorda a Trump la importància de "l'estabilitat estratègica" durant la visita a la Casa Blanca
    Les critiques descarnades contra la Xina, que durant la pandèmia van culminar amb les constants referències al "virus xinès", s'han esfumat. El president estatunidenc, Donald Trump, ha fet exhibició aquest dijous de bona sintonia amb el seu homòleg xinès, Xi Jinping, durant la seva visita a la Casa Blanca, la primera en una dècada. "Moltes coses han canviat d'ençà que va ser aquí l'últim cop", ha afirmat el magnat. L'anterior vegada que Xi va visitar la residència presidencial va ser el 2015, amb Barack Obama com a amfitrió.