a Puigdemont es PROCESSOBIRANISTA r planteja avancar el referendum a El president estudia accelerar Si es precipita el calendari, la llei de ara.cat la desconnexió en el cas que transitorietat s'aprovaria al juny hi hagi inhabilitacions de politics a consulta seria abans de l'estiu DILLUNS 130 EUROS 2017: l'any de l'explosió de l'extrema Como dejar de ser dreta a Europa? Tratamiento y Cura Les eleccions a Franca i Holanda marcaran la pauta ATAMENTO PARA CARME COLOMINA. Sento vergonya que a Brussel les s'atreveixi aplantejar que traslladar els refugiats podria reanimar l'efecte crida" Patyi López desafia Díaz ANTONI VIVES i renegade Cal llegir bé elmoment l'abstenció Falses terapies a la xarxa per deixarde ser politici mesurar bé les forces disponiblesen cada a Rajoy Multitud de presumptes terapeutesofereixen ainternet els seusmetodes Si no es fa aixi, és molt possible que perdem per curar" l'homosexualitat toti les seqüeles que deixen a les victimes JOAQUIM COELLO Dos anys després, les obresdels accessosviaris Els enginyers som mals politics: ens falta visió al port de Barcelona estan practicament aturades per entendre que el futur no esta determinat només pel passat
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
L’anticicló té corda per dies: demà farà fins i tot més calor al migdia
L’anticicló que es va començar a instal·lar el cap de setmana té corda per dies. El sol i la calma han dominat també dilluns, i aquesta situació es mantindrà durant pràcticament tota la setmana. Tan sols hi haurà petits matisos, com ara algunes pinzellades decoratives de núvols prims i boires o núvols baixos matinals.
Aval del Suprem a la reserva del 30% d'habitatge protegit de Barcelona
En ple debat sobre els límits de la capacitat de regulació de les administracions sobre l'habitatge, el Tribunal Suprem ha fet pública una sentència en què avala la reserva d'un 30% d'habitatge protegit impulsada per l'Ajuntament de Barcelona durant el primer mandat d'Ada Colau. En la sentència, a què ha tingut accés l'ARA, el tribunal confirma que l'urbanisme pot reservar habitatge protegit sobre edificis ja construïts i no només sobre sòl no consolidat. És a dir, que tal com preveu la norma es pot obligar les grans rehabilitacions d'edificis sencers a haver de destinar una part de l'immoble a habitatge protegit.
La punyent (i premiada) sèrie sobre la redempció d'un misogin
El Tom és un trol d'internet que passa les nits escampant odi a la xarxa i atacant feministes. Quan l'assetjament contra una còmica feminista acaba fent que es reveli la seva identitat, el Tom només trobarà una sortida: desaparèixer del món vestint-se de dona. Aquest és el provocador inici de la sèrie noruega Un home millor, que s'estrena aquest dimarts a Filmin (amb subtítols en català) i que arriba amb l'aval de diversos guardons. Va guanyar el premi a la millor sèrie i la millor actuació a Canneseries i també es va endur el màxim reconeixement al Serielizados Fest.
El Parlament Europeu frena l'acord comercial amb els EUA per les noves amenaces de Trump
La Unió Europea (UE) ja va cedir en l'acord comercial tancat a l'estiu amb els Estats Units i va acceptar un aranzel de fins al 15% als productes que exporta a la potència estatunidenca. Donald Trump, però, no en té prou i, després que Tribunal Suprem dels EUA hagi tombat els seus increments de taxes de duanes, ha apujat l'aposta i ha anunciat un augment extra d'aquest gravamen del 15%, també al bloc comunitari. Una nova amenaça que ha provocat que les institucions europees hagin frenat la tramitació del pacte firmat el juliol passat entre Brussel·les i Washington.
El sector agroalimentari bat el seu rècord d'exportacions en un any marcat pels ensurts sanitaris
El 2025 ha estat un dels anys amb més ensurts per al sector agroalimentari català. Els brots de dermatosi nodular contagiosa, pesta porcina africana i grip aviària han posat en alerta les granges –algunes dels quals han hagut de sacrificar centenars d'animals– però també la indústria, pels efectes econòmics derivats d'aquests nous focus. Tanmateix, les xifres d'exportacions han estat immunes a les tres alertes sanitàries: han tancat l'any 2025 amb un nou rècord de vendes a l'estranger, amb 16.903,9 milions d'euros.
Sitio web