Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
Artur Mas comunica al partit
que tampoc sera candidat
ara.cat
DIJOUS
130 EUROS
THE OFFICE
of the
CARA CREU
ALBERT
CARRERAS
si el govern dela Generalitat
America és avui r i més forta
arem un muriel pagara Méxic"
millo
no pot donar més servei
és per la limitació de
recursos idee
Estan en joc] la seguretat ila
"Seré el generador més gran
prosperitat, i també la democracia
d'ocupació que Déu hagi creat ma
E. GIMÉNEZ SALINAS
Sí que es pot,
sí que ho hem fet
Si Putin m aprecia, aixó és un actiu
La preocupació per
seguretat ens fara
oblidar algunsdrets que
tant ens va costar
d'aconseguir
El fiscal vol la
COPA DEL REI
EL BARCA
ADRIA ALCOVERRO
inhabilitació
ES REFA.
t d'Homs per
IELIMINA.
La falta de
lestar social deixa el
nou anys
L'ATHLETIC
camp lliure perque l'ocupi
irracionalisme reaccionari
de l'extrema dreta

Noticias
  • El rol actiu dels consumidors energètics en el camí de la transició energètica
    En un context d'alts preus energètics i de transició cap a models més sostenibles, les empreses i indústries busquen solucions que els permetin consumir millor, reduir costos i aprofitar el creixement de l'energia renovable. En aquest escenari, la flexibilitat de la demanda i l'emmagatzematge amb bateries emergeixen com a eines clau per a una energia més eficient, competitiva i intel·ligent.
  • "Les línies elèctriques s’estan convertint en el motor clau per a l’impuls de la indústria a Catalunya"
    Trinidad Sala exerceix el càrrec de delegada de Redeia a Catalunya des de fa poc més d’un any, però en aquest temps ha hagut d’assumir la gestió d’importants projectes molt vinculats al desenvolupament econòmic i social del país i a la transformació energètica de les principals empreses. Segons Sala, “estem impulsant l’economia catalana amb infraestructures elèctriques essencials per al futur del país”.
  • Del carro a la xarxa: el Grup Bon Preu i el futur de la flexibilitat energètica
    A Catalunya el canvi cap a un sistema elèctric més sostenible avança ràpidament, però sovint s'oblida que la revolució també pot començar en llocs tan quotidians com en un supermercat. El Grup Bon Preu ho vol demostrar: la flexibilitat de la demanda –la capacitat d'adaptar quan i com consumim energia– és clau per equilibrar el sistema i aprofitar millor els recursos renovables. Convertir els nostres establiments en actors energètics no és només una aposta tecnològica, també és una aposta per la sostenibilitat, ja que fomenta un consum més elevat d'energia provinent de fons renovables, per poder fer realitat el futur energètic que tots imaginem.
  • "Cal ampliar l’actual límit per a l'autoconsum en generació distribuïda fins als 5 km de radi"
    Pere Borràs, director de Generació a Estabanell, reclama una implicació més gran de les institucions per avançar en les renovables i demana ampliar el límit de la generació distribuïda fins als 5 km de radi per poder aprofitar millor aquesta energia renovable.
  • Bassols Energia celebra un any del seu primer parc solar i reforça el seu compromís amb la sostenibilitat
    Bassols Energia reafirma la seva aposta per la sostenibilitat i la transició energètica amb el primer aniversari del seu parc solar, un projecte que representa un pas estratègic en la generació pròpia d’energia renovable i en l’aposta de l’empresa per un model energètic més net i proper al territori.