Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
Artur Mas comunica al partit
que tampoc sera candidat
ara.cat
DIJOUS
130 EUROS
THE OFFICE
of the
CARA CREU
ALBERT
CARRERAS
si el govern dela Generalitat
America és avui r i més forta
arem un muriel pagara Méxic"
millo
no pot donar més servei
és per la limitació de
recursos idee
Estan en joc] la seguretat ila
"Seré el generador més gran
prosperitat, i també la democracia
d'ocupació que Déu hagi creat ma
E. GIMÉNEZ SALINAS
Sí que es pot,
sí que ho hem fet
Si Putin m aprecia, aixó és un actiu
La preocupació per
seguretat ens fara
oblidar algunsdrets que
tant ens va costar
d'aconseguir
El fiscal vol la
COPA DEL REI
EL BARCA
ADRIA ALCOVERRO
inhabilitació
ES REFA.
t d'Homs per
IELIMINA.
La falta de
lestar social deixa el
nou anys
L'ATHLETIC
camp lliure perque l'ocupi
irracionalisme reaccionari
de l'extrema dreta

Noticias
  • Com podem evitar que Barcelona perdi més infants
    Els tentacles de la crisi de l'habitatge arriben a tots els racons de la vida col·lectiva. Segons les dades a les quals ha tingut accés l'ARA, s'està consolidant com a tendència la pèrdua de població escolar a Barcelona. La preinscripció a infantil 3 (I3) ha tornat a baixar als nivells de la pandèmia. És preocupant. I, alhora, no és fàcil de revertir, ja que estem parlant d'una realitat socioeconòmica estructural.
  • Una incidència obliga l'avió de Pedro Sánchez a aterrar d'emergència a Turquia
    L'avió del president espanyol, Pedro Sánchez, ha hagut de fer un aterratge d'emergència i alterar la seva ruta aquest diumenge. En concret, segons detallen fonts de la Moncloa, "a causa d'un imprevist de caràcter tècnic", l'avió que el transportava cap a Armènia per assistir a la cimera de la Comunitat Política Europea "ha hagut d'aterrar a Ankara", capital de Turquia. Segons les mateixes fonts, la delegació espanyola passarà la nit en aquesta ciutat, abans de reprendre el viatge cap a Armènia aquest dilluns. L'Airbus A310 en què viatjava Sánchez ha sortit de la base aèria de Torrejón de Ardoz cap a les quatre de la tarda amb la intenció d'arribar a la capital d'Armènia, on aquest dilluns es reuneixen una cinquantena de líders del fòrum internacional.
  • Els xàfecs i les tronades aniran a més i l'ambient refrescarà
    La setmana començarà amb més xàfecs i tronades que descarregaran amb intensitat, especialment durant la tarda de dilluns. Una bossa d'aire fred, amb valors propers als -25 ºC a 5.500 m, farà que la inestabilitat vagi a més. El temps continuarà inestable els pròxims dies i arribaran noves línies frontals que mantindran el cel ben cobert amb més precipitacions. Les temperatures començaran a baixar i al Pirineu les tronades deixaran neu a cotes properes als 2.000 m.
  • La Lliga en directe: Espanyol - Reial Madrid
  • Israel allarga la detenció dels dos activistes de la Flotilla, que inicien una vaga de fam
    Un tribunal israelià ha aprovat una pròrroga de dos dies en la detenció dels dos activistes internacionals que anaven en la Flotilla amb destinació a Gaza i que van ser interceptats en aigües internacionals el 30 d’abril. Segons ha informat el centre legal pels drets de la minoria àrab a Israel, Adalah, que representa els detinguts, la decisió allarga la seva custòdia fins dimarts.