Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
Artur Mas comunica al partit
que tampoc sera candidat
ara.cat
DIJOUS
130 EUROS
THE OFFICE
of the
CARA CREU
ALBERT
CARRERAS
si el govern dela Generalitat
America és avui r i més forta
arem un muriel pagara Méxic"
millo
no pot donar més servei
és per la limitació de
recursos idee
Estan en joc] la seguretat ila
"Seré el generador més gran
prosperitat, i també la democracia
d'ocupació que Déu hagi creat ma
E. GIMÉNEZ SALINAS
Sí que es pot,
sí que ho hem fet
Si Putin m aprecia, aixó és un actiu
La preocupació per
seguretat ens fara
oblidar algunsdrets que
tant ens va costar
d'aconseguir
El fiscal vol la
COPA DEL REI
EL BARCA
ADRIA ALCOVERRO
inhabilitació
ES REFA.
t d'Homs per
IELIMINA.
La falta de
lestar social deixa el
nou anys
L'ATHLETIC
camp lliure perque l'ocupi
irracionalisme reaccionari
de l'extrema dreta

Noticias
  • A Pedro Sánchez només li queda Catalunya
    El mapa de les autonomies va quedar tenyit pràcticament de blau a les eleccions autonòmiques del 2023. Extremadura va ser una excepció pels pèls –el PSOE encara va mantenir la primera posició–, però Guillermo Fernández Vara va quedar desbancat pel pacte del PP i Vox. Tot i que María Guardiola havia promès que no s'aliaria amb l'extrema dreta, Génova no va voler desaprofitar l'oportunitat de conquerir el poder d'aquesta comunitat només per segon cop des de l'inici de la democràcia. Aquest diumenge, Extremadura, tradicional feu socialista, ha consolidat el seu gir a la dreta. Un fenomen que ja es va produir a Andalusia amb l’arribada de Juanma Moreno al poder –ell, a diferència de Guardiola, sí que té majoria absoluta–.
  • Qui porta el cava?
    "Qui porta el cava?" És una de les preguntes clau en qualsevol dinar o sopar de Nadal a Catalunya. Perquè el cava és imprescindible per celebrar aquestes festes. I perquè, tot i que és un honor ser qui el porti, també és un petit drama oblidar-lo. Per això, en veure aquesta mateixa pregunta il·luminant el carrer Aragó de Barcelona, la resposta és clara: si algú pot portar el cava a totes les cases és Freixenet.
  • En el taller del pintor Joaquim Sunyer (1954)
    De la crònica d’Andreu Avel·lí Artís, Sempronio (Barcelona, 1908 - Sitges, 2006), reproduïda a l’antologia Los barceloneses (Barna, 1959). Traducció pròpia. Avui s’escau el 150è aniversari del naixement de Joaquim Sunyer (Sitges, 1875-1956), un dels més apreciats i representatius pintors del noucentisme. Els seus paisatges mediterranis, vinculats a una idealització dels entorns del seu Sitges natal, estan integrats en l’imaginari d’algunes sensibilitats catalanes.
  • L'extrema dreta, la gran guanyadora de les eleccions a Extremadura
    La presidenta extremenya, María Guardiola, va decidir avançar les eleccions autonòmiques davant del bloqueig al qual es trobava sotmesa per part de Vox. Era una jugada arriscada, a cara o creu, i ha sortit creu. El PP només ha pogut sumar un diputat més als 28 que ja tenia, molt lluny dels cinc que necessitava per sumar majoria absoluta. I això en un context d'enfonsament total del PSOE, que en perd 10 i passa de 28 a 18. En canvi, qui surt més reforçada d'aquests comicis és l'extrema dreta, que guanya 6 diputats i passa de 5 a 11. Per la seva banda, la confluència unitària de l'esquerra Unides per Extremadura ha gairebé doblat els seus resultats i ha crescut de 4 a 7 escons.
  • Un grup de veïns bloqueja l’entrada a la parròquia de Badalona on han de pernoctar desallotjats del B9