Artur Mas comunica al partit que tampoc sera candidat ara.cat DIJOUS 130 EUROS THE OFFICE of the CARA CREU ALBERT CARRERAS si el govern dela Generalitat America és avui r i més forta arem un muriel pagara Méxic" millo no pot donar més servei és per la limitació de recursos idee Estan en joc] la seguretat ila "Seré el generador més gran prosperitat, i també la democracia d'ocupació que Déu hagi creat ma E. GIMÉNEZ SALINAS Sí que es pot, sí que ho hem fet Si Putin m aprecia, aixó és un actiu La preocupació per seguretat ens fara oblidar algunsdrets que tant ens va costar d'aconseguir El fiscal vol la COPA DEL REI EL BARCA ADRIA ALCOVERRO inhabilitació ES REFA. t d'Homs per IELIMINA. La falta de lestar social deixa el nou anys L'ATHLETIC camp lliure perque l'ocupi irracionalisme reaccionari de l'extrema dreta
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
Desconfinen el nucli i les granges d'Alfarràs per la bona evolució de l'incendi
El nucli urbà d'Andaní d'Alfarràs i les granges pròximes a la carretera N-230, confinats des de les quatre de la tarda per un incendi forestal pròxim al torrent Regal de Viuda, s'han desconfinat cap a dos quarts de vuit del vespre per la bona evolució del foc, segons han indicat els Bombers.
Barcelona s'oposa als plans d'Agbar per a l'últim gran espai agrícola de la ciutat
Oposició frontal de l'Ajuntament de Barcelona a la possibilitat d'instal·lar una nova planta potabilitzadora d'aigua a l'últim gran espai agrícola de la ciutat. La primera tinent d'alcalde, Laia Bonet, ha rebutjat aquest dimarts en la comissió d'urbanisme del consistori que se sacrifiquin els horts de la Ponderosa –al barri de Vallbona– per instal·lar-hi un equipament d'aquest tipus. "La Ponderosa no és l'emplaçament adequat per a aquesta infraestructura", ha defensat Bonet, que ha assegurat que així ho ha traslladat també el govern municipal "de manera clara" tant a l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) com a l'AMB i la Generalitat.
A la contra
De fit a fit
Ni l’humor pot aspirar a més, ni el periodisme a menys
Dilluns al vespre, el grup Atresmedia va contraprogramar-se amb unes ofertes televisives simptomàtiques. A Antena 3, a El hormiguero, Pablo Motos entrevistava el president de Ceuta, Juan Jesús Vivas, per parlar de la crisi migratòria. A la ciutat, l’empresariat local fins i tot va organitzar pantalles gegants per seguir l’emissió de manera col·lectiva. Mentrestant, a La Sexta, l’espai de sàtira política El intermedio entrevistava Pedro Sánchez. És una manera de garantir la satisfacció de les diferents sensibilitats ideològiques dels espectadors.
Sitio web