Artur Mas comunica al partit que tampoc sera candidat ara.cat DIJOUS 130 EUROS THE OFFICE of the CARA CREU ALBERT CARRERAS si el govern dela Generalitat America és avui r i més forta arem un muriel pagara Méxic" millo no pot donar més servei és per la limitació de recursos idee Estan en joc] la seguretat ila "Seré el generador més gran prosperitat, i també la democracia d'ocupació que Déu hagi creat ma E. GIMÉNEZ SALINAS Sí que es pot, sí que ho hem fet Si Putin m aprecia, aixó és un actiu La preocupació per seguretat ens fara oblidar algunsdrets que tant ens va costar d'aconseguir El fiscal vol la COPA DEL REI EL BARCA ADRIA ALCOVERRO inhabilitació ES REFA. t d'Homs per IELIMINA. La falta de lestar social deixa el nou anys L'ATHLETIC camp lliure perque l'ocupi irracionalisme reaccionari de l'extrema dreta
Día anterior Día siguiente 


Recognized text:
Noticias
La UEFA intervé la gespa del Metropolitano després de les queixes de Flick
La UEFA vetllarà perquè la gespa del Riyadh Air Metropolitano estigui en bon estat per a l'Atlètic de Madrid - Barça d'aquest dimarts. Després d'una reunió celebrada aquest matí a la capital espanyola arran de les queixes de Hansi Flick, que va trobar que el verd estava molt alt i sec en l'entrenament d'ahir, el màxim estament continental ha arrencat el compromís del club matalasser, que tallarà la gespa a 26 mil·límetres –el màxim establert són 30– i la regarà tant abans del duel com al descans.
Sant Jordi i allò que som: universals
La crònica política segueix sent una crònica judicial, amb els judicis que continuen a Jorge Fernández Díaz i la cúpula patriòtica policial, a Ábalos i Koldo i a la família Pujol.
El govern espanyol endurirà les condicions per regularitzar els immigrants
El govern espanyol aprovarà aquest dimarts el reial decret que ha de servir per tirar endavant la regularització de migrants promesa fa unes setmanes i que els socialistes van pactar amb Podem. Ara bé, la norma comptarà finalment amb un enduriment de les condicions per accedir a aquest procés, segons ha avançat El País i ha confirmat l'ARA. Exigirà a les persones que s'hi vulguin acollir que acreditin els seus antecedents penals. Una qüestió que havia demanat el PP i que avalava Junts, però que també va recomanar el Consell d'Estat. Així, la norma dona un mes als sol·licitants per demanar aquest certificat als seus països d'origen, i si no ho aconsegueixen serà el mateix executiu estatal el que sol·licitarà aquesta documentació.
La gran lliçó de Piotr Beczala
Amb prou feines un aforament de mig Palau la nit de dilluns per acollir un dels millors recitals d'aquesta temporada fins ara: el que va protagonitzar Piotr Beczała i la pianista Sarah Tysman. Poca gent però clima recollit, de summa atenció i màxim respecte, sense mòbils ni atacs de tos i amb devoció total pel que s’esdevenia dalt de l’escenari.
Sánchez sobre el cas Begoña: "El que demano a la justícia és que faci justícia"
El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, ha reaccionat aquest dimarts des de Pequín a la decisió del jutge Juan Carlos Peinado de tancar la instrucció contra la seva dona, Begoña Gómez, i deixar-la a un pas de judici. En una compareixença posterior a la reunió amb el president xinès, Xi Jinping, Sánchez ha evitat entrar en el fons de la resolució i s’ha limitat a reclamar que "la justícia faci justícia", i ha assegurat que "el temps ho posarà tot i a tothom al seu lloc".
Sitio web