Previous Día anterior
Día siguiente Next
Previous
Next
Portada del periodico Ara:
Newspaper website Sitio web




Recognized text:
GUERRA BRUTA
Una denúncia implica
dos exdetectius de
Método Ben
l'operació Catalunya
La Policia Nacional hauria pagat als
La denunciant, que ara viu als EUA,
ara.cat
investigadors perque espiessin polítics
afirma que ha rebut amenaces
catalans, segons l'exparella d'un d'ells
l perque es desdigui de les acusacions
DIMECRES
130 EUROS
JOSEP
RAMONEDA
Bauman se situava davant
de la paradoxa que a
mesura que avanca el
No al referéndum pactat
procés de globalització
proliferen les fronteres
La vicepresidenta del govern espanyol, Soraya Sáenz de Santamaría, dirigint-se ahir a la tarda a la reunió
FERRANSAEz
amb el vicepresident catala Oriol Junqueras, a qui va reiterar la negativa a parlarsobre un referéndum pactat
Linteres perAndorradels
intellectuals propers al
Nou acord
Investiguen ara
La banca hauraa
catalanisme deiepoca de las
Mancomunitat depassava
de tornar en
sense data,
el pare de la
les relacions culturals
tres mesos les
per traslladar
Nadia per fer-li
CATI CANYELLAS
clausules terra
la Model
fer pornografia
CARLA ALSINA
Els afectats no hauran
El Govern pagara els
Els Mossos troben fotos
Cal posar en evidencia la
nous centres en solars de caire sexual de la filla
de recórrer als tribunals
reproducció d'estercotips
de ge
de propietat munici
entre el material confiscat
nere en processos
per rebre els diners
iladificultat de
fer-los

Noticias
  • Facua acusa la DGT de promoure un frau massiu amb les noves balises V-16
    L’entrada en vigor dels nous senyals lumínics V-16 a partir de l’1 de gener del 2026 ha generat un gran malestar i preocupació entre els compradors espanyols, els primers del món que hauran de fer servir aquest nou sistema de senyalització i localització de manera experimental. 
  • Vols celebrar el teu esdeveniment en un espai únic?
    La Casa Coll i Regàs és una joia del modernisme que va ser projectada per l’arquitecte Josep Puig i Cadafalch. Està situada al cor de Mataró i és un Bé Cultural d’Interès Nacional. Història, art i elegància creen un escenari incomparable per a qualsevol ocasió especial.
  • 28 anys acompanyant l’emancipació del jovent tutelat
    Cada any, a Catalunya, més de 1.300 joves arriben a la majoria d’edat i, per tant, deixen d’estar tutelats per la Generalitat de Catalunya, i en aquell moment comença la seva transició a l’edat adulta en solitari. Es tracta d’una xifra que s’ha quadruplicat en els darrers 10 anys. Com a societat, cal revertir aquesta realitat, promovent que aquest col·lectiu no es trobi sol en aterrar a la vida adulta, un moment especialment vulnerable. Es tracta d’una missió que l’associació sense ànim de lucre Punt de Referència duu a terme des de fa gairebé tres dècades, mitjançant la creació de vincles a través de la mentoria social promoguda per persones voluntàries, les quals creen un vincle de confiança amb els joves d’entre 16 i 23 anys i els acompanyen durant nou mesos. 
  • Un col·lectiu exigeix que a la cavalcada de Reis de Girona no hi hagi persones pintades de negre
    El col·lectiu Cacau i Negritud, que agrupa “persones negres d'arreu de les comarques gironines unides en la nostra negritud per combatre el racisme”, com es defineixen, exigeix a l’Ajuntament de Girona que a la cavalcada de Reis del 2026 ja no hi hagi gent pintada de negre. “Nosaltres el que volem és que no es pinti ningú. Si no es troben prou persones negres, doncs que hi hagi persones blanques a la comitiva del rei Baltasar, que no passaria res, i si es volen maquillar que es maquillin del que vulguin, com si volen d’unicorns. Però considerem que la negritud no és una disfressa”, diu Aliou Diallo, membre d’aquest col·lectiu, que el 5 de gener passat va escriure un article a l'ARA en aquest sentit.
  • De fit a fit