Portada del periodico Ara:
Sitio web


Recognized text:
Meryl Streep
Trump
L'actriu denuncia a la cerimonia dels Globus dOr
l'abús de poder del president electe, que s'hi torna
INFORME DE RIENDA FAMILIAR
Els barcelonins
ara cat
s'empobreixen
DESIGUALTAT
POBRESA
DIMARTS
La població de classe mitjana
Els perdedors de la crisi han fet
ha passat de representar el 60%
créixer la classe baixa o molt baixa
130 EUROS
el 2007 a només el 44% el 2015
que ha pujat del 20% al 39%
Liquids
i orfes
Zygmunt Bauma
SALVADOR
(1925-2017)
CARDUS
Totes les enquestes
mostren que la majoria
dels favorables a la
independencia
pensen que
nos'aconseguira
KRYSTYNASCHREIBER
costa sintetitzar els
arguments en missatges
propis clars i directes
als no independentistes
ESPORTS
MARCMURTRA
ELSJUGADORS DEL BARCA
La realitat de TV3i
PLANTENLA FIFA
Radio és d'una
QATAR
Catal
paralisi classica. Canviar
Cap futbolista blaugranaassisteix a la gala que corona Cristiano
de statu quo' requereix
reordenar responsabilitats

Noticias
  • El nen aplegapilotes amb cicatriu de golejador
    Sota el somriure entremaliat de Gerard Moreno s’hi amaga una cicatriu que l’acompanya a la galta esquerra des de petit. Un dia, jugant a futbol, va rematar amb el cap i la cara li va quedar enganxada amb els ferros d’una porteria. Tot just era un nen, però ja apuntava maneres del jugador que arribaria a ser. “Era un noi petit, ràpid, llest, el típic futbol de carrer.
  • El Consorci del Museu de Lleida insta l'Aragó perquè els seus tècnics vagin a recollir la Immaculada en litigi
    El Consorci del Museu de Lleida insta l'Aragó perquè els seus tècnics es desplacin fins a Lleida per recollir la Immaculada en litigi que no va ser localitzada durant el trasllat dels béns de Sixena del museu l'11 de desembre, a través d'un escrit d'al·legacions presentat aquest dimarts al jutjat d'Osca. Davant les reiterades declaracions en mitjans de comunicació de la consellera de Cultura de govern aragonès, Mayte Pérez, per exigir al Museu de Lleida entregar el quadre de la Immaculada abans d'una setmana, el Consorci no entén com pot esperar aquest enviament, quan ja va notificar al jutjat que "la possessió no s'entregaria, sinó que havia de ser recollida", és a dir, que l'havien d'anar a buscar.
  • Hyundai actualitza el Veloster i en prepara una versió N
    És un dels grans actius del grup coreà, i Hyundai ha decidit actualitzar estèticament i mecànicament al Veloster per omplir un espai, el dels compactes cupès esportiu, amb cada vegada menys presència al mercat. El nou Veloster estrena un nou quadre de comandaments, presidit per una pantalla tàctil de 8 polzades i un sistema d’infoentreteniment compatible amb dispositius Android i Apple, càmera de visió posterior, carregador de telèfon sense fils i diversos sistemes de seguretat i ajudes a la conducció com els assistents de carril, control de creuer o sensors d’aparcament, entre altres. Estèticament el nou Veloster aposta per l’herència del disseny iniciat amb l’i30 amb una calandra hexagonal sobredimensionada i uns nous grups òptics que emfatitzen el caràcter del cotxe. La part posterior del cotxe manté l’essència cupè i esportiva amb una caiguda del pilar C
  • L'AVE Castelló-Madrid començarà el servei comercial el 23 de gener
    L'AVE Castelló-Madrid començarà el servei comercial el dimarts 23 de gener, segons han informat avui des del ministeri de Foment, Renfe i Adif. La venda de bitllets s'iniciarà aquest dimecres i inclourà bitllets promocionals de 25 euros per trajecte. El ministre de Foment, Íñigo de la Serna, ha destacat la reducció del temps de viatge, que generarà beneficis "importants" per als usuaris i per al "desenvolupament econòmic i turístic de la regió".
  • Colau descarta rescatar la concessió del tramvia perquè costaria fins a 440 M€
    Si el projecte d'unificar el tramvia per la Diagonal supera el bloqueig polític actual, l'Ajuntament de Barcelona -que és ferm defensor del projecte- ja ha avançat que voldrà que la gestió del tram s'unifiqui i passi a mans públiques. De moment, però, un informe municipal descarta rescatar la concessió privada que opera el Trambaix i el Trambesòs i que té vigència fins al 2032 argumentant que això podria costar entre 227 milions i 440 milions de diners públics per compensar les empreses.